Материалдар / Мектепке дейінгі ұйымдарда үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін ұйымдастыру бойынша əдістемелік құралына (қосымша)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектепке дейінгі ұйымдарда үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін ұйымдастыру бойынша əдістемелік құралына (қосымша)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйымдарда үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін ұйымдастыру бойынша əдістемелік құралының қосымшасында тәрбиешілерге тәрбиеленушілерді дамыту мақсатында бағыт бағдар берілуде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
722
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының вариативтік компоненттері Мектепке дейінгі тəрбие мен оқыт

1 слайд
Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының вариативтік компоненттері Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының: « Денсаулық » , « Коммуникация » , « Шығармашылық » , « Таным » , « Əлеумет » білім беру салалары бойынша жас кезеңдерін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды қамтамасыз етеді. Қосымша 1

Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтарына Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін қолдануда көмек көрсету. Ма

2 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтарына Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін қолдануда көмек көрсету. Мақсаты

- тəрбиеленушілер мен олардың ата-аналарының қажеттіліктерін зерделеу; - ұйымдастырылған оқу қызметінің шеңберінен тыс

3 слайд
- тəрбиеленушілер мен олардың ата-аналарының қажеттіліктерін зерделеу; - ұйымдастырылған оқу қызметінің шеңберінен тыс тақырыптық бағыт, балалалардың қызығушылықтары бойынша топтарда заттық-кеңістіктік ортаны қамтамасыз ету; - оның даралығына сəйкес тəрбиеленушінің тұлғасын дамыту; - белгілі білім беру ұйымының білім беру процесі жүзеге асырылатын аймақтық, демографиялық, климаттық жағдайларды ескеріп, білім беру процесін үйлестіру; - балалардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сəйкес, кіріктірілген сабақ түрлері мен іс-əрекетке жағдай жасау; - дарынды балалармен жұмысқа инновациялық - технологиялар мен əдістерді қолдану. Міндеттері

Қазіргі заманға сай білім беру жүйесінің басым бағыттарындағы өзгерістер қабілетті және шығармашыл, өз бетінше әрекет е

4 слайд
Қазіргі заманға сай білім беру жүйесінің басым бағыттарындағы өзгерістер қабілетті және шығармашыл, өз бетінше әрекет ететін бастамашыл, өз мүмкіндігін біліп,өз ойын іске асыра алатын жеке тұлғаны қалыптастыру мәселесін мақсат етіп қойып отыр. Бұл мақсаттар мектепке дейінгі тәрбие және білім беру стандартында белгіленген. Соның ішінде мектепке дейінгі мекемедегі « Шығармашылық» білім беру саласының маңызы зор. Шығармашылық саласы

Шығармашылық саласының мақсаты -баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік-эмоциялық саласы мен

5 слайд
Шығармашылық саласының мақсаты -баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік-эмоциялық саласы мен қиялын дамыту.

- тəрбиеленушілер мен ата-аналардың қажеттіліктері нақтыланады; - Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін жүзеге асыру мə

6 слайд
- тəрбиеленушілер мен ата-аналардың қажеттіліктері нақтыланады; - Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін жүзеге асыру мəселелері бойынша педагогтардың кəсіби құзіреттіліктерінің деңгейі артады; - дарынды балаларды табу, тақырыптық бағыт, топтағы балалардың қызығушылықтары бойынша əдістемелік материал жұмыс жоспарының вариативті копоненттеріне сəйкес жүйеленеді; - аймақтық, климаттық ерекшеліктерді ескеріп, білім беру процесі жүзеге асырылады; - балалардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сəйкес, кіріктірілген сабақ түрлері мен іс-əрекетке жағдай - жасалады. Күтілетін нәтиже

Аталған бөлімді əзірлеу – бұл педагогтың шығармашылық жұмысы жəне тəрбиеші мазмұнды іске асыру үшін өздігінен əдіс пен

7 слайд
Аталған бөлімді əзірлеу – бұл педагогтың шығармашылық жұмысы жəне тəрбиеші мазмұнды іске асыру үшін өздігінен əдіс пен технологияны таңдайды.