Мектепке дейінгі ұйымдарда үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін ұйымдастыру бойынша əдістемелік құралына (қосымша)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың үлгілік
оқу жоспарының вариативтік компоненттері
Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың
мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының:
«Денсаулық»,
«Коммуникация»,
«Шығармашылық»,
«Таным»,
«Əлеумет» білім беру салалары бойынша жас
кезеңдерін ескере отырып, педагогикалық
процесті ұйымдастыруды қамтамасыз
етеді.
Қосымша 1
1 слайд
Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының вариативтік компоненттері Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының: «Денсаулық», «Коммуникация», «Шығармашылық», «Таным», «Əлеумет» білім беру салалары бойынша жас кезеңдерін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды қамтамасыз етеді. Қосымша 1
2 слайд
Мектепке дейінгі
ұйымдардың педагогтарына
Үлгілік оқу жоспарының
вариативтік бөлімін
қолдануда көмек көрсету.
Мақсаты
2 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтарына Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін қолдануда көмек көрсету. Мақсаты
3 слайд
- тəрбиеленушілер мен олардың ата-аналарының
қажеттіліктерін зерделеу;
- ұйымдастырылған оқу қызметінің шеңберінен тыс
тақырыптық бағыт, балалалардың қызығушылықтары
бойынша топтарда заттық-кеңістіктік ортаны қамтамасыз ету;
- оның даралығына сəйкес тəрбиеленушінің тұлғасын дамыту;
- белгілі білім беру ұйымының білім беру процесі жүзеге
асырылатын аймақтық, демографиялық, климаттық
жағдайларды ескеріп, білім беру процесін үйлестіру;
- балалардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сəйкес,
кіріктірілген сабақ түрлері мен іс-əрекетке жағдай жасау;
-дарынды балалармен жұмысқа инновациялық
- технологиялар мен əдістерді қолдану.
Міндеттері
3 слайд
- тəрбиеленушілер мен олардың ата-аналарының қажеттіліктерін зерделеу; - ұйымдастырылған оқу қызметінің шеңберінен тыс тақырыптық бағыт, балалалардың қызығушылықтары бойынша топтарда заттық-кеңістіктік ортаны қамтамасыз ету; - оның даралығына сəйкес тəрбиеленушінің тұлғасын дамыту; - белгілі білім беру ұйымының білім беру процесі жүзеге асырылатын аймақтық, демографиялық, климаттық жағдайларды ескеріп, білім беру процесін үйлестіру; - балалардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сəйкес, кіріктірілген сабақ түрлері мен іс-əрекетке жағдай жасау; -дарынды балалармен жұмысқа инновациялық - технологиялар мен əдістерді қолдану. Міндеттері
4 слайд
Қазіргі заманға сай білім беру жүйесінің
басым бағыттарындағы өзгерістер қабілетті
және шығармашыл, өз бетінше әрекет ететін
бастамашыл, өз мүмкіндігін біліп,өз ойын іске
асыра алатын жеке тұлғаны қалыптастыру
мәселесін мақсат етіп қойып отыр. Бұл
мақсаттар мектепке дейінгі тәрбие және білім
беру стандартында белгіленген. Соның ішінде
мектепке дейінгі мекемедегі
« Шығармашылық» білім беру саласының
маңызы зор.
Шығармашылық саласы
4 слайд
Қазіргі заманға сай білім беру жүйесінің басым бағыттарындағы өзгерістер қабілетті және шығармашыл, өз бетінше әрекет ететін бастамашыл, өз мүмкіндігін біліп,өз ойын іске асыра алатын жеке тұлғаны қалыптастыру мәселесін мақсат етіп қойып отыр. Бұл мақсаттар мектепке дейінгі тәрбие және білім беру стандартында белгіленген. Соның ішінде мектепке дейінгі мекемедегі « Шығармашылық» білім беру саласының маңызы зор. Шығармашылық саласы
5 слайд
Шығармашылық саласының мақсаты
-баланың шығармашылық ойлау
мәдениетінің негізі ретінде оның
сезімдік-эмоциялық саласы мен
қиялын дамыту.
5 слайд
Шығармашылық саласының мақсаты -баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік-эмоциялық саласы мен қиялын дамыту.
6 слайд
- тəрбиеленушілер мен ата-аналардың қажеттіліктері
нақтыланады;
- Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін жүзеге асыру
мəселелері бойынша педагогтардың кəсіби құзіреттіліктерінің
деңгейі артады;
- дарынды балаларды табу, тақырыптық бағыт, топтағы
балалардың
қызығушылықтары бойынша əдістемелік материал жұмыс
жоспарының вариативті копоненттеріне сəйкес жүйеленеді;
- аймақтық, климаттық ерекшеліктерді ескеріп, білім беру
процесі жүзеге асырылады;
-балалардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сəйкес,
кіріктірілген сабақ түрлері мен іс-əрекетке жағдай
-жасалады.
Күтілетін нәтиже
6 слайд
- тəрбиеленушілер мен ата-аналардың қажеттіліктері нақтыланады; - Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін жүзеге асыру мəселелері бойынша педагогтардың кəсіби құзіреттіліктерінің деңгейі артады; - дарынды балаларды табу, тақырыптық бағыт, топтағы балалардың қызығушылықтары бойынша əдістемелік материал жұмыс жоспарының вариативті копоненттеріне сəйкес жүйеленеді; - аймақтық, климаттық ерекшеліктерді ескеріп, білім беру процесі жүзеге асырылады; -балалардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сəйкес, кіріктірілген сабақ түрлері мен іс-əрекетке жағдай -жасалады. Күтілетін нәтиже
7 слайд
Аталған бөлімді əзірлеу – бұл
педагогтың шығармашылық
жұмысы жəне тəрбиеші
мазмұнды іске асыру үшін
өздігінен əдіс пен
технологияны таңдайды.
7 слайд
Аталған бөлімді əзірлеу – бұл педагогтың шығармашылық жұмысы жəне тəрбиеші мазмұнды іске асыру үшін өздігінен əдіс пен технологияны таңдайды.