Мектептегі мұғалім көшбасшылығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Күтілетін нәтиже:
Нақты мақсаттар
Жағымды ахуал
Оқушы- оқушы
сұхбаты
Диалогтік өзара
оқыту
қалыптастырушы
бағалау
кері байланыс
Топтық, жұптық
жұмыстар
сын тұрғысынан
ойлау дағдысы Іс- әрекеттер кезеңі:
•
Тақырыптар топтамасы
•
Сабақ мақсаттары
айқындалады
•
Мұғалім әрекеті ( қандай
көмек көрсетемін )
•
Оқушылардың
әрекеттері (не ісегенін
қалаймын )
•
Оқушылардың
жұмысқа қатысуын
қамтамасыз ету
( жұмысқа қалай
тартамын?)
•
Бағалау (қолдау
көрсетіп, жетістігін
бағалау )
•
Ресурстар ( бұл үшін
қандай материал
қажет?)Сабақтар топтамасының атауы: Ғұндар
Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады : Берілген бөлім Қазақстан
территориясында өмір сүрген ғұн тайпалары, олардың қоғамдық құрылысы, ішкі-
сыртқы саясаты, мәдениеті мен шаруашылығы туралы білім мен түсінік
қалыптастырады.
Тізбектелген сабақтар
топтамасының тақырыптары:
1 Ғұн тайпаларының бірігуі
2. Ғұндардың көрші мемлекеттермен
қарым-қатынастары
3. Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы
4. Аттила және оның жаулаушылық
жорықтары Қызылорда қаласы
№ 1 мектеп-гимназиясы
Баймбетова Айнұр
1 слайд
Күтілетін нәтиже: Нақты мақсаттар Жағымды ахуал Оқушы- оқушы сұхбаты Диалогтік өзара оқыту қалыптастырушы бағалау кері байланыс Топтық, жұптық жұмыстар сын тұрғысынан ойлау дағдысы Іс- әрекеттер кезеңі: • Тақырыптар топтамасы • Сабақ мақсаттары айқындалады • Мұғалім әрекеті ( қандай көмек көрсетемін ) • Оқушылардың әрекеттері (не ісегенін қалаймын ) • Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету ( жұмысқа қалай тартамын?) • Бағалау (қолдау көрсетіп, жетістігін бағалау ) • Ресурстар ( бұл үшін қандай материал қажет?)Сабақтар топтамасының атауы: Ғұндар Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады : Берілген бөлім Қазақстан территориясында өмір сүрген ғұн тайпалары, олардың қоғамдық құрылысы, ішкі- сыртқы саясаты, мәдениеті мен шаруашылығы туралы білім мен түсінік қалыптастырады. Тізбектелген сабақтар топтамасының тақырыптары: 1 Ғұн тайпаларының бірігуі 2. Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары 3. Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы 4. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары Қызылорда қаласы № 1 мектеп-гимназиясы Баймбетова Айнұр
2 слайд
Жалғасын тап,
Оқиғаға
талдау,
Көршіңе
әңгімелеп бер
стратегиялары Аялдама ,
ДЖИКСО,
Динамикалық
шеңбер Оқиға картасы,
Кейіпкерге хат,
Ақылдың алты
қалпағы, Алтын
балық
аквариумы
страгегиялары Интербелсен
ді тақтамен
жұмыс,
ғаламтор
желісінен
қосымща
мәліметтер
алуҚБ. Бағдаршам, «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс»
Үш шапалақ , Бағалау
парақшалары. Табыс
ағашы, Ашық микрофон,
Ыстық орындық, Сұрақ
конверті.
Пайым жасау,
пікір білдіру,
зерттеу, сын
тұрғысынан
ойлау,
жазылым.Топпен ,
жұппен,ынтамақ
тасу , тыңдай
білу, айтылым,
оқылым. Шешім
қабылдай алады,
сенімділік-
терін арттырады,
өзіне және өзгенің
жұмысына баға
береді, рефлексияға
оң көзқарас
танытады. Жоспарлау,
жинақтау,
талдау,
үйлестіру,
ұйымдастыру
Оқытуды
басқару және
көшбасшылықСын
тұрғысынан
ойлауға үйретуОқыту мен
оқудағы жаңа
тәсілдер Талантты және
дарынды
балаларды оқытуОқу үшін бағалау
және оқуды бағалау Оқыту мен
оқуда АКТ-ны
пайдалану
Белсенді
қатысу, дәлелді
ұтымды шешім
қабылдау,
ақпаратты
жинақтау,
талдау Уақытты
тиімді
үйлестіру,
тиімді
тәсілдерді
іріктеу,
бақылау. Мәлімет
сұрыптау,
қосымша
ақпарат
ұсыну.
2 слайд
Жалғасын тап, Оқиғаға талдау, Көршіңе әңгімелеп бер стратегиялары Аялдама , ДЖИКСО, Динамикалық шеңбер Оқиға картасы, Кейіпкерге хат, Ақылдың алты қалпағы, Алтын балық аквариумы страгегиялары Интербелсен ді тақтамен жұмыс, ғаламтор желісінен қосымща мәліметтер алуҚБ. Бағдаршам, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Үш шапалақ , Бағалау парақшалары. Табыс ағашы, Ашық микрофон, Ыстық орындық, Сұрақ конверті. Пайым жасау, пікір білдіру, зерттеу, сын тұрғысынан ойлау, жазылым.Топпен , жұппен,ынтамақ тасу , тыңдай білу, айтылым, оқылым. Шешім қабылдай алады, сенімділік- терін арттырады, өзіне және өзгенің жұмысына баға береді, рефлексияға оң көзқарас танытады. Жоспарлау, жинақтау, талдау, үйлестіру, ұйымдастыру Оқытуды басқару және көшбасшылықСын тұрғысынан ойлауға үйретуОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Талантты және дарынды балаларды оқытуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану Белсенді қатысу, дәлелді ұтымды шешім қабылдау, ақпаратты жинақтау, талдау Уақытты тиімді үйлестіру, тиімді тәсілдерді іріктеу, бақылау. Мәлімет сұрыптау, қосымша ақпарат ұсыну.
3 слайд
Сұрақтарға жауап беру,
сыни ойлау, ұтымды
шешім табу, білімін
өзгелерге
жеткізе білу дағдылары Өзара сенім,
белсенді тыңдау,
пікірлесу,
топтық, жұптық
ынтықмақтасу, шешім
қабылдау дағдыларыПікірге құрметпен қарау,
сынды қабылдау,
өзара жұптық,
топтық бағалау,
ұсыныс жасау,
салыстыру
дағдылары
Жұптық жұмыс, ақпарат жинақтау,
тиімді диалог, бір-біріні пікірін
тыңдау , сұрақ қою тәсілін өзгерту
3 слайд
Сұрақтарға жауап беру, сыни ойлау, ұтымды шешім табу, білімін өзгелерге жеткізе білу дағдылары Өзара сенім, белсенді тыңдау, пікірлесу, топтық, жұптық ынтықмақтасу, шешім қабылдау дағдыларыПікірге құрметпен қарау, сынды қабылдау, өзара жұптық, топтық бағалау, ұсыныс жасау, салыстыру дағдылары Жұптық жұмыс, ақпарат жинақтау, тиімді диалог, бір-біріні пікірін тыңдау , сұрақ қою тәсілін өзгерту
4 слайд
Коучинг тақырыбы: Жиынтық бағалаудың
модерациялық жолдары
Топты қ
жұмыс
Постер
қорғау
Рефлексия Топқа бөлуСергіту сәті Мақсаты
Мұғалімдерге коучинг арқылы
Тоқсандық жиынтық бағалауды
модерациялауға түсінік бере
отырып, тәжірибелеріне енгізуге
бағыт-бағдар беру Нәтиже
Модерация әдісін
қолдану арқылы
табысты оқытуға
қол жеткізеді.
Коучингке шақыру
Сәтсіз тұстарым: мұғалімдер берілген уақытта модерация
хаттамасын толық жазып аяқтай алмады. Себебі: топта
әртүрлі пән мұғалімдердің отыруынан болды деп ойлаймын.
Алдағы уақытта топқа пәндері жақын мұғалімдерді
топтастыру керек екен деп шештім. 7 модулдің арасынан бұл тақырыпты таңдауымның
себебі:
Мектептегі барлық пәндерден оқушылардың білім
сапасының деңгейін көтерілуіне мүмкіндік туғызу.
Мұғалімдердің арасында бұл тақырыпта жұмыс
жасағанымен,әліде шешілу жолдарын таппай келеді.
Біздің мектеп үшін маңыздылығы :
ЖББ аясында курстан өтпеген әріптестеріміз үшін,
курстан өткен мұғалімдердің арасында модерация
жүргізудің тәртібін жіті білмейтіндерін үшін;
Оған дәлел тоқсандық жиынтық бағалау
жүргізілгеннен кейін көптеген пән мұғалімдер мен
оқушылар және олардың ата-аналары арасында
жиынтық бағалаудан кейінгі нәтижеге көңілдері
толмайтындар үшін;
Жетістігім:
Әріптестер тәжірибесімен бөлісті;
Коучингтің кедергісіз өтті.
Себебі: мектепте 28 деңгейлік курстан өткен мұғалім және
5 мектеп тренері болды.
4 слайд
Коучинг тақырыбы: Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары Топты қ жұмыс Постер қорғау Рефлексия Топқа бөлуСергіту сәті Мақсаты Мұғалімдерге коучинг арқылы Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялауға түсінік бере отырып, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру Нәтиже Модерация әдісін қолдану арқылы табысты оқытуға қол жеткізеді. Коучингке шақыру Сәтсіз тұстарым: мұғалімдер берілген уақытта модерация хаттамасын толық жазып аяқтай алмады. Себебі: топта әртүрлі пән мұғалімдердің отыруынан болды деп ойлаймын. Алдағы уақытта топқа пәндері жақын мұғалімдерді топтастыру керек екен деп шештім. 7 модулдің арасынан бұл тақырыпты таңдауымның себебі: Мектептегі барлық пәндерден оқушылардың білім сапасының деңгейін көтерілуіне мүмкіндік туғызу. Мұғалімдердің арасында бұл тақырыпта жұмыс жасағанымен,әліде шешілу жолдарын таппай келеді. Біздің мектеп үшін маңыздылығы : ЖББ аясында курстан өтпеген әріптестеріміз үшін, курстан өткен мұғалімдердің арасында модерация жүргізудің тәртібін жіті білмейтіндерін үшін; Оған дәлел тоқсандық жиынтық бағалау жүргізілгеннен кейін көптеген пән мұғалімдер мен оқушылар және олардың ата-аналары арасында жиынтық бағалаудан кейінгі нәтижеге көңілдері толмайтындар үшін; Жетістігім: Әріптестер тәжірибесімен бөлісті; Коучингтің кедергісіз өтті. Себебі: мектепте 28 деңгейлік курстан өткен мұғалім және 5 мектеп тренері болды.
5 слайд
Тәлім алушының іс-
тәжірибелерін
жетілдіруіне көмектесу
Кәсіби сұхбат, мақсат,-
міндетімен, жұмыс
жоспарымен таныстыру
Тәлімгер сабағына
қатысуӨзгертілген сабаққа
қатысу
Кері байланысОқыту мен
оқудағы әдіс-
тәсілдерді үйрету«Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз де үйренеміз»
Сенека Луций
Тәлім алушы өз кемшіліктерін
түсініп талдауға үйренді.
Топтық, жеке жұмыстарды
ұйымдастыра алды.7 модуль идеясын
сабақтарға кіріктіре
алды ОМЖ , ҚМЖ-н өз
бетімен құруға
бейімделді
Тәлім алушы
б ағалау түрлерін
сабақ үдерісінде
қолданды
Нәтиже:
Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы
өзгерді, сабақта түрлі әдістер қолданылды,
оқушының қажеттілігі басшылыққа
алынды .
5 слайд
Тәлім алушының іс- тәжірибелерін жетілдіруіне көмектесу Кәсіби сұхбат, мақсат,- міндетімен, жұмыс жоспарымен таныстыру Тәлімгер сабағына қатысуӨзгертілген сабаққа қатысу Кері байланысОқыту мен оқудағы әдіс- тәсілдерді үйрету«Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз де үйренеміз» Сенека Луций Тәлім алушы өз кемшіліктерін түсініп талдауға үйренді. Топтық, жеке жұмыстарды ұйымдастыра алды.7 модуль идеясын сабақтарға кіріктіре алды ОМЖ , ҚМЖ-н өз бетімен құруға бейімделді Тәлім алушы б ағалау түрлерін сабақ үдерісінде қолданды Нәтиже: Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы өзгерді, сабақта түрлі әдістер қолданылды, оқушының қажеттілігі басшылыққа алынды .
6 слайд
Сабақты зерттеу үдерісін мектеп тәжірибесіне енгізу
Оқуды саралау бойынша іздену, осы бағытта коучинг өту
Қалыптастырушы бағалауды тәжірибеде тиімді
жүргізілуін мектептің даму жоспарына ұсыну Оқушыдағы өзгеріс
Мендегі өзгеріс
.
МҰҒАЛІМ ретінде: ОМЖ,ҚМЖ құра алатын болдым.
Оқытуды оқушыға бағыттау,оқушының жеке қасиеттерін
анықтау, сабақ мақсатын күтілетін нәтижеге бағыттау,
қысқа мерзімді жоспарымның мақсаты нақты әрі қолжетімді
ету. Оқу үдерісіне жеті модульді кіріктіруді,сабақа жаңа әдіс-
тәсілдерді қолдануды үйрендім.
ТӘЛІМГЕР ретінде: Өзім тәлімгeр рeтіндe жaуaпкeршілікті
сeзіндім жәнe әріптeсімe көмeктeсe aлaтынымды білдім.
Тәлімгерлік үдерісіне аралық мониторинг жасау әріптесіме
берген әдістемелік көмегімнің тиімділігін анықтауға
мүмкіндік берді .
КОУЧ ретінде: Коучингім арқылы әріптестерімнің кәсіби
тәжірибесіне өзгеріс енуіне себепші болдым.Мұғалімдерге өз
мәселелерін өзі шеше алатындай жағдай жасау керектігін,
түрткі сұрақтар қойып, алға қарай жетелеу қажеттігін
түсіндім.
Сенімді жұмыс
жасады,
топта жұмыс жасауға,
өз пікірлерін
дәлелдеуге,
сын тұрғысынан
ойлауға,
өз беттерімен жұмыс
жасауға,
бірін-бірі бағалауға
үйренді.
Болашақтағы жоспарым
6 слайд
Сабақты зерттеу үдерісін мектеп тәжірибесіне енгізу Оқуды саралау бойынша іздену, осы бағытта коучинг өту Қалыптастырушы бағалауды тәжірибеде тиімді жүргізілуін мектептің даму жоспарына ұсыну Оқушыдағы өзгеріс Мендегі өзгеріс . МҰҒАЛІМ ретінде: ОМЖ,ҚМЖ құра алатын болдым. Оқытуды оқушыға бағыттау,оқушының жеке қасиеттерін анықтау, сабақ мақсатын күтілетін нәтижеге бағыттау, қысқа мерзімді жоспарымның мақсаты нақты әрі қолжетімді ету. Оқу үдерісіне жеті модульді кіріктіруді,сабақа жаңа әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім. ТӘЛІМГЕР ретінде: Өзім тәлімгeр рeтіндe жaуaпкeршілікті сeзіндім жәнe әріптeсімe көмeктeсe aлaтынымды білдім. Тәлімгерлік үдерісіне аралық мониторинг жасау әріптесіме берген әдістемелік көмегімнің тиімділігін анықтауға мүмкіндік берді . КОУЧ ретінде: Коучингім арқылы әріптестерімнің кәсіби тәжірибесіне өзгеріс енуіне себепші болдым.Мұғалімдерге өз мәселелерін өзі шеше алатындай жағдай жасау керектігін, түрткі сұрақтар қойып, алға қарай жетелеу қажеттігін түсіндім. Сенімді жұмыс жасады, топта жұмыс жасауға, өз пікірлерін дәлелдеуге, сын тұрғысынан ойлауға, өз беттерімен жұмыс жасауға, бірін-бірі бағалауға үйренді. Болашақтағы жоспарым