Материалдар / Мен және менің есімім.

Мен және менің есімім.

Материал туралы қысқаша түсінік
: «Мен» бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау. Қарым – қатынас түрлерін дамыту. Өзін-өзі тануды қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2018
517
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Суицидтің алдын алу»

1 слайд
«Суицидтің алдын алу»

1 слайд

«Суицидтің алдын алу»

Суицид ( латынша: Sui caedere - өзін өлтіру ) – адамның өзіне - өзінің қиянат жасап, өз өмірін қию

2 слайд
Суицид ( латынша: Sui caedere - өзін өлтіру ) – адамның өзіне - өзінің қиянат жасап, өз өмірін қиюы.

2 слайд

Суицид ( латынша: Sui caedere - өзін өлтіру ) – адамның өзіне - өзінің қиянат жасап, өз өмірін қиюы.

Өз - өзіне қол жұмсаудың тәсілдері: 1. Дәрі - дәрмекпен улану 2. Химиялық затпен улану 3. Өз тамырын кесу, асылып ө

3 слайд
Өз - өзіне қол жұмсаудың тәсілдері: 1. Дәрі - дәрмекпен улану 2. Химиялық затпен улану 3. Өз тамырын кесу, асылып өлу

3 слайд

Өз - өзіне қол жұмсаудың тәсілдері: 1. Дәрі - дәрмекпен улану 2. Химиялық затпен улану 3. Өз тамырын кесу, асылып өлу

Суицид жағдайына бейім тұлғаның мінез-құлықтық ерекшеліктері: Өзін өлтіру туралы табанды немесе қайталанған ойлар;

4 слайд
Суицид жағдайына бейім тұлғаның мінез-құлықтық ерекшеліктері: Өзін өлтіру туралы табанды немесе қайталанған ойлар; Жабығулы көңіл күй, асқа тәбеттің және өмірлік белсенділігінің жиі жоғалуы, ұйқысының қашуы; Көп жағдайда есірткі немесе спирттік ішімдікке тәуелді болуы; Оқшаулануы, өзін ешкімге керегі жоқ сезінуі; Үмітсіздік, дәрменсіздік сезімі. Осы уақытта өзіне - өзі қол жұмсау тілегі алғашқы, күшті сезімі болуы мүмкін. Еш үмітсіз сезімнен және өзін өлтіру туралы ойының әсерінен басқа адамдармен қарым - қатынас жасай білмеуі;

4 слайд

Суицид жағдайына бейім тұлғаның мінез-құлықтық ерекшеліктері: Өзін өлтіру туралы табанды немесе қайталанған ойлар; Жабығулы көңіл күй, асқа тәбеттің және өмірлік белсенділігінің жиі жоғалуы, ұйқысының қашуы; Көп жағдайда есірткі немесе спирттік ішімдікке тәуелді болуы; Оқшаулануы, өзін ешкімге керегі жоқ сезінуі; Үмітсіздік, дәрменсіздік сезімі. Осы уақытта өзіне - өзі қол жұмсау тілегі алғашқы, күшті сезімі болуы мүмкін. Еш үмітсіз сезімнен және өзін өлтіру туралы ойының әсерінен басқа адамдармен қарым - қатынас жасай білмеуі;

Жеткіншектің өзіне - өзі қол жұмсауының себептері: Депрессиялық көңіл күй. Жеткіншектің жанының жараланғыштығы, психикалық ау

5 слайд
Жеткіншектің өзіне - өзі қол жұмсауының себептері: Депрессиялық көңіл күй. Жеткіншектің жанының жараланғыштығы, психикалық ауруларға шалдығуы да әсерін тигізеді. Отбасындағы шиленіскен қарым - қатынастар әсерін тигізеді; Оқудағы қиындықтар Ол әдетте сәтсіздіктің белгісі, басқа адамдармен қарым - қатынасындағы сәтсіздіктер, жақын адамынан айырылу;

5 слайд

Жеткіншектің өзіне - өзі қол жұмсауының себептері: Депрессиялық көңіл күй. Жеткіншектің жанының жараланғыштығы, психикалық ауруларға шалдығуы да әсерін тигізеді. Отбасындағы шиленіскен қарым - қатынастар әсерін тигізеді; Оқудағы қиындықтар Ол әдетте сәтсіздіктің белгісі, басқа адамдармен қарым - қатынасындағы сәтсіздіктер, жақын адамынан айырылу;

Қоғамдық орындардағы эмоционалдық, психикалық көңіл күйге назар аудармай, ауыр дөрекі сөздермен кемсіту, ар - ождан, намысқа

6 слайд
Қоғамдық орындардағы эмоционалдық, психикалық көңіл күйге назар аудармай, ауыр дөрекі сөздермен кемсіту, ар - ождан, намысқа тию; Дене бітімінде физиологиялық кемшіліктер

6 слайд

Қоғамдық орындардағы эмоционалдық, психикалық көңіл күйге назар аудармай, ауыр дөрекі сөздермен кемсіту, ар - ождан, намысқа тию; Дене бітімінде физиологиялық кемшіліктер

Тәуекелге баратын жасөспірімдер. «Қиын» жасөспірімдер: 1. Ата-ананың қарауынсыз қалған балалар 2. Мүгедек балалар 3. Физиологиял

7 слайд
Тәуекелге баратын жасөспірімдер. «Қиын» жасөспірімдер: 1. Ата-ананың қарауынсыз қалған балалар 2. Мүгедек балалар 3. Физиологиялық және психикалық даму кемістігі бар балалар 4. Зорлық-зомбылық көрген балалар

7 слайд

Тәуекелге баратын жасөспірімдер. «Қиын» жасөспірімдер: 1. Ата-ананың қарауынсыз қалған балалар 2. Мүгедек балалар 3. Физиологиялық және психикалық даму кемістігі бар балалар 4. Зорлық-зомбылық көрген балалар

Өзін-өзі бағалауы төмен балалар: 1. Тез ренжігіш 2. Депрессияға жеңіл түсетін балалар

8 слайд
Өзін-өзі бағалауы төмен балалар: 1. Тез ренжігіш 2. Депрессияға жеңіл түсетін балалар

8 слайд

Өзін-өзі бағалауы төмен балалар: 1. Тез ренжігіш 2. Депрессияға жеңіл түсетін балалар

• Суицидтің алдын-алу мақсатында жүргізілетін негізгі жұмыстар: • Психолог, әлеуметтік педагог және оқушы арасында сенім қал

9 слайд
• Суицидтің алдын-алу мақсатында жүргізілетін негізгі жұмыстар: • Психолог, әлеуметтік педагог және оқушы арасында сенім қалыптастыру; • Оқушы отбасымен тығыз байланыста болу; • Баланың балалық шағын қорғау үдірестерін іске қосу; • Оқушыға жеке көмек беру

9 слайд

• Суицидтің алдын-алу мақсатында жүргізілетін негізгі жұмыстар: • Психолог, әлеуметтік педагог және оқушы арасында сенім қалыптастыру; • Оқушы отбасымен тығыз байланыста болу; • Баланың балалық шағын қорғау үдірестерін іске қосу; • Оқушыға жеке көмек беру

Жасөспірімдердің өз - өзіне қол жұмсауы жөніндегі мәселе бойынша ата – аналарға кеңес беру 1. Отбасы арасындағы ұрыс - кері

10 слайд
Жасөспірімдердің өз - өзіне қол жұмсауы жөніндегі мәселе бойынша ата – аналарға кеңес беру 1. Отбасы арасындағы ұрыс - керіске балаларды араластырмау 2. Өз балаларыңызға өмірге деген талпынысын, мақсатын құруға көмектесу 3. Қиыншылықтарды жеңуге көмектесу 4. Жасөспірімдердің талпынысына, өмірді бастауына қолғабыс тигізу

10 слайд

Жасөспірімдердің өз - өзіне қол жұмсауы жөніндегі мәселе бойынша ата – аналарға кеңес беру 1. Отбасы арасындағы ұрыс - керіске балаларды араластырмау 2. Өз балаларыңызға өмірге деген талпынысын, мақсатын құруға көмектесу 3. Қиыншылықтарды жеңуге көмектесу 4. Жасөспірімдердің талпынысына, өмірді бастауына қолғабыс тигізу

5. Ешқандай жағдайда, қол күшін пайдаланып жаза қолданбаңыз 6. Өз балаларыңызды жақсы көріп, көбірек көңіл бөліңіз. 7. Баланы

11 слайд
5. Ешқандай жағдайда, қол күшін пайдаланып жаза қолданбаңыз 6. Өз балаларыңызды жақсы көріп, көбірек көңіл бөліңіз. 7. Баланың құқығы мен міндетін дұрыс құрастырыңыз: үйде, мектепте, көшеде. Бұл жерде тек қатыгездік емес, түсіністік керек. 8. Егер балаңыз тату, түсіністікте өмір сүрсін десеңіз, оның кемшіліктерін бетіне айта бермеңіз, кіналамаңыз.

11 слайд

5. Ешқандай жағдайда, қол күшін пайдаланып жаза қолданбаңыз 6. Өз балаларыңызды жақсы көріп, көбірек көңіл бөліңіз. 7. Баланың құқығы мен міндетін дұрыс құрастырыңыз: үйде, мектепте, көшеде. Бұл жерде тек қатыгездік емес, түсіністік керек. 8. Егер балаңыз тату, түсіністікте өмір сүрсін десеңіз, оның кемшіліктерін бетіне айта бермеңіз, кіналамаңыз.

Мазасызданған баламен қалай әңгімелесу керектігі жайлы төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алған жөн. • Бәсекеден және жылдамдықт

12 слайд
Мазасызданған баламен қалай әңгімелесу керектігі жайлы төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алған жөн. • Бәсекеден және жылдамдықты есептейтін қандай да бір жұмыс түрлерін таңдамау қажет; • Баланы айналадағы адамдармен салыстырмаңыз; • Баланың есімін айту арқылы назарын аударту; • Сенімді жүріс-тұрыс үлгілерін көрсет, барлық жағдайда балаға үлгі бол;

12 слайд

Мазасызданған баламен қалай әңгімелесу керектігі жайлы төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алған жөн. • Бәсекеден және жылдамдықты есептейтін қандай да бір жұмыс түрлерін таңдамау қажет; • Баланы айналадағы адамдармен салыстырмаңыз; • Баланың есімін айту арқылы назарын аударту; • Сенімді жүріс-тұрыс үлгілерін көрсет, барлық жағдайда балаға үлгі бол;

• Баланы тәрбиелеуде бірізді болу; • Балаға шама келгенше аз ескерту жасау; • Қажет жағдайда ғана жазалауды пайдалану; • Жазала

13 слайд
• Баланы тәрбиелеуде бірізді болу; • Балаға шама келгенше аз ескерту жасау; • Қажет жағдайда ғана жазалауды пайдалану; • Жазалану кезінде баланың абыройын түсірмеу; • Баланың өзін-өзі бағалауын жоғарылату,не үшін екенін білетіндей жиі мадақтаңыз;

13 слайд

• Баланы тәрбиелеуде бірізді болу; • Балаға шама келгенше аз ескерту жасау; • Қажет жағдайда ғана жазалауды пайдалану; • Жазалану кезінде баланың абыройын түсірмеу; • Баланың өзін-өзі бағалауын жоғарылату,не үшін екенін білетіндей жиі мадақтаңыз;

Тыңдағандарыңыз ға рахмет!

14 слайд
Тыңдағандарыңыз ға рахмет!

14 слайд

Тыңдағандарыңыз ға рахмет!