Мен таңдаған мамандықтағы - математика презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МЕН ТАҢДАҒАН
МАМАНДЫҚТАҒЫ –
МАТЕМАТИКА
1 слайд
МЕН ТАҢДАҒАН МАМАНДЫҚТАҒЫ – МАТЕМАТИКА
2 слайд
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларға болашақ мамандық және оқу бағдарын
таңдауда көмектесу, математика әлемі және оның ерекшеліктері
туралы дүниетанымын кеңейту;
Дамытушылық: оқушылардың өмір туралы, өмірдегі
математиканың маңызы туралы көзқарасын дамыту, алдағы уақытта
математика пәнің дұрыс меңгеріп, қызығушылығын арттыруға
себепкер болу, таңдаған мамандығының өз бейімділігі мен қабілетіне
сәйкес келуін нақтылау, өз - өзін танудың жалпы әзірлігін
қалыптастыру
Тәрбиелік: мамандық таңдау мәселесін белсенді арттыру, таңдаған
мамандығындағы математиканың маңыздылығы туралы ақпарат алу
арқылы және өзін тану шекарасын кеңейту арқылы мамандық
бағытын таңдауда жауапты шешім қалыптастыру.
2 слайд
Мақсаты: Білімділік: оқушыларға болашақ мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, математика әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту; Дамытушылық: оқушылардың өмір туралы, өмірдегі математиканың маңызы туралы көзқарасын дамыту, алдағы уақытта математика пәнің дұрыс меңгеріп, қызығушылығын арттыруға себепкер болу, таңдаған мамандығының өз бейімділігі мен қабілетіне сәйкес келуін нақтылау, өз - өзін танудың жалпы әзірлігін қалыптастыру Тәрбиелік: мамандық таңдау мәселесін белсенді арттыру, таңдаған мамандығындағы математиканың маңыздылығы туралы ақпарат алу арқылы және өзін тану шекарасын кеңейту арқылы мамандық бағытын таңдауда жауапты шешім қалыптастыру.
3 слайд
«Қол мидың жалғасы».
Алақан бойынша мамандық саласын
анықтау. Саусақтарымызды кеңірек
ашып, ақ параққа алақандарымызды
түсірейік. Бас бармақпен
шынашақтың орта О нүктесімен
белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық
жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба
бөліктерін сызғышпен олшеп
шығарыңыз.
3 слайд
«Қол мидың жалғасы». Алақан бойынша мамандық саласын анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.
4 слайд
Жауап.
1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі
арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз.
2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы
сызық басқармаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы
әскери қабілетіңіз мол.
3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз дін адамы,
саясаткер болуға бейімсіз.
4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге
бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор,
дизайнер болуға қабілеттісіз.
5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік,
шипагерлікке бейімсіз.
4 слайд
Жауап. 1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз. 2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқармаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол. 3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз. 4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз. 5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз.
5 слайд
Видиосюжет
5 слайд
Видиосюжет
6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!