Модульдік технологияны кіріктіре отырып, өндірістік оқытуды өткізу (модульді-экспериментальды топта өндірістік оқытудың жүргізілуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Модульдік технологияны кіріктіре отырып,
өндірістік оқытуды өткізу (модульді-
экспериментальды топта өндірістік оқытудың
жүргізілуі, оқу жоспарлау құжаттарын
дайындау тәжірибесінен)»
Батыс Қазақстан индустриалды
колледжінің өндірістік оқыту шебері:
Тулегенова Бакитжан Карабековна
1 слайд
Модульдік технологияны кіріктіре отырып, өндірістік оқытуды өткізу (модульді- экспериментальды топта өндірістік оқытудың жүргізілуі, оқу жоспарлау құжаттарын дайындау тәжірибесінен)» Батыс Қазақстан индустриалды колледжінің өндірістік оқыту шебері: Тулегенова Бакитжан Карабековна
2 слайд
«Қазақстан-2050 стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің
жаңа саяси бағыты» атты Жолдауын басшылыққа ала
отырып кәсіби мамандарды дайындаудағы техникалық
және кәсіптік білім беру жүиесін жаңғырту тақырыбына
Білім туралы заңында оқыту формасын, әдістерін,
технологияларын таңдауда көп нұсқаулық қағидасы
бекітілген, бұл білім мекемелерінің мұғалімдердің,
өндірістік оқу шеберлерінің өзіне оңтайлы нұсқауын
қолдануға тіпті авторлық үкімін құруға мүмкіндік береді.
2 слайд
«Қазақстан-2050 стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Жолдауын басшылыққа ала отырып кәсіби мамандарды дайындаудағы техникалық және кәсіптік білім беру жүиесін жаңғырту тақырыбына Білім туралы заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көп нұсқаулық қағидасы бекітілген, бұл білім мекемелерінің мұғалімдердің, өндірістік оқу шеберлерінің өзіне оңтайлы нұсқауын қолдануға тіпті авторлық үкімін құруға мүмкіндік береді.
3 слайд
Әрбір модуль қажетті дидактикалық, әдістемелік
материялдармен, негізгі түсініктердің тізімімен, оқыту
барысында қалыптасатын білік, дағдыларымен қамтамасыз
етіледі. Әрбір модуль үшін оны меңгеру алдында оқушыға
берілетін анықтамалық және иллюстративтік материялдар
іріктеліп алынады. Сондай-ақ оқуға ұсынылатын әдебиеттер
тізімі дайындалуы тиіс. Әрбір оқушы бір модульден келесі
модульге оқу материялдарын игеру қабілетіне қарай өз
траекториясымен жүреді және ағымдық бақылау кезеңдерінен
басқа оқушыларға қатыссыз өтеді.
Оқу материялдарын модуль бойынша құру – міңдетті және
маңызды процесс, себебі ол:
•пән мазмұнын дамыту логикасын нақты айқындауға;
•осы мазмұнның бөліктері мен байланыстарын белгілеуге;
•олардың автономдылығының деңгейін анықтауға,
•олардың арасындағы логикалық байланыстарды тек мұғалімнің
ғана емес, оқушының да толық түсінуіне жағдай жасауға
мүмкіндік туғызады.
3 слайд
Әрбір модуль қажетті дидактикалық, әдістемелік материялдармен, негізгі түсініктердің тізімімен, оқыту барысында қалыптасатын білік, дағдыларымен қамтамасыз етіледі. Әрбір модуль үшін оны меңгеру алдында оқушыға берілетін анықтамалық және иллюстративтік материялдар іріктеліп алынады. Сондай-ақ оқуға ұсынылатын әдебиеттер тізімі дайындалуы тиіс. Әрбір оқушы бір модульден келесі модульге оқу материялдарын игеру қабілетіне қарай өз траекториясымен жүреді және ағымдық бақылау кезеңдерінен басқа оқушыларға қатыссыз өтеді. Оқу материялдарын модуль бойынша құру – міңдетті және маңызды процесс, себебі ол: •пән мазмұнын дамыту логикасын нақты айқындауға; •осы мазмұнның бөліктері мен байланыстарын белгілеуге; •олардың автономдылығының деңгейін анықтауға, •олардың арасындағы логикалық байланыстарды тек мұғалімнің ғана емес, оқушының да толық түсінуіне жағдай жасауға мүмкіндік туғызады.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
№
занятия
Наименование разделов
и тем
Кол-
во
часов
Дата
проведения
Вид занятия
(форма
обучения)
Необходимые учебные
материалы
Критерии оценки
согласно РУП*
Проверочное
испытание
1 2 3 4 5 6 7 8
Модуль 1. Введение.
1
Введение. Требование
безопасности труда и
пожарная безопасность.
учебных мастерских
рабочего места
6 практика
(вводное
занятие)
ТБ наглядные пособия,
слайды, рабочая тетрадь
Знать ТБ в условиях
конкретного обязанности
до,во время и после
работы .
Вопросы-
ответы
2
Экскурсия
6 беседа Экскурсия на заводах
Зенит.УМЗ
Описывать
экскурсию
3
Виды металлорежущих
станков
6 Изучение
нового
материала
Слайды,плакат,станки Классификация
металлорежущих
станков
Вопросы-
ответы
5 слайд
№ занятия Наименование разделов и тем Кол- во часов Дата проведения Вид занятия (форма обучения) Необходимые учебные материалы Критерии оценки согласно РУП* Проверочное испытание 1 2 3 4 5 6 7 8 Модуль 1. Введение. 1 Введение. Требование безопасности труда и пожарная безопасность. учебных мастерских рабочего места 6 практика (вводное занятие) ТБ наглядные пособия, слайды, рабочая тетрадь Знать ТБ в условиях конкретного обязанности до,во время и после работы . Вопросы- ответы 2 Экскурсия 6 беседа Экскурсия на заводах Зенит.УМЗ Описывать экскурсию 3 Виды металлорежущих станков 6 Изучение нового материала Слайды,плакат,станки Классификация металлорежущих станков Вопросы- ответы
6 слайд
Модуль2. Упражнения в управлении станком и его наладке . 54 ч.
4Ознакомление с
устройством токарного
станка.16к20.1к62
6 Практика
( Изучение
нового
материала)
Интерактивная доска,
видеоматериалы, макеты, РМ,
наглядные пособия, слайды,
компьютер,токарный станок
1к62,16к20
Описывать основные
элементы токарного
станка
Вопросы-
ответы
5Включение и выключение
вращение шпинделя и
механической подачи
суппорта станков 1к62,
16К20
6 Практ.
работа
Инструкционная карта ,токарный
станок,
объяснять пуск шпинделя
и продольной и
поперечной подачи
суппорта 1к62,16к20
Вопросы-
ответы
6Установка, выверка на
радиальное биение и
закрепление
трехкулачковом
самоцентрирующем
патроне.
6 Прак. работа Интерактивная доска,
электронный учебник,
видеоматериалы, станок
16К20.1К62, ,патронны торцовый
ключи , слайды
уметь выбрать и закрепить
заготовку и проверить
радиальное биение.
Вопросы-
ответы
7
Виды резцов и заточки .
6 Практ.
работа
Виды резцов ,заточной
станок .шаблон для резцов видео
матер.
уметь соблюдать условия
безопасного проведения
работ знать заточение
резцов;
проконтролировать
величину заточки.
Вопросы
ответы
8Измерителные
инструменты..Измерение
деталей линейкой и
штангенциркулем.
6 Практ.
работа
Измерительная
линейка ,штангенциркуль с
величиной отсчета по нониусу
0,1мм
Научиться измерять
детали различного
профиля.
Вопросы
ответы
9Перемещение салазок и
каретки суппорта вручную.
6 Практ.работСтанок токарный 16К20,1К62
Слайд, видео фильм
уметь переместить
поперечные салазки
суппорта и установить
верхние салазки суппорта
на задний угол.
тест
6 слайд
Модуль2. Упражнения в управлении станком и его наладке . 54 ч. 4Ознакомление с устройством токарного станка.16к20.1к62 6 Практика ( Изучение нового материала) Интерактивная доска, видеоматериалы, макеты, РМ, наглядные пособия, слайды, компьютер,токарный станок 1к62,16к20 Описывать основные элементы токарного станка Вопросы- ответы 5Включение и выключение вращение шпинделя и механической подачи суппорта станков 1к62, 16К20 6 Практ. работа Инструкционная карта ,токарный станок, объяснять пуск шпинделя и продольной и поперечной подачи суппорта 1к62,16к20 Вопросы- ответы 6Установка, выверка на радиальное биение и закрепление трехкулачковом самоцентрирующем патроне. 6 Прак. работа Интерактивная доска, электронный учебник, видеоматериалы, станок 16К20.1К62, ,патронны торцовый ключи , слайды уметь выбрать и закрепить заготовку и проверить радиальное биение. Вопросы- ответы 7 Виды резцов и заточки . 6 Практ. работа Виды резцов ,заточной станок .шаблон для резцов видео матер. уметь соблюдать условия безопасного проведения работ знать заточение резцов; проконтролировать величину заточки. Вопросы ответы 8Измерителные инструменты..Измерение деталей линейкой и штангенциркулем. 6 Практ. работа Измерительная линейка ,штангенциркуль с величиной отсчета по нониусу 0,1мм Научиться измерять детали различного профиля. Вопросы ответы 9Перемещение салазок и каретки суппорта вручную. 6 Практ.работСтанок токарный 16К20,1К62 Слайд, видео фильм уметь переместить поперечные салазки суппорта и установить верхние салазки суппорта на задний угол. тест
7 слайд
10Определение количества
деления лимба
поперечной и
продольной подачи
станка 16К20.
6 Практ работ Станок токарный
16К20,1К62
заготовка ,штангенцирку
ль.
уметь подсчитать
разности диаметров для
обрабатываемых и
обработанных
поверхностей ,по числу
делений лимба.
Вопросы
ответы
11Установка заготовки
патроне и резца в
резцедержателе по
высоте оси центров
станка.
6 Практ.работ Станок токарный
16К20,1К62 заготовка,
резец проходной,
штангенциркуль.
уметь установить
заготовку на патрон и
резцов непосредственно
по шаблону по рискам и
по центру заготовки.
тест
12Настройка станка на
требуемую частоту
врашения шпинделя
(об/мин) и подачу
(продольную и
поперечную стружки).
Снятиепробные.
6 Практ. работСтанок токарьны
16К20,1К62 Слайды виде
фильм
Настроить коробку
скоростей на требуемую
частоту вращения
шпинделя .
Знать виды стружки
Применить проходные
резцов.
Вопросы
ответы
7 слайд
10Определение количества деления лимба поперечной и продольной подачи станка 16К20. 6 Практ работ Станок токарный 16К20,1К62 заготовка ,штангенцирку ль. уметь подсчитать разности диаметров для обрабатываемых и обработанных поверхностей ,по числу делений лимба. Вопросы ответы 11Установка заготовки патроне и резца в резцедержателе по высоте оси центров станка. 6 Практ.работ Станок токарный 16К20,1К62 заготовка, резец проходной, штангенциркуль. уметь установить заготовку на патрон и резцов непосредственно по шаблону по рискам и по центру заготовки. тест 12Настройка станка на требуемую частоту врашения шпинделя (об/мин) и подачу (продольную и поперечную стружки). Снятиепробные. 6 Практ. работСтанок токарьны 16К20,1К62 Слайды виде фильм Настроить коробку скоростей на требуемую частоту вращения шпинделя . Знать виды стружки Применить проходные резцов. Вопросы ответы
8 слайд
Проверочное испытание: 1 Введение .Требование безопасности труда и пожарная безопасность учебных
мастерских рабочего места.
Название: Вопросы
Описание задачи:1.Какие правила безопасности должны соблюдаться на территории в механических цехах .
2.Как организовать рабочие место токаря
3.Правила безопасности при работе на токарных станках .
4.Какие правила техники безопасности следует соблюдать при затачивании инструмента.
Место
проведения:
Токарная мастерская
Дата проведения:В течении всего изучаемого модуля.
Проверочное испытание: 2.Экскурсия
Название: Вопросы
Описание задачи:1.Назвать завод, на которые были осмотрены во время экскурсии.
2.Как организовано рабочее токаря.
3.Перечислить цехи , которые были осмотрены во время экскурсии, и указать отличительные
особенности.
Место проведения:Завод УМЗ
Дата проведения:В течении всего изучаемого модуля.
Проверочное испытание: 3.Виды металлорежущие станки.
Название: Вопросы
Описание задачи:1.Классификация металлорежущих станков.
2.Движения в металлорежущих станках.
3.Кинематические схемы станков и условные обозначения их элементов.
Место проведения:Завод УМЗ
Дата проведения:В течении всего изучаемого модуля.
ОПИСАНИЕ ПРОВЕРОЧНОГО
ИСПЫТАНИЯ
8 слайд
Проверочное испытание: 1 Введение .Требование безопасности труда и пожарная безопасность учебных мастерских рабочего места. Название: Вопросы Описание задачи:1.Какие правила безопасности должны соблюдаться на территории в механических цехах . 2.Как организовать рабочие место токаря 3.Правила безопасности при работе на токарных станках . 4.Какие правила техники безопасности следует соблюдать при затачивании инструмента. Место проведения: Токарная мастерская Дата проведения:В течении всего изучаемого модуля. Проверочное испытание: 2.Экскурсия Название: Вопросы Описание задачи:1.Назвать завод, на которые были осмотрены во время экскурсии. 2.Как организовано рабочее токаря. 3.Перечислить цехи , которые были осмотрены во время экскурсии, и указать отличительные особенности. Место проведения:Завод УМЗ Дата проведения:В течении всего изучаемого модуля. Проверочное испытание: 3.Виды металлорежущие станки. Название: Вопросы Описание задачи:1.Классификация металлорежущих станков. 2.Движения в металлорежущих станках. 3.Кинематические схемы станков и условные обозначения их элементов. Место проведения:Завод УМЗ Дата проведения:В течении всего изучаемого модуля. ОПИСАНИЕ ПРОВЕРОЧНОГО ИСПЫТАНИЯ
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Модульдік технологияның гипотезасы:
Егер оқу-тәжірибе процесі модульдік технология
арқылы өткізілсе, онда оқу динамикасы жағымды
мінез алады.
Егер оқушы + оқушымен + топпен + ұжыммен +
мұғаліммен» қатынаста болса, егер сөйлесу сабағы
үстінде тапсырманың жеңілдігі мен күрделіге қарай
бірнеше іс-әрекет формалары ауысып отырса, егер әр
оқушы әр сабақта тыңдап, жазып, көріп және оқу
материалын сатылай меңгерсе, онда модульдік
технология жалпы білім сапасын, сабақтың тиімділігін
жоғарлатуға, жеке тұлғаның өзін-өзі реттеу, өзін-өзі
тәрбиелеу, өзін-өзі дамытуға мүмкіндік береді
11 слайд
Модульдік технологияның гипотезасы: Егер оқу-тәжірибе процесі модульдік технология арқылы өткізілсе, онда оқу динамикасы жағымды мінез алады. Егер оқушы + оқушымен + топпен + ұжыммен + мұғаліммен» қатынаста болса, егер сөйлесу сабағы үстінде тапсырманың жеңілдігі мен күрделіге қарай бірнеше іс-әрекет формалары ауысып отырса, егер әр оқушы әр сабақта тыңдап, жазып, көріп және оқу материалын сатылай меңгерсе, онда модульдік технология жалпы білім сапасын, сабақтың тиімділігін жоғарлатуға, жеке тұлғаның өзін-өзі реттеу, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамытуға мүмкіндік береді
12 слайд
Модульдік технологияның мүмкіндігі:
Оқушының оқу және танымдық әрекеттерінің
белсенділігін арттыру – ең негізгі әдістемелік мәселе.
Модуль арқылы оқыту осы мәселені шешуге мүмкіндік
беретін тиімді жолы.
Нәтижесінде:
•Өндірістік оқытудың білім сапасы жоғарлайды
•Студенттерді психологиялық кедергіден, ренішті
жағдайдан құтқарады;
•Шығармашылық және танымдық қабілеттері дамиды.
12 слайд
Модульдік технологияның мүмкіндігі: Оқушының оқу және танымдық әрекеттерінің белсенділігін арттыру – ең негізгі әдістемелік мәселе. Модуль арқылы оқыту осы мәселені шешуге мүмкіндік беретін тиімді жолы. Нәтижесінде: •Өндірістік оқытудың білім сапасы жоғарлайды •Студенттерді психологиялық кедергіден, ренішті жағдайдан құтқарады; •Шығармашылық және танымдық қабілеттері дамиды.
13 слайд
Модульдік технологияның ерекшілігі: жадының
алуан түрлерін (есту, көру, қимыл) ойлауды, ынтаны,
қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу, сондай-ақ
өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас, шығармашылық
қажеттіліктерін, сөздік қорын дамытуға бағытталған
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі:
Тақырыпты қарапайым білім мен түсінік деңгейде
игеруді білдіреді. Олар шамамен мынадай түрде
беріледі: білу, түсіну, қолдану, талдау, топтау, бағалау.
13 слайд
Модульдік технологияның ерекшілігі: жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл) ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу, сондай-ақ өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас, шығармашылық қажеттіліктерін, сөздік қорын дамытуға бағытталған Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі: Тақырыпты қарапайым білім мен түсінік деңгейде игеруді білдіреді. Олар шамамен мынадай түрде беріледі: білу, түсіну, қолдану, талдау, топтау, бағалау.