Материалдар / Монета. Теңге.Қағаз ақша
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Монета. Теңге.Қағаз ақша

Материал туралы қысқаша түсінік
2-шілде сынып математика ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2019
1360
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Теңге. Монета және қағаз ақша 2 «А» сынып

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Теңге. Монета және қағаз ақша 2 «А» сынып Математика пәні (Ашық сабақ)

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Теңге. Монета және қағаз ақша 2 «А» сынып Математика пәні (Ашық сабақ)

Сабақтың түрі: Этопедагогика с а ласы, ұлттық салт-дәстүр. Той сабақ Үй тапсырмасын тексеру: 2 А сынып «Шашу шашу» көбейту к

2 слайд
Сабақтың түрі: Этопедагогика с а ласы, ұлттық салт-дәстүр. Той сабақ Үй тапсырмасын тексеру: 2 А сынып «Шашу шашу» көбейту кестесін қайталау.(Айтылым) 3 1- топ- «Абай» ауылы 2- топ – «Мұхтар» ауылы

2 слайд

Сабақтың түрі: Этопедагогика с а ласы, ұлттық салт-дәстүр. Той сабақ Үй тапсырмасын тексеру: 2 А сынып «Шашу шашу» көбейту кестесін қайталау.(Айтылым) 3 1- топ- «Абай» ауылы 2- топ – «Мұхтар» ауылы

2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау Оқыту м

3 слайд
2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау Оқыту мақсаттары:

3 слайд

2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау Оқыту мақсаттары:

«Асық» ұлттық ойыны (Ж.ж) (Айтылым, тыңдалым)

4 слайд
«Асық» ұлттық ойыны (Ж.ж) (Айтылым, тыңдалым)

4 слайд

«Асық» ұлттық ойыны (Ж.ж) (Айтылым, тыңдалым)

Үш тілділік O Монета-монета- coin O Теңге-тенге- tenge O Ақша-деньги- money O Купюра-купюра- bill O Криптоволюта-криптоволюта- c

5 слайд
Үш тілділік O Монета-монета- coin O Теңге-тенге- tenge O Ақша-деньги- money O Купюра-купюра- bill O Криптоволюта-криптоволюта- cryptvolut

5 слайд

Үш тілділік O Монета-монета- coin O Теңге-тенге- tenge O Ақша-деньги- money O Купюра-купюра- bill O Криптоволюта-криптоволюта- cryptvolut

Сабақтың мақсаттары Табыс критерилері

6 слайд
Сабақтың мақсаттары Табыс критерилері

6 слайд

Сабақтың мақсаттары Табыс критерилері

Әр ұлт монеталары

7 слайд
Әр ұлт монеталары

7 слайд

Әр ұлт монеталары

«Бәйге» ойыны (Ж.Ж) Белсенді оқыту тәсілі (Жазылым, оқылым) Кім жылдам купюраларды ұсақтап шығады?

8 слайд
«Бәйге» ойыны (Ж.Ж) Белсенді оқыту тәсілі (Жазылым, оқылым) Кім жылдам купюраларды ұсақтап шығады?

8 слайд

«Бәйге» ойыны (Ж.Ж) Белсенді оқыту тәсілі (Жазылым, оқылым) Кім жылдам купюраларды ұсақтап шығады?

O 2- тапсырма. (Ж.Ж)«Теңге ілу ойыны» O Теңгелердегі көбейту кестесіне байланысты өрнектерді құрастыра отырып ұтып алу.

9 слайд
O 2- тапсырма. (Ж.Ж)«Теңге ілу ойыны» O Теңгелердегі көбейту кестесіне байланысты өрнектерді құрастыра отырып ұтып алу.

9 слайд

O 2- тапсырма. (Ж.Ж)«Теңге ілу ойыны» O Теңгелердегі көбейту кестесіне байланысты өрнектерді құрастыра отырып ұтып алу.

3-тапсырма. (Т.Ж.) Бірлесе оқу O Есептерді шығар. Неше кері есеп құрастыруға болады? O А) Әмиянда 100 теңге және 50теңгелікт

10 слайд
3-тапсырма. (Т.Ж.) Бірлесе оқу O Есептерді шығар. Неше кері есеп құрастыруға болады? O А) Әмиянда 100 теңге және 50теңгеліктен 4 монета болды. Барлығы неше теңге болды? O Ә) Санжар а) есепте әмияннан 50 теңгеліктен2 монета және бір 100 теңгелік алды. Әмиянда неше теңге қалды?

10 слайд

3-тапсырма. (Т.Ж.) Бірлесе оқу O Есептерді шығар. Неше кері есеп құрастыруға болады? O А) Әмиянда 100 теңге және 50теңгеліктен 4 монета болды. Барлығы неше теңге болды? O Ә) Санжар а) есепте әмияннан 50 теңгеліктен2 монета және бір 100 теңгелік алды. Әмиянда неше теңге қалды?

Сергіту сәті O «Қара жорға» биі «Шал ақын ауданы» әні

11 слайд
Сергіту сәті O «Қара жорға» биі «Шал ақын ауданы» әні

11 слайд

Сергіту сәті O «Қара жорға» биі «Шал ақын ауданы» әні

№ 4-тапсырма. Қыз қуу ойыны O Тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру.

12 слайд
№ 4-тапсырма. Қыз қуу ойыны O Тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру.

12 слайд

№ 4-тапсырма. Қыз қуу ойыны O Тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру.

Рефлексия- кері байланыс

13 слайд
Рефлексия- кері байланыс

13 слайд

Рефлексия- кері байланыс

Сабақтағы көңіл-күйім

14 слайд
Сабақтағы көңіл-күйім

14 слайд

Сабақтағы көңіл-күйім