Материалдар / Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мәңгілік ел» идеясы аясында тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын ала отырып, оқушылардың бойына туған ел табиғатын қорғай отырып, мақтан ете білуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2019
328
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы « Қызылтөбе лицейі » Кыдырова Галья Сагымбаевна Қазақ әдебиеті 8- сынып. 3 - бөлім: Махабат пе

1 слайд
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы « Қызылтөбе лицейі » Кыдырова Галья Сагымбаевна Қазақ әдебиеті 8- сынып. 3 - бөлім: Махабат пен абырой Сабақтың тақырыбы : Мұқағали Мақатаевтың «А ққулар ұйықтағанда » поэмасы Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың жанрын ажыратады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтайды.Оқу мақсаты: Т/Ж 8.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау Оқу мақсаттары төмендегідей сабақ мақсаттарымен нақтыланды. Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART - мақсаттарға сай құрастырдым.

Белсенді оқыту әдістері оқушының танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді. «Мәңгілік ел» идеясы аясында тарихтың,

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері оқушының танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді. «Мәңгілік ел» идеясы аясында тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын ала отырып, оқушылардың бойына туған ел табиғатын қорғай отырып , мақтан ете білуге тәрбие леу «Оқиға картасы» әдісі « Сюжеттік кесте » әдісі «Балық қаңқасы» әдісі «Эмоциялар графигі» әдісі Оқушылар мәтін мазмұнымен танысады, сюжеттік желіге сәйкес негізгі оқиғалардың суретін салып, олардың қасына мәтінді мазмұндауға көмектесетін тірек сөздер мен сөз тіркестерін жазып қояды. Шығарманың жанрына, сюжеттік желісіне талдау жасайды. Жұптасып жұмыс нәтижесімен бөлісіп, талқылайды. Сюжеттік желісін балық қаңқасының үстіңгі жағына жазып, төменгі жағына дәлелдер келтіреді. Балықтың басына – проблема, құйрығына – қорытындысы жазылады. Шығарманың эпилогы мен прологын анықтайды (көлденеңіне эпилогы мен прологын, тігіне эмоциялар шкаласы орналасады). Оқиға желісі бойынша ойын жүйелі мазмұнындап айта алады. Сурет салу шеберлігі дамиды. Оқушылар шығарманы жүйелі талдау жасай алады. Жұптасып жұмыс нәтижесімен бөліседі. Оқушылар шығарманың сюжеттік желісін таба алады. Дәлелдер келіре отырып, проблемаларды шеше алады. Шығармадан эпилог пен пролгты таба алады.

Саралап оқыту – оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс . «Балық қаңқасы» мен «Эмоциялар графи

3 слайд
Саралап оқыту – оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс . «Балық қаңқасы» мен «Эмоциялар графигі» әдістері арқылы берілген тапсырмаларды орындау барысында Төмен деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей Оқушылар шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтайды.Эмоцияларды анықтайды және пролог пен эпилогтың ережесін біледі. Оқушылар шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтайды және дәлелдер келтіреді, эмоцияларды анықтайды және пролог пен эпилогты таба алады. Оқушылар әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін табады, проблемаларды нақты дәлелдермен шешеді және эпилог, прологтарды таба алады.

Критериалды бағалау Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, нақты анықталған критерийлерге

4 слайд
Критериалды бағалау Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау үдерісі.Қалыптастырушы бағалау Мұғалімдерді , оқушыларды және педагогикалық үдерістің қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы Жиынтық бағалау Білім алу кезеңдері мен сатылары аяқталғанда болатын бағалау БЖБ, ТЖБ, ББДБЖБ Оқу мақсаты : Т/Ж 8.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау Тапсырма: «Балық қаңқасы», мен «Эмоциялар графигі» 1. Шығарманың эпилогы мен прологын анықтайды (к өлденеңіне эпилогы мен прологын, тігіне эмоциялар шкаласы орналасады ). 2. Сюжеттік желісін балық қаңқасының үстіңгі жағына жазып, төменгі жағына дәлелдер келтіреді. Балықтың басына- проблема, құйрығына – қорытындысы жазылады.   Дескриптор: 1. Шығарманың мазмұнын түсінеді; 2. Шығарманың жанрына, сюжеттік желісіне талдау жасай алады. 3.Шығармадан эпилог пен прологтарды анықтай алады.   Қалыптастырушы бағалау кері байланыс арқылы жүргізіледі. Кері байланыс: Жазбаша: Суретті салуың жақсы. Тірек сөздер мен сөз тіркестерін тиімді қолдана алғансың, ойың жүйелі түрде құрылған мәтін мазмұнын аша алдың, т.б. Сюжеттік желісін талдауда кішкене олқылықтар жіберілген, шешімі дұрыс аяқталмаған, т.б. Проблеманы шешу барысында нақты дәлелдер келтіре білдің себептерін түсіндірдің қорытынды жасай алдың, т.б. Дәлелдер келтіргенде нақты мәліметтерге сүйеніп жауап бер. Әлі де себептерін толық аша білу керек, т.б. Қорытынды жазған кезде ойың шашыраңқы болды, т.б.   Ауызша: Эпилог пен прологты таба алдың, әлі де толықтыр, ойыңды жинақта, т.б. Нәтиже: Шығарманың жанрын, сюжеттік желісін,эпилог, прологтарды анықтай алды. Проблеманы шешу барысында нақты дәлелдермен қорытынды жасай алды.Бағалау критерийі: Шығарманың жанрын ажыратады; Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтайды; Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтайды.

Тренердің кері байланысы: «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасының құрылымы, оқытуда қо

5 слайд
Тренердің кері байланысы: «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасының құрылымы, оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқу үдерісін жоспарлау, оқу жоспары, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру, критериалды бағалау т.б . тренердің кері байланысы нәтижесінде өз тәжірибеме енгіздім. Тренерім ұсынған «Эмоциялар графигі», «Балық қаңқасы» сияқты белсенді оқу әдістерін сабағымда қолдандым. Әріптестің кері байланысы: Елешова Айшахан Рахматуллақызы, Базарбай Асия Базарбайқызы, Сәрсенбаева Назира Абдуллаевна өзара пікір алысып, тәжірибе бөлісіп, кері байланыста болдым. Сабақты жоспарлауда «Сюжеттік кесте» әдісі ықшамсабағымда тиімді қолдандым. -Кері байланыстың жақсы, тиімді болатындығын ескердім. - Өзара кері байланыс негізінде дескриптор құрастыруды меңгердім. Қысқа мерзімді жоспарды әзірлеуде дамыту жоспарым: Ықшамсабақ арқылы Бағдарлама материалдарын өз тәжірибемде ой елегімнен өткізіп, рефлекция жасауға, оқушыларға барынша қолдау көрсетуге бағытталған жаттығу мен тапсырма әзірлеуге мүмкіндік алдым. Кері байланыс жасау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізудің тиімді жолдарын білдім және жоспарланған сабақта қолдандым. Алдағы жұмыс тәжірибемде курс барысында үйренген түрлі жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланамын. Салыстыру, талдай білу, зерттеу дағдыларын дамыту үшін әдіс- тәсілдерді бере отырып, белсенді оқытуға бейімдеймін.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар