Материалдар / МЫСЫР ЕЛІ. 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

МЫСЫР ЕЛІ. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал керек болса, қосымша ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2020
632
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Туманшаева Алия Абылқызы Ақтау қаласы 8 орта мектеп5 сынып д үниежүзі тарихы . Мысыр пирамидалары қалай салынғаны туралы қа

1 слайд
Туманшаева Алия Абылқызы Ақтау қаласы 8 орта мектеп5 сынып д үниежүзі тарихы . Мысыр пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз? О қу мақсаты 5.2.1.2 тотемизм, анимизм, пір тұтушылық, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу 5.2.2.2 ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Ежелгі Египеттің діни наным ерекшеліктері туралы барлық мәліметтерді зерттейді және діни нанымдарының ерекшеліктерін түсіндіре алады Басым бөлігі: Хеопс пирамидасының тұрғызу ерекшеліктерін басқа сәулет құрылысының ерекшеліктерінен ажырата алады Кейбіреуі үшін: Хеопс пирамидасын, әлемнің жеті кереметінің бірі екенін дәлелдейді

1 слайд

Туманшаева Алия Абылқызы Ақтау қаласы 8 орта мектеп5 сынып д үниежүзі тарихы . Мысыр пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз? О қу мақсаты 5.2.1.2 тотемизм, анимизм, пір тұтушылық, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу 5.2.2.2 ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Ежелгі Египеттің діни наным ерекшеліктері туралы барлық мәліметтерді зерттейді және діни нанымдарының ерекшеліктерін түсіндіре алады Басым бөлігі: Хеопс пирамидасының тұрғызу ерекшеліктерін басқа сәулет құрылысының ерекшеліктерінен ажырата алады Кейбіреуі үшін: Хеопс пирамидасын, әлемнің жеті кереметінің бірі екенін дәлелдейді

Бағалау критерийлері • Ежелгі Египеттің діни наным ерекшеліктерін түсіндіре алады • Көне Мысыр тұрғындарының діни кө

2 слайд
Бағалау критерийлері • Ежелгі Египеттің діни наным ерекшеліктерін түсіндіре алады • Көне Мысыр тұрғындарының діни көзқарастары пирамида құрылысына әсерін анықтай алады Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар -Пәнге қатысты терминология; Хеопс пирамидасы, дәлел, теория, дін, о дүние, перғауын -Оқылым дағдысы; оқушы мәтінмен жұмыс жасайды -Айтылым дағдысы; оқып айтады -Жазылым дағдысы: терминдерді дәптерге жазады

2 слайд

Бағалау критерийлері • Ежелгі Египеттің діни наным ерекшеліктерін түсіндіре алады • Көне Мысыр тұрғындарының діни көзқарастары пирамида құрылысына әсерін анықтай алады Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар -Пәнге қатысты терминология; Хеопс пирамидасы, дәлел, теория, дін, о дүние, перғауын -Оқылым дағдысы; оқушы мәтінмен жұмыс жасайды -Айтылым дағдысы; оқып айтады -Жазылым дағдысы: терминдерді дәптерге жазады

Сабақтың басы . Ұйымдастыру кезеңі Деңгейге бөліп, топтық жұмыс Дескрипторлар қолданылды Сабақтың ортасы Слайдтық суреттер

3 слайд
Сабақтың басы . Ұйымдастыру кезеңі Деңгейге бөліп, топтық жұмыс Дескрипторлар қолданылды Сабақтың ортасы Слайдтық суреттер Ежелгі пирамида 1 –деңгей. Мәтінмен жұмыс 2-деңгей . Топтық жұмыс 3-деңгей . Оқулықпен жұмыс Сабақтың соңы Оқушыларға сұрақ жауап Сабақ барысы Дескрипторлар: 1. Хеопс пирамидасының қалай тұрғызылғаны туралы біледі 2. Хеопс пирамидасының басқа ескерткіштерден айырмашылығын анықтай алады

3 слайд

Сабақтың басы . Ұйымдастыру кезеңі Деңгейге бөліп, топтық жұмыс Дескрипторлар қолданылды Сабақтың ортасы Слайдтық суреттер Ежелгі пирамида 1 –деңгей. Мәтінмен жұмыс 2-деңгей . Топтық жұмыс 3-деңгей . Оқулықпен жұмыс Сабақтың соңы Оқушыларға сұрақ жауап Сабақ барысы Дескрипторлар: 1. Хеопс пирамидасының қалай тұрғызылғаны туралы біледі 2. Хеопс пирамидасының басқа ескерткіштерден айырмашылығын анықтай алады

Өзара бағалау және кері байланыс: Оқушылар бұрын айтылған пікірлері бойынша топ жұмысын бағалайды, ол үшін мұғалім к

4 слайд
Өзара бағалау және кері байланыс: Оқушылар бұрын айтылған пікірлері бойынша топ жұмысын бағалайды, ол үшін мұғалім кім-кімді бағалайтынын анықтап беру керек. Өзара бағалау кезінде мұғалімнің міндеті –топтардың пікірлерінен кейін өзінің кері байланысын қамтамасыз ету, сонымен қатар сындарлы пікірлерді қалай беру керектігіне балаларды үйрете отырып, оқушылардың кері байланыс сапасына кері байланыс беру.

4 слайд

Өзара бағалау және кері байланыс: Оқушылар бұрын айтылған пікірлері бойынша топ жұмысын бағалайды, ол үшін мұғалім кім-кімді бағалайтынын анықтап беру керек. Өзара бағалау кезінде мұғалімнің міндеті –топтардың пікірлерінен кейін өзінің кері байланысын қамтамасыз ету, сонымен қатар сындарлы пікірлерді қалай беру керектігіне балаларды үйрете отырып, оқушылардың кері байланыс сапасына кері байланыс беру.

Саралау Оқушыларға қарым қатынас дағдысын дамыту мақсатында топтық, деңгейлік тапсырмалар бердім. Деңгейіне қарай тапсырмалар

5 слайд
Саралау Оқушыларға қарым қатынас дағдысын дамыту мақсатында топтық, деңгейлік тапсырмалар бердім. Деңгейіне қарай тапсырмаларды өзгертіп отырдым. Тапсырмаға оқушылар өздерінің біліміне қарай жауап берді

5 слайд

Саралау Оқушыларға қарым қатынас дағдысын дамыту мақсатында топтық, деңгейлік тапсырмалар бердім. Деңгейіне қарай тапсырмаларды өзгертіп отырдым. Тапсырмаға оқушылар өздерінің біліміне қарай жауап берді

Бағалау Дескрипторлар әдісі бойынша бағалау. Оларды бір сөзбен мадақтап отыру (жарайсың, ке

6 слайд
Бағалау Дескрипторлар әдісі бойынша бағалау. Оларды бір сөзбен мадақтап отыру (жарайсың, керемет...)

6 слайд

Бағалау Дескрипторлар әдісі бойынша бағалау. Оларды бір сөзбен мадақтап отыру (жарайсың, керемет...)