"Одағай сөздің түрлері" 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тізбектелген сабақтар топтамасында орта мезімді
жоспарлау
Жанарова Гульзира
Акимхановна
6 сынып
Күтілетін нәтиже.
Одағай сөздерді ережені біледі,
мысал келтіре алады, бөліседі
одағай сөздерді қатыстырып
ойтолғау, эссе жаза алады.Сөйлем
ішінен одағайларды таба алады.
Одағай сөздердің шығу
себептерін анықтайды. Сөз
таптарын ажырата алады,
морфологиялық талдау жасай
алады. Бір-бірінің пікірін
тыңдауға, сыйлауға үйренеді. Өз
бетімен ізденуге, шығармашылық
жұмыстармен айналасуға , постер
қорғауға үйренеді.
Жалпы мақсатым:
Одағай. Одағай
сөздердің түрлерімен
таныстыра отырып,
оларды сөйлемдерде
дұрыс қолдану,
жазылу дағдысын
қалыптастыру.
Оқушылардың
шығармашылық
қабілетін дамыту.
1 слайд
Тізбектелген сабақтар топтамасында орта мезімді жоспарлау Жанарова Гульзира Акимхановна 6 сынып Күтілетін нәтиже. Одағай сөздерді ережені біледі, мысал келтіре алады, бөліседі одағай сөздерді қатыстырып ойтолғау, эссе жаза алады.Сөйлем ішінен одағайларды таба алады. Одағай сөздердің шығу себептерін анықтайды. Сөз таптарын ажырата алады, морфологиялық талдау жасай алады. Бір-бірінің пікірін тыңдауға, сыйлауға үйренеді. Өз бетімен ізденуге, шығармашылық жұмыстармен айналасуға , постер қорғауға үйренеді. Жалпы мақсатым: Одағай. Одағай сөздердің түрлерімен таныстыра отырып, оларды сөйлемдерде дұрыс қолдану, жазылу дағдысын қалыптастыру. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
2 слайд
Тақырыбы Негізгі мақсаты Оқу нәтижелері Тақырыпты үйренудегі
кездесетін кедергілер.
Белсенді оқытуда
қолданылатын әдіс-
тәсілдер
Барлығын қосқанда Бағалау соның ішінде
оқыту үшін бағалау
Негізгі дереккөз дер
Одағай.Од
ағай
сөздер
туралы
түсінік.
Одағай сөздер
туралы түсінік беру.
2 Топта жұмыс
жасауға
дағдыландыру
3 .Бірін-бірі сыйлауға
тәрбиелеу.
Одағай сөздерді ережені
біледі, мысал келтіре алады,ой
бөліседі.Одағай сөздерді
қатыстырып , әңгіме құрайды.
Топтық ережені
сақтамау,уақыттың жетіспеуі.
Одағай сөздерді орынды
қолдана алмауы.Еліктеу
сөздерден одағай сөздерді
ажырата алмауы.АКТ –ны
пайдалану.
.
«Шаттық шеңбері»
арқылы бір-біріне
жылы лебіздерін
білдіреді. «Миға
шабуыл», «Менен
сұрақ, сенен
жауап»,
кумулиятивтік
әңгіме, топтық
жұмыс.
Талантты және дарынды
оқушылар-ға кеңей-
тілген дамытушы
тапсырма-лар беру.
Қол
шапалақтау,смайликте
р арқылы, кері
байланыс.
Қазақ тілі оқулығы ,
262-бет
Қосымша
«Қазақ тілі» Бектұров
«Мұғалімге арналған
нұсқаулық»
(49-56 беттер)
А3 парағы,
маркерлер
Одағай
сөздің
түрлері
1.Одағай сөздердің
түрлерін ажырата
білуге
үйрету.2.Оқушыларды
алған білімдерін
талдауға, жинақтай
білуге
машықтандыру.
3. Салт-дәстүрді
құрметтеуге,
ынтымақтастық- қа
тәрбиелеу.
Одағай сөздердің түрлерін
біледі, сөйлем ішінен
одағайдың түрлерін ажырата
алады.Одағайдың түрлерін
қатыстырып «Төрт түлігім -
тірегім» тақырыбына эссе жаза
алады.
Жазуға келмейтін таңдайды
тақылдатып, ерінді шүйіріп ,
ысқырып айтылатын
одағайларды ажырата
білмеуі..
Мектептің материалдық
базасының төмендігі.
«Түрлі-түсті
алақан» арқылы
амандасу.«Миға
шабуыл»,
«Кубизм» әдісі,
«Одағайды сендер
тап, басқасын мен
айтайын» ойыны.
Зерттеушілік
әңгіме.
Қабілеті әртүрлі
оқушылар-ға арналған
тапсырмалар.
Критери құра
отырып бағалау,
бас бармақ арқылы
бағалау
Оқулық , «Қазақ тілін
оқытудың тиімді
әдістемесІ Ж. Жеткізген
дидактикалық материалдар,
«Мұғалімге арналған
нұсқаулық» (49-56 беттер),
АКТ,
А3 форматы, маркерлер
Одағай
сөздердің
емлесі.
Одағай сөздердің
жазылу емлесін
үйрету,
2.Сауатты жазу
дағдыландыру;
3.Топтық жұмыста
бір-бірімен
ақылдасуға ортақ
шешім қабылдауға
тәрбиелеу.
Оқушылар одағай сөздердің
тыныс белгілерін қалай қою
керек екендігін біледі, потер
арқылы ойын қорытындылап
айта білуге дағдыланады.
Көңіл-күй, ішкі сезім
мағынасы өте көп,олар қуану
, ренжу, үміттену,
таңырқау, ұнату, күрсіну,
өкіну одағайларын ажырата
алмауы,топпен жұмыста
балалардың бір-бірімен тіл
табыса алмауы.
«Жүректен-
жүрекке»
амандасу.
Топтастыру, «Бір
сөйлеммен
түйіндеу»,
«Джиксо» әдісі.
Тізбектей оқуда, сауатты
жазуда кедергісі бар
оқушылар-мен жұмыс,
қабілеттері әртүрлі
оқушылар-ға деңгейлік
тапсырма-лар
Топпен бағалау,
бағалау парағы
арқылы бағалау,өзін-
өзі бағалау
Оқулық, дидактика- лық
материал- дар
«Мұғалімге арналған
нұсқаулық»
(56-60 беттер)
А3 парағы, маркерлер
Сөз
тапта-
рынан
өткенді
қайта-
лау.
Сөз таптарынан
алған білімін
пысықтау.
2.Сыни тұрғыдан
ойлау дағдысын
қалыптастыру.
3.Ынтымақтас
тыққа, сауаттылыққа
тәрбиелеу.
Оқушылар сөз таптарын
ажырата біледі және талдауға
үйренеді. Өз ойларын білімін
дәлелдей алуға
дағдыланады. Сыни ойлау
барысында өз пікірлерін
ортаға сала біледі.
«Көктемде»
эссе жазу,
Кейбір балалардың сөз
таптарының түрлерін
ажырата
алмауы,морфологиялық
талдауда шатасуы,уақыт
жетіспеуі.
«Қайталау
сұрақтары» әдісі.
«Тізбек бойынша
сұрау» әдісі. Тест
жұмыстары.
Сұрақ
даярлайдыдәлелдейдіжоға
рғы деңгейде тапсырма-
лар орындай-ды.»
Топпен бағалау, өзін-
өзі бағалау,бармақ
арқылы бағалау
Дидактикалық
материалдар, «Мұғалімге
арналған
нұсқаулық»
(72-87 беттер)
А3 парағы,
маркерлер
2 слайд
Тақырыбы Негізгі мақсаты Оқу нәтижелері Тақырыпты үйренудегі кездесетін кедергілер. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер Барлығын қосқанда Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау Негізгі дереккөз дер Одағай.Од ағай сөздер туралы түсінік. Одағай сөздер туралы түсінік беру. 2 Топта жұмыс жасауға дағдыландыру 3 .Бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу. Одағай сөздерді ережені біледі, мысал келтіре алады,ой бөліседі.Одағай сөздерді қатыстырып , әңгіме құрайды. Топтық ережені сақтамау,уақыттың жетіспеуі. Одағай сөздерді орынды қолдана алмауы.Еліктеу сөздерден одағай сөздерді ажырата алмауы.АКТ –ны пайдалану. . «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. «Миға шабуыл», «Менен сұрақ, сенен жауап», кумулиятивтік әңгіме, топтық жұмыс. Талантты және дарынды оқушылар-ға кеңей- тілген дамытушы тапсырма-лар беру. Қол шапалақтау,смайликте р арқылы, кері байланыс. Қазақ тілі оқулығы , 262-бет Қосымша «Қазақ тілі» Бектұров «Мұғалімге арналған нұсқаулық» (49-56 беттер) А3 парағы, маркерлер Одағай сөздің түрлері 1.Одағай сөздердің түрлерін ажырата білуге үйрету.2.Оқушыларды алған білімдерін талдауға, жинақтай білуге машықтандыру. 3. Салт-дәстүрді құрметтеуге, ынтымақтастық- қа тәрбиелеу. Одағай сөздердің түрлерін біледі, сөйлем ішінен одағайдың түрлерін ажырата алады.Одағайдың түрлерін қатыстырып «Төрт түлігім - тірегім» тақырыбына эссе жаза алады. Жазуға келмейтін таңдайды тақылдатып, ерінді шүйіріп , ысқырып айтылатын одағайларды ажырата білмеуі.. Мектептің материалдық базасының төмендігі. «Түрлі-түсті алақан» арқылы амандасу.«Миға шабуыл», «Кубизм» әдісі, «Одағайды сендер тап, басқасын мен айтайын» ойыны. Зерттеушілік әңгіме. Қабілеті әртүрлі оқушылар-ға арналған тапсырмалар. Критери құра отырып бағалау, бас бармақ арқылы бағалау Оқулық , «Қазақ тілін оқытудың тиімді әдістемесІ Ж. Жеткізген дидактикалық материалдар, «Мұғалімге арналған нұсқаулық» (49-56 беттер), АКТ, А3 форматы, маркерлер Одағай сөздердің емлесі. Одағай сөздердің жазылу емлесін үйрету, 2.Сауатты жазу дағдыландыру; 3.Топтық жұмыста бір-бірімен ақылдасуға ортақ шешім қабылдауға тәрбиелеу. Оқушылар одағай сөздердің тыныс белгілерін қалай қою керек екендігін біледі, потер арқылы ойын қорытындылап айта білуге дағдыланады. Көңіл-күй, ішкі сезім мағынасы өте көп,олар қуану , ренжу, үміттену, таңырқау, ұнату, күрсіну, өкіну одағайларын ажырата алмауы,топпен жұмыста балалардың бір-бірімен тіл табыса алмауы. «Жүректен- жүрекке» амандасу. Топтастыру, «Бір сөйлеммен түйіндеу», «Джиксо» әдісі. Тізбектей оқуда, сауатты жазуда кедергісі бар оқушылар-мен жұмыс, қабілеттері әртүрлі оқушылар-ға деңгейлік тапсырма-лар Топпен бағалау, бағалау парағы арқылы бағалау,өзін- өзі бағалау Оқулық, дидактика- лық материал- дар «Мұғалімге арналған нұсқаулық» (56-60 беттер) А3 парағы, маркерлер Сөз тапта- рынан өткенді қайта- лау. Сөз таптарынан алған білімін пысықтау. 2.Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру. 3.Ынтымақтас тыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу. Оқушылар сөз таптарын ажырата біледі және талдауға үйренеді. Өз ойларын білімін дәлелдей алуға дағдыланады. Сыни ойлау барысында өз пікірлерін ортаға сала біледі. «Көктемде» эссе жазу, Кейбір балалардың сөз таптарының түрлерін ажырата алмауы,морфологиялық талдауда шатасуы,уақыт жетіспеуі. «Қайталау сұрақтары» әдісі. «Тізбек бойынша сұрау» әдісі. Тест жұмыстары. Сұрақ даярлайдыдәлелдейдіжоға рғы деңгейде тапсырма- лар орындай-ды.» Топпен бағалау, өзін- өзі бағалау,бармақ арқылы бағалау Дидактикалық материалдар, «Мұғалімге арналған нұсқаулық» (72-87 беттер) А3 парағы, маркерлер
3 слайд
Болашақта;
Өз ойларын еркін жеткізе білетін.
Акт-ны толыққанды пайдалана
алатын, топтық жұмыста өзін- өзі
реттеп, сыни тұрғыда ойланатын,
өз жұмысына баға беріп, сонымен
қатар басқалардың пікірлерін,
жұмыстарын бағалай білетін
тұлғаны қалыптастыру.
3 слайд
Болашақта; Өз ойларын еркін жеткізе білетін. Акт-ны толыққанды пайдалана алатын, топтық жұмыста өзін- өзі реттеп, сыни тұрғыда ойланатын, өз жұмысына баға беріп, сонымен қатар басқалардың пікірлерін, жұмыстарын бағалай білетін тұлғаны қалыптастыру.