"Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларини фойдаланиш"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларини фойдаланиш"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларини фойдаланиш"
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
"Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларини фойдаланиш" №96 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТА

#1 слайд
"Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларини фойдаланиш" №96 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ:

1 слайд

"Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларини фойдаланиш" №96 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ:

ХАМИДОВА НИЛУФАР АБДУГАФУРОВНА

#2 слайд
ХАМИДОВА НИЛУФАР АБДУГАФУРОВНА

2 слайд

ХАМИДОВА НИЛУФАР АБДУГАФУРОВНА

Аты – жөні: Хамидова Нилуфар Абдугафуровна Туылған күні, айы, жылы: 20.03.1983 ж Туған жері: Шымкент Университеті Ұлты: Өзбек Бі

#3 слайд
Аты – жөні: Хамидова Нилуфар Абдугафуровна Туылған күні, айы, жылы: 20.03.1983 ж Туған жері: Шымкент Университеті Ұлты: Өзбек Білімі: Жоғары Мамандығы: Ағылшын және өзбек тілі пән мұғалімі Жұмыс орны: №96 жалпы орта мектеп Еңбек өтілі: 13 жыл Шығармашылық тақырыбы: «Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларин фойдаланиш»

3 слайд

Аты – жөні: Хамидова Нилуфар Абдугафуровна Туылған күні, айы, жылы: 20.03.1983 ж Туған жері: Шымкент Университеті Ұлты: Өзбек Білімі: Жоғары Мамандығы: Ағылшын және өзбек тілі пән мұғалімі Жұмыс орны: №96 жалпы орта мектеп Еңбек өтілі: 13 жыл Шығармашылық тақырыбы: «Она тили ва адабиёт фанларида ривожлантирувчи таълим технологияларин фойдаланиш»

Мақсади Тарбиявий: Ёзувчиларнинг ёзган асарлардан тарбиявий томонларини ўқувчилар онгига сингдириш. Ривожлантирувчи: Ў

#4 слайд
Мақсади Тарбиявий: Ёзувчиларнинг ёзган асарлардан тарбиявий томонларини ўқувчилар онгига сингдириш. Ривожлантирувчи: Ўқувчиларга ақлий қўзғалишлар уйғотиш, мустақил фикрлашга, ўқий билишга ва ўз фикрини нутқда яхши ифодалашга ўргатиш; Таълимий: Ўзбек тили ва адабиёт ҳақида тарихий маълумот бериб, боболаримизнинг ўтмишдаги тарихи билан таништириш.

4 слайд

Мақсади Тарбиявий: Ёзувчиларнинг ёзган асарлардан тарбиявий томонларини ўқувчилар онгига сингдириш. Ривожлантирувчи: Ўқувчиларга ақлий қўзғалишлар уйғотиш, мустақил фикрлашга, ўқий билишга ва ўз фикрини нутқда яхши ифодалашга ўргатиш; Таълимий: Ўзбек тили ва адабиёт ҳақида тарихий маълумот бериб, боболаримизнинг ўтмишдаги тарихи билан таништириш.

1.Замонавий –анъанавий ўқитиш элементларидан фойдаланиладиган педагогик технологиялар; 3. Ўқувчилар фаолиятини фаоллаштириш в

#5 слайд
1.Замонавий –анъанавий ўқитиш элементларидан фойдаланиладиган педагогик технологиялар; 3. Ўқувчилар фаолиятини фаоллаштириш ва жадаллаштириш асосидаги педагогик технологиялар; 4. Ўқув жараёнини самарали бошқаришга асосланган педагогик технология; 5. Ривожлантирувчи таълим технологиялари; 6. Хусусий ўқув предметларига тегишли технологиялар. 2. Педагогик жараёнда шахсга йўналтирилган педагогик технологиялар; ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ҚУЙИДАГИ ЙЎНАЛИШЛАРГА БЎЛИНАДИ:

5 слайд

1.Замонавий –анъанавий ўқитиш элементларидан фойдаланиладиган педагогик технологиялар; 3. Ўқувчилар фаолиятини фаоллаштириш ва жадаллаштириш асосидаги педагогик технологиялар; 4. Ўқув жараёнини самарали бошқаришга асосланган педагогик технология; 5. Ривожлантирувчи таълим технологиялари; 6. Хусусий ўқув предметларига тегишли технологиялар. 2. Педагогик жараёнда шахсга йўналтирилган педагогик технологиялар; ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ҚУЙИДАГИ ЙЎНАЛИШЛАРГА БЎЛИНАДИ:

Муаммоли таълим. ИМЕН (ТРИЗ) (ихтирочилик Масалаларини ечиш назарияси) Тадқиқотчилик таълим. Эвристик таълим. РИВОЖЛАНТИ

#6 слайд
Муаммоли таълим. ИМЕН (ТРИЗ) (ихтирочилик Масалаларини ечиш назарияси) Тадқиқотчилик таълим. Эвристик таълим. РИВОЖЛАНТИРУВЧИ ТАЪЛИМНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ:

6 слайд

Муаммоли таълим. ИМЕН (ТРИЗ) (ихтирочилик Масалаларини ечиш назарияси) Тадқиқотчилик таълим. Эвристик таълим. РИВОЖЛАНТИРУВЧИ ТАЪЛИМНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ:

"Давра суҳбати усули - айлана стол атрофида берилган муаммо ёки саволлар юзасидан таълим олувчилар томонидан ўз фикр- мулоҳ

#7 слайд
"Давра суҳбати усули - айлана стол атрофида берилган муаммо ёки саволлар юзасидан таълим олувчилар томонидан ўз фикр- мулоҳазаларини билдириш орқали олиб бориладиган ўқитиш усулидир. “ДАВРА СУҲБАТИ” УСУЛИ.

7 слайд

"Давра суҳбати усули - айлана стол атрофида берилган муаммо ёки саволлар юзасидан таълим олувчилар томонидан ўз фикр- мулоҳазаларини билдириш орқали олиб бориладиган ўқитиш усулидир. “ДАВРА СУҲБАТИ” УСУЛИ.

•Биз бахтли бўламиз, •................................................. •Тузалмайди дардим менинг ўлсам керак. •........

#8 слайд
•Биз бахтли бўламиз, •................................................. •Тузалмайди дардим менинг ўлсам керак. •.................................................................... •Меҳр қолур . •........................................................ •Онамга. •........................................................................... •Ўзингдан қўймасин, халқим. •.............................................................................. •Ассалом, Тошкенд •.................................................................... •Самарқанд. •....................................................................... •Самарқанд шъерининг дунёга келиши •“Сиз – Маҳаммат Юсупсиз-а....” (Сахна кўриниш) Давом эттир

8 слайд

•Биз бахтли бўламиз, •................................................. •Тузалмайди дардим менинг ўлсам керак. •.................................................................... •Меҳр қолур . •........................................................ •Онамга. •........................................................................... •Ўзингдан қўймасин, халқим. •.............................................................................. •Ассалом, Тошкенд •.................................................................... •Самарқанд. •....................................................................... •Самарқанд шъерининг дунёга келиши •“Сиз – Маҳаммат Юсупсиз-а....” (Сахна кўриниш) Давом эттир

1 «Она тилим- онажоним тили бу. Бешикданоқ сингган жону қулоққа» мисраларининг муаллифи ким? А) А.Навоий В) А.Арипов С) М

#9 слайд
1 «Она тилим- онажоним тили бу. Бешикданоқ сингган жону қулоққа» мисраларининг муаллифи ким? А) А.Навоий В) А.Арипов С) Миртемир Д) Э.Вохидов Е) М. Шайхзода 2.Ўзбек тили қайси тиллар оиласига киради? А) Туркий В) олтой С) ҳинд Д) испан Е) европа 3.Ўзбек тилига асос солган ким? А) Форобий В) З.М.Бобур С) А. Навоий Д) М.Осим Е) Ҳ.Олимжон 4 Мухаммад Юсуф ким? А) Лирик, шоир Б) Рассом, олим В) Хонанда, муаллиф Тест билан ишлаш

9 слайд

1 «Она тилим- онажоним тили бу. Бешикданоқ сингган жону қулоққа» мисраларининг муаллифи ким? А) А.Навоий В) А.Арипов С) Миртемир Д) Э.Вохидов Е) М. Шайхзода 2.Ўзбек тили қайси тиллар оиласига киради? А) Туркий В) олтой С) ҳинд Д) испан Е) европа 3.Ўзбек тилига асос солган ким? А) Форобий В) З.М.Бобур С) А. Навоий Д) М.Осим Е) Ҳ.Олимжон 4 Мухаммад Юсуф ким? А) Лирик, шоир Б) Рассом, олим В) Хонанда, муаллиф Тест билан ишлаш

Адабиётлото ўйини. 1 – гуруҳ. Кулишга ҳаққингиз бор, ифлослик, мағлубман, тўғрилик, дор, остига, тақсир, домла. Виж

#10 слайд
Адабиётлото ўйини. 1 – гуруҳ. Кулишга ҳаққингиз бор, ифлослик, мағлубман, тўғрилик, дор, остига, тақсир, домла. Виждон, ғолиб, мен, ўч, самарасини, соф, эмасми. Муаллифи: Абдулла Қодрий “Меҳробдан чаён” романидан парча 2 – гуруҳ. Шамол, ниманидир, пастга, ўтирган, дарчани , тирмалаганича , осма , чироқни , бўйра , зич , ўтирди , тушиб ,хуруж. Муаллифи Абдулла Қаҳҳор “Дахшат” ҳикояси 3 – гуруҳ. Одамлар , қандай , олиб , ўғри , тешгани , сотиши , қайси , деворни , баҳслаша , тўхтаб , ғовур , тарқалди , босилди , йиғидан , дуо , асбоб , ҳўкиз , уни. Муаллифи Абдулла Қаҳҳор “Ўғри” ҳикояси

10 слайд

Адабиётлото ўйини. 1 – гуруҳ. Кулишга ҳаққингиз бор, ифлослик, мағлубман, тўғрилик, дор, остига, тақсир, домла. Виждон, ғолиб, мен, ўч, самарасини, соф, эмасми. Муаллифи: Абдулла Қодрий “Меҳробдан чаён” романидан парча 2 – гуруҳ. Шамол, ниманидир, пастга, ўтирган, дарчани , тирмалаганича , осма , чироқни , бўйра , зич , ўтирди , тушиб ,хуруж. Муаллифи Абдулла Қаҳҳор “Дахшат” ҳикояси 3 – гуруҳ. Одамлар , қандай , олиб , ўғри , тешгани , сотиши , қайси , деворни , баҳслаша , тўхтаб , ғовур , тарқалди , босилди , йиғидан , дуо , асбоб , ҳўкиз , уни. Муаллифи Абдулла Қаҳҳор “Ўғри” ҳикояси

1-гурух 2-гурух 2-гурух Миртемирнинг “Онагинам”шеъ ри-нинг шоир хаетига боғлиқлиги “Онагинам” шеърини ижоди билан бо

#11 слайд
1-гурух 2-гурух 2-гурух Миртемирнинг “Онагинам”шеъ ри-нинг шоир хаетига боғлиқлиги “Онагинам” шеърини ижоди билан боғлаш Шеърдаги бадиий тасвир Она ва бола уртасидаги муносабатлар КИТОБ – БИЗНИНГ ДУСТИМИЗ Гурухлар билан ишлаш 3-гурух 3-гурух 4-гурух

11 слайд

1-гурух 2-гурух 2-гурух Миртемирнинг “Онагинам”шеъ ри-нинг шоир хаетига боғлиқлиги “Онагинам” шеърини ижоди билан боғлаш Шеърдаги бадиий тасвир Она ва бола уртасидаги муносабатлар КИТОБ – БИЗНИНГ ДУСТИМИЗ Гурухлар билан ишлаш 3-гурух 3-гурух 4-гурух

Ички хис туйғу позитив Менда қандай идея далиллар Кераксиз,зарарли Қандай янгилик топдим Ақллининг олти қалпоғи

#12 слайд
Ички хис туйғу позитив Менда қандай идея далиллар Кераксиз,зарарли Қандай янгилик топдим Ақллининг олти қалпоғи

12 слайд

Ички хис туйғу позитив Менда қандай идея далиллар Кераксиз,зарарли Қандай янгилик топдим Ақллининг олти қалпоғи

“Хотира” ўйини қайт Айтур айт айтмас сўздан сўзни қилма Яхшилик қила ёмонлик олмасанг ҳам дема иззат кўп

#13 слайд
“Хотира” ўйини қайт Айтур айт айтмас сўздан сўзни қилма Яхшилик қила ёмонлик олмасанг ҳам   дема иззат кўп Сиҳат ема тиласанг кўп тиласанг 2-гуруҳ 1-гуруҳ 3-гуруҳ

13 слайд

“Хотира” ўйини қайт Айтур айт айтмас сўздан сўзни қилма Яхшилик қила ёмонлик олмасанг ҳам   дема иззат кўп Сиҳат ема тиласанг кўп тиласанг 2-гуруҳ 1-гуруҳ 3-гуруҳ

“Хотира” ўйини Айтур сўзни айт, айтмас сўздан қайт. Яхшилик қила олмасанг, ёмонлик ҳам қилма. Сиҳат тиласанг кўп ема,

#14 слайд
“Хотира” ўйини Айтур сўзни айт, айтмас сўздан қайт. Яхшилик қила олмасанг, ёмонлик ҳам қилма. Сиҳат тиласанг кўп ема, иззат тиласанг кўп дема. 2-гуруҳ 1-гуруҳ 3-гуруҳ

14 слайд

“Хотира” ўйини Айтур сўзни айт, айтмас сўздан қайт. Яхшилик қила олмасанг, ёмонлик ҳам қилма. Сиҳат тиласанг кўп ема, иззат тиласанг кўп дема. 2-гуруҳ 1-гуруҳ 3-гуруҳ

«Ким тез?» ўйини. 1. Сен етим эмассан,……. 2. Ҳалқ бор-отанг бор…… 3. Бўлажак адиб 9 ёшида отасидан….. 4. Зўр карвон йўлида етим

#15 слайд
«Ким тез?» ўйини. 1. Сен етим эмассан,……. 2. Ҳалқ бор-отанг бор…… 3. Бўлажак адиб 9 ёшида отасидан….. 4. Зўр карвон йўлида етим бўтадек,….. 5. Иблиснинг ғар ази бўлган бу уруш….. 6. Ғунча очилгунча ўтган фурсатни ….. 7. Мана Ҳасан Кайфий ҳам …..

15 слайд

«Ким тез?» ўйини. 1. Сен етим эмассан,……. 2. Ҳалқ бор-отанг бор…… 3. Бўлажак адиб 9 ёшида отасидан….. 4. Зўр карвон йўлида етим бўтадек,….. 5. Иблиснинг ғар ази бўлган бу уруш….. 6. Ғунча очилгунча ўтган фурсатни ….. 7. Мана Ҳасан Кайфий ҳам …..

Тўплаштириш Ҳасан Кайфий Ҳазрати Ҳизир Подшох

#16 слайд
Тўплаштириш Ҳасан Кайфий Ҳазрати Ҳизир Подшох

16 слайд

Тўплаштириш Ҳасан Кайфий Ҳазрати Ҳизир Подшох

"Мақолни топ" ўйини 1 Бой….. 2 Камбағал….. 3 Сув… 4От… 5Нон… 6 Ақл…. 7 Меҳнат…. 8 Қилич….

#17 слайд
"Мақолни топ" ўйини 1 Бой….. 2 Камбағал….. 3 Сув… 4От… 5Нон… 6 Ақл…. 7 Меҳнат…. 8 Қилич….

17 слайд

"Мақолни топ" ўйини 1 Бой….. 2 Камбағал….. 3 Сув… 4От… 5Нон… 6 Ақл…. 7 Меҳнат…. 8 Қилич….

1 2 3 4 5 6 7 8 1.Гапнинг иккинчи даражали бўлаклардан бири. 2.Бирор бўлаги тушириб қолдирилган ва нутқ шароитида англашилиб ту

#18 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 1.Гапнинг иккинчи даражали бўлаклардан бири. 2.Бирор бўлаги тушириб қолдирилган ва нутқ шароитида англашилиб турадиган гап. 3. Тоҳир Маликнинг романларидан бири. 4.Ёрдамчи сўз туркуми. 5.Келишик номи. 6.Гап кесимнинг қўшимчаларидан англашилиб турган шахс-сон маъносини аниқлаштирувчи бўлак. 7.Грамматик жиҳатдан ҳеч бир бўлакка боғланмай, бош келишикда қўлланадиган гап. 8.Эга рус тилидаги номи

18 слайд

1 2 3 4 5 6 7 8 1.Гапнинг иккинчи даражали бўлаклардан бири. 2.Бирор бўлаги тушириб қолдирилган ва нутқ шароитида англашилиб турадиган гап. 3. Тоҳир Маликнинг романларидан бири. 4.Ёрдамчи сўз туркуми. 5.Келишик номи. 6.Гап кесимнинг қўшимчаларидан англашилиб турган шахс-сон маъносини аниқлаштирувчи бўлак. 7.Грамматик жиҳатдан ҳеч бир бўлакка боғланмай, бош келишикда қўлланадиган гап. 8.Эга рус тилидаги номи

1 2 5 7 4 8 6 10 9 11 12 14 13 3 1.Тақир-туқир, пиш-пиш қандай сўзлар? 2. Отангдан улуғ зот қозоқ тилида. 3.Ҳаракат номи белги

#19 слайд
1 2 5 7 4 8 6 10 9 11 12 14 13 3 1.Тақир-туқир, пиш-пиш қандай сўзлар? 2. Отангдан улуғ зот қозоқ тилида. 3.Ҳаракат номи белгисини билдирадиган сўз. 4.Ёрдамчи сўз туркумиларидан бири. 5.Гапнинг иккинчи даражали бўлаклардан бири. 6.Модал сўзларга мисол. 7. Ҳолнинг тури. 8. Санамай ....... саккиз дема.мақолни давом эттир. 9.Жодугар сўзининг синоними. 10. Таржимаи ҳолнинг қозоқчаси. 11.Йиртқич ҳайвон номи 12.Ёрдамчи сўз туркумларидан бири 13.Мадал сўзларга мисоллардан бири. 14.Сўз туркумлардан бири.

19 слайд

1 2 5 7 4 8 6 10 9 11 12 14 13 3 1.Тақир-туқир, пиш-пиш қандай сўзлар? 2. Отангдан улуғ зот қозоқ тилида. 3.Ҳаракат номи белгисини билдирадиган сўз. 4.Ёрдамчи сўз туркумиларидан бири. 5.Гапнинг иккинчи даражали бўлаклардан бири. 6.Модал сўзларга мисол. 7. Ҳолнинг тури. 8. Санамай ....... саккиз дема.мақолни давом эттир. 9.Жодугар сўзининг синоними. 10. Таржимаи ҳолнинг қозоқчаси. 11.Йиртқич ҳайвон номи 12.Ёрдамчи сўз туркумларидан бири 13.Мадал сўзларга мисоллардан бири. 14.Сўз туркумлардан бири.

1 2 3 4 5 11 10 9 8 7 6 13 14 15 16 18 12 17 1.Тўлдирувчи тури 2.Сўз туркуми 3.Ҳолнинг русчаси 4.Ундош ҳарфларнинг тури 5.Тўлди

#20 слайд
1 2 3 4 5 11 10 9 8 7 6 13 14 15 16 18 12 17 1.Тўлдирувчи тури 2.Сўз туркуми 3.Ҳолнинг русчаси 4.Ундош ҳарфларнинг тури 5.Тўлдирувчининг саволи 6.Планета номи 7.Модол сўзларнинг бири 8.Полиз экини номи 9.Мақолни давом эттиринг. Тилга ихтиёрсиз, элга .............. 10.Йиртқич ҳайвон. 11 Океан номи. 12. Ёрдамчи сўзлар туркуми 13.Ўзбек тилидаги бўлим 14.Ўғил бола исми 15. Кесимнинг русчаси 16.Ўқувчининг мустақил бажарадиган иши. 17.Ўзбек тилидаги бўлим 18.Сўз мулкининг султони

20 слайд

1 2 3 4 5 11 10 9 8 7 6 13 14 15 16 18 12 17 1.Тўлдирувчи тури 2.Сўз туркуми 3.Ҳолнинг русчаси 4.Ундош ҳарфларнинг тури 5.Тўлдирувчининг саволи 6.Планета номи 7.Модол сўзларнинг бири 8.Полиз экини номи 9.Мақолни давом эттиринг. Тилга ихтиёрсиз, элга .............. 10.Йиртқич ҳайвон. 11 Океан номи. 12. Ёрдамчи сўзлар туркуми 13.Ўзбек тилидаги бўлим 14.Ўғил бола исми 15. Кесимнинг русчаси 16.Ўқувчининг мустақил бажарадиган иши. 17.Ўзбек тилидаги бўлим 18.Сўз мулкининг султони

1.Туплаштиринг 1. Чорёрлар. 2. Қомусий олимлар 3. Қасида турлари. «Сехрли кубик» уйини

#21 слайд
1.Туплаштиринг 1. Чорёрлар. 2. Қомусий олимлар 3. Қасида турлари. «Сехрли кубик» уйини

21 слайд

1.Туплаштиринг 1. Чорёрлар. 2. Қомусий олимлар 3. Қасида турлари. «Сехрли кубик» уйини

«Ўзбегим» қасидаси

#22 слайд
«Ўзбегим» қасидаси

22 слайд

«Ўзбегим» қасидаси

#23 слайд

23 слайд

Эл бошилар - биз билан бирга.

#24 слайд
Эл бошилар - биз билан бирга.

24 слайд

Эл бошилар - биз билан бирга.

2015 жылы Керей мен Жәнібек Шу мен Талас өзендеріңің бойына орналасып, қазақ туының көкке көтерілгеніне 550 жыл тол

#25 слайд
2015 жылы Керей мен Жәнібек Шу мен Талас өзендеріңің бойына орналасып, қазақ туының көкке көтерілгеніне 550 жыл толды. Құрмалас сөйлем құрамындағы жай сөйлемдердің озара байланысу тәсілін табыңыз. Қозоғистон Республикасининг президенти

25 слайд

2015 жылы Керей мен Жәнібек Шу мен Талас өзендеріңің бойына орналасып, қазақ туының көкке көтерілгеніне 550 жыл толды. Құрмалас сөйлем құрамындағы жай сөйлемдердің озара байланысу тәсілін табыңыз. Қозоғистон Республикасининг президенти

Бизнинг бурчимиз шуки, Ватанимизга содиқ фарзанд бўлишдир. Ушбу гап қандай гап эканлигини ва гаплар ўзаро қандай

#26 слайд
Бизнинг бурчимиз шуки, Ватанимизга содиқ фарзанд бўлишдир. Ушбу гап қандай гап эканлигини ва гаплар ўзаро қандай боғланганини тушунтиринг. Ўзбекистон Республикасининг собиқ президенти

26 слайд

Бизнинг бурчимиз шуки, Ватанимизга содиқ фарзанд бўлишдир. Ушбу гап қандай гап эканлигини ва гаплар ўзаро қандай боғланганини тушунтиринг. Ўзбекистон Республикасининг собиқ президенти

Несмотря на наступление ночи, было светло. Замените простые пред- ложения сложносочинен- ными с противительными союза

#27 слайд
Несмотря на наступление ночи, было светло. Замените простые пред- ложения сложносочинен- ными с противительными союзами. Россия Федерациясининг президенти

27 слайд

Несмотря на наступление ночи, было светло. Замените простые пред- ложения сложносочинен- ными с противительными союзами. Россия Федерациясининг президенти

Эътиборингиз учун раҳмат

#28 слайд
Эътиборингиз учун раҳмат

28 слайд

Эътиборингиз учун раҳмат

Файл форматы:
pptx
23.01.2019
336
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі