Материалдар / Онлайн ашық сабаққа презентация

Онлайн ашық сабаққа презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Женіл атлетика бөлімі: граната лақтыруды үйрену тақырыбы бойынша онлайн ашық сабаққа арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2021
693
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім: Жеңіл атлетика Қашықтықтан өткізілетін ашық сабақ тақырыбы: Граната лақтыру техникасын үйрену.

1 слайд
Бөлім: Жеңіл атлетика Қашықтықтан өткізілетін ашық сабақ тақырыбы: Граната лақтыру техникасын үйрену.

1 слайд

Бөлім: Жеңіл атлетика Қашықтықтан өткізілетін ашық сабақ тақырыбы: Граната лақтыру техникасын үйрену.

Сабақтың міндеті  Оқушылардың иық буындары мен кеуде омыртқасындағы қозғалғыштығының дамуына ықпал ету  Оқушылардың гран

2 слайд
Сабақтың міндеті  Оқушылардың иық буындары мен кеуде омыртқасындағы қозғалғыштығының дамуына ықпал ету  Оқушылардың граната лақтыру техникасы туралы білімдерін меңгеруіне ықпал ету Сабақтың мақсаты Граната лақтыру техникасын үйрету. Президенттік сынамаларды білу,тапсыра алу

2 слайд

Сабақтың міндеті  Оқушылардың иық буындары мен кеуде омыртқасындағы қозғалғыштығының дамуына ықпал ету  Оқушылардың граната лақтыру техникасы туралы білімдерін меңгеруіне ықпал ету Сабақтың мақсаты Граната лақтыру техникасын үйрету. Президенттік сынамаларды білу,тапсыра алу

Жоспар  Жеңіл атлетика тарихы  Снарядты лақтыру кезіндегі қауіпсіздік ережесі  Жеңіл атлетикадағы лақтыру түрлері  Граната л

3 слайд
Жоспар  Жеңіл атлетика тарихы  Снарядты лақтыру кезіндегі қауіпсіздік ережесі  Жеңіл атлетикадағы лақтыру түрлері  Граната лақтыру ережесі  Граната ұстау әдістері  Дайындық жаттығулары  Видео жаттығу  Граната лақтыру фазасы  Граната лақтыру техникасы  Граната лақтырудағы кездесетін қателіктер  Викториналық сұрақтар

3 слайд

Жоспар  Жеңіл атлетика тарихы  Снарядты лақтыру кезіндегі қауіпсіздік ережесі  Жеңіл атлетикадағы лақтыру түрлері  Граната лақтыру ережесі  Граната ұстау әдістері  Дайындық жаттығулары  Видео жаттығу  Граната лақтыру фазасы  Граната лақтыру техникасы  Граната лақтырудағы кездесетін қателіктер  Викториналық сұрақтар

Жеңіл атлетика тарихы Жеңіл атлетиканың тарихы ежелгі дүние дәуіріндегі халықтардың іс әрекетінен басталады. Табиғи қозғалыста

4 слайд
Жеңіл атлетика тарихы Жеңіл атлетиканың тарихы ежелгі дүние дәуіріндегі халықтардың іс әрекетінен басталады. Табиғи қозғалыстар, яғни, жүру, тұру, секіру адам бұлшық еттерінің қозғалысы адамзат пайда болған дәуірден бастау алады. Мәліметтерге сүйенсек, жеңіл атлетикадан жарыс біздің эрамызға дейінгі 776 жылы өткізілген. Бұл туралы Ежелгі Грек олимпиада ойындары туралы жазбаларда анық жазылған.

4 слайд

Жеңіл атлетика тарихы Жеңіл атлетиканың тарихы ежелгі дүние дәуіріндегі халықтардың іс әрекетінен басталады. Табиғи қозғалыстар, яғни, жүру, тұру, секіру адам бұлшық еттерінің қозғалысы адамзат пайда болған дәуірден бастау алады. Мәліметтерге сүйенсек, жеңіл атлетикадан жарыс біздің эрамызға дейінгі 776 жылы өткізілген. Бұл туралы Ежелгі Грек олимпиада ойындары туралы жазбаларда анық жазылған.

Жеңіл атлетиканың Қазақстанда дамуы Қазақстанда алғашқы ресми жеңіл атлетикалық жарыс — Бүкілқазақстандық 1-спартакиада 1928 жы

5 слайд
Жеңіл атлетиканың Қазақстанда дамуы Қазақстанда алғашқы ресми жеңіл атлетикалық жарыс — Бүкілқазақстандық 1-спартакиада 1928 жылы Петропавл қаласында өтті. Республикада жеңіл атлетикадан тұңғыш рет КСРО-ның спорт шебері атағын Ш.Бекбаев алды (1943). Қазақстанның жеңіл атлеттері Олимпия ойындарында, дүниежүзілік чемпионаттар мен халықаралық жарыстарда жоғары нәтижелерді көрсетіп, жеңімпаздар мен жүлдегерлер атанды.

5 слайд

Жеңіл атлетиканың Қазақстанда дамуы Қазақстанда алғашқы ресми жеңіл атлетикалық жарыс — Бүкілқазақстандық 1-спартакиада 1928 жылы Петропавл қаласында өтті. Республикада жеңіл атлетикадан тұңғыш рет КСРО-ның спорт шебері атағын Ш.Бекбаев алды (1943). Қазақстанның жеңіл атлеттері Олимпия ойындарында, дүниежүзілік чемпионаттар мен халықаралық жарыстарда жоғары нәтижелерді көрсетіп, жеңімпаздар мен жүлдегерлер атанды.

6 слайд

6 слайд

Жеңіл атлетика бұқара көп айналысатын спорт түріне жатады.Жеңіл атлетикамен жүйелі түрде айналысу адамның қимылын жақсартып, өмі

7 слайд
Жеңіл атлетика бұқара көп айналысатын спорт түріне жатады.Жеңіл атлетикамен жүйелі түрде айналысу адамның қимылын жақсартып, өмірге деген құштарлығын арттырады. Жеңіл атлетика дене мәдениеті және спорт жүйесінде спорттың ең басты түрінің бірі болып саналады. Себебі оны игеру өте оңай. Жүгіру, секіру, лақтыру тағы басқаларының бірнеше түрлері мен қолданбалы белгілері жетерлік. Осылардың барлығы жеңіл атлетика сабақтарында үйретіледі.

7 слайд

Жеңіл атлетика бұқара көп айналысатын спорт түріне жатады.Жеңіл атлетикамен жүйелі түрде айналысу адамның қимылын жақсартып, өмірге деген құштарлығын арттырады. Жеңіл атлетика дене мәдениеті және спорт жүйесінде спорттың ең басты түрінің бірі болып саналады. Себебі оны игеру өте оңай. Жүгіру, секіру, лақтыру тағы басқаларының бірнеше түрлері мен қолданбалы белгілері жетерлік. Осылардың барлығы жеңіл атлетика сабақтарында үйретіледі.

 Дене шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде спорттық киім және аяқ киім табаны тайғанақ болмауы керек.  Жүгіру, секір

8 слайд
 Дене шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде спорттық киім және аяқ киім табаны тайғанақ болмауы керек.  Жүгіру, секіру, лақтыру алаңдарын көлденең кесіп өтуге рұқсат етілмейді.  Спорт құралдарын (граната, диск, найза т. б) лақтырғанда, лақтыру бағытында адамның болмауын қарап, бақылап алу қажет.  Лақтырушының оң жағында тұруға, құралдарды рұқсатсыз алуға болмайды.  Жауын - шашынды күндері лақтыратын құрал - жабдықтарды мұқият сүртіп, құрғатқаннан кейін ғана пайдалану керек.  Гранатаны бір-біріне лақтырмай лақтырушының қолына немесе жерге қойып беру керек.  Снарядтарды толықтай лақтырып болғанан соң ғана мұғалімнің рұқсатымен жинап алуға болады.Спорт снарядты лақтыру кезіндегі қауіпсіздік ережесі

8 слайд

 Дене шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде спорттық киім және аяқ киім табаны тайғанақ болмауы керек.  Жүгіру, секіру, лақтыру алаңдарын көлденең кесіп өтуге рұқсат етілмейді.  Спорт құралдарын (граната, диск, найза т. б) лақтырғанда, лақтыру бағытында адамның болмауын қарап, бақылап алу қажет.  Лақтырушының оң жағында тұруға, құралдарды рұқсатсыз алуға болмайды.  Жауын - шашынды күндері лақтыратын құрал - жабдықтарды мұқият сүртіп, құрғатқаннан кейін ғана пайдалану керек.  Гранатаны бір-біріне лақтырмай лақтырушының қолына немесе жерге қойып беру керек.  Снарядтарды толықтай лақтырып болғанан соң ғана мұғалімнің рұқсатымен жинап алуға болады.Спорт снарядты лақтыру кезіндегі қауіпсіздік ережесі

Жеңіл атлетиканың негізгі бес түрі бар: спорттық жүру жүгіру секіру түрлеріЛақтырукөпсайыс

9 слайд
Жеңіл атлетиканың негізгі бес түрі бар: спорттық жүру жүгіру секіру түрлеріЛақтырукөпсайыс

9 слайд

Жеңіл атлетиканың негізгі бес түрі бар: спорттық жүру жүгіру секіру түрлеріЛақтырукөпсайыс

Бастан асыра Жеңіл атлетикадағы Лақтыру түрлері Б ұрылып Граната Найза Диск Балға

10 слайд
Бастан асыра Жеңіл атлетикадағы Лақтыру түрлері Б ұрылып Граната Найза Диск Балға

10 слайд

Бастан асыра Жеңіл атлетикадағы Лақтыру түрлері Б ұрылып Граната Найза Диск Балға

Найза лақтыру Найза лақтыру жеңіл атлетиканың тәртібі; ағаш немесе темір найзаны ұзындыққа екпінмен лақтыру. Спортшы екпінмен

11 слайд
Найза лақтыру Найза лақтыру жеңіл атлетиканың тәртібі; ағаш немесе темір найзаны ұзындыққа екпінмен лақтыру. Спортшы екпінмен секіргеннен кейін (10-12 қадам) найзаны лақтырады, лақтырылған құрал ұшымен жерге қадалуы керек. Найзаны лақтыру Ежелгі Грекиядағы олимпиадаларда бессайыс бағдарламасында болған. Спорттың бұл түрі 1896 жылғы бірінші Олимпиадалық ойындар бағдарламасына енгізілген. Әйелдер спорттың бұл түрімен 1932 жылдан бастап олимпиадаларда жарыстарға қатыса бастады.

11 слайд

Найза лақтыру Найза лақтыру жеңіл атлетиканың тәртібі; ағаш немесе темір найзаны ұзындыққа екпінмен лақтыру. Спортшы екпінмен секіргеннен кейін (10-12 қадам) найзаны лақтырады, лақтырылған құрал ұшымен жерге қадалуы керек. Найзаны лақтыру Ежелгі Грекиядағы олимпиадаларда бессайыс бағдарламасында болған. Спорттың бұл түрі 1896 жылғы бірінші Олимпиадалық ойындар бағдарламасына енгізілген. Әйелдер спорттың бұл түрімен 1932 жылдан бастап олимпиадаларда жарыстарға қатыса бастады.

Диск лақтыру Диск лақтыру — жеңіл атлетиканың түрі, белгіленген шеңбердің ішінен лақтырғаннан кейін арнайы шектелген аумақтың

12 слайд
Диск лақтыру Диск лақтыру — жеңіл атлетиканың түрі, белгіленген шеңбердің ішінен лақтырғаннан кейін арнайы шектелген аумақтың ішіне түседі. Спортшылардан жігер мен қозғалыс координациясын талап етеді. Жеңіл атлека тәртібі бойынша олимпиада ойындарына ерлер арасында 1896 жылдан, ал әйелдер арасында 1928 жылдан бері кіреді. Жеңіл атлетика көпсайысына жатады.

12 слайд

Диск лақтыру Диск лақтыру — жеңіл атлетиканың түрі, белгіленген шеңбердің ішінен лақтырғаннан кейін арнайы шектелген аумақтың ішіне түседі. Спортшылардан жігер мен қозғалыс координациясын талап етеді. Жеңіл атлека тәртібі бойынша олимпиада ойындарына ерлер арасында 1896 жылдан, ал әйелдер арасында 1928 жылдан бері кіреді. Жеңіл атлетика көпсайысына жатады.

Балға лақтыру Балға лақтыру ( hammer throw), жеңіл атлетикадағы тәртіп. Мұндағы тәртіп бойынша спортшылар балғаны мүмкіндігі

13 слайд
Балға лақтыру Балға лақтыру ( hammer throw), жеңіл атлетикадағы тәртіп. Мұндағы тәртіп бойынша спортшылар балғаны мүмкіндігінше алыс қашықтыққа лақтырады. Балға ұзындығы 1,2 м-ден аспайтын икемді сым тұтқасы байланған металл шарынан (7, 26 кг.) тұрады. Лақтырушы лақтырар алдында жоғарғы жылдамдықта үш айналым жасайды. Спорттың түрі ретінде балға лақтыру 14 ғ. Британ аралында пайда болған. Ал, 1900 жылдан бастап олимпиадалық спорт түрі болып аталады.

13 слайд

Балға лақтыру Балға лақтыру ( hammer throw), жеңіл атлетикадағы тәртіп. Мұндағы тәртіп бойынша спортшылар балғаны мүмкіндігінше алыс қашықтыққа лақтырады. Балға ұзындығы 1,2 м-ден аспайтын икемді сым тұтқасы байланған металл шарынан (7, 26 кг.) тұрады. Лақтырушы лақтырар алдында жоғарғы жылдамдықта үш айналым жасайды. Спорттың түрі ретінде балға лақтыру 14 ғ. Британ аралында пайда болған. Ал, 1900 жылдан бастап олимпиадалық спорт түрі болып аталады.

Граната лақтыру Граната лақтыру - жеңіл атлетика пәндерінің бірі. Жаттығу гранатасы спорттық жабдық, жүгіріп келіп бір қолмен

14 слайд
Граната лақтыру Граната лақтыру - жеңіл атлетика пәндерінің бірі. Жаттығу гранатасы спорттық жабдық, жүгіріп келіп бір қолмен барынша ең алыс қашықтыққа лақтырады.Снарядтың салмағы 200-ден 700 граммға дейін болып келеді.Лақтыру әдісі найза лақтыруға ұқсас. Граната лақтыру жарысы 1920-1940 жылдардағы жеңіл атлетикадан КСРО чемпионаттары бағдарламасының бөлігі болды. 1946 жылы осы пән бойынша жарыстар КСРО ел чемпионатында соңғы рет ұсынылды.

14 слайд

Граната лақтыру Граната лақтыру - жеңіл атлетика пәндерінің бірі. Жаттығу гранатасы спорттық жабдық, жүгіріп келіп бір қолмен барынша ең алыс қашықтыққа лақтырады.Снарядтың салмағы 200-ден 700 граммға дейін болып келеді.Лақтыру әдісі найза лақтыруға ұқсас. Граната лақтыру жарысы 1920-1940 жылдардағы жеңіл атлетикадан КСРО чемпионаттары бағдарламасының бөлігі болды. 1946 жылы осы пән бойынша жарыстар КСРО ел чемпионатында соңғы рет ұсынылды.

Ядро итеру Ядроны итеру — арнайы спорттық снаряд-ядроның қолмен итеру арқылы қашықтыққа лақтыру жарысы.Жеңіл атлетика бағда

15 слайд
Ядро итеру Ядроны итеру — арнайы спорттық снаряд-ядроның қолмен итеру арқылы қашықтыққа лақтыру жарысы.Жеңіл атлетика бағдарламасының техникалық түрлеріне кіреді. Спортшылардан жарылыс күші мен үйлестіруді талап етеді. 1896 жылдан бастап ерлер үшін, 1948 жылдан бастап әйелдер үшін жеңіл атлетиканың олимпиадалық түрі болып табылады.

15 слайд

Ядро итеру Ядроны итеру — арнайы спорттық снаряд-ядроның қолмен итеру арқылы қашықтыққа лақтыру жарысы.Жеңіл атлетика бағдарламасының техникалық түрлеріне кіреді. Спортшылардан жарылыс күші мен үйлестіруді талап етеді. 1896 жылдан бастап ерлер үшін, 1948 жылдан бастап әйелдер үшін жеңіл атлетиканың олимпиадалық түрі болып табылады.

Граната лақтыру ережелері Гранатаны ұстау. Гранатаны төрт саусақтың арасында ұстайды. Үлкен саусақ граната білегінде жатады, са

16 слайд
Граната лақтыру ережелері Гранатаны ұстау. Гранатаны төрт саусақтың арасында ұстайды. Үлкен саусақ граната білегінде жатады, саусақтар гранатаны қыспай ұстайды. Екпінмен жүгірудің алдыңғы кезеңі. Екпінмен жүгірген кезде граната иық үстінде болады. Алғашқы бөлікке екпін серіппелі, алға- артқа дене құлшынысын жасап жүгіреді. Екпін алудың соңғы бөлігі, лақтыруға дайындалу. Ақырғы адымда орындалатын адымды – лақтыру адымы деп атайды. Жылдамдықты төмендегідей оқушы гранатаны артқа ығыстырады, лақтыру алдында финалдық қозғалысты жасауға қолайлы қалыпқа келеді. Лақтыру адымы оқушының жеке дара мүмкіндігіне байланысты. Граната лақтыру ережесі. Граната лақтырғанда белгіленген секторға коридорға түседі. Граната салмағы ерлерде 700 г, әйелдерде 500г. Граната түсетін жерге ені 10 м коридор сызылады, осы коридордан шығып кетсе, есептелмейді. Коридордың жанындағы сызықтар ені 5 см ақ сызықпен көрсетілген. Жүгіру жолдың ұзындығы 30, ені 4м. Түсу секторы шөп немесе жер болуы қажет. Граната лақтыруға төмендегі бір қалыппен үйретіледі: 1) Граната ұстаумен таныстыру, снарядқа күш түсіре білу; 2) Гранатаны орында тұрып, қолды артқа ығыстырып лақтыру, орында тұрып лақтырғаннан кейін бір адымнан лақтыру; 3) Гранатамен жүгіруге үйрету, 4) Екпін алып жүгіріп лақтыруға үйрету, үйрету кезіңде допты, тасты пайдалануға болады; 5) Бастапқы кезде әдісті меңгеру үшін қысқа аралықта жай жүгіріп, содан кейін екпін алатын аралықты ұзартып, жылдамдықты көбейтіп, екпін алу аралығы 4-6 м толық 8-12 м жүгіру адымы болады.

16 слайд

Граната лақтыру ережелері Гранатаны ұстау. Гранатаны төрт саусақтың арасында ұстайды. Үлкен саусақ граната білегінде жатады, саусақтар гранатаны қыспай ұстайды. Екпінмен жүгірудің алдыңғы кезеңі. Екпінмен жүгірген кезде граната иық үстінде болады. Алғашқы бөлікке екпін серіппелі, алға- артқа дене құлшынысын жасап жүгіреді. Екпін алудың соңғы бөлігі, лақтыруға дайындалу. Ақырғы адымда орындалатын адымды – лақтыру адымы деп атайды. Жылдамдықты төмендегідей оқушы гранатаны артқа ығыстырады, лақтыру алдында финалдық қозғалысты жасауға қолайлы қалыпқа келеді. Лақтыру адымы оқушының жеке дара мүмкіндігіне байланысты. Граната лақтыру ережесі. Граната лақтырғанда белгіленген секторға коридорға түседі. Граната салмағы ерлерде 700 г, әйелдерде 500г. Граната түсетін жерге ені 10 м коридор сызылады, осы коридордан шығып кетсе, есептелмейді. Коридордың жанындағы сызықтар ені 5 см ақ сызықпен көрсетілген. Жүгіру жолдың ұзындығы 30, ені 4м. Түсу секторы шөп немесе жер болуы қажет. Граната лақтыруға төмендегі бір қалыппен үйретіледі: 1) Граната ұстаумен таныстыру, снарядқа күш түсіре білу; 2) Гранатаны орында тұрып, қолды артқа ығыстырып лақтыру, орында тұрып лақтырғаннан кейін бір адымнан лақтыру; 3) Гранатамен жүгіруге үйрету, 4) Екпін алып жүгіріп лақтыруға үйрету, үйрету кезіңде допты, тасты пайдалануға болады; 5) Бастапқы кезде әдісті меңгеру үшін қысқа аралықта жай жүгіріп, содан кейін екпін алатын аралықты ұзартып, жылдамдықты көбейтіп, екпін алу аралығы 4-6 м толық 8-12 м жүгіру адымы болады.

Екпіннің ұзындығы – бақылау белгісінен кері бағытта жүгіру жолы лақтыруға қатысты.Бастапқы жағдайда жүгіру алдында оқушы сол а

17 слайд
Екпіннің ұзындығы – бақылау белгісінен кері бағытта жүгіру жолы лақтыруға қатысты.Бастапқы жағдайда жүгіру алдында оқушы сол аяқты бақылау белгісіне, гранатаны (доп) иықтан жоғары қояды. Екпін оң аяқтан басталады. Аяқ тұрған жерге белгі қойылады. Қайталау жүгіріс арқылы екпін ұзындығының бірінші б ө лігі анықталады. Содан кейін оқушылар лақтыру бағытына беттеп тұрып, сол аяқпен осы белгіден жалпы толық екпінді өткізеді. Екпінді түзету қайта жүгірумен,снарядты лақтыру және лақтырусыз жүзеге асырылады. Граната (доп) лақтыру техникасын жетілдіру. Граната лақтыру техникасын жетілдіру үшін оқушыларды түрлі техника әдістерімен таныстыру қажет. Осы снарядтарды лақтыру нәтижелерінің өсуі техниканы жетілдіруіне ғана емес,сондай-ақ физикалық қасиеттерінің дамығанына,бірінші кезекте шынтақ сіңірлерінің,иық буындарының нығайуына байланысты. Сондай-ақ доп және граната лақтыру техникасын оқыған үйренуші найза лақтыру тәсілдерін игеруге дайындалады.

17 слайд

Екпіннің ұзындығы – бақылау белгісінен кері бағытта жүгіру жолы лақтыруға қатысты.Бастапқы жағдайда жүгіру алдында оқушы сол аяқты бақылау белгісіне, гранатаны (доп) иықтан жоғары қояды. Екпін оң аяқтан басталады. Аяқ тұрған жерге белгі қойылады. Қайталау жүгіріс арқылы екпін ұзындығының бірінші б ө лігі анықталады. Содан кейін оқушылар лақтыру бағытына беттеп тұрып, сол аяқпен осы белгіден жалпы толық екпінді өткізеді. Екпінді түзету қайта жүгірумен,снарядты лақтыру және лақтырусыз жүзеге асырылады. Граната (доп) лақтыру техникасын жетілдіру. Граната лақтыру техникасын жетілдіру үшін оқушыларды түрлі техника әдістерімен таныстыру қажет. Осы снарядтарды лақтыру нәтижелерінің өсуі техниканы жетілдіруіне ғана емес,сондай-ақ физикалық қасиеттерінің дамығанына,бірінші кезекте шынтақ сіңірлерінің,иық буындарының нығайуына байланысты. Сондай-ақ доп және граната лақтыру техникасын оқыған үйренуші найза лақтыру тәсілдерін игеруге дайындалады.

Гранатаны ұстау әдістері

18 слайд
Гранатаны ұстау әдістері

18 слайд

Гранатаны ұстау әдістері

19 слайд

19 слайд

Дайындық жаттығулары

20 слайд
Дайындық жаттығулары

20 слайд

Дайындық жаттығулары

Жаттығу арқылы снарядты қайыру әдісін «орында тұру» қалпынан бастау керек: - снарядты қайыру имитациясын 2 адым жүруден. Оқу

21 слайд
Жаттығу арқылы снарядты қайыру әдісін «орында тұру» қалпынан бастау керек: - снарядты қайыру имитациясын 2 адым жүруден. Оқушылар сапта тұрып гранатаны (допты) иықтан жоғары ұстайды. Снарядты қайыру 2 қадамға мұғалімнің командасымен, содан соң өздігінен жасалады; Толық екпін алып гранатаны (допты) лақтыру техникасын үйрету. Осы мақсатта, келесі жаттығулар қолданылады: - бастапқы жағдайдан лақтыру бағыты бойынша тұру,сол аяқ алдында,снаряд иықтың үстінде, сол аяқпен жақындау келіп, бақылау белгісіне дәл түсу; - тағы да, бірақ айқастыру қадамды орындау қосылған; - тағы да, бірақ лақтыруды іске асырған кезде бақылау белгісінен кейінгі лақтырма қадамдардың ырғағын жеделдетуге және қорытынды кезеңін жүзеге асырғанда аяқ қимылының келісімділігіне, денеге, қолға көңіл бөлінеді. Аталған жаттығулар 6-8 қадамдық жүгіру арқылы орындалады, бірінші төмен жылдамдықпен, содан кейін дұрыс қозғалысты игерген соң қорытынды белгісіне дейін ұзындығын және жылдамдығын арттыру қажет. Екпіннің ұзындығы – бақылау белгісінен кері бағытта жүгіру жолы лақтыруға қатысты.Бастапқы жағдайда жүгіру алдында оқушы сол аяқты бақылау белгісіне, гранатаны (доп) иықтан жоғары қояды.

21 слайд

Жаттығу арқылы снарядты қайыру әдісін «орында тұру» қалпынан бастау керек: - снарядты қайыру имитациясын 2 адым жүруден. Оқушылар сапта тұрып гранатаны (допты) иықтан жоғары ұстайды. Снарядты қайыру 2 қадамға мұғалімнің командасымен, содан соң өздігінен жасалады; Толық екпін алып гранатаны (допты) лақтыру техникасын үйрету. Осы мақсатта, келесі жаттығулар қолданылады: - бастапқы жағдайдан лақтыру бағыты бойынша тұру,сол аяқ алдында,снаряд иықтың үстінде, сол аяқпен жақындау келіп, бақылау белгісіне дәл түсу; - тағы да, бірақ айқастыру қадамды орындау қосылған; - тағы да, бірақ лақтыруды іске асырған кезде бақылау белгісінен кейінгі лақтырма қадамдардың ырғағын жеделдетуге және қорытынды кезеңін жүзеге асырғанда аяқ қимылының келісімділігіне, денеге, қолға көңіл бөлінеді. Аталған жаттығулар 6-8 қадамдық жүгіру арқылы орындалады, бірінші төмен жылдамдықпен, содан кейін дұрыс қозғалысты игерген соң қорытынды белгісіне дейін ұзындығын және жылдамдығын арттыру қажет. Екпіннің ұзындығы – бақылау белгісінен кері бағытта жүгіру жолы лақтыруға қатысты.Бастапқы жағдайда жүгіру алдында оқушы сол аяқты бақылау белгісіне, гранатаны (доп) иықтан жоғары қояды.

серіктестің (мұғалім) көмегімен қорытынды күшті модельдеу, лақтыру бағытына қарай сол жақпен тұру,сол аяқ алда,табанның ұшы 45

22 слайд
серіктестің (мұғалім) көмегімен қорытынды күшті модельдеу, лақтыру бағытына қарай сол жақпен тұру,сол аяқ алда,табанның ұшы 45 ° бұрышпен ішке бұрылған,оң аяқ бүгілген. Дайындалушының оң қолын ұстап, мұғалім (серіктес) жауырынынан алға итеру арқылы оған бұлшық етінің жұмысын осы жағдайда сезуге мүмкіндік береді. - «тартылған садақ» қалпын имитациялау.

22 слайд

серіктестің (мұғалім) көмегімен қорытынды күшті модельдеу, лақтыру бағытына қарай сол жақпен тұру,сол аяқ алда,табанның ұшы 45 ° бұрышпен ішке бұрылған,оң аяқ бүгілген. Дайындалушының оң қолын ұстап, мұғалім (серіктес) жауырынынан алға итеру арқылы оған бұлшық етінің жұмысын осы жағдайда сезуге мүмкіндік береді. - «тартылған садақ» қалпын имитациялау.

Бір орында тұрып лақтыру

23 слайд
Бір орында тұрып лақтыру

23 слайд

Бір орында тұрып лақтыру

Граната лақтыруға арналған арнайы жаттығулар видеосы

24 слайд
Граната лақтыруға арналған арнайы жаттығулар видеосы

24 слайд

Граната лақтыруға арналған арнайы жаттығулар видеосы

Граната лақтыру фазасы: Екпін алу Лақтыру Тоқтау

25 слайд
Граната лақтыру фазасы: Екпін алу Лақтыру Тоқтау

25 слайд

Граната лақтыру фазасы: Екпін алу Лақтыру Тоқтау

Граната лақтыру техникасын зерттеудің келесі тізбегі ұсынылады:  Жүгірудің басталуын Гранатаны қолға ұстап еркін жүгіру  Екп

26 слайд
Граната лақтыру техникасын зерттеудің келесі тізбегі ұсынылады:  Жүгірудің басталуын Гранатаны қолға ұстап еркін жүгіру  Екпін алуын Гранатаны алшақтап шығару техникасын зерттеу  Лақтыру қадамдарын Лақтыру кезіндегі адымның техникасын зерттеу  Финалдық күш жұмсауды Орнынан және қадамнан лақтыру кезіндегі соңғы күш- жігерді зерттеу  Лақтыруды Жүгіріп келіп граната лақтыру

26 слайд

Граната лақтыру техникасын зерттеудің келесі тізбегі ұсынылады:  Жүгірудің басталуын Гранатаны қолға ұстап еркін жүгіру  Екпін алуын Гранатаны алшақтап шығару техникасын зерттеу  Лақтыру қадамдарын Лақтыру кезіндегі адымның техникасын зерттеу  Финалдық күш жұмсауды Орнынан және қадамнан лақтыру кезіндегі соңғы күш- жігерді зерттеу  Лақтыруды Жүгіріп келіп граната лақтыру

Жүгіріп аяқтың алдыңғы жағында жоғары көтеріле және жылдамдықты арттыра отырып, жерден қатты итереміз. Жүгірудің басталу

27 слайд
Жүгіріп аяқтың алдыңғы жағында жоғары көтеріле және жылдамдықты арттыра отырып, жерден қатты итереміз. Жүгірудің басталуы

27 слайд

Жүгіріп аяқтың алдыңғы жағында жоғары көтеріле және жылдамдықты арттыра отырып, жерден қатты итереміз. Жүгірудің басталуы

Иық пен қолдың бұлшықеттерін шамадан тыс кернеусіз гранатаны еркін ұстау. Жүгірудің басталуы

28 слайд
Иық пен қолдың бұлшықеттерін шамадан тыс кернеусіз гранатаны еркін ұстау. Жүгірудің басталуы

28 слайд

Иық пен қолдың бұлшықеттерін шамадан тыс кернеусіз гранатаны еркін ұстау. Жүгірудің басталуы

Екпін Жүгіре келе, қадамдардың жиілігіне байланысты екінші бақылау белгісіне өту кезінде жылдамдықтың жоғарылауына қ

29 слайд
Екпін Жүгіре келе, қадамдардың жиілігіне байланысты екінші бақылау белгісіне өту кезінде жылдамдықтың жоғарылауына қол жеткізу.

29 слайд

Екпін Жүгіре келе, қадамдардың жиілігіне байланысты екінші бақылау белгісіне өту кезінде жылдамдықтың жоғарылауына қол жеткізу.

Екпін Екінші бақылау белгісіне қарай жүгіре отырып, аяғыңызды тік ұстап, аяқтың дұрыс орналасуын, аяқтың ұшымен қа

30 слайд
Екпін Екінші бақылау белгісіне қарай жүгіре отырып, аяғыңызды тік ұстап, аяқтың дұрыс орналасуын, аяқтың ұшымен қатаң алға қарай ұстау

30 слайд

Екпін Екінші бақылау белгісіне қарай жүгіре отырып, аяғыңызды тік ұстап, аяқтың дұрыс орналасуын, аяқтың ұшымен қатаң алға қарай ұстау

Айқас қадам. Гранатаны шығарудың басталуы. Лақтыру қадамдары

31 слайд
Айқас қадам. Гранатаны шығарудың басталуы. Лақтыру қадамдары

31 слайд

Айқас қадам. Гранатаны шығарудың басталуы. Лақтыру қадамдары

Гранатаны дене мен иықтың бұрылуымен бірге, лақтыру қадамымен жайлап апару Лақтыру қадамдары

32 слайд
Гранатаны дене мен иықтың бұрылуымен бірге, лақтыру қадамымен жайлап апару Лақтыру қадамдары

32 слайд

Гранатаны дене мен иықтың бұрылуымен бірге, лақтыру қадамымен жайлап апару Лақтыру қадамдары

Сол аяқты мүмкіндігінше алдыңызға қойыңыз, бірақ сонымен бірге дене салмағын оң жақта ұстаңыз. Қиылыс қадамының соңында оң та

33 слайд
Сол аяқты мүмкіндігінше алдыңызға қойыңыз, бірақ сонымен бірге дене салмағын оң жақта ұстаңыз. Қиылыс қадамының соңында оң табанды ( өкшеге) қою Финалдық күш

33 слайд

Сол аяқты мүмкіндігінше алдыңызға қойыңыз, бірақ сонымен бірге дене салмағын оң жақта ұстаңыз. Қиылыс қадамының соңында оң табанды ( өкшеге) қою Финалдық күш

Қозғалыс оң аяқтың жазылып бұрылуынан басталады, снаряд лақтырытың қолдың иығынан төмен түспейді. Лақтыру кезінде иық бұрылма

34 слайд
Қозғалыс оң аяқтың жазылып бұрылуынан басталады, снаряд лақтырытың қолдың иығынан төмен түспейді. Лақтыру кезінде иық бұрылмауы керек. Финалдық күш

34 слайд

Қозғалыс оң аяқтың жазылып бұрылуынан басталады, снаряд лақтырытың қолдың иығынан төмен түспейді. Лақтыру кезінде иық бұрылмауы керек. Финалдық күш

Гранатаны лақтырар алдындағы жаттығу

35 слайд
Гранатаны лақтырар алдындағы жаттығу

35 слайд

Гранатаны лақтырар алдындағы жаттығу

Гранатаны, қолды сілку қозғалысы арқылы лақтыру. Снарядты шығарған кезде лақтыратын қол мен оң аяқ бір сызық бойында болады.

36 слайд
Гранатаны, қолды сілку қозғалысы арқылы лақтыру. Снарядты шығарған кезде лақтыратын қол мен оң аяқ бір сызық бойында болады. Лақтыру

36 слайд

Гранатаны, қолды сілку қозғалысы арқылы лақтыру. Снарядты шығарған кезде лақтыратын қол мен оң аяқ бір сызық бойында болады. Лақтыру

Лақтырушының инерция бойынша алға жылжуы Лақтыру

37 слайд
Лақтырушының инерция бойынша алға жылжуы Лақтыру

37 слайд

Лақтырушының инерция бойынша алға жылжуы Лақтыру

38 слайд

38 слайд

Граната лақтыру видео

39 слайд
Граната лақтыру видео

39 слайд

Граната лақтыру видео

Граната лақтыру секторы

40 слайд
Граната лақтыру секторы

40 слайд

Граната лақтыру секторы

 Снаряд лақтыру секторының сыртына түсуі;  Сызылған соңғы лақтыру сызығын аяқпен басу немесе аттап өту.  Гранатаны шектен ты

41 слайд
 Снаряд лақтыру секторының сыртына түсуі;  Сызылған соңғы лақтыру сызығын аяқпен басу немесе аттап өту.  Гранатаны шектен тыс қатты қысып ұстауы  Гранатаны лақтыру бағыты төменен жоғары ұшуы  Гранатаны лақтыру барсында кеудемен бұрылып жанымен лақтыру. ВидеоГраната лақтырудағы қателіктер

41 слайд

 Снаряд лақтыру секторының сыртына түсуі;  Сызылған соңғы лақтыру сызығын аяқпен басу немесе аттап өту.  Гранатаны шектен тыс қатты қысып ұстауы  Гранатаны лақтыру бағыты төменен жоғары ұшуы  Гранатаны лақтыру барсында кеудемен бұрылып жанымен лақтыру. ВидеоГраната лақтырудағы қателіктер

Викториналы қ сұрақтар 1. Жеңіл атлетикада қандай лақтыру түрлерін білесіндер? 2. Қыз балалардың лақтыратың гранатаның салмағ

42 слайд
Викториналы қ сұрақтар 1. Жеңіл атлетикада қандай лақтыру түрлерін білесіндер? 2. Қыз балалардың лақтыратың гранатаның салмағы? 3. Ер балалардың лақтыратың гранатаның салмағы? 4. Қандай снарядты бастан асыра лақтырамыз? а) Диск; б) Граната; в) Балға; г) Ядро. 5. Қандай спорт түрін «Спорт ханшайымы» (королева спорта) деп атайды? а) Жүзу; б) Жеңіл атлетика в) бокс; г) гимнастика.

42 слайд

Викториналы қ сұрақтар 1. Жеңіл атлетикада қандай лақтыру түрлерін білесіндер? 2. Қыз балалардың лақтыратың гранатаның салмағы? 3. Ер балалардың лақтыратың гранатаның салмағы? 4. Қандай снарядты бастан асыра лақтырамыз? а) Диск; б) Граната; в) Балға; г) Ядро. 5. Қандай спорт түрін «Спорт ханшайымы» (королева спорта) деп атайды? а) Жүзу; б) Жеңіл атлетика в) бокс; г) гимнастика.

1) Шыңықсан……….? Шыңықсан шымыр боласын 2) Дені саудың-.......? Дені саудың - жаны сау 3) Денсаулық – зор.......? Денсаулық –

43 слайд
1) Шыңықсан……….? Шыңықсан шымыр боласын 2) Дені саудың-.......? Дені саудың - жаны сау 3) Денсаулық – зор.......? Денсаулық – зор байлық 4) Күш атасын.............? Күш атасын танымас. 5) Спорт -денсулық......? Спорт –денсулық кепілі Спорт,денсаулық туралы мақал-мателдер

43 слайд

1) Шыңықсан……….? Шыңықсан шымыр боласын 2) Дені саудың-.......? Дені саудың - жаны сау 3) Денсаулық – зор.......? Денсаулық – зор байлық 4) Күш атасын.............? Күш атасын танымас. 5) Спорт -денсулық......? Спорт –денсулық кепілі Спорт,денсаулық туралы мақал-мателдер

Үйге тапсырма  Граната лақтыру техникасы туралы конспектті оқу.  Таңертенгілік жаттығуды жасау.

44 слайд
Үйге тапсырма  Граната лақтыру техникасы туралы конспектті оқу.  Таңертенгілік жаттығуды жасау.

44 слайд

Үйге тапсырма  Граната лақтыру техникасы туралы конспектті оқу.  Таңертенгілік жаттығуды жасау.

Назарларыңызға рахмет

45 слайд
Назарларыңызға рахмет

45 слайд

Назарларыңызға рахмет

Іс-шаралар кестесі
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ