Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
LOGO
Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалауОқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
10.11.2020 Сыдық Сымбат. М – 17 – 1
1 слайд
LOGO Оқу үшін бағалау және оқуды бағалауОқу үшін бағалау және оқуды бағалау 10.11.2020 Сыдық Сымбат. М – 17 – 1
2 слайд
Сыныптағы бағалау тек қана
техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер
жазбаша немесе ауызша түрде баға қою
жолымен бағалайды. Олар қолданатын
кез-келген нысанның артында тек қана
объективті немесе жеткілікті дәрежеде
объективті емес нормалар мен
стандарттар ғана емес, сондай-ақ
баланың дамуы, оқуы және уәжі туралы
түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау,
қа білеттілік және күш-жігер сияқты
ұғымдарға қатысты құндылықтар
жатады. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
Мақсаты:
Бағалаудың әр түрін
қолдана отырып,
оқушыларға бағалаудың
түрлерін қалыптастыру.
Оқушылардың жұмыстарын
өздеріне
бағалатқызу арқылы,
олардың
сыни көзқарасын
қалыптастыру.
Міндеттері:
1.Оқушыларды өздеріне өздерін бағалату.
2.Критерийлер арқылы бағалату.
3.Формативті бағалауларды қолдану.
2 слайд
Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез-келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және уәжі туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қа білеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау Мақсаты: Бағалаудың әр түрін қолдана отырып, оқушыларға бағалаудың түрлерін қалыптастыру. Оқушылардың жұмыстарын өздеріне бағалатқызу арқылы, олардың сыни көзқарасын қалыптастыру. Міндеттері: 1.Оқушыларды өздеріне өздерін бағалату. 2.Критерийлер арқылы бағалату. 3.Формативті бағалауларды қолдану.
3 слайд
Бағалаудың мәні
Бағалау Қадағалау
Интерпретация
(өлшеу)
Қорытын-
дылауОқушының нені
білетіндігін және нені істей
алатындығын бақылау.Оқыту түрлеріне
қатысты жүреді.
Бала айтқан нәрсе
оны ң сана мен
ойлауының
нәтижесі болып
табылады
(логикалық
қорытынды). Мәліметтерді
интерпретаци
ялау негізінде
бағалауды
қамтитын
қорытынды
жасалады.
3 слайд
Бағалаудың мәні Бағалау Қадағалау Интерпретация (өлшеу) Қорытын- дылауОқушының нені білетіндігін және нені істей алатындығын бақылау.Оқыту түрлеріне қатысты жүреді. Бала айтқан нәрсе оны ң сана мен ойлауының нәтижесі болып табылады (логикалық қорытынды). Мәліметтерді интерпретаци ялау негізінде бағалауды қамтитын қорытынды жасалады.
4 слайд
Бағалаудың мақсаттары
Кері байланыс
Уәж (мотивация)
Болжау және сұрыптау
Стандарттарды бақылау және орындау
Оқытудың қиындықтарын анықтау .
Оқыту бағдарламасының мазмұнын және оқыту
стилін бақылау
4 слайд
Бағалаудың мақсаттары Кері байланыс Уәж (мотивация) Болжау және сұрыптау Стандарттарды бақылау және орындау Оқытудың қиындықтарын анықтау . Оқыту бағдарламасының мазмұнын және оқыту стилін бақылау
5 слайд
Сұрақтың дұрыс қойылуы
1
Оқушымен бірге критерийлерді
талдау2
Сыныптасын және өзін-өзі бағалау
3
Кері байланысты қамтамасыз ету
4Бағалау қадамдарыСұрақтың дұрыс қойылуы
5 слайд
Сұрақтың дұрыс қойылуы 1 Оқушымен бірге критерийлерді талдау2 Сыныптасын және өзін-өзі бағалау 3 Кері байланысты қамтамасыз ету 4Бағалау қадамдарыСұрақтың дұрыс қойылуы
6 слайд
Оқыту үшін бағалау
(формативті)
Бірін-бірі бағалау
Өзін-өзі бағалау
Топты бағалау
Марапаттау
Рефлексия Оқуды бағалау
(жиынтық)
Тест нәтижесі
Жазба жұмыс
нәтижесі
Сертификаттау
Оқыту
қорытындысын
шығару
6 слайд
Оқыту үшін бағалау (формативті) Бірін-бірі бағалау Өзін-өзі бағалау Топты бағалау Марапаттау Рефлексия Оқуды бағалау (жиынтық) Тест нәтижесі Жазба жұмыс нәтижесі Сертификаттау Оқыту қорытындысын шығару
7 слайд
•
Формативті бағалау:
•
Мектептегі және сыныптағы жалпы атмосфера;
•
Оқу материалының мазмұны;
•
Оқу-проблемалық жағдаят туғызу;
•
Оқушыны ұжымдық жұмыстың әр түріне қатыстыру;
•
Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы;
•
Тапсырманы орындауда мұғалімнің тікелей араласуы емес, кеңес бере отырып оқушыға дұрыс
шешім қабылдауға көмектесу;
•
Мұғалім оқушының бағалау ісіне тартып және әділ бағалауын қалыптастыру;
•
Мазмұнының қызықтылығы(қызық мысалдар, тәжірибе, қарама-қайшы дәйектер);
•
Тапсырманы ұсынудың ерекше түрі, оқушыға жағымды көңіл-күй мен таңдану туғызу;
•
Танымдық ойындар, дау мен пікір туғызатын жағдаяттар;
•
Өмірдегі шынайы жағдайды талдау:
•
Оқудың қоғамдық және жеке маңыздылығын ұқтыру;
•
Оқушының өз білімін өмірде қолдана алуы;
•
Мұғалімнің қолдап-қолпаштауды орынды қолдануы.
7 слайд
• Формативті бағалау: • Мектептегі және сыныптағы жалпы атмосфера; • Оқу материалының мазмұны; • Оқу-проблемалық жағдаят туғызу; • Оқушыны ұжымдық жұмыстың әр түріне қатыстыру; • Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы; • Тапсырманы орындауда мұғалімнің тікелей араласуы емес, кеңес бере отырып оқушыға дұрыс шешім қабылдауға көмектесу; • Мұғалім оқушының бағалау ісіне тартып және әділ бағалауын қалыптастыру; • Мазмұнының қызықтылығы(қызық мысалдар, тәжірибе, қарама-қайшы дәйектер); • Тапсырманы ұсынудың ерекше түрі, оқушыға жағымды көңіл-күй мен таңдану туғызу; • Танымдық ойындар, дау мен пікір туғызатын жағдаяттар; • Өмірдегі шынайы жағдайды талдау: • Оқудың қоғамдық және жеке маңыздылығын ұқтыру; • Оқушының өз білімін өмірде қолдана алуы; • Мұғалімнің қолдап-қолпаштауды орынды қолдануы.
8 слайд
Критериалды ба ғалау жүйесі
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Жиынтық бағалау
8 слайд
Критериалды ба ғалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
9 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы
Критериалды ба алауғ
Қалыптастырушы бағалау
Бөлім/ортақ тақырып
бойынша жиынтық
бағалау Тоқсандық жиынтық
бағалау Жиынтық бағалау
Білім беру деңгейі бойынша
жиынтық бағалау
9 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды ба алауғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау
10 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін
дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін,
білім алушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз
жүргізілетін бағалаудың түрі.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1. Қорытынды рәсім әр тоқсанның
аяғында өткізіледі
2. Тоқсанның оқу мақсаттарына
жеткендігі туралы шешім қабылдау
3. Жылдық баға шығарудағы
нәтижелерді ескеру және тіркеу
(тоқсандық балдардың қосындысы)Бөлімдер/Ортақ тақырыптар бойынша
жиынтық бағалау
1. Тоқсан ішіндегі бекітілген бағалау
рәсімдері
2. Оқу бағдарламасы бөлімінің оқу
мақсаттарына жеткендігі туралы шешім
қабылдау
3. Тоқсандық баға шығарудағы
нәтижелерді ескеру және тіркеу Білім беру деңгейлерінің соңындағы
жиынтық бағалау
1. Негізгі және жалпы орта мектепті
аяқтағанда өткізілетін қорытынды рәсім
2. Пән бойынша күтілген нәтижелерге
сәйкес оқу бағдарламасының оқу
мақсаттарына жеткендігі туралы шешім
қабылдау
3. Сыртқы бағалау Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін
(тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі),
сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы
бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл
және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі
10Оқу жылы бойынша
қорытынды баға
Аттестатқа түсетін қорытынды
баға
10 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 1. Қорытынды рәсім әр тоқсанның аяғында өткізіледі 2. Тоқсанның оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Жылдық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу (тоқсандық балдардың қосындысы)Бөлімдер/Ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау 1. Тоқсан ішіндегі бекітілген бағалау рәсімдері 2. Оқу бағдарламасы бөлімінің оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Тоқсандық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу Білім беру деңгейлерінің соңындағы жиынтық бағалау 1. Негізгі және жалпы орта мектепті аяқтағанда өткізілетін қорытынды рәсім 2. Пән бойынша күтілген нәтижелерге сәйкес оқу бағдарламасының оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Сыртқы бағалау Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі 10Оқу жылы бойынша қорытынды баға Аттестатқа түсетін қорытынды баға
11 слайд
Қ алыптастырушы бағалау үдерісі
11Оқу мақсаттарын талдау және оқу
бағдарламасына сәйкес бағалау
критерийлерін анықтау
Қолжеткізген нәтижені анықтайтын
бағалау құралдарын анықтау
Оқыту әдістерін жоспарлау
Сабақ жоспарын құру Дайындау:
-
Бағалау критерийлеріне сәйкес
тапсырмалар дайындау
-
Тапсырмаларға дескрипторлар
құрастыру
-
Кері байланыс ұсыну түрлерін
анықтау Оқу үдерісін түзетуге қажетті
ақпараттырды жинау
Оқушылар мен ата-аналарға кері
байланыс ұсыну
Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу
Оқушылар оқудың
қандай сатысында? Оқушылардың даму
бағыттары қандай? Оқушылар оқу
мақсаттарына қол жеткізуі
үшін не істеу керек?Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер•
Оқу бағдарламасы
•
Оқу жоспары •
Қритериалды бағалау бойынша
нұсқаулықтар
•
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы •
Критериалды бағалау
ережесі
11 слайд
Қ алыптастырушы бағалау үдерісі 11Оқу мақсаттарын талдау және оқу бағдарламасына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау Қолжеткізген нәтижені анықтайтын бағалау құралдарын анықтау Оқыту әдістерін жоспарлау Сабақ жоспарын құру Дайындау: - Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындау - Тапсырмаларға дескрипторлар құрастыру - Кері байланыс ұсыну түрлерін анықтау Оқу үдерісін түзетуге қажетті ақпараттырды жинау Оқушылар мен ата-аналарға кері байланыс ұсыну Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу Оқушылар оқудың қандай сатысында? Оқушылардың даму бағыттары қандай? Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізуі үшін не істеу керек?Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер• Оқу бағдарламасы • Оқу жоспары • Қритериалды бағалау бойынша нұсқаулықтар • Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы • Критериалды бағалау ережесі
12 слайд
Жиынтық бағалау үдерісі
Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына
сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны
анықталады:
Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер
бойынша - бөлімдер
Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша
- ортақ тақырыптар Бағалау критерийлеріне сәйкес
тапсырмалар дайындалады.
Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан
бойынша жиынтық бағалаулар үшін
дескрипторлар мен ұпайлар (балл)
анықталады Өткізіледі:
-
Бөлім/ортақ тақырып бойынша
жиынтық бағалау (мұғалім)
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
(мұғалім)
-
Білім деңгейі бойынша жиынтық
бағалау (ҰТО)
Жоспарлау Ұйымдастыру
Өткізу
•
Оқу бағдарламасы
•
Оқу жоспары
•
Оқу жылын бойынша бағалау жоспары •
Негізгі, жалпы орта негізгі
мектептердің мұғалімдеріне
арналған критериалды бағалау
бойынша нұсқаулық;
•
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар •
Критериалды бағалау ережесі
12 слайд
Жиынтық бағалау үдерісі Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны анықталады: Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер бойынша - бөлімдер Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша - ортақ тақырыптар Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындалады. Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар үшін дескрипторлар мен ұпайлар (балл) анықталады Өткізіледі: - Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Білім деңгейі бойынша жиынтық бағалау (ҰТО) Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу • Оқу бағдарламасы • Оқу жоспары • Оқу жылын бойынша бағалау жоспары • Негізгі, жалпы орта негізгі мектептердің мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Критериалды бағалау ережесі
13 слайд
ҚР МЖМБС
Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар
(күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына негізделген)Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны
13Пән бойынша оқу бағдарламалары
Пән бойынша оқу мақсаттары, бөлім, ортақ тақырыптар, бөлімшелер
Бағалау критерийлері -
білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі
Түрлі деңгейдегі тапсырмалар
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау
критерийлерге негізделген
Кері байланыс
Күнделікті тәжірибеБағалау
стандарт
ы
Б
ағалау
құралдары
Б
ағалау
үдерісі
Нәтиж
е Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері : тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
Балдар
Әр бөлім және
тоқсан бойынша Ойлау да дыларыны
ғ ң
де гейлері
ң
Әр бөлім және тоқсанды
аяқтау бойынша Ба а
ғ
О у жылын ая тау
қ қ
бойынша
13 слайд
ҚР МЖМБС Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына негізделген)Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны 13Пән бойынша оқу бағдарламалары Пән бойынша оқу мақсаттары, бөлім, ортақ тақырыптар, бөлімшелер Бағалау критерийлері - білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Қалыптастырушы және жиынтық бағалау критерийлерге негізделген Кері байланыс Күнделікті тәжірибеБағалау стандарт ы Б ағалау құралдары Б ағалау үдерісі Нәтиж е Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау Сөйлеу әрекетінің түрлері : тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым Балдар Әр бөлім және тоқсан бойынша Ойлау да дыларыны ғ ң де гейлері ң Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша Ба а ғ О у жылын ая тау қ қ бойынша
14 слайд
О у қ
ба дарламасы/
ғ
жоспары О у
қ
ма саттары
қ Ойлау
деңгейлері Ба алау
ғ
критерийлері Тапсырмалар Дескрип-
торлар ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДЫҚ
* Мұғалім
т а л д а й д ы д а й ы н д а й д ы /қ ұ р а с т ы р а д ы
14* ПӨО және ҰБА ұсынған әдістемелік құралдарды басшылыққа алады
14 слайд
О у қ ба дарламасы/ ғ жоспары О у қ ма саттары қ Ойлау деңгейлері Ба алау ғ критерийлері Тапсырмалар Дескрип- торлар ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДЫҚ * Мұғалім т а л д а й д ы д а й ы н д а й д ы /қ ұ р а с т ы р а д ы 14* ПӨО және ҰБА ұсынған әдістемелік құралдарды басшылыққа алады
15 слайд
ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМА
ДАЙЫНДАУ АЛГОРИТМІ
15
15 слайд
ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ АЛГОРИТМІ 15
16 слайд
Екі көзқарас:
Бағалаушы/эксперт ретінде ойлау Әрекеттерді жоспарлаушы/жобалаушы ретінде
ойлау
Түсіну деңгейін бағалаудың нақты дәлелі қандай?
Тақырып, бөлімді өту кезінде не қызықты және
пайдалы болады?
Тапсырмамен, тақырыппен, бөліммен жұмыс
істегенде қандай мәселелерді бекіту керек және
басқару әрекеттерінің қандай сәттеріне көңіл бөлу
керек? Бұл тақырыпқа қатысты қандай ресурстар мен
материалдарды пайдаланған дұрыс?
Барлығын түсініп және ештеңе түсінбей отырған
оқушыларды қалай білемін? Сыныпта және сыныптан тыс уақытта оқушылар
немен айналысады? Оларға қандай тапсырма
ұсынуға болады?
Жұмысты бағалауда қандай критерийлерге назар
аударамын? Ата-аналарға ұсыну үшін оқушыларды қалай
бағалаймын, ынталандырамын?
Оқушылар нені түсінбей қалуы мүмкін? Мен оны
қалай тексеремін? Жоспарым жүзеге асырылады ма? Неліктен
«Иә/жоқ»?
16 слайд
Екі көзқарас: Бағалаушы/эксперт ретінде ойлау Әрекеттерді жоспарлаушы/жобалаушы ретінде ойлау Түсіну деңгейін бағалаудың нақты дәлелі қандай? Тақырып, бөлімді өту кезінде не қызықты және пайдалы болады? Тапсырмамен, тақырыппен, бөліммен жұмыс істегенде қандай мәселелерді бекіту керек және басқару әрекеттерінің қандай сәттеріне көңіл бөлу керек? Бұл тақырыпқа қатысты қандай ресурстар мен материалдарды пайдаланған дұрыс? Барлығын түсініп және ештеңе түсінбей отырған оқушыларды қалай білемін? Сыныпта және сыныптан тыс уақытта оқушылар немен айналысады? Оларға қандай тапсырма ұсынуға болады? Жұмысты бағалауда қандай критерийлерге назар аударамын? Ата-аналарға ұсыну үшін оқушыларды қалай бағалаймын, ынталандырамын? Оқушылар нені түсінбей қалуы мүмкін? Мен оны қалай тексеремін? Жоспарым жүзеге асырылады ма? Неліктен «Иә/жоқ»?
17 слайд
Математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау үлгісі
17Бөлім
Бөлімше 7.1С Көпмүшелер
Көпмүшелер
Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну
Қолдану
Бағалау критерийлері Бірмүшені стандарт түрге келтіруді біледі, оның коэффициентін анықтайды;
Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындайды.
Тапсырма
1. Бірмүшені стандарт түрге келтіріңіз және оның коэффициентін көрсетіңіз:
2. Көпмүшелердің қосындысын және айырмасын құрастырып, мәнін есептеңіздер және нәтижесін стандарт түрге
келтіріңіздер: және d bc c b a 3 4 2 2
7
3 1 1,2
11 8 2 2 y y 3 6 3 2 y y
№
Дескрипторлар Балл
1 Бірмүшелердің коэффициенттерін көбейтеді 1
Айнымалыларды көбейткенде дәреженің қасиеттерін қолданады 1
Бірмүшені стандарт түрде жазады 1
Бірмүшенің коэффициентін көрсетеді 1
2 Көпмүшелердің қосындысын табады 1
Көпмүшелердің айырмасынтабады 1
17 слайд
Математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау үлгісі 17Бөлім Бөлімше 7.1С Көпмүшелер Көпмүшелер Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну Қолдану Бағалау критерийлері Бірмүшені стандарт түрге келтіруді біледі, оның коэффициентін анықтайды; Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындайды. Тапсырма 1. Бірмүшені стандарт түрге келтіріңіз және оның коэффициентін көрсетіңіз: 2. Көпмүшелердің қосындысын және айырмасын құрастырып, мәнін есептеңіздер және нәтижесін стандарт түрге келтіріңіздер: және d bc c b a 3 4 2 2 7 3 1 1,2 11 8 2 2 y y 3 6 3 2 y y № Дескрипторлар Балл 1 Бірмүшелердің коэффициенттерін көбейтеді 1 Айнымалыларды көбейткенде дәреженің қасиеттерін қолданады 1 Бірмүшені стандарт түрде жазады 1 Бірмүшенің коэффициентін көрсетеді 1 2 Көпмүшелердің қосындысын табады 1 Көпмүшелердің айырмасынтабады 1
18 слайд
Тақырыпты жиынтық бағалау нәтижесі бойынша кері байланыс ұсыну үшін қолданылатын
оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерінің сипаттамасы
Деңгейлер Білу және түсіну Қолдану Талдау Синтез Бағалау 5 балдық шәкілге
ауыстыруда
болжамдық баға
Төмен деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша қарапайым білімін және түсінігін көрсетеді
жай тапсырмаларды орындайды және тікелей нұсқаулықтарға сай орындау рәсімдеріне ілеседі
ақпаратты ұсынудың әр түрлі формаларының (кестелер, графиктер және диаграммалар) негізінде жай
қорытынды қалыптастырады
жай тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады 1 -2
бағаларына сәйкес
Орташа деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша жеткілікті білімін және түсінігін көрсетеді
әдеттегі тапсырмаларды орындайды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде
қолданады
ақпаратты жалпылайды және ішінара негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге
қатысты аргументтерді келтіре алады
әдеттегі тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің стандартты жолдарын ұсынады және
қолданады
тапсырмалардың бекітілген жиынын шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін,
дағдыларын кіріктіреді 3-4
бағаларына сәйкес
Жоғары деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді
қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады
әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды
жасайды, алынған нәтижелерге қатысты логикалық бірізді аргументтерді келтіре алады
қиын тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің альтернативті және стандартты емес жолдарын
ұсынады және қолданады
тапсырмалардың кең өрісін шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын
кіріктіреді, әр түрлі стратегияларды қолданады, алынған нәтижелердің маңыздылығын және негізділігін
бағалайды
5
бағасына сәйкес
18 слайд
Тақырыпты жиынтық бағалау нәтижесі бойынша кері байланыс ұсыну үшін қолданылатын оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерінің сипаттамасы Деңгейлер Білу және түсіну Қолдану Талдау Синтез Бағалау 5 балдық шәкілге ауыстыруда болжамдық баға Төмен деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша қарапайым білімін және түсінігін көрсетеді жай тапсырмаларды орындайды және тікелей нұсқаулықтарға сай орындау рәсімдеріне ілеседі ақпаратты ұсынудың әр түрлі формаларының (кестелер, графиктер және диаграммалар) негізінде жай қорытынды қалыптастырады жай тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады 1 -2 бағаларына сәйкес Орташа деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша жеткілікті білімін және түсінігін көрсетеді әдеттегі тапсырмаларды орындайды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады ақпаратты жалпылайды және ішінара негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты аргументтерді келтіре алады әдеттегі тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің стандартты жолдарын ұсынады және қолданады тапсырмалардың бекітілген жиынын шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді 3-4 бағаларына сәйкес Жоғары деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты логикалық бірізді аргументтерді келтіре алады қиын тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің альтернативті және стандартты емес жолдарын ұсынады және қолданады тапсырмалардың кең өрісін шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді, әр түрлі стратегияларды қолданады, алынған нәтижелердің маңыздылығын және негізділігін бағалайды 5 бағасына сәйкес
19 слайд
Тақырып бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі бойынша
кері байланыс құралы - РУБРИКА
•
Рубрика – бағалау критерийлеріне сәйкес оқу жетістігінің деңгейлерін көрсету құралы
•
Рубрикада мұғалім әрбір оқушы үшін әрбір критерий бойынша оның қол жеткізген оқу
жетістігінің деңгейін белгілеп көрсетеді
Ба алау критерийлеріғ Де гейлер
ң
Жо ары
ғ Орта Т мен ө
Бірмүшені стандарт
түрге келтіруді біледі,
бірмүшенің
коэффициентін
анықтайды Дәреженің қасиеттерін
қолданады, бірмүшені
стандарт түрге келтіреді,
бірмүшенің коэффициентін
анықтайды Бірмүшені стандарт түрге
келтіргенде дәрежені
қолданады, бірақ аздаған
қателер жібереді Бірмүшені стандарт түрге
келтіруде және
коэффициентін анықтағанда
қиналады, қателеседі
Көпмүшелерді қосу және
азайтуды орындайды Көпмүшелердің қосындысы
мен айырмасын дұрыс
табады Көпмүшелердің қосындысы
мен айырмасын толық
орындай алмайды Көпмүшелерді қосу және
азайтуды орындағанда
қателеседі
19 слайд
Тақырып бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі бойынша кері байланыс құралы - РУБРИКА • Рубрика – бағалау критерийлеріне сәйкес оқу жетістігінің деңгейлерін көрсету құралы • Рубрикада мұғалім әрбір оқушы үшін әрбір критерий бойынша оның қол жеткізген оқу жетістігінің деңгейін белгілеп көрсетеді Ба алау критерийлеріғ Де гейлер ң Жо ары ғ Орта Т мен ө Бірмүшені стандарт түрге келтіруді біледі, бірмүшенің коэффициентін анықтайды Дәреженің қасиеттерін қолданады, бірмүшені стандарт түрге келтіреді, бірмүшенің коэффициентін анықтайды Бірмүшені стандарт түрге келтіргенде дәрежені қолданады, бірақ аздаған қателер жібереді Бірмүшені стандарт түрге келтіруде және коэффициентін анықтағанда қиналады, қателеседі Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындайды Көпмүшелердің қосындысы мен айырмасын дұрыс табады Көпмүшелердің қосындысы мен айырмасын толық орындай алмайды Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындағанда қателеседі
20 слайд
Басбармақ
•
Оқушылардың басбармақтарын көрсету
арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу
деңгейін тексеріңіз .
•
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.
•
Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
•
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім.
20 слайд
Басбармақ • Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . • Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. • Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. • Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
21 слайд
“ Топтық жұмысты”
стикерлер арқылы бағалау
- Өте жақсы
- қанағатты- жақсы
21 слайд
“ Топтық жұмысты” стикерлер арқылы бағалау - Өте жақсы - қанағатты- жақсы
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
LOGO
Назарлары ңызға рақметНазарлары ңызға рақмет
24
24 слайд
LOGO Назарлары ңызға рақметНазарлары ңызға рақмет 24