«Оқушылардың кәсіби даярлығын жетілдірудегі физика сабақтарында модульдік оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Оқушылардың кәсіби
даярлығын жетілдірудегі физика
сабақтарында модульдік оқыту
технологиясын қолданудың
тиімділігі»
1 слайд
«Оқушылардың кәсіби даярлығын жетілдірудегі физика сабақтарында модульдік оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі»
2 слайд
Физика пәнін оқытудың сапасын арттыруда
инновациялық технологиялардың ішінен тиімді
технологияларды анықтап, пайдалану қазіргі
білім беру жүйесінің негізгі талаптарының
бірі.Сабақ өткізуде М.М.Жанпейісованың
модульдік оқыту технологиясын қолданамын.
Модульдік оқыту технологиясын қолдану
оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
арттырып, білім сапасын көтеруге,
оқушыларды шығармашылыққа баулып,
ізденушілік қасиеттерін жетілдіруге және
уақытты үнемді пайдалануға мүмкіндік береді.
2 слайд
Физика пәнін оқытудың сапасын арттыруда инновациялық технологиялардың ішінен тиімді технологияларды анықтап, пайдалану қазіргі білім беру жүйесінің негізгі талаптарының бірі.Сабақ өткізуде М.М.Жанпейісованың модульдік оқыту технологиясын қолданамын. Модульдік оқыту технологиясын қолдану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім сапасын көтеруге, оқушыларды шығармашылыққа баулып, ізденушілік қасиеттерін жетілдіруге және уақытты үнемді пайдалануға мүмкіндік береді.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Модульдік оқыту технологиясының
нәтижесінде мынадай жетістіктерге қол
жеткізуге болады:
5 слайд
Модульдік оқыту технологиясының нәтижесінде мынадай жетістіктерге қол жеткізуге болады:
6 слайд
Тұрақты электр тогы
12 сағат
6 слайд
Тұрақты электр тогы 12 сағат
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Электр тогы, токтың күші мен тығыздығы,
кедергі, тізбектің бөлігі үшін Ом заңы, электр тізбегі және
оның элементтері ұғымдарын оқушылардың түсінуін
қамтамасыз ету; өткізгіштерді параллель, тізбектей қосу
белгілерін білуін қамтамасыз ету;
Оқушылардың электр тізбегін зерттеуде және есептеуде
білім-білік дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық:
Оқушылардың ой-өрісін, шығармашылық және танымдық
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік:
Батылдыққа, көрегендікке, еңбекшілдікке тәрбиелеу.
8 слайд
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Электр тогы, токтың күші мен тығыздығы, кедергі, тізбектің бөлігі үшін Ом заңы, электр тізбегі және оның элементтері ұғымдарын оқушылардың түсінуін қамтамасыз ету; өткізгіштерді параллель, тізбектей қосу белгілерін білуін қамтамасыз ету; Оқушылардың электр тізбегін зерттеуде және есептеуде білім-білік дағдысын қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Батылдыққа, көрегендікке, еңбекшілдікке тәрбиелеу.
9 слайд
Сабақтың түрі: Білім, іскерлік,
дағдыларын дамыту.
Сабақтың әдісі: Тірек- сызбалармен,
формулалармен, құрал-жабдықтармен
жұмыс.
Көрнекіліктер: Тірек- сызбалар. құрал-
жабдықтар.
Пән аралық байланыс : математика ,
электртехника ,сызу.
9 слайд
Сабақтың түрі: Білім, іскерлік, дағдыларын дамыту. Сабақтың әдісі: Тірек- сызбалармен, формулалармен, құрал-жабдықтармен жұмыс. Көрнекіліктер: Тірек- сызбалар. құрал- жабдықтар. Пән аралық байланыс : математика , электртехника ,сызу.
10 слайд
Сабақтың өту барысы
Өткен тақырыптарды еске түсірейік
10 слайд
Сабақтың өту барысы Өткен тақырыптарды еске түсірейік
11 слайд
Сабақтың жоспары
Сұрақ-жауап
«Қатені тап» ойыны
Физикалық диктант
Карточкамен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Сызбамен жұмыс
Есептер шығару
Ойлан тап
Тест тапсырмаларын орындау.
Физикалық формулалар
Қорытынды, үйге тапсырма.
11 слайд
Сабақтың жоспары Сұрақ-жауап «Қатені тап» ойыны Физикалық диктант Карточкамен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Сызбамен жұмыс Есептер шығару Ойлан тап Тест тапсырмаларын орындау. Физикалық формулалар Қорытынды, үйге тапсырма.
12 слайд
Өткен тақырыптарды еске түсірейік
Тұрмыста және техникада әр түрлі
тұтынушылар: қыздыру шамдары, үтіктер,
электр пештері, электрқозғалтқыштары және
т.б. электр құралдарын пайдаланады. Бұлар
түрліше жалғанады.
Өткізгіштерді жалғау тәсілдерін
қарастырайық:
12 слайд
Өткен тақырыптарды еске түсірейік Тұрмыста және техникада әр түрлі тұтынушылар: қыздыру шамдары, үтіктер, электр пештері, электрқозғалтқыштары және т.б. электр құралдарын пайдаланады. Бұлар түрліше жалғанады. Өткізгіштерді жалғау тәсілдерін қарастырайық:
13 слайд
1 – жағдай.
Егер бірінші өткізгіштің соңы екінші өткізгіштің
басымен, екінші өткізгіштің соңы үшіншінің
басымен жалғанса ,онда мұндай қосуды тізбектей
жалғау деп атайды.
13 слайд
1 – жағдай. Егер бірінші өткізгіштің соңы екінші өткізгіштің басымен, екінші өткізгіштің соңы үшіншінің басымен жалғанса ,онда мұндай қосуды тізбектей жалғау деп атайды.
14 слайд
2 – жағдай.
Егер өткізгіштердің басын бір ғана А нүктесінде , ал ұштарын
екінші бір В нүктесінде жалғасақ , онда мұндай жалғауды
өткізгіштерді параллель жалғау деп атайды.
14 слайд
2 – жағдай. Егер өткізгіштердің басын бір ғана А нүктесінде , ал ұштарын екінші бір В нүктесінде жалғасақ , онда мұндай жалғауды өткізгіштерді параллель жалғау деп атайды.
15 слайд
Өткізгіштерді тізбектеп жалғағанда
ток күштері тең, ал тізбектегі
жалпы кернеу оның бөліктеріндегі
кернеулердің қосындысына тең
болады, ал жалпы кедергі әрбір
өткізгіш кедергілерінің
қосындысынан тұрады. Өткізгіштерді параллель
жалғағанда , тізбектің барлық
бөліктерінде кернеу бірдей, ал
тізбектегі жалпы ток күші әрбір
өткізгіштегі ток күштерінің
қосындысына тең , жалпы кедергі
әрбір өткізгіштің кедергісінен кем
болады.
I= I
1 =I
2 =…= I
n
U= U
1 +U
2 +…+U
n
R=R
1 +R
2 +…+R
n U= U
1 =U
2 =…=U
n
I= I
1 +I
2 +…+ I
n
15 слайд
Өткізгіштерді тізбектеп жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіш кедергілерінің қосындысынан тұрады. Өткізгіштерді параллель жалғағанда , тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал тізбектегі жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең , жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады. I= I 1 =I 2 =…= I n U= U 1 +U 2 +…+U n R=R 1 +R 2 +…+R n U= U 1 =U 2 =…=U n I= I 1 +I 2 +…+ I n
16 слайд
1 - топ
Өткізгіштің кедергісі неге
байланысты болады?Кернеу деген не?Электр тоғы деген не?
Тоқ күші деген не?
Тоқ күшінің өлшем
бірлігі?
Тоқ күшін өлшейтін
құрал?
Электр тоғының
әсерлері? Ом заңын пайдаланып
кернеуді тап?
Кедергіні өлшейтін
құрал?
Э. К. Қ. Неге тең?Кернеуді өлшейтін
құрал? Ом заңын пайдаланып
кедергіні тап?Кедергінің өлшем
бірлігі?Кернеудің өлшем
бірлігі? 3 - топ2 - топ
Толық тізбек үшін Ом
заңы.І. сұрақ - жауапӨткізгіштің кедергісі неге
байланысты болады? Кернеу деген не? Электр тоғы деген не? Тоқ күші деген не? Тоқ күшінің өлшем
бірлігі? Тоқ күшін өлшейтін
құрал? Электр тоғының
әсерлері? Ом заңын пайдаланып
кернеуді тап? Кедергіні өлшейтін
құрал? Э. К. Қ. Неге тең? Кернеуді өлшейтін
құрал? Ом заңын пайдаланып
кедергіні тап? Кедергінің өлшем
бірлігі? Кернеудің өлшем
бірлігі? 2 - топ Толық тізбек үшін Ом
заңы.
16 слайд
1 - топ Өткізгіштің кедергісі неге байланысты болады?Кернеу деген не?Электр тоғы деген не? Тоқ күші деген не? Тоқ күшінің өлшем бірлігі? Тоқ күшін өлшейтін құрал? Электр тоғының әсерлері? Ом заңын пайдаланып кернеуді тап? Кедергіні өлшейтін құрал? Э. К. Қ. Неге тең?Кернеуді өлшейтін құрал? Ом заңын пайдаланып кедергіні тап?Кедергінің өлшем бірлігі?Кернеудің өлшем бірлігі? 3 - топ2 - топ Толық тізбек үшін Ом заңы.І. сұрақ - жауапӨткізгіштің кедергісі неге байланысты болады? Кернеу деген не? Электр тоғы деген не? Тоқ күші деген не? Тоқ күшінің өлшем бірлігі? Тоқ күшін өлшейтін құрал? Электр тоғының әсерлері? Ом заңын пайдаланып кернеуді тап? Кедергіні өлшейтін құрал? Э. К. Қ. Неге тең? Кернеуді өлшейтін құрал? Ом заңын пайдаланып кедергіні тап? Кедергінің өлшем бірлігі? Кернеудің өлшем бірлігі? 2 - топ Толық тізбек үшін Ом заңы.
17 слайд
ІІ. «Қатені тап» ойыны.
Ойынның тапсырмасы:
1 топ: Тізбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін Ом
заңының, Джоуль – Ленц заңының, Кирхгоф ережелерінің
тұжырымдамасынан бірнеше сөз тастап кету немесе
алмастыру;
2 топ: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда
амперметр мен волтьметрді қосудың сызбасын сызып 1,2
қате жіберу керек.
3 топ: Тізбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін Ом
заңының, Джоуль – Ленц заңының, токтың жұмысы мен
қуатының формулаларын жазып 1,2 қате жіберу керек.
17 слайд
ІІ. «Қатені тап» ойыны. Ойынның тапсырмасы: 1 топ: Тізбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін Ом заңының, Джоуль – Ленц заңының, Кирхгоф ережелерінің тұжырымдамасынан бірнеше сөз тастап кету немесе алмастыру; 2 топ: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда амперметр мен волтьметрді қосудың сызбасын сызып 1,2 қате жіберу керек. 3 топ: Тізбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін Ом заңының, Джоуль – Ленц заңының, токтың жұмысы мен қуатының формулаларын жазып 1,2 қате жіберу керек.
18 слайд
ІІІ.Физикалық диктант.
1.Тізбек бөлігі үшін Ом заңының математикалық
өрнегі :
2.Толық тізбек үшін Ом заңы :
3.Джоуль-Ленц заңы:
4. Өткізгіштерді тізбектей қосқанда электр
шамаларын есептеу формулалары:
5.Өткізгіштерді параллель қосқанда электр
шамаларын есептеу формулалары:
18 слайд
ІІІ.Физикалық диктант. 1.Тізбек бөлігі үшін Ом заңының математикалық өрнегі : 2.Толық тізбек үшін Ом заңы : 3.Джоуль-Ленц заңы: 4. Өткізгіштерді тізбектей қосқанда электр шамаларын есептеу формулалары: 5.Өткізгіштерді параллель қосқанда электр шамаларын есептеу формулалары:
19 слайд
І V . Карточкамен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
І деңгей
1. Ток күшінің таңбасы, өлшем бірлігі, өлшейтін аспап атауы.
2. Электр кернеуінің таңбасы, өлшем бірлігі, өлшейтін аспап
атауы.
3. Электр кедергісінің таңбасы, өлшем бірлігі, өлшейтін
аспап атауы.
ІІ деңгей
1. Тізбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін Ом заңының,
Джоуль – Ленц заңының формуласын жаз.
2. Кирхгоф ережелерінің формуласын жаз
3. Электр тогының жұмысы мен қуатын есептеу формуласын
жаз.
19 слайд
І V . Карточкамен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) І деңгей 1. Ток күшінің таңбасы, өлшем бірлігі, өлшейтін аспап атауы. 2. Электр кернеуінің таңбасы, өлшем бірлігі, өлшейтін аспап атауы. 3. Электр кедергісінің таңбасы, өлшем бірлігі, өлшейтін аспап атауы. ІІ деңгей 1. Тізбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін Ом заңының, Джоуль – Ленц заңының формуласын жаз. 2. Кирхгоф ережелерінің формуласын жаз 3. Электр тогының жұмысы мен қуатын есептеу формуласын жаз.
20 слайд
ІІІ деңгей
1. Кедергісі 120 Ом резисторға 220В
кернеу түсірілетін болса, онда ток күші
қандай болады?
2. ЭҚК-і 30В болатын ток тізбегінен 3А
ток өтеді. Ток көзі қысқыштарындағы
кернеу 18В. Тізбектің сыртқы
кедергісін және ток көзінің ішкі
кедергісін табыңдар.
20 слайд
ІІІ деңгей 1. Кедергісі 120 Ом резисторға 220В кернеу түсірілетін болса, онда ток күші қандай болады? 2. ЭҚК-і 30В болатын ток тізбегінен 3А ток өтеді. Ток көзі қысқыштарындағы кернеу 18В. Тізбектің сыртқы кедергісін және ток көзінің ішкі кедергісін табыңдар.
21 слайд
Өткізгіш тізбек берілген. Тізбек неден тұрады?
Қатесін анықта. V. Сызбамен жұмыс
1 - топ
21 слайд
Өткізгіш тізбек берілген. Тізбек неден тұрады? Қатесін анықта. V. Сызбамен жұмыс 1 - топ
22 слайд
Сызба бойынша тізбек бөлігінің ток күшін табыңдар Сызбамен жұмыс
2 - топ
22 слайд
Сызба бойынша тізбек бөлігінің ток күшін табыңдар Сызбамен жұмыс 2 - топ
23 слайд
Сызба бойынша тізбектегі электр қозғаушы күшін
табыңдар Сызбамен жұмыс
3 - топ
23 слайд
Сызба бойынша тізбектегі электр қозғаушы күшін табыңдар Сызбамен жұмыс 3 - топ
24 слайд
VI. Есептер шығару
R
1 резистордағы кернеу
3В- қа тең. R
2
резистордағы кернеу
неге тең Әрқайсысы 6 Ом
резистордың қосылу
сызба нұсқасы суретте
көрсетілген. Электр
тізбегінің барлық
бөлігіндегі жалпы
кедергісін анықтаңдар. Кедергісі 100 Ом
өткізгіш сымды екіге
теңдей бөліп, параллель
жалғаған. Осы кездегі
оның кедергісі қандай
болады ?1 - топ 2 - топ 3 - топ2 - топ
24 слайд
VI. Есептер шығару R 1 резистордағы кернеу 3В- қа тең. R 2 резистордағы кернеу неге тең Әрқайсысы 6 Ом резистордың қосылу сызба нұсқасы суретте көрсетілген. Электр тізбегінің барлық бөлігіндегі жалпы кедергісін анықтаңдар. Кедергісі 100 Ом өткізгіш сымды екіге теңдей бөліп, параллель жалғаған. Осы кездегі оның кедергісі қандай болады ?1 - топ 2 - топ 3 - топ2 - топ
25 слайд
VII. Ойлан, тап. 1 топ
Электр тоғына сипаттама жазыңдар
Электр тогы
25 слайд
VII. Ойлан, тап. 1 топ Электр тоғына сипаттама жазыңдар Электр тогы
26 слайд
VII. Ойлан, тап. 2 топ
Тұрақты тоқ тың ток күшін, кернеуін, кедергісін есептеу формулаларын жаз .
Тұрақты ток
26 слайд
VII. Ойлан, тап. 2 топ Тұрақты тоқ тың ток күшін, кернеуін, кедергісін есептеу формулаларын жаз . Тұрақты ток
27 слайд
Өткізгіштерді қосу түрлері туралы жазыңдар.VII. Ойлан, тап. 3 топ
Өткізгіштерді қосу
27 слайд
Өткізгіштерді қосу түрлері туралы жазыңдар.VII. Ойлан, тап. 3 топ Өткізгіштерді қосу
28 слайд
VIII. Тест . 1топ
1. Электр тоғы ұғымын физикаға енгізген ғалым?
а. Ампер b . Вольта с. Кулон
2. Тізбек бөлігіндегі кернеуді қандай құралмен өлшейді және ол
тізбекке қалай жалғанады?
а. Амперметр, тізбектей b . Вольтметр, тізбектей
с. Вольтметр, параллель
3. Өткізгіштерді қалай жалғағанда тізбектегі кернеу тұрақты
болады?
а. Тізбектей b . Аралас с. Параллель
4. Кедергісі 30 Ом электр қайнатқыштан 5 Ампер ток күші өтетін
болса, ол қандай кернеуге есептелген?
а. 15В b . 150В с. 6В
5. Тұрмыстық қажеттер үшін қандай кернеулер пайдаланылады?
а. 220В b . 120В с.360В
28 слайд
VIII. Тест . 1топ 1. Электр тоғы ұғымын физикаға енгізген ғалым? а. Ампер b . Вольта с. Кулон 2. Тізбек бөлігіндегі кернеуді қандай құралмен өлшейді және ол тізбекке қалай жалғанады? а. Амперметр, тізбектей b . Вольтметр, тізбектей с. Вольтметр, параллель 3. Өткізгіштерді қалай жалғағанда тізбектегі кернеу тұрақты болады? а. Тізбектей b . Аралас с. Параллель 4. Кедергісі 30 Ом электр қайнатқыштан 5 Ампер ток күші өтетін болса, ол қандай кернеуге есептелген? а. 15В b . 150В с. 6В 5. Тұрмыстық қажеттер үшін қандай кернеулер пайдаланылады? а. 220В b . 120В с.360В
29 слайд
VIII. Тест . 2 топ
1 . Үтік токтың қандай әсеріне негізделіп жасалынған?
а. Магниттік b . Механикалық с. Жылулық
2. Өткізгіштегі ток күшін қандай құралмен өлшейді және ол
тізбекке қалай жалғанады?
а. Амперметр, тізбектей b . Амперметр, параллель с.
Вольтметр, тізбектей
3. 6 кА болатын ток күшін ампермен өрнекте?
а. 0,6 А b . 600 А с. 6000 А
4. Кедергілері 3 Ом және 2 Ом резисторларды параллель
жалғанғанда жалпы кедергі неге тең болады?
а. 1,2 Ом b . 1,3 Ом с. 1,5 Ом
5. Кедергісі 4 Ом болатын 4А-ге арналған реостаттың
кернеуі неге тең?
а. 14 В б. 10 В с. 16 В
29 слайд
VIII. Тест . 2 топ 1 . Үтік токтың қандай әсеріне негізделіп жасалынған? а. Магниттік b . Механикалық с. Жылулық 2. Өткізгіштегі ток күшін қандай құралмен өлшейді және ол тізбекке қалай жалғанады? а. Амперметр, тізбектей b . Амперметр, параллель с. Вольтметр, тізбектей 3. 6 кА болатын ток күшін ампермен өрнекте? а. 0,6 А b . 600 А с. 6000 А 4. Кедергілері 3 Ом және 2 Ом резисторларды параллель жалғанғанда жалпы кедергі неге тең болады? а. 1,2 Ом b . 1,3 Ом с. 1,5 Ом 5. Кедергісі 4 Ом болатын 4А-ге арналған реостаттың кернеуі неге тең? а. 14 В б. 10 В с. 16 В
30 слайд
VIII. Тест . 3 топ
1.Кедергісі 24 Ом, кернеуі 220 В шам қысымының қуаты:
а. 3412Вт б.3205Вт с. 2017Вт
2. Ом заңы бойынша кедергі қалай өрнектеледі?
а. R=U/I b . R=UI с . R=I/U
3. Кедергілері 3 Ом және 2 Ом резисторларды тізбектей
жалғанғанда жалпы кедергі неге тең болады?
а. 6 Ом b . 5 Ом с. 1,5 Ом
4. Шамнан 5 сек ішінде 45 Кл заряд өткенде ток күші неге
тең?
а. 225 А b . 9 А с. 15 А
5. Өткізгіштің меншікті кедергісінің өлшем бірлігі?
а. Ом/ метр b . Ом*метр с. Ом
30 слайд
VIII. Тест . 3 топ 1.Кедергісі 24 Ом, кернеуі 220 В шам қысымының қуаты: а. 3412Вт б.3205Вт с. 2017Вт 2. Ом заңы бойынша кедергі қалай өрнектеледі? а. R=U/I b . R=UI с . R=I/U 3. Кедергілері 3 Ом және 2 Ом резисторларды тізбектей жалғанғанда жалпы кедергі неге тең болады? а. 6 Ом b . 5 Ом с. 1,5 Ом 4. Шамнан 5 сек ішінде 45 Кл заряд өткенде ток күші неге тең? а. 225 А b . 9 А с. 15 А 5. Өткізгіштің меншікті кедергісінің өлшем бірлігі? а. Ом/ метр b . Ом*метр с. Ом
31 слайд
Тест жауаптары
1 - топ 2 - топ 3 - топ
1 – с
2 – а
3 – с
4 – а
5 – с 1 – с
2 – а
3 – b
4 – b
5 – b 1 – а
2 – с
3 – с
4 – b
5 – а 2 - топ
31 слайд
Тест жауаптары 1 - топ 2 - топ 3 - топ 1 – с 2 – а 3 – с 4 – а 5 – с 1 – с 2 – а 3 – b 4 – b 5 – b 1 – а 2 – с 3 – с 4 – b 5 – а 2 - топ
32 слайд
IX. Физикалық формулалар
Үш топтан оқушылар шығып физикалық
формулалардың мәнін түсіндіреді .
1 - топ
2 - топ 3 - топ2 - топ
32 слайд
IX. Физикалық формулалар Үш топтан оқушылар шығып физикалық формулалардың мәнін түсіндіреді . 1 - топ 2 - топ 3 - топ2 - топ
33 слайд
Сабақты қортындылау.
Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын бағалау.
33 слайд
Сабақты қортындылау. Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын бағалау.
34 слайд
X. Үйге тапсырма:
Тұрақты электр тогы тарауына шолу жасау. Есептерді шығару
1. Суретте тізбектей жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы берілген.
Кедергісі өткізгіштегі кернеудің төмендеуі .
Кедергісі болатын өткізгіштің кернеуін және олардың
ұштарындағы кернеу 120 В болғандағы өткізгіштің кедергісін
анықтаңдар.Ом R 36 1
Ом R 64 2
B U 9 1
3 R
Жауабы : 16 В, 480 Ом
2. Суретте параллель жалғанған екі өткізгіштің сұлбасы берілген.
Кедергісі өткізгіш арқылы ток өтеді.
ток өткендегі өткізгіштің кедергісін анықтаңдар.
Ом R 44 1
A I 8, 0 2
A I 5 1
2 R
Жауабы: 275 Ом Тұрақты электр тогы тарауына шолу жасау. Есептерді шығару
34 слайд
X. Үйге тапсырма: Тұрақты электр тогы тарауына шолу жасау. Есептерді шығару 1. Суретте тізбектей жалғанған үш өткізгіштің сұлбасы берілген. Кедергісі өткізгіштегі кернеудің төмендеуі . Кедергісі болатын өткізгіштің кернеуін және олардың ұштарындағы кернеу 120 В болғандағы өткізгіштің кедергісін анықтаңдар.Ом R 36 1 Ом R 64 2 B U 9 1 3 R Жауабы : 16 В, 480 Ом 2. Суретте параллель жалғанған екі өткізгіштің сұлбасы берілген. Кедергісі өткізгіш арқылы ток өтеді. ток өткендегі өткізгіштің кедергісін анықтаңдар. Ом R 44 1 A I 8, 0 2 A I 5 1 2 R Жауабы: 275 Ом Тұрақты электр тогы тарауына шолу жасау. Есептерді шығару
35 слайд
Модульдік оқыту технологиясы мұғалімнің
алдында тұрған көптеген мәселелерді шешуге
көмектеседі:
35 слайд
Модульдік оқыту технологиясы мұғалімнің алдында тұрған көптеген мәселелерді шешуге көмектеседі:
36 слайд
Бүгінгі шеберлік-класында көрсетілген модульдік оқыту
технологиясының тиімділігі оқытушы бағыт беруші тұлға
ал оқушылар әрі қарай сабақты өздері өткізеді. Бұл
технологияның маңызды шарты – оқушылардың кез-келген
ғылыми көздерді, оқулықтарды, оқу құралдарын
пайдалануына болатындығы, сондай-ақ ұйымдастырушы
көмекші,кеңесші ретінде оқытушыдан жедел және кеңес
ала алатындығы.Оқытушы- кәсіби шеберлігі арқылы
оқушыларды ақпараттандырады, проблемалық ой тастай
отырып, нәтижені талдайды, бағалайды. Оқушы-
ақпаратты қабылдап есте сақтайды. Өз бетімен
жұмыстанады.Қарама-қайшылықтарды көреді, түсіндіреді,
сипаттайды, дәлелдейді. Зерттеу, іздену жұмыстарын
көрсетеді. Өзін-өзі бағалайды, бір-бірін бағалап,
ұсыныстар айтуға машықтанады.
36 слайд
Бүгінгі шеберлік-класында көрсетілген модульдік оқыту технологиясының тиімділігі оқытушы бағыт беруші тұлға ал оқушылар әрі қарай сабақты өздері өткізеді. Бұл технологияның маңызды шарты – оқушылардың кез-келген ғылыми көздерді, оқулықтарды, оқу құралдарын пайдалануына болатындығы, сондай-ақ ұйымдастырушы көмекші,кеңесші ретінде оқытушыдан жедел және кеңес ала алатындығы.Оқытушы- кәсіби шеберлігі арқылы оқушыларды ақпараттандырады, проблемалық ой тастай отырып, нәтижені талдайды, бағалайды. Оқушы- ақпаратты қабылдап есте сақтайды. Өз бетімен жұмыстанады.Қарама-қайшылықтарды көреді, түсіндіреді, сипаттайды, дәлелдейді. Зерттеу, іздену жұмыстарын көрсетеді. Өзін-өзі бағалайды, бір-бірін бағалап, ұсыныстар айтуға машықтанады.