Орта мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1.Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары 2. Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер (топтық, жұптық,
жеке) 3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатында
бағаны қоса алғанда,
бағалау 5. Барлығын қоса
алғанда, бағалау 6. Ресурстар
1 Тақырыбы:
«Бейметалдар»
Мақсаты:
Бейметалдардың табиғатта кездесуі,
периодтық жүйедегі орны,
қасиеттері мен оқушыларды
таныстыру 1.Топтық жұмыс. Миға шабуыл
2.(СТО)
Жұптық жұмыс: зертханалық
жұмыс талдау.
3.Жеке жұмыс –интерактивті
тақтадағы тапсырма бойынша
жұмыс. (АКТ)
4.Топтық жұмыс: қасиеттерін
талдау.
Аймақтық компанентке кесте
толтыру.
5.Жеке жұмыс:
«Физиологиялық әсері.» мақсатын айқындай білді,
табиғатта кездесуін айта алады.
Орнына сипаттама бере алады.
Қасиеттерін зерттеп,
талдайды.Топпен жұмыс
істеуге үйренді. өзін-өзі және өзара бағалау
. Өткен материалды
ауызша талдауын бағалау.
. Үлгерімі жақсы оқушылар,
зертханалық жұмыс
кезінде өз қабілеттерін
ерекше көрсете алды. Электрондық оқулықтар,
периодтық кесте, слайдтарда
берілген тапсырмалар.
А3,түрлі түсті маркерлар,стикер,
2 Тақырыбы:«VIA топ элементтеріне
жалпы сипаттама. Күкірт.
Күкіртсутек.
Мақсаты: VIA топ элементтеріне
жалпы сипаттама бере отырып, .
Күкірт пен Күкіртсутекке зерттеу
жұмысын жүргізу. 1.Диалогтык оқыту: өткенді еске
түсірту.
2.Жеке жұмыс : химиялық
диктант.
3.Топтық жұмыс:
зертханалық жұмыс :қасиеттерін
талдау, қортынды жасау.(СТО)
4.Диалогтык оқыту
Сұрақ- жауап пен бекіту. Тақырыптың атын анықтады.
Өткен сабақпен жаңа сабақты
байланыстыра алды. Топта өз
пікірін айтуға үйренді, сыни
тұрғыда ойлау қаділеттері
артты. Күкірт пен
күкіртсутекке зерттеу жасай
алады. Химиялық диктант
бойынша бағалау.Топ
мүшелері бірін-бірі
критерийлер бойынша
бағалады. Талантты оқушылар бұл
сабақ барысында әсіресе
өткенді еске түсіру кезінде
өз шығармашылық
қабілеттері бағаланды. Оқулық, интерактивті тақта,
электрондық оқулық, химиялық
құралдар мен реактивтер.
3 Тақырыбы: «Күкірт оксидтері»
Мақсаты: Күкірттің екі түрлі
оксидтерімен, олардың табиғатта
таралуы мен алынуы, қасиеттері мен
физиологиялық әсері және қолдануы
мен таныстыру. 1.СТО Топтық жұмыс .Дебат:
пайдасы мен зияны. Өз
пікірлерін толық жеткізуге
бағыттау.
2.:диалогтык оқыту. күкірт қосылыстарын
салыстырып қорытынды
жасайды. пайдасы және зияны
туралы дебатқа қатысты. Сарапшылар мен топ
басшылары бағалайды Мақсатын анықтау, дебат
барысында талантты
оқушылар озық ойлары
бағаланды. Түрлі түсті маркерлер, А3 формат.
Электрондық оқулық. Оқушылар
жинақтаған материалдар мен
дәлелдемелер
4 Тақырыбы: «Күкірт қышқылы»
Мақсаты: Күкірт қышқылына
сипаттама, алынуы, қасиеттері
қолдануын талдап, зерттей білу.
1.Жеке жұмыс:
2.Жұптық жұмыс:
Қасиеттерін,алынуынна сапалық
реакциялар жасау.(СТО)
3.жеке жұмыс: реакциялық
теңдеулерді аяқтау, есепті
шығару.
4. тестік тапсырмалар,
Сұрақтарға тез әрі нақты
жауап беруді, шешім
қабылдайды. жұпта жұмыс
істеуді, Реакция теңдеулерін
дұрыс жазып,теңестіреді.
Өзара бірін-бірі бағалау.
Жұптар бірін-бірі бағалау. Саплық реакциялар
Тестік тапсырмалар Слайд, оқулық, таратпа
материалдар, зертханалық
құралдар мен реактивтер.
1 слайд
1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер (топтық, жұптық, жеке) 3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау 5. Барлығын қоса алғанда, бағалау 6. Ресурстар 1 Тақырыбы: «Бейметалдар» Мақсаты: Бейметалдардың табиғатта кездесуі, периодтық жүйедегі орны, қасиеттері мен оқушыларды таныстыру 1.Топтық жұмыс. Миға шабуыл 2.(СТО) Жұптық жұмыс: зертханалық жұмыс талдау. 3.Жеке жұмыс –интерактивті тақтадағы тапсырма бойынша жұмыс. (АКТ) 4.Топтық жұмыс: қасиеттерін талдау. Аймақтық компанентке кесте толтыру. 5.Жеке жұмыс: «Физиологиялық әсері.» мақсатын айқындай білді, табиғатта кездесуін айта алады. Орнына сипаттама бере алады. Қасиеттерін зерттеп, талдайды.Топпен жұмыс істеуге үйренді. өзін-өзі және өзара бағалау . Өткен материалды ауызша талдауын бағалау. . Үлгерімі жақсы оқушылар, зертханалық жұмыс кезінде өз қабілеттерін ерекше көрсете алды. Электрондық оқулықтар, периодтық кесте, слайдтарда берілген тапсырмалар. А3,түрлі түсті маркерлар,стикер, 2 Тақырыбы:«VIA топ элементтеріне жалпы сипаттама. Күкірт. Күкіртсутек. Мақсаты: VIA топ элементтеріне жалпы сипаттама бере отырып, . Күкірт пен Күкіртсутекке зерттеу жұмысын жүргізу. 1.Диалогтык оқыту: өткенді еске түсірту. 2.Жеке жұмыс : химиялық диктант. 3.Топтық жұмыс: зертханалық жұмыс :қасиеттерін талдау, қортынды жасау.(СТО) 4.Диалогтык оқыту Сұрақ- жауап пен бекіту. Тақырыптың атын анықтады. Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыра алды. Топта өз пікірін айтуға үйренді, сыни тұрғыда ойлау қаділеттері артты. Күкірт пен күкіртсутекке зерттеу жасай алады. Химиялық диктант бойынша бағалау.Топ мүшелері бірін-бірі критерийлер бойынша бағалады. Талантты оқушылар бұл сабақ барысында әсіресе өткенді еске түсіру кезінде өз шығармашылық қабілеттері бағаланды. Оқулық, интерактивті тақта, электрондық оқулық, химиялық құралдар мен реактивтер. 3 Тақырыбы: «Күкірт оксидтері» Мақсаты: Күкірттің екі түрлі оксидтерімен, олардың табиғатта таралуы мен алынуы, қасиеттері мен физиологиялық әсері және қолдануы мен таныстыру. 1.СТО Топтық жұмыс .Дебат: пайдасы мен зияны. Өз пікірлерін толық жеткізуге бағыттау. 2.:диалогтык оқыту. күкірт қосылыстарын салыстырып қорытынды жасайды. пайдасы және зияны туралы дебатқа қатысты. Сарапшылар мен топ басшылары бағалайды Мақсатын анықтау, дебат барысында талантты оқушылар озық ойлары бағаланды. Түрлі түсті маркерлер, А3 формат. Электрондық оқулық. Оқушылар жинақтаған материалдар мен дәлелдемелер 4 Тақырыбы: «Күкірт қышқылы» Мақсаты: Күкірт қышқылына сипаттама, алынуы, қасиеттері қолдануын талдап, зерттей білу. 1.Жеке жұмыс: 2.Жұптық жұмыс: Қасиеттерін,алынуынна сапалық реакциялар жасау.(СТО) 3.жеке жұмыс: реакциялық теңдеулерді аяқтау, есепті шығару. 4. тестік тапсырмалар, Сұрақтарға тез әрі нақты жауап беруді, шешім қабылдайды. жұпта жұмыс істеуді, Реакция теңдеулерін дұрыс жазып,теңестіреді. Өзара бірін-бірі бағалау. Жұптар бірін-бірі бағалау. Саплық реакциялар Тестік тапсырмалар Слайд, оқулық, таратпа материалдар, зертханалық құралдар мен реактивтер.
2 слайд
Сабақ №1
Бейметалдар Сабақ №2
VIA топ
элементтеріне
жалпы сипаттама.
Күкірт .
Күкіртсутек . Сабақ №3
Күкірт оксидтері Сабақ №4
Күкірт қышықылы
Оқытудағы
жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан
ойлауды
үйрету;
Сыни
бағалауды
қолдану
арқылы оқуды
және оқу
нәтижесін
бағалау
АКТ және
сандық
жүйелерді
қолдану
Талантты және
дарынды
балалармен
жұмыс
жас
ерекшеліктерін
е байланысты
топтардағы
оқыту
Орта білім
берудегі
басқару мен
көшбасшылық
2 слайд
Сабақ №1 Бейметалдар Сабақ №2 VIA топ элементтеріне жалпы сипаттама. Күкірт . Күкіртсутек . Сабақ №3 Күкірт оксидтері Сабақ №4 Күкірт қышықылы Оқытудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету; Сыни бағалауды қолдану арқылы оқуды және оқу нәтижесін бағалау АКТ және сандық жүйелерді қолдану Талантты және дарынды балалармен жұмыс жас ерекшеліктерін е байланысты топтардағы оқыту Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық
3 слайд
Қиы
нды
қтар •
Тәжірибелік уақыттың аз бөлінуінен нетижеге
жетуде;
•
Жас ерекшеліктеріне байланысты оқытуда;
•
Талантты дарынды балаларды оқытуда күрделенген
тапсырмалар дайындауда.
•
Сыныптағы оқушылардың көптігі, осыға орай сабақ
уақытының жетпеуі .
Жең
у
жол
дары •
Әріптестер мен ақылдасу
•
Тапсырмалар дайындау барысында оқушылардың
өздерін жұмылдыру.
•
Үйге тапсырманы жаңа тапсырманы түсінуге алдын-
ала беру.
•
Топта жұмыс істеуге үйрету.
Қорт
ынд
ы •
Бағдарламада қарастырылған 7 модульді сабақ
барысында қолдану арқылы жаңаша оқытуға бет
бұрыс жасау керектігіне көз жеткіздім. Жаңаша
оқыту үрдісі біз тәрбиелеп жатқан ұрпақтың еркін,
бәсекеге тайсалмай түсе алатын, жан- жақты, өз
пікірін дәлелдеуге қабілетті болуына мүмкіндік
береді. Ол үшін бұл бағдарлама барысын мұғалімдер
жетік меңгеруіміз қажет.
3 слайд
Қиы нды қтар • Тәжірибелік уақыттың аз бөлінуінен нетижеге жетуде; • Жас ерекшеліктеріне байланысты оқытуда; • Талантты дарынды балаларды оқытуда күрделенген тапсырмалар дайындауда. • Сыныптағы оқушылардың көптігі, осыға орай сабақ уақытының жетпеуі . Жең у жол дары • Әріптестер мен ақылдасу • Тапсырмалар дайындау барысында оқушылардың өздерін жұмылдыру. • Үйге тапсырманы жаңа тапсырманы түсінуге алдын- ала беру. • Топта жұмыс істеуге үйрету. Қорт ынд ы • Бағдарламада қарастырылған 7 модульді сабақ барысында қолдану арқылы жаңаша оқытуға бет бұрыс жасау керектігіне көз жеткіздім. Жаңаша оқыту үрдісі біз тәрбиелеп жатқан ұрпақтың еркін, бәсекеге тайсалмай түсе алатын, жан- жақты, өз пікірін дәлелдеуге қабілетті болуына мүмкіндік береді. Ол үшін бұл бағдарлама барысын мұғалімдер жетік меңгеруіміз қажет.