Материалдар / Орталық жəне Шығыс Еуропа елдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Орталық жəне Шығыс Еуропа елдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұгалімдерге керек ашық сабақ слайд туринде тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үй тапсырмасын тексеру “Сандықтағы сауалдар” ойыны

1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру “Сандықтағы сауалдар” ойыны

1 слайд

Үй тапсырмасын тексеру “Сандықтағы сауалдар” ойыны

Қазақстан жерінде көшпелілік қай аймақтарда жүргізілді? Картадан көрсет. Каспий маңы ойпаты, Үстірт,Торғай,Жем жота-ы, Бетпақд

2 слайд
Қазақстан жерінде көшпелілік қай аймақтарда жүргізілді? Картадан көрсет. Каспий маңы ойпаты, Үстірт,Торғай,Жем жота-ы, Бетпақдала,Балқаш маңы дала-ы, Сарыарқа,Мұғалжар,Маңғыстау жота-ы, Алтай, Тарбағатай, Жоңғар, Іле Алатау тау беткей-і

2 слайд

Қазақстан жерінде көшпелілік қай аймақтарда жүргізілді? Картадан көрсет. Каспий маңы ойпаты, Үстірт,Торғай,Жем жота-ы, Бетпақдала,Балқаш маңы дала-ы, Сарыарқа,Мұғалжар,Маңғыстау жота-ы, Алтай, Тарбағатай, Жоңғар, Іле Алатау тау беткей-і

3 слайд

3 слайд

Көшпеліліктің пайда болуына не әсер етті? Климаттық жағдайлар, экологиялық ұяның шектелуі, табиғи ресурстар

4 слайд
Көшпеліліктің пайда болуына не әсер етті? Климаттық жағдайлар, экологиялық ұяның шектелуі, табиғи ресурстар

4 слайд

Көшпеліліктің пайда болуына не әсер етті? Климаттық жағдайлар, экологиялық ұяның шектелуі, табиғи ресурстар

Скиф тайпаларының тұрмысын мадақтап жазған, б.з.д. V ғ. өмір сүрген тарихшы ? Геродот

5 слайд
Скиф тайпаларының тұрмысын мадақтап жазған, б.з.д. V ғ. өмір сүрген тарихшы ? Геродот

5 слайд

Скиф тайпаларының тұрмысын мадақтап жазған, б.з.д. V ғ. өмір сүрген тарихшы ? Геродот

“Көшпелілерде таптық қоғам жоқ, ...” деген ғалым А.П.Чулошников сөзін жалғастыр. ... тек рулық қауым болды

6 слайд
“Көшпелілерде таптық қоғам жоқ, ...” деген ғалым А.П.Чулошников сөзін жалғастыр. ... тек рулық қауым болды

6 слайд

“Көшпелілерде таптық қоғам жоқ, ...” деген ғалым А.П.Чулошников сөзін жалғастыр. ... тек рулық қауым болды

Қазақстан аумағында көшпелі мал және егін шаруашылығымен айналысу қай кезеңнен басталды? Б.з.д. IX-VII ғғ Кемел Ақышев ,а

7 слайд
Қазақстан аумағында көшпелі мал және егін шаруашылығымен айналысу қай кезеңнен басталды? Б.з.д. IX-VII ғғ Кемел Ақышев ,археолог

7 слайд

Қазақстан аумағында көшпелі мал және егін шаруашылығымен айналысу қай кезеңнен басталды? Б.з.д. IX-VII ғғ Кемел Ақышев ,археолог

Видеосауал

8 слайд
Видеосауал

8 слайд

Видеосауал

Жаңа сабақ тақырыбы: Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар “Ой қозғау” әдісі 1.Қазақ халқы ежелден қандай өмір салтын ұ

9 слайд
Жаңа сабақ тақырыбы: Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар “Ой қозғау” әдісі 1.Қазақ халқы ежелден қандай өмір салтын ұстанды? 2.Мәдениеті ортақ,белгілі бір аумақта тұратын және өздерін біртұтас,өзгеше бірлестік деп білетін адамдар тобын не деп атаймыз? 3.Екі немесе одан да көп адамдар арасында болатын танымдық,эмоционалдық, білім,білік,дағды алмасу байланысын ата.

9 слайд

Жаңа сабақ тақырыбы: Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар “Ой қозғау” әдісі 1.Қазақ халқы ежелден қандай өмір салтын ұстанды? 2.Мәдениеті ортақ,белгілі бір аумақта тұратын және өздерін біртұтас,өзгеше бірлестік деп білетін адамдар тобын не деп атаймыз? 3.Екі немесе одан да көп адамдар арасында болатын танымдық,эмоционалдық, білім,білік,дағды алмасу байланысын ата.

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

Бағалау критерийлері 3 2 1 Ұйымдастырылуы Топтың жұмысы жоғарғы деңгейде ұйымдастырылған Топтың жұмысы орташа деңгейде ұ

17 слайд
Бағалау критерийлері 3 2 1 Ұйымдастырылуы Топтың жұмысы жоғарғы деңгейде ұйымдастырылған Топтың жұмысы орташа деңгейде ұйымдастырылған Топтың жұмысы ұйымдастырылуы жеткіліксіз Мазмұны Тақырып ашылған, мәлімет жан- жақты берілген Жан-жақты мәлімет бар,бірақ дұрыс үйлестірілмеген Мәлімет біржақты ғана берілген Топ мүшелерінің белсенділігі Топ мүшелері түгел қатысты Топ мүшелерінің жартысы ғана қатысты Топтың бірер мүшелері ғана белсенді болды Креативтілігі Шығармашылығы жоғарғы деңгейде Шығармашылығы орташа дәрежеде Шығармашылығы жеткіліксіз Топтық жұмысты бағалау

17 слайд

Бағалау критерийлері 3 2 1 Ұйымдастырылуы Топтың жұмысы жоғарғы деңгейде ұйымдастырылған Топтың жұмысы орташа деңгейде ұйымдастырылған Топтың жұмысы ұйымдастырылуы жеткіліксіз Мазмұны Тақырып ашылған, мәлімет жан- жақты берілген Жан-жақты мәлімет бар,бірақ дұрыс үйлестірілмеген Мәлімет біржақты ғана берілген Топ мүшелерінің белсенділігі Топ мүшелері түгел қатысты Топ мүшелерінің жартысы ғана қатысты Топтың бірер мүшелері ғана белсенді болды Креативтілігі Шығармашылығы жоғарғы деңгейде Шығармашылығы орташа дәрежеде Шығармашылығы жеткіліксіз Топтық жұмысты бағалау

Топтық жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан Жаңа ой-пікірлер ұсындым Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым Берілген

18 слайд
Топтық жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан Жаңа ой-пікірлер ұсындым       Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым       Берілген уақытты ұтымды пайдаландым       Талдау жасап,қорытындылауға қатыстым       Қателерін тауып,түзету енгіздім       Топ мүшелеріне көмек көрсеттім         Өзін-өзі бағалау

18 слайд

Топтық жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан Жаңа ой-пікірлер ұсындым       Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым       Берілген уақытты ұтымды пайдаландым       Талдау жасап,қорытындылауға қатыстым       Қателерін тауып,түзету енгіздім       Топ мүшелеріне көмек көрсеттім         Өзін-өзі бағалау

- өте жақсы “Сабақты бағалау” стикерлер арқылы бағалау - жақсы - қанағатты

19 слайд
- өте жақсы “Сабақты бағалау” стикерлер арқылы бағалау - жақсы - қанағатты

19 слайд

- өте жақсы “Сабақты бағалау” стикерлер арқылы бағалау - жақсы - қанағатты

20 слайд

20 слайд