Орталық жəне Шығыс Еуропа елдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
“Сандықтағы сауалдар” ойыны
1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру “Сандықтағы сауалдар” ойыны
2 слайд
Қазақстан жерінде көшпелілік
қай аймақтарда жүргізілді?
Картадан көрсет.
Каспий маңы ойпаты,
Үстірт,Торғай,Жем жота-ы,
Бетпақдала,Балқаш маңы дала-ы,
Сарыарқа,Мұғалжар,Маңғыстау жота-ы,
Алтай, Тарбағатай, Жоңғар,
Іле Алатау тау беткей-і
2 слайд
Қазақстан жерінде көшпелілік қай аймақтарда жүргізілді? Картадан көрсет. Каспий маңы ойпаты, Үстірт,Торғай,Жем жота-ы, Бетпақдала,Балқаш маңы дала-ы, Сарыарқа,Мұғалжар,Маңғыстау жота-ы, Алтай, Тарбағатай, Жоңғар, Іле Алатау тау беткей-і
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Көшпеліліктің пайда болуына
не әсер етті?
Климаттық жағдайлар,
экологиялық ұяның шектелуі,
табиғи ресурстар
4 слайд
Көшпеліліктің пайда болуына не әсер етті? Климаттық жағдайлар, экологиялық ұяның шектелуі, табиғи ресурстар
5 слайд
Скиф тайпаларының
тұрмысын мадақтап жазған,
б.з.д. V ғ. өмір сүрген
тарихшы ?
Геродот
5 слайд
Скиф тайпаларының тұрмысын мадақтап жазған, б.з.д. V ғ. өмір сүрген тарихшы ? Геродот
6 слайд
“Көшпелілерде таптық қоғам
жоқ, ...” деген ғалым
А.П.Чулошников сөзін
жалғастыр.
... тек рулық қауым болды
6 слайд
“Көшпелілерде таптық қоғам жоқ, ...” деген ғалым А.П.Чулошников сөзін жалғастыр. ... тек рулық қауым болды
7 слайд
Қазақстан аумағында көшпелі
мал және егін шаруашылығымен
айналысу қай кезеңнен
басталды?
Б.з.д. IX-VII ғғ
Кемел Ақышев ,археолог
7 слайд
Қазақстан аумағында көшпелі мал және егін шаруашылығымен айналысу қай кезеңнен басталды? Б.з.д. IX-VII ғғ Кемел Ақышев ,археолог
8 слайд
Видеосауал
8 слайд
Видеосауал
9 слайд
Жаңа сабақ тақырыбы:
Көшпелілердегі қоғамдық
қатынастар
“Ой қозғау” әдісі
1.Қазақ халқы ежелден қандай өмір салтын
ұстанды?
2.Мәдениеті ортақ,белгілі бір аумақта
тұратын және өздерін біртұтас,өзгеше
бірлестік деп білетін адамдар тобын не деп
атаймыз?
3.Екі немесе одан да көп адамдар арасында
болатын танымдық,эмоционалдық,
білім,білік,дағды алмасу байланысын ата.
9 слайд
Жаңа сабақ тақырыбы: Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар “Ой қозғау” әдісі 1.Қазақ халқы ежелден қандай өмір салтын ұстанды? 2.Мәдениеті ортақ,белгілі бір аумақта тұратын және өздерін біртұтас,өзгеше бірлестік деп білетін адамдар тобын не деп атаймыз? 3.Екі немесе одан да көп адамдар арасында болатын танымдық,эмоционалдық, білім,білік,дағды алмасу байланысын ата.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
Бағалау
критерийлері
3 2 1
Ұйымдастырылуы Топтың жұмысы
жоғарғы деңгейде
ұйымдастырылған
Топтың жұмысы
орташа деңгейде
ұйымдастырылған
Топтың жұмысы
ұйымдастырылуы
жеткіліксіз
Мазмұны Тақырып ашылған,
мәлімет жан- жақты
берілген
Жан-жақты
мәлімет бар,бірақ
дұрыс
үйлестірілмеген
Мәлімет біржақты
ғана берілген
Топ мүшелерінің
белсенділігі
Топ мүшелері түгел
қатысты
Топ мүшелерінің
жартысы ғана
қатысты
Топтың бірер
мүшелері ғана
белсенді болды
Креативтілігі Шығармашылығы
жоғарғы деңгейде
Шығармашылығы
орташа дәрежеде
Шығармашылығы
жеткіліксіз
Топтық жұмысты
бағалау
17 слайд
Бағалау критерийлері 3 2 1 Ұйымдастырылуы Топтың жұмысы жоғарғы деңгейде ұйымдастырылған Топтың жұмысы орташа деңгейде ұйымдастырылған Топтың жұмысы ұйымдастырылуы жеткіліксіз Мазмұны Тақырып ашылған, мәлімет жан- жақты берілген Жан-жақты мәлімет бар,бірақ дұрыс үйлестірілмеген Мәлімет біржақты ғана берілген Топ мүшелерінің белсенділігі Топ мүшелері түгел қатысты Топ мүшелерінің жартысы ғана қатысты Топтың бірер мүшелері ғана белсенді болды Креативтілігі Шығармашылығы жоғарғы деңгейде Шығармашылығы орташа дәрежеде Шығармашылығы жеткіліксіз Топтық жұмысты бағалау
18 слайд
Топтық жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан
Жаңа ой-пікірлер
ұсындым
Басқа топ мүшелерінің
көмегін пайдаландым
Берілген уақытты ұтымды
пайдаландым
Талдау
жасап,қорытындылауға
қатыстым
Қателерін тауып,түзету
енгіздім
Топ мүшелеріне көмек
көрсеттім
Өзін-өзі бағалау
18 слайд
Топтық жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан Жаңа ой-пікірлер ұсындым Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым Берілген уақытты ұтымды пайдаландым Талдау жасап,қорытындылауға қатыстым Қателерін тауып,түзету енгіздім Топ мүшелеріне көмек көрсеттім Өзін-өзі бағалау
19 слайд
- өте жақсы
“Сабақты бағалау”
стикерлер арқылы
бағалау
- жақсы
- қанағатты
19 слайд
- өте жақсы “Сабақты бағалау” стикерлер арқылы бағалау - жақсы - қанағатты
20 слайд
20 слайд