Материалдар / Отбасы -өмір аясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отбасы -өмір аясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы құндылықтары туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2019
662
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақтар

1 слайд
Ашық сабақтар

1 слайд

Ашық сабақтар

Ашық сабақтарСіз ұлыңыды немесе қызыңызды тек қана өзіңіздің ата- аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан

2 слайд
Ашық сабақтарСіз ұлыңыды немесе қызыңызды тек қана өзіңіздің ата- аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. Сіздің отбасыңызда және сіздің басшылығыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер және болашақ күрескер өсіп келеді. Антон Семенович Макаренко

2 слайд

Ашық сабақтарСіз ұлыңыды немесе қызыңызды тек қана өзіңіздің ата- аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. Сіздің отбасыңызда және сіздің басшылығыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер және болашақ күрескер өсіп келеді. Антон Семенович Макаренко

Ашық сабақтарБағдарламаның өзектілігі : «Бала ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» деп баланың жан-жақты тұлға ретінде дамуы отба

3 слайд
Ашық сабақтарБағдарламаның өзектілігі : «Бала ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» деп баланың жан-жақты тұлға ретінде дамуы отбасынан басталады. Отбасы қоғамда баланы тәрбиелеудің басты, әрі алғашқы институты болып келеді. Ал бала өз әке-шешесіне қарап, оларды өзінің болашағы үшін үлгі етеді. Яғни өз- өзін бағалауы, жауапкершілгін, қоршаған ортамен қатынас етуін, ұжымда өмір сүру ережелері мен тәртібін және т.б. қасиеттерді отбасынан алады. Бұл қасиет отбасы өмірінің қалыптасуына жағымды әсер етіп, әке мен ананың педагогикалық іс-әрекетінің негізі болу үшін, дәстүрлі қателерді жібермеуге және дәстүрлі емес, стандартты емес жағдайларда дұрыс шешім табуға көмектеседі.  Мақсаты : ата-аналар мен балалардың өзіндік ерекшеліктерін зерттеп, сұрақ қою арқылы ата-ананың балаға қатынасын, тәрбиелеуде қолданатын әдіс-тәсілдерін, мектеп пен отбасының бала тәрбиесіндегі бірлескен іс-әрекетінің ерекшеліктерін анықтап, оны жетілдіруге көмек жасау.  Міндеті:   1. Тәрбие мақсатына жету үшін сәйкесті икемдерге ие болу.  2. Ал ата-ананың баласын қолдап, көңіл бөлуі оның қоршаған ортада дұрыс бейімделіп, әлеуметтенуіне жағдай жасау.  3. Қоршаған ортаның жаман және жақсы жақтарын да ата-анасы ашып, түсіндіру.  4. Ата-ананың психологиялық, педагогикалық білімдерінің бала тәрбиесіне деген маңыздылығын түсіндіру. 

3 слайд

Ашық сабақтарБағдарламаның өзектілігі : «Бала ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» деп баланың жан-жақты тұлға ретінде дамуы отбасынан басталады. Отбасы қоғамда баланы тәрбиелеудің басты, әрі алғашқы институты болып келеді. Ал бала өз әке-шешесіне қарап, оларды өзінің болашағы үшін үлгі етеді. Яғни өз- өзін бағалауы, жауапкершілгін, қоршаған ортамен қатынас етуін, ұжымда өмір сүру ережелері мен тәртібін және т.б. қасиеттерді отбасынан алады. Бұл қасиет отбасы өмірінің қалыптасуына жағымды әсер етіп, әке мен ананың педагогикалық іс-әрекетінің негізі болу үшін, дәстүрлі қателерді жібермеуге және дәстүрлі емес, стандартты емес жағдайларда дұрыс шешім табуға көмектеседі.  Мақсаты : ата-аналар мен балалардың өзіндік ерекшеліктерін зерттеп, сұрақ қою арқылы ата-ананың балаға қатынасын, тәрбиелеуде қолданатын әдіс-тәсілдерін, мектеп пен отбасының бала тәрбиесіндегі бірлескен іс-әрекетінің ерекшеліктерін анықтап, оны жетілдіруге көмек жасау.  Міндеті:   1. Тәрбие мақсатына жету үшін сәйкесті икемдерге ие болу.  2. Ал ата-ананың баласын қолдап, көңіл бөлуі оның қоршаған ортада дұрыс бейімделіп, әлеуметтенуіне жағдай жасау.  3. Қоршаған ортаның жаман және жақсы жақтарын да ата-анасы ашып, түсіндіру.  4. Ата-ананың психологиялық, педагогикалық білімдерінің бала тәрбиесіне деген маңыздылығын түсіндіру. 

Ашық сабақтарАта-аналарға арналған сауалнама: "Сіз қандай ата-анасыз?" 1. Кез келген ісіңізді тастай салып баламен айналы

4 слайд
Ашық сабақтарАта-аналарға арналған сауалнама: "Сіз қандай ата-анасыз?"   1.     Кез келген ісіңізді тастай салып баламен айналыса аласыз ба? 2.     Балалардың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба? 3.     Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателеріңізді мойындайсыз ба? 4.     Өзіңіздің қателігіңіз үшін балаңыздан кешірім сұрайсыз ба? 5.     Балаңыз жасаған іс ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба? 6.     Балаңыздың орнынаөзіңізді қоя аласыз ба? 7.     Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма? 8.     Өзіңіздің басыңыздан өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдай айтасыз ба? 9.     Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба? 10. Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып уәдеңізді орындайсыз ба? 11. Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай бір күн еркіндік, бересіз бе? 12. Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе, көңіл аудармайысыз ба? 13. Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба?  

4 слайд

Ашық сабақтарАта-аналарға арналған сауалнама: "Сіз қандай ата-анасыз?"   1.     Кез келген ісіңізді тастай салып баламен айналыса аласыз ба? 2.     Балалардың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба? 3.     Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателеріңізді мойындайсыз ба? 4.     Өзіңіздің қателігіңіз үшін балаңыздан кешірім сұрайсыз ба? 5.     Балаңыз жасаған іс ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба? 6.     Балаңыздың орнынаөзіңізді қоя аласыз ба? 7.     Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма? 8.     Өзіңіздің басыңыздан өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдай айтасыз ба? 9.     Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба? 10. Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып уәдеңізді орындайсыз ба? 11. Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай бір күн еркіндік, бересіз бе? 12. Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе, көңіл аудармайысыз ба? 13. Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба?  

Ашық сабақтарЖауабы: 1. Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл 2. Кейде ғана келісемін – 2 балл 3. Келіспеймін - 1

5 слайд
Ашық сабақтарЖауабы: 1.     Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл 2.     Кейде ғана келісемін – 2 балл 3.     Келіспеймін -  1 балл   Сауалнаманы бағалау өлшемдері: 0-16. Бала тәрбиесі – сіз үшін үлкен проблема. Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру үшін педагог немесе психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз. 16-30. Балаға қамқорлық жасау – бірінші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызға тәрбиешілік қабілет бар, бірақ тәжірибеде әрқашан бір қалыпты бір бағыттағы мақсатпен әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек. 30-39. Бала сіздің өміріңіз үшін ең құнды болғаны. Сіз балаңызды тек түсініп қана қоймай, әрі ойын тануға, сыйлы көзбен қарауға тырысасыз.

5 слайд

Ашық сабақтарЖауабы: 1.     Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл 2.     Кейде ғана келісемін – 2 балл 3.     Келіспеймін -  1 балл   Сауалнаманы бағалау өлшемдері: 0-16. Бала тәрбиесі – сіз үшін үлкен проблема. Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру үшін педагог немесе психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз. 16-30. Балаға қамқорлық жасау – бірінші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызға тәрбиешілік қабілет бар, бірақ тәжірибеде әрқашан бір қалыпты бір бағыттағы мақсатпен әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек. 30-39. Бала сіздің өміріңіз үшін ең құнды болғаны. Сіз балаңызды тек түсініп қана қоймай, әрі ойын тануға, сыйлы көзбен қарауға тырысасыз.

Ашық сабақтарАта – ана мен бала арасындағы қарым- қатынасты жақсарту ( Тренинг бағдарламасы )

6 слайд
Ашық сабақтарАта – ана мен бала арасындағы қарым- қатынасты жақсарту ( Тренинг бағдарламасы )

6 слайд

Ашық сабақтарАта – ана мен бала арасындағы қарым- қатынасты жақсарту ( Тренинг бағдарламасы )

Ашық сабақтар1. “ Сәлемдесу” жаттығуы Ата- аналар щеңберге тұрып баспен, бетпенғ иықпен, мұрынмен, арқамен түйістіріп

7 слайд
Ашық сабақтар1. “ Сәлемдесу” жаттығуы Ата- аналар щеңберге тұрып баспен, бетпенғ иықпен, мұрынмен, арқамен түйістіріп амандасады

7 слайд

Ашық сабақтар1. “ Сәлемдесу” жаттығуы Ата- аналар щеңберге тұрып баспен, бетпенғ иықпен, мұрынмен, арқамен түйістіріп амандасады

Ашық сабақтар2. “Кім мәреге бірінші жетеді?” жаттығуы Ортаға 3 ата- ана шығып, аяқтарына қапшық кию арқылы балаларына жақсы, е

8 слайд
Ашық сабақтар2. “Кім мәреге бірінші жетеді?” жаттығуы Ортаға 3 ата- ана шығып, аяқтарына қапшық кию арқылы балаларына жақсы, еркелетіп сөздер айту керек. Мысалы: құлыншағым, ботақаным, т.б.

8 слайд

Ашық сабақтар2. “Кім мәреге бірінші жетеді?” жаттығуы Ортаға 3 ата- ана шығып, аяқтарына қапшық кию арқылы балаларына жақсы, еркелетіп сөздер айту керек. Мысалы: құлыншағым, ботақаным, т.б.

Ашық сабақтар3.Ситуациялық сұрақтар. Ата-аналар үстел үстінен үлестірмелі қағаздарды бөліп алып, сұрақтарға жауап береді. 1.

9 слайд
Ашық сабақтар3.Ситуациялық сұрақтар. Ата-аналар үстел үстінен  үлестірмелі қағаздарды  бөліп алып, сұрақтарға жауап береді. 1. Балаңыздың  өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі  байқалса, не істер едіңіз? 2. Баламен  сөйлесе білу де үлкен өнер,4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақтар қоятын көрінеді.Мысалы:түн неге қараңғы, күн қайда кетті,ұшақ қалай ұшады,.....деген сияқты таусылмайтын    сауалдар көп . Сіздің балаңыз да сондай сауалдарды көп қоятын болса, жауап беруге тырысасыз ба, әлде елеусіз қалдырасыз ба? 3. Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» дегенбірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата-аналардан да «Біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік .Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? 4. Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай:» Сен сала алмайсын ,сен істей алмайсың », -деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс –әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз? 5. Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келеді, не істейсіз? 6 . Балаңыз  күнде бірінші сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз?  

9 слайд

Ашық сабақтар3.Ситуациялық сұрақтар. Ата-аналар үстел үстінен  үлестірмелі қағаздарды  бөліп алып, сұрақтарға жауап береді. 1. Балаңыздың  өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі  байқалса, не істер едіңіз? 2. Баламен  сөйлесе білу де үлкен өнер,4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақтар қоятын көрінеді.Мысалы:түн неге қараңғы, күн қайда кетті,ұшақ қалай ұшады,.....деген сияқты таусылмайтын    сауалдар көп . Сіздің балаңыз да сондай сауалдарды көп қоятын болса, жауап беруге тырысасыз ба, әлде елеусіз қалдырасыз ба? 3. Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» дегенбірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата-аналардан да «Біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік .Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? 4. Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай:» Сен сала алмайсын ,сен істей алмайсың », -деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс –әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз? 5. Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келеді, не істейсіз? 6 . Балаңыз  күнде бірінші сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз?  

Ашық сабақтар7. Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз? 8 . Сіздің балаңыз сы

10 слайд
Ашық сабақтар7. Балаңыз мектептегі  бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз? 8 . Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушылардың бірі ,алайда бір күні сынып жетекшісі үлгерімі нашар оқушылармен алып қалды,сіздің іс-әрекетіңіз?  9 . Балаңыздың сабағы,тәртібі жайлы білгіңіз келіп,мектепке келіп тұрасыз.           Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ,ашулы күймен қарсы алды.Сіздің әрекетіңіз? 10 .Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар,,тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп мазаңызды алады,сабаққа барғысы келмейді.Сіз жұмыссызсыз,не істейсіз? 11. Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан.Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп тастады. Ал балаңыз  тәрбиеңізге көнер емес, не істейсіз?

10 слайд

Ашық сабақтар7. Балаңыз мектептегі  бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес бересіз? 8 . Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушылардың бірі ,алайда бір күні сынып жетекшісі үлгерімі нашар оқушылармен алып қалды,сіздің іс-әрекетіңіз?  9 . Балаңыздың сабағы,тәртібі жайлы білгіңіз келіп,мектепке келіп тұрасыз.           Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ,ашулы күймен қарсы алды.Сіздің әрекетіңіз? 10 .Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар,,тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп мазаңызды алады,сабаққа барғысы келмейді.Сіз жұмыссызсыз,не істейсіз? 11. Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан.Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп тастады. Ал балаңыз  тәрбиеңізге көнер емес, не істейсіз?

Ашық сабақтар4. “Тілек білдіру” жаттығуы Ата- аналар мен балалар бір- біріне тілектерін айтады, яғни айту кезінде ол адамды құ

11 слайд
Ашық сабақтар4. “Тілек білдіру” жаттығуы Ата- аналар мен балалар бір- біріне тілектерін айтады, яғни айту кезінде ол адамды құшақтап тұрып немесе басқалайда іс- қимылмен тілек білдіреді.

11 слайд

Ашық сабақтар4. “Тілек білдіру” жаттығуы Ата- аналар мен балалар бір- біріне тілектерін айтады, яғни айту кезінде ол адамды құшақтап тұрып немесе басқалайда іс- қимылмен тілек білдіреді.

Ашық сабақтар

12 слайд
Ашық сабақтар

12 слайд

Ашық сабақтар

Ашық сабақтарБалаңыздың қуана мектепке баруы үшін не істеуге болады? (Ата-аналарға кеңес беру) • Оның уақытылы ұйықта

13 слайд
Ашық сабақтарБалаңыздың қуана мектепке баруы үшін не істеуге болады? (Ата-аналарға кеңес беру) •          Оның уақытылы ұйықтауға жатуын қадағалаңыз. Ұйқысы қанбаған бала - сабақта мұңаюлы құбыжық. •          Мектеп туралы жаман айтпаңыз, Баланың көзінше мұғалімдерді сөз қылмаңыз. •          Бала  тапсырмаларға, мектептен әкелген кітаптарына  сіздің қызығушылық танытып, қадағалайтыныңызды көрсін. •          Өзіңіз оқыңыз, бала ата-аналарының бос уақытын тек теледидар мен компьютер алдында өткізбейтінін білсін, көрсін. •          Компьютерлік ойында ойнауды бала күнінде 20 минуттан асырмауы тиіс.  •          Балаға өз ойын жазбаша жеткізуді үйретіңіз: онымен хат жазып алмасыңыз, бірге хат жазыңыздар. Егер бала сізбен  қатты әсер алған оқиғасымен бөліссе – сол оқиға жайлы әңгіме құрастырып жазуын өтініңіз , ал кешкісін оны  барлық отбасы мүшелеріне оқып беріңіз.

13 слайд

Ашық сабақтарБалаңыздың қуана мектепке баруы үшін не істеуге болады? (Ата-аналарға кеңес беру) •          Оның уақытылы ұйықтауға жатуын қадағалаңыз. Ұйқысы қанбаған бала - сабақта мұңаюлы құбыжық. •          Мектеп туралы жаман айтпаңыз, Баланың көзінше мұғалімдерді сөз қылмаңыз. •          Бала  тапсырмаларға, мектептен әкелген кітаптарына  сіздің қызығушылық танытып, қадағалайтыныңызды көрсін. •          Өзіңіз оқыңыз, бала ата-аналарының бос уақытын тек теледидар мен компьютер алдында өткізбейтінін білсін, көрсін. •          Компьютерлік ойында ойнауды бала күнінде 20 минуттан асырмауы тиіс.  •          Балаға өз ойын жазбаша жеткізуді үйретіңіз: онымен хат жазып алмасыңыз, бірге хат жазыңыздар. Егер бала сізбен  қатты әсер алған оқиғасымен бөліссе – сол оқиға жайлы әңгіме құрастырып жазуын өтініңіз , ал кешкісін оны  барлық отбасы мүшелеріне оқып беріңіз.

Ашық сабақтар• Мектеп пен сынып өміріне үнемі белсенділік танытыңыз. Балаға оның мектебінің сіздің өміріңіздің маңыз

14 слайд
Ашық сабақтар•          Мектеп пен сынып өміріне үнемі белсенділік танытыңыз. Балаға оның мектебінің сіздің өміріңіздің  маңызды бөлігіне айналуы жақсы әсер етеді. •          Мектепте сіздің балаңыз өзіне деген өте жағымсыз қатынасқа қақтығысып қалуы мүмкін. Және де барлығы әрқашан іске аса бермейді. Осы сәтте балаға өзіне деген сенімін жоғалтпауға көмектесіңіз. •          Кейде бала барлық мектептік жағымсыз жағдайларды жүректеріне жақын қабылдап қалуы мүмкін. Әркез оған ненің маңызды, ненің аса маңызсыз екенін үйретіңіз. •          Балаңызға ұрыссаңыз, «сен әрқашан», «сен мүлдем», «әркез сен» деген сөздерді қолданудан аулақ болыңыз… Негізінде сіздің балаңыз әрқашан жақсы, тек бүгін ғана бір нәрсені дұрыс істемеді. Осы туралы оған айтыңыз. •          Әдетте бала жаман қылық істегенде ол ұялу сезімін бастан кешіреді. Ал сіз оны жазалағанда, оның ұялу сезімі өшеді. Ал бұл қауіпті.

14 слайд

Ашық сабақтар•          Мектеп пен сынып өміріне үнемі белсенділік танытыңыз. Балаға оның мектебінің сіздің өміріңіздің  маңызды бөлігіне айналуы жақсы әсер етеді. •          Мектепте сіздің балаңыз өзіне деген өте жағымсыз қатынасқа қақтығысып қалуы мүмкін. Және де барлығы әрқашан іске аса бермейді. Осы сәтте балаға өзіне деген сенімін жоғалтпауға көмектесіңіз. •          Кейде бала барлық мектептік жағымсыз жағдайларды жүректеріне жақын қабылдап қалуы мүмкін. Әркез оған ненің маңызды, ненің аса маңызсыз екенін үйретіңіз. •          Балаңызға ұрыссаңыз, «сен әрқашан», «сен мүлдем», «әркез сен» деген сөздерді қолданудан аулақ болыңыз… Негізінде сіздің балаңыз әрқашан жақсы, тек бүгін ғана бір нәрсені дұрыс істемеді. Осы туралы оған айтыңыз. •          Әдетте бала жаман қылық істегенде ол ұялу сезімін бастан кешіреді. Ал сіз оны жазалағанда, оның ұялу сезімі өшеді. Ал бұл қауіпті.

Ашық сабақтар

15 слайд
Ашық сабақтар

15 слайд

Ашық сабақтар

Ашық сабақтар

16 слайд
Ашық сабақтар

16 слайд

Ашық сабақтар

Ашық сабақтар

17 слайд
Ашық сабақтар

17 слайд

Ашық сабақтар

Ашық сабақтар

18 слайд
Ашық сабақтар

18 слайд

Ашық сабақтар