Отбасы-шағын мемлекет 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚО Түркістан қаласы С.Ерубаев атындағы ЖОМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Ереханова Жеңіскүл Оразқұлқызы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаты: Сюжетті суреттердің
(фотосуреттер) желісі бойынша
әңгіме құрастыру (5.Ж3.);
Сабақ мақсаттары Кейбір оқушылар
орындай алады:
Отбасы туралы
мәтіннен негізгі
ақпаратты анықтайды,
жинақы қысқа мәтін
жазады. Мәтінде
көтерілген мәселеге өз
көзқарасын білдіре
алады.
.Барлық оқушылар орындай
алады: Берілген суреттен
отбасы мүшелерін атап,мәтін
құрастыра алады, сұрақтарға
жауап бере алады Оқушылардың
көпшілігі орындай
алады: Суреттер
мен тірек сөздерді
қолданып, отбасы
туралы әңгіме
құрастырады ІІІ бөлім: « Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер »
Сабақтың тақырыбы:
Отбасы-шағын мемлекет
Оқылым материалы бойынша
негізгі ақпараттарды сақтай
отырып, жинақы мәтін жазу
(5.Ж5.).
Құндылықтар
Тарихтың, тілдің, мәдениеттің біртұтастығы
1 слайд
ОҚО Түркістан қаласы С.Ерубаев атындағы ЖОМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ереханова Жеңіскүл Оразқұлқызы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); Сабақ мақсаттары Кейбір оқушылар орындай алады: Отбасы туралы мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды, жинақы қысқа мәтін жазады. Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре алады. .Барлық оқушылар орындай алады: Берілген суреттен отбасы мүшелерін атап,мәтін құрастыра алады, сұрақтарға жауап бере алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Суреттер мен тірек сөздерді қолданып, отбасы туралы әңгіме құрастырады ІІІ бөлім: « Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер » Сабақтың тақырыбы: Отбасы-шағын мемлекет Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). Құндылықтар Тарихтың, тілдің, мәдениеттің біртұтастығы
2 слайд
Жазылым кезіндегі тапсырма.
“ Жанды суреттер ”
. “ Адамның суретін салу ” – психологиялық
жағымды ахуал тудыру
ата, әже, ата-ана суреттер арқылы – топқа
біріктіру
“ Топтастыру” – оқушылардың зейінін сабаққа
аударуБелсенді әдістер
Жазылым алдындағы тапсырма
«Топтастыру» әдісі
Жазылымнан кейін тапсырма”
“ Крест-нөл”әдісі Критерий: Берілген сюжетті
суреттер арқылы әңгіме
құрастырады
Критерий: «Крест-нөл» әдісі арқылы
деңгейлік тапсырмалардың
қалағанын орындайды
« 3 , 2, 1 » стратегиясы
2 слайд
Жазылым кезіндегі тапсырма. “ Жанды суреттер ” . “ Адамның суретін салу ” – психологиялық жағымды ахуал тудыру ата, әже, ата-ана суреттер арқылы – топқа біріктіру “ Топтастыру” – оқушылардың зейінін сабаққа аударуБелсенді әдістер Жазылым алдындағы тапсырма «Топтастыру» әдісі Жазылымнан кейін тапсырма” “ Крест-нөл”әдісі Критерий: Берілген сюжетті суреттер арқылы әңгіме құрастырады Критерий: «Крест-нөл» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалардың қалағанын орындайды « 3 , 2, 1 » стратегиясы
3 слайд
Саралау
Берілген мәтіннің
мазмұнын
жинақтап, өз
сөзіңмен жаз. «Мен және
отбасым»
тақырыбына өлең
жаз «Мен және
отбасым»
тақырыбына диалог
құрастыр
Тірек сөздерді
қатыстырып, «Мен
және отбасым»
деген қысқа мәтін
құрастыр «Мен және
отбасым»
тақырыбына эссе
жаз Ата-анаңның
мерейтойына
құттықтау тілек жаз
Ата-анаңа хат
жаз Суретте
бейнеленген
адамдардың түр-
тұлғасын сипаттап
жаз Ата-ана және балаға
жасаған мүмкіндік-
тер туралы өз
көзқарасыңды жаз«Крест-нөл» әдісі арқылы саралауды жүзеге асырамын
3 слайд
Саралау Берілген мәтіннің мазмұнын жинақтап, өз сөзіңмен жаз. «Мен және отбасым» тақырыбына өлең жаз «Мен және отбасым» тақырыбына диалог құрастыр Тірек сөздерді қатыстырып, «Мен және отбасым» деген қысқа мәтін құрастыр «Мен және отбасым» тақырыбына эссе жаз Ата-анаңның мерейтойына құттықтау тілек жаз Ата-анаңа хат жаз Суретте бейнеленген адамдардың түр- тұлғасын сипаттап жаз Ата-ана және балаға жасаған мүмкіндік- тер туралы өз көзқарасыңды жаз«Крест-нөл» әдісі арқылы саралауды жүзеге асырамын
4 слайд
Бағалау
Бағалау оқушыларды құндылықтарға қалыптастырады, алға ілгерілейді, оқытуда
өзін-өзі бағалайды, ынталандырады.
Бағалауды қолдануда бағалау әдістерін таңдап, сындарлы кері байланысты
қамтамасыз етеді.Бағалау
критерийлері
Өлеңді сюжеттік
дамуына қарай
сипаттайды
Композициялық
құрылысына
талдайды Шығарма
пирамидасы
Дескриптор:
Шығарманы
композициялық
құрылымына
жіктейді.
Жұбына өлеңнің
сюжеттік дамуын өз
сөзімен әңгімелейді Серпілген сауал
Дескриптор:
Өлең мазмұны
бойынша
сұрақтарға
жауап береді, өз
көзқарастарын
білдіреді “ Стикердегі
диалог”
Дескриптор:
Өмірмен
байланыстыра
отырып
тұжырым
жасайдыМәтіннен
маңызды
ақпараттарды
белгілеп, жинақы
мәтін жазады
Тірек сөздерді
қатыстырып,
қысқа мәтін
құрастырады
«Мен және
отбасым»
тақырыбына
өлең жазадыКрест-нөл әдісі деңгейлік тапсырмалар
4 слайд
Бағалау Бағалау оқушыларды құндылықтарға қалыптастырады, алға ілгерілейді, оқытуда өзін-өзі бағалайды, ынталандырады. Бағалауды қолдануда бағалау әдістерін таңдап, сындарлы кері байланысты қамтамасыз етеді.Бағалау критерийлері Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттайды Композициялық құрылысына талдайды Шығарма пирамидасы Дескриптор: Шығарманы композициялық құрылымына жіктейді. Жұбына өлеңнің сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді Серпілген сауал Дескриптор: Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, өз көзқарастарын білдіреді “ Стикердегі диалог” Дескриптор: Өмірмен байланыстыра отырып тұжырым жасайдыМәтіннен маңызды ақпараттарды белгілеп, жинақы мәтін жазады Тірек сөздерді қатыстырып, қысқа мәтін құрастырады «Мен және отбасым» тақырыбына өлең жазадыКрест-нөл әдісі деңгейлік тапсырмалар
5 слайд
Үйрендім •
ҚМЖ-ны мақсатқа
сай жоспарлай
алуды;
•
Сабақ мақсатына
сай белсенді
тәсілдерді таңдай
алуды;
•
Тыңдалым алды,
оқылым алды,
жазылым алды
тапсырмаларын
ұйымдастыруды;
•
Мақсатқа сай
критерий қоюды,
одан дескриптор
шығаруды. Дамытамын •
Жоспарды мақсатқа
сай құруды;
•
Тілдік дағдыларға
сай тәсілдерді
үздіксіз жетілдіру;
•
Сабақтың өн бойына
критерий қойып
отыру;
•
Оқушылар арасында
кері байланысты
жүйелі жүргізіп
отыруды.
Үйренуім керек Ықшамсабақ
5 слайд
Үйрендім • ҚМЖ-ны мақсатқа сай жоспарлай алуды; • Сабақ мақсатына сай белсенді тәсілдерді таңдай алуды; • Тыңдалым алды, оқылым алды, жазылым алды тапсырмаларын ұйымдастыруды; • Мақсатқа сай критерий қоюды, одан дескриптор шығаруды. Дамытамын • Жоспарды мақсатқа сай құруды; • Тілдік дағдыларға сай тәсілдерді үздіксіз жетілдіру; • Сабақтың өн бойына критерий қойып отыру; • Оқушылар арасында кері байланысты жүйелі жүргізіп отыруды. Үйренуім керек Ықшамсабақ