Материалдар / Отбасы-шағын мемлекет 5 сынып

Отбасы-шағын мемлекет 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Шілде 2018
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОҚО Түркістан қаласы С.Ерубаев атындағы ЖОМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ереханова Жеңіскүл Оразқұлқызы Осы са

1 слайд
ОҚО Түркістан қаласы С.Ерубаев атындағы ЖОМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ереханова Жеңіскүл Оразқұлқызы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); Сабақ мақсаттары Кейбір оқушылар орындай алады: Отбасы туралы мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды, жинақы қысқа мәтін жазады. Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре алады. .Барлық оқушылар орындай алады: Берілген суреттен отбасы мүшелерін атап,мәтін құрастыра алады, сұрақтарға жауап бере алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Суреттер мен тірек сөздерді қолданып, отбасы туралы әңгіме құрастырады ІІІ бөлім: « Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер » Сабақтың тақырыбы: Отбасы-шағын мемлекет Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). Құндылықтар Тарихтың, тілдің, мәдениеттің біртұтастығы

1 слайд

ОҚО Түркістан қаласы С.Ерубаев атындағы ЖОМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ереханова Жеңіскүл Оразқұлқызы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); Сабақ мақсаттары Кейбір оқушылар орындай алады: Отбасы туралы мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды, жинақы қысқа мәтін жазады. Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре алады. .Барлық оқушылар орындай алады: Берілген суреттен отбасы мүшелерін атап,мәтін құрастыра алады, сұрақтарға жауап бере алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Суреттер мен тірек сөздерді қолданып, отбасы туралы әңгіме құрастырады ІІІ бөлім: « Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер » Сабақтың тақырыбы: Отбасы-шағын мемлекет Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.). Құндылықтар Тарихтың, тілдің, мәдениеттің біртұтастығы

Жазылым кезіндегі тапсырма. “ Жанды суреттер ” . “ Адамның суретін салу ” – психологиялық жағымды ахуал тудыру

2 слайд
Жазылым кезіндегі тапсырма. “ Жанды суреттер ” . “ Адамның суретін салу ” – психологиялық жағымды ахуал тудыру ата, әже, ата-ана суреттер арқылы – топқа біріктіру “ Топтастыру” – оқушылардың зейінін сабаққа аударуБелсенді әдістер Жазылым алдындағы тапсырма «Топтастыру» әдісі Жазылымнан кейін тапсырма” “ Крест-нөл”әдісі Критерий: Берілген сюжетті суреттер арқылы әңгіме құрастырады Критерий: «Крест-нөл» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалардың қалағанын орындайды « 3 , 2, 1 » стратегиясы

2 слайд

Жазылым кезіндегі тапсырма. “ Жанды суреттер ” . “ Адамның суретін салу ” – психологиялық жағымды ахуал тудыру ата, әже, ата-ана суреттер арқылы – топқа біріктіру “ Топтастыру” – оқушылардың зейінін сабаққа аударуБелсенді әдістер Жазылым алдындағы тапсырма «Топтастыру» әдісі Жазылымнан кейін тапсырма” “ Крест-нөл”әдісі Критерий: Берілген сюжетті суреттер арқылы әңгіме құрастырады Критерий: «Крест-нөл» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалардың қалағанын орындайды « 3 , 2, 1 » стратегиясы

Саралау Берілген мәтіннің мазмұнын жинақтап, өз сөзіңмен жаз. «Мен және отбасым» тақырыбына өлең жаз «Мен және отбасым»

3 слайд
Саралау Берілген мәтіннің мазмұнын жинақтап, өз сөзіңмен жаз. «Мен және отбасым» тақырыбына өлең жаз «Мен және отбасым» тақырыбына диалог құрастыр Тірек сөздерді қатыстырып, «Мен және отбасым» деген қысқа мәтін құрастыр «Мен және отбасым» тақырыбына эссе жаз Ата-анаңның мерейтойына құттықтау тілек жаз Ата-анаңа хат жаз Суретте бейнеленген адамдардың түр- тұлғасын сипаттап жаз Ата-ана және балаға жасаған мүмкіндік- тер туралы өз көзқарасыңды жаз«Крест-нөл» әдісі арқылы саралауды жүзеге асырамын

3 слайд

Саралау Берілген мәтіннің мазмұнын жинақтап, өз сөзіңмен жаз. «Мен және отбасым» тақырыбына өлең жаз «Мен және отбасым» тақырыбына диалог құрастыр Тірек сөздерді қатыстырып, «Мен және отбасым» деген қысқа мәтін құрастыр «Мен және отбасым» тақырыбына эссе жаз Ата-анаңның мерейтойына құттықтау тілек жаз Ата-анаңа хат жаз Суретте бейнеленген адамдардың түр- тұлғасын сипаттап жаз Ата-ана және балаға жасаған мүмкіндік- тер туралы өз көзқарасыңды жаз«Крест-нөл» әдісі арқылы саралауды жүзеге асырамын

Бағалау Бағалау оқушыларды құндылықтарға қалыптастырады, алға ілгерілейді, оқытуда өзін-өзі бағалайды, ынталандырады. Баға

4 слайд
Бағалау Бағалау оқушыларды құндылықтарға қалыптастырады, алға ілгерілейді, оқытуда өзін-өзі бағалайды, ынталандырады. Бағалауды қолдануда бағалау әдістерін таңдап, сындарлы кері байланысты қамтамасыз етеді.Бағалау критерийлері Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттайды Композициялық құрылысына талдайды Шығарма пирамидасы Дескриптор: Шығарманы композициялық құрылымына жіктейді. Жұбына өлеңнің сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді Серпілген сауал Дескриптор: Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, өз көзқарастарын білдіреді “ Стикердегі диалог” Дескриптор: Өмірмен байланыстыра отырып тұжырым жасайдыМәтіннен маңызды ақпараттарды белгілеп, жинақы мәтін жазады Тірек сөздерді қатыстырып, қысқа мәтін құрастырады «Мен және отбасым» тақырыбына өлең жазадыКрест-нөл әдісі деңгейлік тапсырмалар

4 слайд

Бағалау Бағалау оқушыларды құндылықтарға қалыптастырады, алға ілгерілейді, оқытуда өзін-өзі бағалайды, ынталандырады. Бағалауды қолдануда бағалау әдістерін таңдап, сындарлы кері байланысты қамтамасыз етеді.Бағалау критерийлері Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттайды Композициялық құрылысына талдайды Шығарма пирамидасы Дескриптор: Шығарманы композициялық құрылымына жіктейді. Жұбына өлеңнің сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді Серпілген сауал Дескриптор: Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, өз көзқарастарын білдіреді “ Стикердегі диалог” Дескриптор: Өмірмен байланыстыра отырып тұжырым жасайдыМәтіннен маңызды ақпараттарды белгілеп, жинақы мәтін жазады Тірек сөздерді қатыстырып, қысқа мәтін құрастырады «Мен және отбасым» тақырыбына өлең жазадыКрест-нөл әдісі деңгейлік тапсырмалар

Үйрендім • ҚМЖ-ны мақсатқа сай жоспарлай алуды; • Сабақ мақсатына сай белсенді тәсілдерді таңдай алуды; • Тыңдалым алды,

5 слайд
Үйрендім • ҚМЖ-ны мақсатқа сай жоспарлай алуды; • Сабақ мақсатына сай белсенді тәсілдерді таңдай алуды; • Тыңдалым алды, оқылым алды, жазылым алды тапсырмаларын ұйымдастыруды; • Мақсатқа сай критерий қоюды, одан дескриптор шығаруды. Дамытамын • Жоспарды мақсатқа сай құруды; • Тілдік дағдыларға сай тәсілдерді үздіксіз жетілдіру; • Сабақтың өн бойына критерий қойып отыру; • Оқушылар арасында кері байланысты жүйелі жүргізіп отыруды. Үйренуім керек Ықшамсабақ

5 слайд

Үйрендім • ҚМЖ-ны мақсатқа сай жоспарлай алуды; • Сабақ мақсатына сай белсенді тәсілдерді таңдай алуды; • Тыңдалым алды, оқылым алды, жазылым алды тапсырмаларын ұйымдастыруды; • Мақсатқа сай критерий қоюды, одан дескриптор шығаруды. Дамытамын • Жоспарды мақсатқа сай құруды; • Тілдік дағдыларға сай тәсілдерді үздіксіз жетілдіру; • Сабақтың өн бойына критерий қойып отыру; • Оқушылар арасында кері байланысты жүйелі жүргізіп отыруды. Үйренуім керек Ықшамсабақ

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ