Материалдар / «ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теория» технологиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теория» технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
«ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теория» технологиясы туралы педагогтерге ақпарат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2021
454
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теория» технологиясы Көкшетау қаласы 2021 ж

1 слайд
«ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теория» технологиясы Көкшетау қаласы 2021 ж Бакова Гульнар а Жумагалиевна

1 слайд

«ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теория» технологиясы Көкшетау қаласы 2021 ж Бакова Гульнар а Жумагалиевна

ӨТТШТ-дың авторы бакін құрастырушы, қиял-жазушы Генрих Саулович Альтшуллер . Автор өзінің «Тапқырлық тапсырмаларын шешу

2 слайд
ӨТТШТ-дың авторы бакін құрастырушы, қиял-жазушы Генрих Саулович Альтшуллер . Автор өзінің «Тапқырлық тапсырмаларын шешу теориясының технологиясы арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың тіл құзыреттіліктерін дамыту» әдістемелік нұсқаулығында ОТТШТ-нын тиімді әдіс тәсілдерін қарастырып, балабақшаның кішкентай топ балаларынан бастап дайындық топ балалармен жүргізілетін дамыту жұмыстарына кіріктірген. ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теориясы Т ӨТТШТ- шылардың ұраны – «Ойдағының барлығын айтуға болады!».

2 слайд

ӨТТШТ-дың авторы бакін құрастырушы, қиял-жазушы Генрих Саулович Альтшуллер . Автор өзінің «Тапқырлық тапсырмаларын шешу теориясының технологиясы арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың тіл құзыреттіліктерін дамыту» әдістемелік нұсқаулығында ОТТШТ-нын тиімді әдіс тәсілдерін қарастырып, балабақшаның кішкентай топ балаларынан бастап дайындық топ балалармен жүргізілетін дамыту жұмыстарына кіріктірген. ӨТТШТ – өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теориясы Т ӨТТШТ- шылардың ұраны – «Ойдағының барлығын айтуға болады!».

. ӨТТШТ мақсаты : Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда О ТТШТ технологиясын қолдану арқылы байланыстыра сөйле

3 слайд
. ӨТТШТ мақсаты : Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда О ТТШТ технологиясын қолдану арқылы байланыстыра сөйлеуге, сөздік қорын молайтуды дамыту. ӨТТШТ технологиясы мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін, тапқырлығын, шығармашылық елестеуін, диалектикалық ойлауын дамыту үшін бала бақшаларда табысты қолданылады.

3 слайд

. ӨТТШТ мақсаты : Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда О ТТШТ технологиясын қолдану арқылы байланыстыра сөйлеуге, сөздік қорын молайтуды дамыту. ӨТТШТ технологиясы мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін, тапқырлығын, шығармашылық елестеуін, диалектикалық ойлауын дамыту үшін бала бақшаларда табысты қолданылады.

ӨТТШТ - балалардың логикалық және абстракты ойлау қабілетін, қиялын дамытып қана қоймайды, оларды зейін қоюға үйретеді. • балал

4 слайд
ӨТТШТ - балалардың логикалық және абстракты ойлау қабілетін, қиялын дамытып қана қоймайды, оларды зейін қоюға үйретеді. • балалардың танымдық іс-әрекетін белсендіреді; • шығармашылықтың туындауына ынта береді; • балалардың бейнелей сөйлеуін дамыту үшін жағдай жасайды (бағалау лексикасының сөз қорын ауыспалы мағынадағы сөздер, синоним мен антонимді байыту); • барлық тілдік құралдарды меңгерудің тиімділігін арттырады; • лексика-грамматикалық құрылысын құрудағы саналылығын қалыптастырады; • ойлау қабілетінің талдау-синтетикалық операцияларының икемділігін дамытады.

4 слайд

ӨТТШТ - балалардың логикалық және абстракты ойлау қабілетін, қиялын дамытып қана қоймайды, оларды зейін қоюға үйретеді. • балалардың танымдық іс-әрекетін белсендіреді; • шығармашылықтың туындауына ынта береді; • балалардың бейнелей сөйлеуін дамыту үшін жағдай жасайды (бағалау лексикасының сөз қорын ауыспалы мағынадағы сөздер, синоним мен антонимді байыту); • барлық тілдік құралдарды меңгерудің тиімділігін арттырады; • лексика-грамматикалық құрылысын құрудағы саналылығын қалыптастырады; • ойлау қабілетінің талдау-синтетикалық операцияларының икемділігін дамытады.

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда ӨТТШТ элементтерін қолдана отырып, келесідей дидактикалық қағидаттарды ескеру қа

5 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда ӨТТШТ элементтерін қолдана отырып, келесідей дидактикалық қағидаттарды ескеру қажет: • таңдау еркіндігі қағидаты – балаға кез келген оқыту немесе басқару әрекетіне таңдау құқығы; • ашықтылық қағидаты – балаға ашық (шешімінің бірнеше жолы бар) тапсырмалармен жұмыс істеу мүмкіндігін беру керек. Шығармашылық тапсырмалар жағдайында шешімнің әртүрлі нұсқаларын жасауы керек; • іс-әрекет қағидаты – кез келген шығармашылық тапсырмаға практикалық іс-әрекетке қосу қажет; • кері байланыс қағидаты – тәрбиеші балалардың ойлау операцияларын меңгеру үдерісін тұрақты бақылай алады, өйткені жаңа шығармашылық тапсырмада алдыңғы шығармашылық тапсырманың элементтері болады; • мінсіздік қағидаты – шығармашылық тапсырмалар арнайы жабдықты қажет етпейді және кез келген сабақтың бөлігі болуы мүмкін, бұл өз кезегінде балалардың білімі мен қызығушылықтарын, мүмкіндіктерін барынша қолдануға мүмкіндік береді.

5 слайд

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда ӨТТШТ элементтерін қолдана отырып, келесідей дидактикалық қағидаттарды ескеру қажет: • таңдау еркіндігі қағидаты – балаға кез келген оқыту немесе басқару әрекетіне таңдау құқығы; • ашықтылық қағидаты – балаға ашық (шешімінің бірнеше жолы бар) тапсырмалармен жұмыс істеу мүмкіндігін беру керек. Шығармашылық тапсырмалар жағдайында шешімнің әртүрлі нұсқаларын жасауы керек; • іс-әрекет қағидаты – кез келген шығармашылық тапсырмаға практикалық іс-әрекетке қосу қажет; • кері байланыс қағидаты – тәрбиеші балалардың ойлау операцияларын меңгеру үдерісін тұрақты бақылай алады, өйткені жаңа шығармашылық тапсырмада алдыңғы шығармашылық тапсырманың элементтері болады; • мінсіздік қағидаты – шығармашылық тапсырмалар арнайы жабдықты қажет етпейді және кез келген сабақтың бөлігі болуы мүмкін, бұл өз кезегінде балалардың білімі мен қызығушылықтарын, мүмкіндіктерін барынша қолдануға мүмкіндік береді.

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған әдіс-тәсілдер Қарама-қайшылықты шешу әдісі – ұсынылған заттар мен құбылыстард

6 слайд
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған әдіс-тәсілдер Қарама-қайшылықты шешу әдісі – ұсынылған заттар мен құбылыстарды әр қырынан қарау; Ойындар: “ Жақсы - жаман”, “ Пайдалы - пайдасыз”, “ Кер і сінше” «Ақ, қара» «Ия – жоқ»

6 слайд

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған әдіс-тәсілдер Қарама-қайшылықты шешу әдісі – ұсынылған заттар мен құбылыстарды әр қырынан қарау; Ойындар: “ Жақсы - жаман”, “ Пайдалы - пайдасыз”, “ Кер і сінше” «Ақ, қара» «Ия – жоқ»

. Жү йелік жақындау Компоненттік, құрылымдық, функционалды және генетикалық жақындаудың элементтер негізінде қорш

7 слайд
. Жү йелік жақындау Компоненттік, құрылымдық, функционалды және генетикалық жақындаудың элементтер негізінде қоршаған ортаның жүйелік көріністерінің бастауларын қалыптастыру. Бір-бірімен тығыз байланыста болатын бөлімдерден құралған жүйені біртұтас ретінде түсінік беру, объектінің осы шақтағы, өткен шақтағы және келер шақтағы жағдайын бөліп ала отырып, уақыт және кеңістік туралы ұғым беру.

7 слайд

. Жү йелік жақындау Компоненттік, құрылымдық, функционалды және генетикалық жақындаудың элементтер негізінде қоршаған ортаның жүйелік көріністерінің бастауларын қалыптастыру. Бір-бірімен тығыз байланыста болатын бөлімдерден құралған жүйені біртұтас ретінде түсінік беру, объектінің осы шақтағы, өткен шақтағы және келер шақтағы жағдайын бөліп ала отырып, уақыт және кеңістік туралы ұғым беру.

«Ми шабуылы» әдісі Ең тиімді әдістердің бірі болып табылады. Бұл әдіс әр түрлі қызметте кеңінен тараған. Яғни, ол балаларға ө

8 слайд
«Ми шабуылы» әдісі Ең тиімді әдістердің бірі болып табылады. Бұл әдіс әр түрлі қызметте кеңінен тараған. Яғни, ол балаларға өз пікірлерін айтуға, оны дәлелдеуге, балаларды басқа біреуді тыңдай білуге, басқа адамға баға беруге үйретеді.

8 слайд

«Ми шабуылы» әдісі Ең тиімді әдістердің бірі болып табылады. Бұл әдіс әр түрлі қызметте кеңінен тараған. Яғни, ол балаларға өз пікірлерін айтуға, оны дәлелдеуге, балаларды басқа біреуді тыңдай білуге, басқа адамға баға беруге үйретеді.

«Кішкентай адамдар» қатты заттар белгісі. «Кішкентай адамдар» сүйық заттар белгісі «Кішкентай адамдар» газдалған заттарды

9 слайд
«Кішкентай адамдар» қатты заттар белгісі. «Кішкентай адамдар» сүйық заттар белгісі «Кішкентай адамдар» газдалған заттардың белгісі.   Кішкентай адамдар моделі Салыстыру әдісі – заттар мен объектілердің ұқсастық, ерекшеліктерін анықтау.

9 слайд

«Кішкентай адамдар» қатты заттар белгісі. «Кішкентай адамдар» сүйық заттар белгісі «Кішкентай адамдар» газдалған заттардың белгісі.   Кішкентай адамдар моделі Салыстыру әдісі – заттар мен объектілердің ұқсастық, ерекшеліктерін анықтау.

Эксперименттер арқылы көруге болады Тас – қатты зат: онда қатты адамдар тұрады. Сүт, су, шырын – сусымалы заттар. Сулы адамдар

10 слайд
Эксперименттер арқылы көруге болады Тас – қатты зат: онда қатты адамдар тұрады. Сүт, су, шырын – сусымалы заттар. Сулы адамдар тұрады Шарлардың ішінде газды адамдар тұрады .

10 слайд

Эксперименттер арқылы көруге болады Тас – қатты зат: онда қатты адамдар тұрады. Сүт, су, шырын – сусымалы заттар. Сулы адамдар тұрады Шарлардың ішінде газды адамдар тұрады .

Сиқырлы объектілер әдісі – балаға таныс объектінің сипаттарын екініші бір объектіге таңып айту, қолдану;

11 слайд
Сиқырлы объектілер әдісі – балаға таныс объектінің сипаттарын екініші бір объектіге таңып айту, қолдану;

11 слайд

Сиқырлы объектілер әдісі – балаға таныс объектінің сипаттарын екініші бір объектіге таңып айту, қолдану;

12 слайд

12 слайд

«Сиқырлы калейдоскоп» «Фигурлы көзәйнек»

13 слайд
«Сиқырлы калейдоскоп» «Фигурлы көзәйнек»

13 слайд

«Сиқырлы калейдоскоп» «Фигурлы көзәйнек»

ӨТТШТ мен бірге ойдағының бәрін айтуға болады

14 слайд
ӨТТШТ мен бірге ойдағының бәрін айтуға болады

14 слайд

ӨТТШТ мен бірге ойдағының бәрін айтуға болады

15 слайд

15 слайд

Назарларыңызға рахмет

16 слайд
Назарларыңызға рахмет

16 слайд

Назарларыңызға рахмет