Материалдар / Өзен аңғарының құрылысы. Өзендердің гидрологиялық режимі.

Өзен аңғарының құрылысы. Өзендердің гидрологиялық режимі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның өзендері туралы, оның ірі өзендері мен орналасуы, таралуы жайында ақпарат береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2019
1672
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОҚО, Түркістан қаласы №6 М.Маметова атындағы жалпы орта мектеп” География пәні мұғалімі Раманкулова Айжан Осы сабақта қол же

1 слайд
ОҚО, Түркістан қаласы №6 М.Маметова атындағы жалпы орта мектеп” География пәні мұғалімі Раманкулова Айжан Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.3.3.3 өзен аңғарының құрылысын түсіндіреді 8.3.3.4 Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді . Сабақтың тақырыбы: Өзен аңғарының құрылысы. Өзендердің гидрологиялық режимі. Сабақтың мақсаты Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, өзен аңғарының құрылысы мен олардың қоректену көздері, гидрологиялық режим ерекшелігі туралы білімдерін меңгерту және қорытынды жасауға машықтандыру. Бағалау критерийі: Түсіну: - оқушылар өзен аңғарының құрылысы мен олардың негізгі элементтері, қоректену көздері мен өзендердің режимінің маңыздылығын түсінеді; Қолдану: - табиғат жағдайын үйрену арқылы өзендердің жазық және таулы жерлердегі қазу әрекетінің ерекшелігін анықтай алады. Талдау: - өзен аңғарының негізгі элементтерінің ерекшеліктері мен маңыздылығын талдайды; Жинақтау: - Өзендердің қоректену көзі мен гидрологиялық режимі арасындағы байланысты, сол арқылы халық шаруашылығының дамуына байланысты өздерінің пікірлерін айтады.

1 слайд

ОҚО, Түркістан қаласы №6 М.Маметова атындағы жалпы орта мектеп” География пәні мұғалімі Раманкулова Айжан Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.3.3.3 өзен аңғарының құрылысын түсіндіреді 8.3.3.4 Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді . Сабақтың тақырыбы: Өзен аңғарының құрылысы. Өзендердің гидрологиялық режимі. Сабақтың мақсаты Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, өзен аңғарының құрылысы мен олардың қоректену көздері, гидрологиялық режим ерекшелігі туралы білімдерін меңгерту және қорытынды жасауға машықтандыру. Бағалау критерийі: Түсіну: - оқушылар өзен аңғарының құрылысы мен олардың негізгі элементтері, қоректену көздері мен өзендердің режимінің маңыздылығын түсінеді; Қолдану: - табиғат жағдайын үйрену арқылы өзендердің жазық және таулы жерлердегі қазу әрекетінің ерекшелігін анықтай алады. Талдау: - өзен аңғарының негізгі элементтерінің ерекшеліктері мен маңыздылығын талдайды; Жинақтау: - Өзендердің қоректену көзі мен гидрологиялық режимі арасындағы байланысты, сол арқылы халық шаруашылығының дамуына байланысты өздерінің пікірлерін айтады.

Тілдік мақсаттар Тақырып мазмұнында пайдаланылатын негізгі ұғымдардың мағынасын біледі және оларды айтылым, жазылым, тыңдал

2 слайд
Тілдік мақсаттар Тақырып мазмұнында пайдаланылатын негізгі ұғымдардың мағынасын біледі және оларды айтылым, жазылым, тыңдалым кезінде қолдана алады, оқушыларға қажетті ғылыми академиялық тілдік қор қалыптасады. Құндылықтарға баулу Сыни тұрғысынан ойлауға, еңбек пен шығармашылыққа баулу. Қоршаған ортаның адам үшін маңыздылығын үйрене отырып, отансүйгіштік қасиеттерін арттыру, географиялық мәдениетке тарту . Пәнаралық байланыс Химия – эрозия құбылыстарын, судың химиялық құрамын белгілі бір заңдылық бойынша үйренуде; Математика – кейбір өзен аңғарларының элементтерінің көрсеткіштерін салыстырғанда және есептегенде.

2 слайд

Тілдік мақсаттар Тақырып мазмұнында пайдаланылатын негізгі ұғымдардың мағынасын біледі және оларды айтылым, жазылым, тыңдалым кезінде қолдана алады, оқушыларға қажетті ғылыми академиялық тілдік қор қалыптасады. Құндылықтарға баулу Сыни тұрғысынан ойлауға, еңбек пен шығармашылыққа баулу. Қоршаған ортаның адам үшін маңыздылығын үйрене отырып, отансүйгіштік қасиеттерін арттыру, географиялық мәдениетке тарту . Пәнаралық байланыс Химия – эрозия құбылыстарын, судың химиялық құрамын белгілі бір заңдылық бойынша үйренуде; Математика – кейбір өзен аңғарларының элементтерінің көрсеткіштерін салыстырғанда және есептегенде.

Сабақтың ортасы1- ТАПСЫРМА 2 - ТАПСЫРМА 3 - ТАПСЫРМА «Үштік» (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісімен Жеке жұмыс. Кестені то

3 слайд
Сабақтың ортасы1- ТАПСЫРМА 2 - ТАПСЫРМА 3 - ТАПСЫРМА «Үштік» (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісімен Жеке жұмыс. Кестені толтыр Жоспарланған белсенді әдістер Топ қа бөлу 1-топ «Амазонка» 2-топ «Конго», 3-топ «Ертіс» Үй тапсырмасы «Шахмат» әдісі арқылы «Тұсаукесер» әдісі арқылы бейнефильмді көреді. Ерекшеліктері Жауаптары Эрозия Арна Жайылма Террасалар Каньон Сағасы Эстуарий «Шеринг» әдісі Оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі. І топ: Өзен аңғарының құрылысы ІІ топ: Өзен аңғарының негізгі элементтері ІІІ топ: Өзеннің қоректену көзі. Сынып бойынша тапсырманы оқиды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді: бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тыңдайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады. Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбауы керек .

3 слайд

Сабақтың ортасы1- ТАПСЫРМА 2 - ТАПСЫРМА 3 - ТАПСЫРМА «Үштік» (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісімен Жеке жұмыс. Кестені толтыр Жоспарланған белсенді әдістер Топ қа бөлу 1-топ «Амазонка» 2-топ «Конго», 3-топ «Ертіс» Үй тапсырмасы «Шахмат» әдісі арқылы «Тұсаукесер» әдісі арқылы бейнефильмді көреді. Ерекшеліктері Жауаптары Эрозия Арна Жайылма Террасалар Каньон Сағасы Эстуарий «Шеринг» әдісі Оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі. І топ: Өзен аңғарының құрылысы ІІ топ: Өзен аңғарының негізгі элементтері ІІІ топ: Өзеннің қоректену көзі. Сынып бойынша тапсырманы оқиды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді: бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тыңдайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады. Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбауы керек .

* СМәтінмен жұмыс; Оқулықпен жұмыс; Картамен жұмыс; Смайлик арқылы бағалау Фигуралар арқылы бағалау Критериалды бағалау Дискри

4 слайд
* СМәтінмен жұмыс; Оқулықпен жұмыс; Картамен жұмыс; Смайлик арқылы бағалау Фигуралар арқылы бағалау Критериалды бағалау Дискриптор арқылы бағалау Саралау Критерий Дескриптор Шәкіл       Өзен аңғарының құрылымын біледі.  Эрозия және оның жіктелу себебін түсінеді;  Жер бедерінің 2 аңғарға бөлінетітін сипаттайды;  Термин сөздердің мағынасын біледі; 1 1 1   Өзен аңғарының негізгі элементтері  өзен аңғарының негізгі элементтерін түсінеді;  өзен аңғарының негізгі элементтерінің сызбасын сызады;  Жер шарындағы каньондарды Шарын каньонымен салыстырады. 1 1 1 Өзеннің қоректену көзі  өзеннің басты қоректену көздерін сипаттайды;  Өзеннің режимін анықтайды;  Қазақстандағы өзендердің гидрологиялық режимін картадан көрсетеді. 1 1 1 Өзен аңғарының құрылысы мен негізгі элементтерін талдайды.  өзен аңғарының құрылысына, элементтеріне сипаттама береді;  термин сөздердің мағынасын ашады 2 1 12 Сабақтың соңы Бағалау Саралап оқыту тәсілі үдерісінің тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне және қажеттілігіне қарай құрастыру. « Шахмат», әдісі үй тапсырмасын зерделеу. - «Үштік» (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісі” оқушылардың топпен жұмыс жасауына, еркін ойлау қабілеттерінің дамуына мүмкіндік беру. Кестені толтыр, «Шеринг» әдісі арқылы оқушы жаңа сабақ бойынша алған білімін белгілі бір критерийлер арқылы бағалау.

4 слайд

* СМәтінмен жұмыс; Оқулықпен жұмыс; Картамен жұмыс; Смайлик арқылы бағалау Фигуралар арқылы бағалау Критериалды бағалау Дискриптор арқылы бағалау Саралау Критерий Дескриптор Шәкіл       Өзен аңғарының құрылымын біледі.  Эрозия және оның жіктелу себебін түсінеді;  Жер бедерінің 2 аңғарға бөлінетітін сипаттайды;  Термин сөздердің мағынасын біледі; 1 1 1   Өзен аңғарының негізгі элементтері  өзен аңғарының негізгі элементтерін түсінеді;  өзен аңғарының негізгі элементтерінің сызбасын сызады;  Жер шарындағы каньондарды Шарын каньонымен салыстырады. 1 1 1 Өзеннің қоректену көзі  өзеннің басты қоректену көздерін сипаттайды;  Өзеннің режимін анықтайды;  Қазақстандағы өзендердің гидрологиялық режимін картадан көрсетеді. 1 1 1 Өзен аңғарының құрылысы мен негізгі элементтерін талдайды.  өзен аңғарының құрылысына, элементтеріне сипаттама береді;  термин сөздердің мағынасын ашады 2 1 12 Сабақтың соңы Бағалау Саралап оқыту тәсілі үдерісінің тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне және қажеттілігіне қарай құрастыру. « Шахмат», әдісі үй тапсырмасын зерделеу. - «Үштік» (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісі” оқушылардың топпен жұмыс жасауына, еркін ойлау қабілеттерінің дамуына мүмкіндік беру. Кестені толтыр, «Шеринг» әдісі арқылы оқушы жаңа сабақ бойынша алған білімін белгілі бір критерийлер арқылы бағалау.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ