Материалдар / Пайдалы әсер коэффициент

Пайдалы әсер коэффициент

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2019
1202
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Физика пәні мұғалімі – Кашкинбаев Амантур Нуршабаевич Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрек

1 слайд
Физика пәні мұғалімі – Кашкинбаев Амантур Нуршабаевич Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті Оқу мақсаты: 8.3.2.19 - жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау 8.3.2.21 - Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентін формула арқылы сипаттауЖылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентінің анықтамасын тұжырымдау ; Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың физика пәніне деген дағдыларын қалыптастыруға бағытталып, олардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылды

1 слайд

Физика пәні мұғалімі – Кашкинбаев Амантур Нуршабаевич Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті Оқу мақсаты: 8.3.2.19 - жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау 8.3.2.21 - Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентін формула арқылы сипаттауЖылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентінің анықтамасын тұжырымдау ; Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың физика пәніне деген дағдыларын қалыптастыруға бағытталып, олардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылды

Сабақта ойлау дағдыларының білу, түсіну деңгейлерін қарастырдым Оқытудың тілдік мақсаттарында физикалық шамалардың анықтамал

2 слайд
Сабақта ойлау дағдыларының білу, түсіну деңгейлерін қарастырдым Оқытудың тілдік мақсаттарында физикалық шамалардың анықтамаларын өз сөзімен айтуға дағдыланады. Пәндік лексика және терминологияда: жылу қозғалтқыш, ПӘК, жылу мөлшері, температура терминдерін қолданады. Диалогқа, жазуға қажетті сөз тіркестріне тапсырмалар құрастырылды Құндылыққа баулуда оқушыларды топқа бөлу арқылы еңбек және жауапкершілікке жетелеймін; Пән аралық байланыс: Жылу машинасының ПӘК-нің формуласы математикалық өрнекпен беріледі Тақырып бойынша алдынғы білім: Жылу қозғалтқыштарының түрлерін біледі, олардың жұмыс істеу принципін, ПӘК-нің сипаттамаларын біледі

2 слайд

Сабақта ойлау дағдыларының білу, түсіну деңгейлерін қарастырдым Оқытудың тілдік мақсаттарында физикалық шамалардың анықтамаларын өз сөзімен айтуға дағдыланады. Пәндік лексика және терминологияда: жылу қозғалтқыш, ПӘК, жылу мөлшері, температура терминдерін қолданады. Диалогқа, жазуға қажетті сөз тіркестріне тапсырмалар құрастырылды Құндылыққа баулуда оқушыларды топқа бөлу арқылы еңбек және жауапкершілікке жетелеймін; Пән аралық байланыс: Жылу машинасының ПӘК-нің формуласы математикалық өрнекпен беріледі Тақырып бойынша алдынғы білім: Жылу қозғалтқыштарының түрлерін біледі, олардың жұмыс істеу принципін, ПӘК-нің сипаттамаларын біледі

Белсенді оқу әдістері: ” Серпілген сауалдар” ” БББ” тәсілі Ойлан ”Ойлан, жұптас, талқыла” Ой ”Дұрыс/бұрыс” ” Білемін” бағанын

3 слайд
Белсенді оқу әдістері: ” Серпілген сауалдар” ” БББ” тәсілі Ойлан ”Ойлан, жұптас, талқыла” Ой ”Дұрыс/бұрыс” ” Білемін” бағанын толтырғанда оқушылардың есте сақтау дағдысын бақылаймын. “ Білдім” осы жаңа сабақ барысында оқушылардың тақырыпты меңгергенін білемін. “ Білгім келеді” - оқушылардың зерттеушілік дағдысын анықтап, келесі сабақты жоспарлауға мүмкіндік аламын. Цор-дың “ BilimLand.kz ” платформасынан жылу қозғалтқыштарының ПӘК-ін анықтауға анимациялы қ тапсырмалар беріледі. Бұл әдіс оқушыларда деректерді талдау, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады. Plickers (пликерс) бағдарламасы арқылы тез жауап беретін сұрақтар арқылы оқушылардың тез ойлау қабілетін дағдысы және АКТ сауаттылықтарын дамытады. Алдыңғы білімді қайталап еске түсіру үшін (сұрақ-жауап арқылы) сұрақтардың жауаптарынан оқушылардың жылу қозғалтқыштарының қандай құрылғы екенін, оның түрлерін ажыратуды біледі. Бұл әдіс арқылы логикалық ойлау дағдысы қалыптасады. ” Тұжырымдамалық карта” (топқа бөлу)

3 слайд

Белсенді оқу әдістері: ” Серпілген сауалдар” ” БББ” тәсілі Ойлан ”Ойлан, жұптас, талқыла” Ой ”Дұрыс/бұрыс” ” Білемін” бағанын толтырғанда оқушылардың есте сақтау дағдысын бақылаймын. “ Білдім” осы жаңа сабақ барысында оқушылардың тақырыпты меңгергенін білемін. “ Білгім келеді” - оқушылардың зерттеушілік дағдысын анықтап, келесі сабақты жоспарлауға мүмкіндік аламын. Цор-дың “ BilimLand.kz ” платформасынан жылу қозғалтқыштарының ПӘК-ін анықтауға анимациялы қ тапсырмалар беріледі. Бұл әдіс оқушыларда деректерді талдау, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады. Plickers (пликерс) бағдарламасы арқылы тез жауап беретін сұрақтар арқылы оқушылардың тез ойлау қабілетін дағдысы және АКТ сауаттылықтарын дамытады. Алдыңғы білімді қайталап еске түсіру үшін (сұрақ-жауап арқылы) сұрақтардың жауаптарынан оқушылардың жылу қозғалтқыштарының қандай құрылғы екенін, оның түрлерін ажыратуды біледі. Бұл әдіс арқылы логикалық ойлау дағдысы қалыптасады. ” Тұжырымдамалық карта” (топқа бөлу)

Белсенд Саралау: І. Саралаудың «Жіктеу» тәсіліне:  «Тұжырымдамалық карта» әдісі ІІ. Саралаудың «Дереккөздер» тәсіліне:  «Ой

4 слайд
Белсенд Саралау: І. Саралаудың «Жіктеу» тәсіліне:  «Тұжырымдамалық карта» әдісі ІІ. Саралаудың «Дереккөздер» тәсіліне:  «Ойлан, жұптас, талқыла » әдісі сәйкес келеді. ІІІ.Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсіліне:  «Серпілген сауалдар» әдісі сәйкес келеді. І V .Саралаудың «Қарқын» тәсіліне:  «Дұрыс/бұрыс» әдісі сәйкес келеді. V .Саралаудың «Бағалау» тәсіліне:  «Басбармақ» «БББ» әдістері сәйкес келеді.  «Басбармақ» әдісі  «БББ» әдісі  Дескриптор арқылы кері байланыс жүргізіледі.  Бағалау критериларына қарай тапсырма құрдым, сол тапсырмаларға дескриптор құрастырдым, сол дескриптор арқылы оларды бағалап, оларға кері байланыс ұсындым.   Б Критериалды бағалау 1.Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы ролі. 2.Сутекті жанармаймен жүретін автокөліктер (прзентация- хабарлама дайындау Үйге тапсырма

4 слайд

Белсенд Саралау: І. Саралаудың «Жіктеу» тәсіліне:  «Тұжырымдамалық карта» әдісі ІІ. Саралаудың «Дереккөздер» тәсіліне:  «Ойлан, жұптас, талқыла » әдісі сәйкес келеді. ІІІ.Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсіліне:  «Серпілген сауалдар» әдісі сәйкес келеді. І V .Саралаудың «Қарқын» тәсіліне:  «Дұрыс/бұрыс» әдісі сәйкес келеді. V .Саралаудың «Бағалау» тәсіліне:  «Басбармақ» «БББ» әдістері сәйкес келеді.  «Басбармақ» әдісі  «БББ» әдісі  Дескриптор арқылы кері байланыс жүргізіледі.  Бағалау критериларына қарай тапсырма құрдым, сол тапсырмаларға дескриптор құрастырдым, сол дескриптор арқылы оларды бағалап, оларға кері байланыс ұсындым.   Б Критериалды бағалау 1.Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы ролі. 2.Сутекті жанармаймен жүретін автокөліктер (прзентация- хабарлама дайындау Үйге тапсырма

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ