Пәні: Дүние тану тақырыбы: Дұрыс тамақтана білу.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні : Дүниетану
Сыныбы:2
Тақырыбы:Дұрыс
тамақтана біл Та раз қаласы№27 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі: Санибекова Эльмира
Оқу мақсаты:
2.1.4.1 Түрлі
дереккөздер
негізінде пайдалы
және зиянды
тағамдардың
арасындағы
айырмашылықтарды
анықтау Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар:
Түрлі дереккөздер негізінде
пайдалы және зиянды
тағамдардың арасындағы
айырмашылықтарды анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі: .
- Түрлі дереккөздер негізінде
пайдалы және зиянды
тағамдарды салыстырады
Кейбір оқушылар:
Пайдалы және зиянды
тағамдардың арасындағы
айырмашылықтарды өмірде
қолданып тәжірибе жасайды Бағалау критерийлері
1.Түрлі дереккөздер
негізінде пайдалы және
зиянды тағамдардың
арасындағы
айырмашылықтарды
анықтайды
2. Түрлі дереккөздер
негізінде пайдалы және
зиянды тағамдарды
салыстырады
1 слайд
Пәні : Дүниетану Сыныбы:2 Тақырыбы:Дұрыс тамақтана біл Та раз қаласы№27 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Санибекова Эльмира Оқу мақсаты: 2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: . - Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдарды салыстырады Кейбір оқушылар: Пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды өмірде қолданып тәжірибе жасайды Бағалау критерийлері 1.Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды 2. Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдарды салыстырады
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
1тапсырма: ТЖ «Ішіне-сыртына» әдісімен постер
қорғау
1-топ Адам ағзасына фаст-фудтың зияны
2-топ Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыру
3-топДұрыс тамақтану және дұрыс тамақтанбау
кестесін құрастыру
Дескриптор
1.Адам ағзасына фаст-фудтың зияны туралы біледі
2.Пайдалы тағамдарды ажыратады
3.Дұрыс тамақтану және дұрыс тамақтанбау
кестесін құрастырады.
3- тапсырма: ӨЖ «Бэкроним» әдісінде суретте
көрсетілген дәрумендерді анықтайды.
Дескриптор:
1.Суреттегі көрсетілген тағам түрлерін анықтайды;
2. Әр тағамда болатын дәрумендерді атайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
«Бұрысын тап » әдісі топпен жұмыс жасау дағды 4-
4-тапсырма: ТЖ « Бірлескен жұмыс дағдысын
қалыптастыру» әдісімен
топта оқушылар тамақтану пирамдасында көрсетілген
тағам зерттейді. Нәтижесін түсіндіреді.
Дескриптор:
1. Тамақтану пирамидасын зерттейді;
2.Өздері тұратын ортадағы пайдалы тағам түрлерін
атайды.
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар 2 -тапсырма: ЖЖ . «Көршіңмен бөліс» әдісінде
ағзаға қажетті қоректік заттарды ата
Дескриптор:
1.Адам ағзасына пайдалы тағам түрлерін атайды;
2. Пайдалы тағам түрлерінің маңызын түсінеді;
3.Жеміс –жидектер құрамында қандай пайдалы
дәрумендер болатынын анықтайды.
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
Оқушыларға с a бақ барысында, тапсырмаларды орындау кезінде ауызша кері байланыс беру арқылы
крит e рийлерге сәйкес жағдайын анықтап, алдыға жылжуға ынталандырамын және уәждеу жұмыстарын
жүргіз e мін.
Сабақ соңында «Блоб ағашы» әдісімен Рефлексия жүргіземін
2 слайд
Белсенді оқу әдістері 1тапсырма: ТЖ «Ішіне-сыртына» әдісімен постер қорғау 1-топ Адам ағзасына фаст-фудтың зияны 2-топ Пайдалы тағамдар пирамидасын құрастыру 3-топДұрыс тамақтану және дұрыс тамақтанбау кестесін құрастыру Дескриптор 1.Адам ағзасына фаст-фудтың зияны туралы біледі 2.Пайдалы тағамдарды ажыратады 3.Дұрыс тамақтану және дұрыс тамақтанбау кестесін құрастырады. 3- тапсырма: ӨЖ «Бэкроним» әдісінде суретте көрсетілген дәрумендерді анықтайды. Дескриптор: 1.Суреттегі көрсетілген тағам түрлерін анықтайды; 2. Әр тағамда болатын дәрумендерді атайды; Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар» «Бұрысын тап » әдісі топпен жұмыс жасау дағды 4- 4-тапсырма: ТЖ « Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру» әдісімен топта оқушылар тамақтану пирамдасында көрсетілген тағам зерттейді. Нәтижесін түсіндіреді. Дескриптор: 1. Тамақтану пирамидасын зерттейді; 2.Өздері тұратын ортадағы пайдалы тағам түрлерін атайды. Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар 2 -тапсырма: ЖЖ . «Көршіңмен бөліс» әдісінде ағзаға қажетті қоректік заттарды ата Дескриптор: 1.Адам ағзасына пайдалы тағам түрлерін атайды; 2. Пайдалы тағам түрлерінің маңызын түсінеді; 3.Жеміс –жидектер құрамында қандай пайдалы дәрумендер болатынын анықтайды. Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар» Оқушыларға с a бақ барысында, тапсырмаларды орындау кезінде ауызша кері байланыс беру арқылы крит e рийлерге сәйкес жағдайын анықтап, алдыға жылжуға ынталандырамын және уәждеу жұмыстарын жүргіз e мін. Сабақ соңында «Блоб ағашы» әдісімен Рефлексия жүргіземін
3 слайд
Тапсырмаларды оқушылардың
қажеттіліктерін есепке ала отырып
саралаймын.
Саралауда әрбір оқушыға мақсаттарға
жетуге ықпал жасаймын.
Қабілеті жоғары оқушыларға «Дұрыс
тамақтанбаудың зияны» эссе
үшін жұмыс парақтарын беремін, қабілеті
жоғарылау оқушылар бұл жұмыста өз
бетінше бақылау жүргізіп, нақты дәлелдер
келтіреді. Бұл тапсырмада нәтиже арқылы
саралаймын, функционалды дағыларды
қалыптастырамынСабақтың әр кезеңіндегі
тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай
деңгейлеп беріп отырамын
Сабақ мақсатына жетуде қолдау қажет
ететін оқушыларға Суретпен жұмыс жасау
арқылы «Сәйкестендіру» тапсырмасын
беремін.Оқушылардың қажеттілігін
қанағаттандыру үшін тапсырмаларды
орындауда дереккөздер ресурс арқылы
саралау жүргіземін .Саралау Бағалау
Қысқа мерзімді сабақ жоспарында
барлық тапсырмалар бағалау
критерийіне сәйкес алынды. Барлық
тапсырмалардан соң кері байланыс
жүргізіледі. Әрбір тапсырманы
оқушылар қалай түсінгендерін бақылап
отырамын. Әрбір тапсырмаға дер кезінде
түзету туралы ұсыныстар беремін. Әрбір
жүргізген тапсырмамнан соң
қалыптастырушы бағалау әдістері
жүргіземін . Қалыптастырушы
бағалаудың тиімділігі мұғалім мен
оқушы арасындағы кері байланыс
үздіксіз жүргізіледі. «Житондар»,
«Графикалық»,
“Жұлдызшалар”әдістерімен
қалыптастырушы бағалау жүргізіп
отырдым.Сабақ соңында «Блоб
ағашы»әдісі арқылы Рефлексия
жүргіздім.
3 слайд
Тапсырмаларды оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып саралаймын. Саралауда әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасаймын. Қабілеті жоғары оқушыларға «Дұрыс тамақтанбаудың зияны» эссе үшін жұмыс парақтарын беремін, қабілеті жоғарылау оқушылар бұл жұмыста өз бетінше бақылау жүргізіп, нақты дәлелдер келтіреді. Бұл тапсырмада нәтиже арқылы саралаймын, функционалды дағыларды қалыптастырамынСабақтың әр кезеңіндегі тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай деңгейлеп беріп отырамын Сабақ мақсатына жетуде қолдау қажет ететін оқушыларға Суретпен жұмыс жасау арқылы «Сәйкестендіру» тапсырмасын беремін.Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру үшін тапсырмаларды орындауда дереккөздер ресурс арқылы саралау жүргіземін .Саралау Бағалау Қысқа мерзімді сабақ жоспарында барлық тапсырмалар бағалау критерийіне сәйкес алынды. Барлық тапсырмалардан соң кері байланыс жүргізіледі. Әрбір тапсырманы оқушылар қалай түсінгендерін бақылап отырамын. Әрбір тапсырмаға дер кезінде түзету туралы ұсыныстар беремін. Әрбір жүргізген тапсырмамнан соң қалыптастырушы бағалау әдістері жүргіземін . Қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс үздіксіз жүргізіледі. «Житондар», «Графикалық», “Жұлдызшалар”әдістерімен қалыптастырушы бағалау жүргізіп отырдым.Сабақ соңында «Блоб ағашы»әдісі арқылы Рефлексия жүргіздім.
4 слайд
Критериалды бағалауЫқшамсабақ
Сабақты жоспарлауда тренерімнің дәрістерін мұқият,
түсініп отырудың пайдасы оқу мақсаты мен сабақ
мақсатын жоспарлауды, осы мақсаттардың аясында
бағалау критерийін құруды, бағалау критерийінен
тапсырма, тапсырмадан дескриптор құрастырудың
ықпалы тиіп отыр. Әріптестерімнен тиімді әдіс-тәсілдер
пайдалауда кері байланыс алдым.
Сондықтан да осы меңгерген белсенді оқыту әдістерін
жақсы меңгеріп, болашақта қолданамын.
4 слайд
Критериалды бағалауЫқшамсабақ Сабақты жоспарлауда тренерімнің дәрістерін мұқият, түсініп отырудың пайдасы оқу мақсаты мен сабақ мақсатын жоспарлауды, осы мақсаттардың аясында бағалау критерийін құруды, бағалау критерийінен тапсырма, тапсырмадан дескриптор құрастырудың ықпалы тиіп отыр. Әріптестерімнен тиімді әдіс-тәсілдер пайдалауда кері байланыс алдым. Сондықтан да осы меңгерген белсенді оқыту әдістерін жақсы меңгеріп, болашақта қолданамын.