Материалдар / Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 3 Тақырыбы: Магниттік қасиеттер

Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 3 Тақырыбы: Магниттік қасиеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен тәжірибе алмасы мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2020
825
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Талғар ауданы Төнкеріс ауылы Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №23 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалім

1 слайд
Алматы облысы Талғар ауданы Төнкеріс ауылы Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №23 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Наурызова Набира Мырзабаевна Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 3 4-тоқсан

1 слайд

Алматы облысы Талғар ауданы Төнкеріс ауылы Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №23 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Наурызова Набира Мырзабаевна Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 3 4-тоқсан

Тақырыбы: Магниттік қасиеттер Оқу мақсаты:  3.5.6.1 магнит көмегімен әртүрлі металдардың магниттелу қасиетін зерттеу

2 слайд
Тақырыбы: Магниттік қасиеттер Оқу мақсаты:  3.5.6.1 магнит көмегімен әртүрлі металдардың магниттелу қасиетін зерттеу

2 слайд

Тақырыбы: Магниттік қасиеттер Оқу мақсаты:  3.5.6.1 магнит көмегімен әртүрлі металдардың магниттелу қасиетін зерттеу

3 слайд

3 слайд

Талқылауға арналған сұрақтар:  1. Магнит деген не?  2. Магнит атауы қайдан шыққан?  3. Барлық заттар магнитке тартылама?

4 слайд
Талқылауға арналған сұрақтар:  1. Магнит деген не?  2. Магнит атауы қайдан шыққан?  3. Барлық заттар магнитке тартылама?

4 слайд

Талқылауға арналған сұрақтар:  1. Магнит деген не?  2. Магнит атауы қайдан шыққан?  3. Барлық заттар магнитке тартылама?

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Зерттеу жүргізу:  1. Бір табақшаға құмды сеуіп,оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандалар жасырып қою. Оқушылар табақш

8 слайд
Зерттеу жүргізу:  1. Бір табақшаға құмды сеуіп,оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандалар жасырып қою. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп,магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алуы керек.  2. Банкаға су құйып, оған кішкене бұрандалар мен сомыңдарды ( гайка ) резеңке бөлшегін салу, Банкадағы суды төкпей, ішіндегі заттарды қалай алуға болады? Магнитті банканың қабырғасына жақындатып, жүргізуі керек.

8 слайд

Зерттеу жүргізу:  1. Бір табақшаға құмды сеуіп,оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандалар жасырып қою. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп,магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алуы керек.  2. Банкаға су құйып, оған кішкене бұрандалар мен сомыңдарды ( гайка ) резеңке бөлшегін салу, Банкадағы суды төкпей, ішіндегі заттарды қалай алуға болады? Магнитті банканың қабырғасына жақындатып, жүргізуі керек.

Үйге тапсырма:  Ата-ананың көмегімен бұрағыштар мен қысқыштарды не үшін магниттейтінін анықта

9 слайд
Үйге тапсырма:  Ата-ананың көмегімен бұрағыштар мен қысқыштарды не үшін магниттейтінін анықта

9 слайд

Үйге тапсырма:  Ата-ананың көмегімен бұрағыштар мен қысқыштарды не үшін магниттейтінін анықта