Материалдар / Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы

Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық және іскерлік этика жайында мәлімет, олардың өзара байланысы туралы слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2020
940
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы Орындаған: 32топ студенті Мадениятова Аяжан

1 слайд
Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы Орындаған: 32топ студенті Мадениятова Аяжан

1 слайд

Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы Орындаған: 32топ студенті Мадениятова Аяжан

Этика – бұл адамдар өз қылықтарында басшылыққа алуға тиісті принцептер туралы, адамгершілік туралы ғылым. Этикаға «этикет» ұғ

2 слайд
Этика  – бұл адамдар өз қылықтарында басшылыққа алуға тиісті принцептер туралы, адамгершілік туралы ғылым. Этикаға «этикет» ұғымы да  жақын. Бірақ бұл сөз француздың «ярлык», тоуар белгісінің түрі деген сөзінен шығып, өз мағынасын өзгертті. Ресейде этикетті ресми түрде Петр І - ші енгізді. Этика әлемдік мәдениеттің бөлігі болғанға дейін көптеген жүзжылдықтар өтуге тиіс болатын. Адалдық, қайырымдылық, ұят, абырой, өжеттілік, еңбексүйгіштік, қарапайымдылық, т.б. ертеден – ақ адамгершілік түсініктері болып табылатын, яғни адамгершілік түсініктер негізінде мейірімділік жатыр.

2 слайд

Этика  – бұл адамдар өз қылықтарында басшылыққа алуға тиісті принцептер туралы, адамгершілік туралы ғылым. Этикаға «этикет» ұғымы да  жақын. Бірақ бұл сөз француздың «ярлык», тоуар белгісінің түрі деген сөзінен шығып, өз мағынасын өзгертті. Ресейде этикетті ресми түрде Петр І - ші енгізді. Этика әлемдік мәдениеттің бөлігі болғанға дейін көптеген жүзжылдықтар өтуге тиіс болатын. Адалдық, қайырымдылық, ұят, абырой, өжеттілік, еңбексүйгіштік, қарапайымдылық, т.б. ертеден – ақ адамгершілік түсініктері болып табылатын, яғни адамгершілік түсініктер негізінде мейірімділік жатыр.

Педагогикалық этика ғылым ретінде ғылыми педагогикалық зерттеулердің жаңа нәтижелерімен байыды. Жаңа компьютерлер, оқулықтар,

3 слайд
Педагогикалық этика ғылым ретінде ғылыми педагогикалық зерттеулердің жаңа нәтижелерімен байыды. Жаңа компьютерлер, оқулықтар, құралдар бұлардың бәрі жаңа педагогика қызметіне қойылған және білім беру педагогикалық этикасымен есепке алынуы тиіс. Педагогикалық этикада нәзік те, күрделі сфера бар. Оның қалыптасуы адамның рухани қасиеттеріне байланысты: студент пен педагог арасындағы қарым – қатынас сферасы.

3 слайд

Педагогикалық этика ғылым ретінде ғылыми педагогикалық зерттеулердің жаңа нәтижелерімен байыды. Жаңа компьютерлер, оқулықтар, құралдар бұлардың бәрі жаңа педагогика қызметіне қойылған және білім беру педагогикалық этикасымен есепке алынуы тиіс. Педагогикалық этикада нәзік те, күрделі сфера бар. Оның қалыптасуы адамның рухани қасиеттеріне байланысты: студент пен педагог арасындағы қарым – қатынас сферасы.

Педагогикалық этикаға қойылатын талаптар 1 Нарықтық экономика оқытудың шарттарын өзгертті. Оқытушының ролі де өзгерді. Егер б

4 слайд
Педагогикалық этикаға қойылатын талаптар 1 Нарықтық экономика оқытудың шарттарын өзгертті. Оқытушының ролі де өзгерді. Егер бұрын оның негізгі бағыты лектор болу- лекциялық формада білім беру міндеттеріне үйлесе қазір жоғары оқу орны және техникум (колледж) оқытушысының басты ролі- оқуға үйрету, өзінің студенттерінің танымдық әрекеттерін ұйымдастыра білу және оған жетекшілік ету. Бұл біздің заманымызда оқытушыға қойылатын бірінші талап. Ойлауға үйрету болып табылады оқытудың қажетті шарты. 2 Педагогикалық этикаға қойылатын екінші талап қазіргі заманғы еңбек ерекшеліктерінен тұрады: студенттерді ұжымдық еңбектегі міндеттерді шешуге үйрету, ұжым мүшесі болуға  үйрету қажет, яғни студентті ұжымдық іс – әрекетке орындаушы, ұйымдастырушы ретінде дайындау қажет; 3 Педагогикалық этикаға қойылатын үшінші талап біздің ұрпақтарымыз даярланатын мамандықтар сипатымен бейнеленеді. Маман біздің қоғамның мораль нормаларына сүйене отырып, ұжымның іс – әрекеттерін басқару, ұйымдастыру және жоспарлауға дайын болуы тиіс. 

4 слайд

Педагогикалық этикаға қойылатын талаптар 1 Нарықтық экономика оқытудың шарттарын өзгертті. Оқытушының ролі де өзгерді. Егер бұрын оның негізгі бағыты лектор болу- лекциялық формада білім беру міндеттеріне үйлесе қазір жоғары оқу орны және техникум (колледж) оқытушысының басты ролі- оқуға үйрету, өзінің студенттерінің танымдық әрекеттерін ұйымдастыра білу және оған жетекшілік ету. Бұл біздің заманымызда оқытушыға қойылатын бірінші талап. Ойлауға үйрету болып табылады оқытудың қажетті шарты. 2 Педагогикалық этикаға қойылатын екінші талап қазіргі заманғы еңбек ерекшеліктерінен тұрады: студенттерді ұжымдық еңбектегі міндеттерді шешуге үйрету, ұжым мүшесі болуға  үйрету қажет, яғни студентті ұжымдық іс – әрекетке орындаушы, ұйымдастырушы ретінде дайындау қажет; 3 Педагогикалық этикаға қойылатын үшінші талап біздің ұрпақтарымыз даярланатын мамандықтар сипатымен бейнеленеді. Маман біздің қоғамның мораль нормаларына сүйене отырып, ұжымның іс – әрекеттерін басқару, ұйымдастыру және жоспарлауға дайын болуы тиіс. 

5 слайд

5 слайд

Іскерлік-ұйымдастыру мәдениетінің елеулі нышаны, қызметтің белгілі бір жеке іс бабындағы аса маңызды белгісі, ұтымды ұйымдасқ

6 слайд
Іскерлік-ұйымдастыру мәдениетінің елеулі нышаны, қызметтің белгілі бір жеке іс бабындағы аса маңызды белгісі, ұтымды ұйымдасқан, істің мүддесіне айқын бағдарланған белсенділік; қызметкердің мінез-құлқының белгісі, жеке басының қасиеті, қабілет-қарымы, еңбексүйгіштігі, өзінің кәсіптік міндеттеріне іскерлікпен қарауы, еңбек қызметін тиімді пайдалана білу, қол астындағы қызметкерлердің қызметін ұйымдастыра білуі, іске жұмылдыра білуі.

6 слайд

Іскерлік-ұйымдастыру мәдениетінің елеулі нышаны, қызметтің белгілі бір жеке іс бабындағы аса маңызды белгісі, ұтымды ұйымдасқан, істің мүддесіне айқын бағдарланған белсенділік; қызметкердің мінез-құлқының белгісі, жеке басының қасиеті, қабілет-қарымы, еңбексүйгіштігі, өзінің кәсіптік міндеттеріне іскерлікпен қарауы, еңбек қызметін тиімді пайдалана білу, қол астындағы қызметкерлердің қызметін ұйымдастыра білуі, іске жұмылдыра білуі.

Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы - Екі этикада коммуникативті қарым-қатынас бар - Интерактивті қарым-қатына

7 слайд
Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы - Екі этикада коммуникативті қарым-қатынас бар - Интерактивті қарым-қатынас – адамдардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру. - тілдесу, қарым-қатынас жасау - Сөйлесу икемділігі - Өзін-өзі ұстай білу - Өзіне сенімділік - Өз сөзін дәлелдей алу және өзгелерге талап қоя білу - Жауапкершілік - Өзіндік эикасы сақталуы - Белгілі бір мақсат арқылы нәтижеге жету

7 слайд

Педагогикалық және іскерлік этиканың өзара байланысы - Екі этикада коммуникативті қарым-қатынас бар - Интерактивті қарым-қатынас – адамдардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру. - тілдесу, қарым-қатынас жасау - Сөйлесу икемділігі - Өзін-өзі ұстай білу - Өзіне сенімділік - Өз сөзін дәлелдей алу және өзгелерге талап қоя білу - Жауапкершілік - Өзіндік эикасы сақталуы - Белгілі бір мақсат арқылы нәтижеге жету

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ