Педагогикалық оқу Амонашвили
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дайындаған: №273 орта мектебі
өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Ж.М. ЕсиркееваШ.А. Амонашвилидің шығармашылық жұмыстары аясында
«Әлемге сүйіспеншілікпен қараймын»
атты педагогикалық оқу
1 слайд
Дайындаған: №273 орта мектебі өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Ж.М. ЕсиркееваШ.А. Амонашвилидің шығармашылық жұмыстары аясында «Әлемге сүйіспеншілікпен қараймын» атты педагогикалық оқу
2 слайд
ЖОСПАРЫ:
I. Кіріспе бөлім
1 .1. Амонашвили туралы қысқаша мәлімет
1.2. Еңбектері
II. Негізгі бөлім
2.1. Методикасы
III. Қорытынды бөлім
2 слайд
ЖОСПАРЫ: I. Кіріспе бөлім 1 .1. Амонашвили туралы қысқаша мәлімет 1.2. Еңбектері II. Негізгі бөлім 2.1. Методикасы III. Қорытынды бөлім
3 слайд
Ш. А. Амонашвили
1931 жылы 8 наурызда Тбилиси
қаласында дүниеге келген.
Амонашвили психология
ғылымдарының докторы,
профессор. Ресей білім беру
академиясының академигі, Ресей
Федерациясының мемлекеттік
сыйлығының лауреаты, Украина
педагогика ғылым академиясының
шетелдік мүшесі, Сәуегей Климент
Охридский (Болгария)атындағы
София университетінің құрметті
докторы, Мәскеу Мемлекеттік
педагогикалық университетінің
еңбегі сіңген профессоры, әртүрлі
мемлекеттердің бірнеше
университеттерінің құрметті
профессоры .
3 слайд
Ш. А. Амонашвили 1931 жылы 8 наурызда Тбилиси қаласында дүниеге келген. Амонашвили психология ғылымдарының докторы, профессор. Ресей білім беру академиясының академигі, Ресей Федерациясының мемлекеттік сыйлығының лауреаты, Украина педагогика ғылым академиясының шетелдік мүшесі, Сәуегей Климент Охридский (Болгария)атындағы София университетінің құрметті докторы, Мәскеу Мемлекеттік педагогикалық университетінің еңбегі сіңген профессоры, әртүрлі мемлекеттердің бірнеше университеттерінің құрметті профессоры .
4 слайд
Ш. А. Амонашвили
еңбектері және оның
негізгі идеясы
20-ғасырдың өзінде
үлкен классикалық
педагогиканың
негізі болып
саналады.
4 слайд
Ш. А. Амонашвили еңбектері және оның негізгі идеясы 20-ғасырдың өзінде үлкен классикалық педагогиканың негізі болып саналады.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Амонашвилидің
педагогикалық
методикасы
Амонашвилидің методикасымен
оқытылатын мектептердің
қарапайым классикалық
мектептерден айырмашылығы-онда
баға қойылмайды және қатаң тәртіп
талап етілмейді. Әрбір сабақ өзара
өмірмен байланыстырылады және
балаға ойлап, армандап,өзін көрсете
білуіне толық мумкіндік жасалған.
Бірден-бір сабақтың ерекше әрі
қызықты сәті балалардың айтқысы
келген ойларын мұғалімнің құлағына
сыбырлап айтуы болып табылады.
6 слайд
Амонашвилидің педагогикалық методикасы Амонашвилидің методикасымен оқытылатын мектептердің қарапайым классикалық мектептерден айырмашылығы-онда баға қойылмайды және қатаң тәртіп талап етілмейді. Әрбір сабақ өзара өмірмен байланыстырылады және балаға ойлап, армандап,өзін көрсете білуіне толық мумкіндік жасалған. Бірден-бір сабақтың ерекше әрі қызықты сәті балалардың айтқысы келген ойларын мұғалімнің құлағына сыбырлап айтуы болып табылады.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Баланың ішкі жан дүниесін қуаныш отын сыйлау керек.
Ш.А. Амонашвили
Әрбір бала-керемет рухани күш иесі. Кез-келген мұғалім
әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің
мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады.
Білімге деген құштарлығын көбейтеді.
8 слайд
Баланың ішкі жан дүниесін қуаныш отын сыйлау керек. Ш.А. Амонашвили Әрбір бала-керемет рухани күш иесі. Кез-келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді.
9 слайд
Ізгі-педагог Ш.А. Амонашвилидің
«Мектепке - алты жастан» еңбегі туралы пікірі
«Aлты жасар бaлалар - бaлалар
мемлекетiндегi ерекше халық» деп
Амонашвили aйтқандай, aлты жас-
балaның aқыл - ойы дамуы мен
әлеуметтік дaярлығына ең қолaйлы
кезең. Сондықтaн біздерге, олардың
мұғaлімдері мен тәрбиешілеріне
Амонашвили мынадай үш жолды
ұсынған. Бірiншіден: алты жасар
балаға бaйланысты қaндай
проблемaлар тууы мүмкiн екенін,
екiншіден: партaда дәл жетi жaстағы
балaлар емеc, бacқа балалардың
oтырғанын сезіне oтырып, oлармен
бaсқаша жұмыс iстеу керектiгін,
үшiншiден: өзiнің педогогикaлық iс-
тәжірибесімен aлты жасaр
бaлалармен қaлай жұмыс жaсау
керектiгін және оқу тәсiлдерін дұрыс
қолдaна білуiне баса назар аударуы.
9 слайд
Ізгі-педагог Ш.А. Амонашвилидің «Мектепке - алты жастан» еңбегі туралы пікірі «Aлты жасар бaлалар - бaлалар мемлекетiндегi ерекше халық» деп Амонашвили aйтқандай, aлты жас- балaның aқыл - ойы дамуы мен әлеуметтік дaярлығына ең қолaйлы кезең. Сондықтaн біздерге, олардың мұғaлімдері мен тәрбиешілеріне Амонашвили мынадай үш жолды ұсынған. Бірiншіден: алты жасар балаға бaйланысты қaндай проблемaлар тууы мүмкiн екенін, екiншіден: партaда дәл жетi жaстағы балaлар емеc, бacқа балалардың oтырғанын сезіне oтырып, oлармен бaсқаша жұмыс iстеу керектiгін, үшiншiден: өзiнің педогогикaлық iс- тәжірибесімен aлты жасaр бaлалармен қaлай жұмыс жaсау керектiгін және оқу тәсiлдерін дұрыс қолдaна білуiне баса назар аударуы.
10 слайд
•
Ізгілік педагогикасының
манифесі
•
Баланы философиялық тұрғыдан
қабылдау
•
Ізгілікті педагогика манифесінде
мұғалім -нұр себуші, нұр таратушы,
бала сол нұрды іздеуші,сол нұрға
ұмтылушы деп жазылған.Ал, нұрлы
балаларға қандай педагогика
қажет.Оларға сүйіспеншілік, мейірім
ділік,түсіністік,шабыттандыру,
құлшындыру,жанашырлық,
қорғаныш педагогикасы
керек.Мұндай педагогика
оқушыларды тектілікке,
бекзаттыққа,кішіпейілділікке,олар
дың танымдық белсенділіктерінің
өсуіне,сонымен қатар өздерінің
өмірлік бағытын іздеуіне бағыт-
бағдар береді.
10 слайд
• Ізгілік педагогикасының манифесі • Баланы философиялық тұрғыдан қабылдау • Ізгілікті педагогика манифесінде мұғалім -нұр себуші, нұр таратушы, бала сол нұрды іздеуші,сол нұрға ұмтылушы деп жазылған.Ал, нұрлы балаларға қандай педагогика қажет.Оларға сүйіспеншілік, мейірім ділік,түсіністік,шабыттандыру, құлшындыру,жанашырлық, қорғаныш педагогикасы керек.Мұндай педагогика оқушыларды тектілікке, бекзаттыққа,кішіпейілділікке,олар дың танымдық белсенділіктерінің өсуіне,сонымен қатар өздерінің өмірлік бағытын іздеуіне бағыт- бағдар береді.
11 слайд
«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді.Және әрбір сәбидің өзіне
тиесілі жаны,ішкі дүниесінің сәулесі бар.Ата-ана мен педагогтың міндеті
сол сәуленің жоғалып кетуіне жол бермей,балаға өз өмір жолына бағыт
көрсету.Балаға білім ұшқынын сыйлау үшін,мұғалім жарық сәулесімен
өзі нұрлана білуі керек».
11 слайд
«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді.Және әрбір сәбидің өзіне тиесілі жаны,ішкі дүниесінің сәулесі бар.Ата-ана мен педагогтың міндеті сол сәуленің жоғалып кетуіне жол бермей,балаға өз өмір жолына бағыт көрсету.Балаға білім ұшқынын сыйлау үшін,мұғалім жарық сәулесімен өзі нұрлана білуі керек».
12 слайд
Адами қарым-қатынастар әлемі
12 слайд
Адами қарым-қатынастар әлемі
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
Барлығыңызға сәттілік тілеймін!
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!!! Барлығыңызға сәттілік тілеймін!