Материалдар / Педагогикалық оқу Амонашвили
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогикалық оқу Амонашвили

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану пәнінен педоқу тақырыбы:"Әлемге сүйіспеншілікпен қараймын".Өзін-өзі тану пәні мұғалімдеріне керек материал деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
1458
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дайындаған: №273 орта мектебі өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Ж.М. ЕсиркееваШ.А. Амонашвилидің шығармашылық жұмыстары аясында

1 слайд
Дайындаған: №273 орта мектебі өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Ж.М. ЕсиркееваШ.А. Амонашвилидің шығармашылық жұмыстары аясында «Әлемге сүйіспеншілікпен қараймын» атты педагогикалық оқу

1 слайд

Дайындаған: №273 орта мектебі өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Ж.М. ЕсиркееваШ.А. Амонашвилидің шығармашылық жұмыстары аясында «Әлемге сүйіспеншілікпен қараймын» атты педагогикалық оқу

ЖОСПАРЫ: I. Кіріспе бөлім 1 .1. Амонашвили туралы қысқаша мәлімет 1.2. Еңбектері II. Негізгі бөлім 2.1. Методика

2 слайд
ЖОСПАРЫ: I. Кіріспе бөлім 1 .1. Амонашвили туралы қысқаша мәлімет 1.2. Еңбектері II. Негізгі бөлім 2.1. Методикасы III. Қорытынды бөлім

2 слайд

ЖОСПАРЫ: I. Кіріспе бөлім 1 .1. Амонашвили туралы қысқаша мәлімет 1.2. Еңбектері II. Негізгі бөлім 2.1. Методикасы III. Қорытынды бөлім

Ш. А. Амонашвили 1931 жылы 8 наурызда Тбилиси қаласында дүниеге келген. Амонашвили психология ғылымдарының докторы, пр

3 слайд
Ш. А. Амонашвили 1931 жылы 8 наурызда Тбилиси қаласында дүниеге келген. Амонашвили психология ғылымдарының докторы, профессор. Ресей білім беру академиясының академигі, Ресей Федерациясының мемлекеттік сыйлығының лауреаты, Украина педагогика ғылым академиясының шетелдік мүшесі, Сәуегей Климент Охридский (Болгария)атындағы София университетінің құрметті докторы, Мәскеу Мемлекеттік педагогикалық университетінің еңбегі сіңген профессоры, әртүрлі мемлекеттердің бірнеше университеттерінің құрметті профессоры .

3 слайд

Ш. А. Амонашвили 1931 жылы 8 наурызда Тбилиси қаласында дүниеге келген. Амонашвили психология ғылымдарының докторы, профессор. Ресей білім беру академиясының академигі, Ресей Федерациясының мемлекеттік сыйлығының лауреаты, Украина педагогика ғылым академиясының шетелдік мүшесі, Сәуегей Климент Охридский (Болгария)атындағы София университетінің құрметті докторы, Мәскеу Мемлекеттік педагогикалық университетінің еңбегі сіңген профессоры, әртүрлі мемлекеттердің бірнеше университеттерінің құрметті профессоры .

Ш. А. Амонашвили еңбектері және оның негізгі идеясы 20-ғасырдың өзінде үлкен классикалық педагогиканың негізі бол

4 слайд
Ш. А. Амонашвили еңбектері және оның негізгі идеясы 20-ғасырдың өзінде үлкен классикалық педагогиканың негізі болып саналады.

4 слайд

Ш. А. Амонашвили еңбектері және оның негізгі идеясы 20-ғасырдың өзінде үлкен классикалық педагогиканың негізі болып саналады.

5 слайд

5 слайд

Амонашвилидің педагогикалық методикасы Амонашвилидің методикасымен оқытылатын мектептердің қарапайым

6 слайд
Амонашвилидің педагогикалық методикасы Амонашвилидің методикасымен оқытылатын мектептердің қарапайым классикалық мектептерден айырмашылығы-онда баға қойылмайды және қатаң тәртіп талап етілмейді. Әрбір сабақ өзара өмірмен байланыстырылады және балаға ойлап, армандап,өзін көрсете білуіне толық мумкіндік жасалған. Бірден-бір сабақтың ерекше әрі қызықты сәті балалардың айтқысы келген ойларын мұғалімнің құлағына сыбырлап айтуы болып табылады.

6 слайд

Амонашвилидің педагогикалық методикасы Амонашвилидің методикасымен оқытылатын мектептердің қарапайым классикалық мектептерден айырмашылығы-онда баға қойылмайды және қатаң тәртіп талап етілмейді. Әрбір сабақ өзара өмірмен байланыстырылады және балаға ойлап, армандап,өзін көрсете білуіне толық мумкіндік жасалған. Бірден-бір сабақтың ерекше әрі қызықты сәті балалардың айтқысы келген ойларын мұғалімнің құлағына сыбырлап айтуы болып табылады.

7 слайд

7 слайд

Баланың ішкі жан дүниесін қуаныш отын сыйлау керек. Ш.А. Амонашвили Әрбір бала-керемет рух

8 слайд
Баланың ішкі жан дүниесін қуаныш отын сыйлау керек. Ш.А. Амонашвили Әрбір бала-керемет рухани күш иесі. Кез-келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді.

8 слайд

Баланың ішкі жан дүниесін қуаныш отын сыйлау керек. Ш.А. Амонашвили Әрбір бала-керемет рухани күш иесі. Кез-келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді.

Ізгі-педагог Ш.А. Амонашвилидің «Мектепке - алты жастан» еңбегі туралы пікірі «Aлты жасар бaлалар - бaлалар

9 слайд
Ізгі-педагог Ш.А. Амонашвилидің «Мектепке - алты жастан» еңбегі туралы пікірі «Aлты жасар бaлалар - бaлалар мемлекетiндегi ерекше халық» деп Амонашвили aйтқандай, aлты жас- балaның aқыл - ойы дамуы мен әлеуметтік дaярлығына ең қолaйлы кезең. Сондықтaн біздерге, олардың мұғaлімдері мен тәрбиешілеріне Амонашвили мынадай үш жолды ұсынған. Бірiншіден: алты жасар балаға бaйланысты қaндай проблемaлар тууы мүмкiн екенін, екiншіден: партaда дәл жетi жaстағы балaлар емеc, бacқа балалардың oтырғанын сезіне oтырып, oлармен бaсқаша жұмыс iстеу керектiгін, үшiншiден: өзiнің педогогикaлық iс- тәжірибесімен aлты жасaр бaлалармен қaлай жұмыс жaсау керектiгін және оқу тәсiлдерін дұрыс қолдaна білуiне баса назар аударуы.

9 слайд

Ізгі-педагог Ш.А. Амонашвилидің «Мектепке - алты жастан» еңбегі туралы пікірі «Aлты жасар бaлалар - бaлалар мемлекетiндегi ерекше халық» деп Амонашвили aйтқандай, aлты жас- балaның aқыл - ойы дамуы мен әлеуметтік дaярлығына ең қолaйлы кезең. Сондықтaн біздерге, олардың мұғaлімдері мен тәрбиешілеріне Амонашвили мынадай үш жолды ұсынған. Бірiншіден: алты жасар балаға бaйланысты қaндай проблемaлар тууы мүмкiн екенін, екiншіден: партaда дәл жетi жaстағы балaлар емеc, бacқа балалардың oтырғанын сезіне oтырып, oлармен бaсқаша жұмыс iстеу керектiгін, үшiншiден: өзiнің педогогикaлық iс- тәжірибесімен aлты жасaр бaлалармен қaлай жұмыс жaсау керектiгін және оқу тәсiлдерін дұрыс қолдaна білуiне баса назар аударуы.

• Ізгілік педагогикасының манифесі • Баланы философиялық тұрғыдан қабылдау • Ізгілікті педагогика манифесінде мұғалім -нұр се

10 слайд
• Ізгілік педагогикасының манифесі • Баланы философиялық тұрғыдан қабылдау • Ізгілікті педагогика манифесінде мұғалім -нұр себуші, нұр таратушы, бала сол нұрды іздеуші,сол нұрға ұмтылушы деп жазылған.Ал, нұрлы балаларға қандай педагогика қажет.Оларға сүйіспеншілік, мейірім ділік,түсіністік,шабыттандыру, құлшындыру,жанашырлық, қорғаныш педагогикасы керек.Мұндай педагогика оқушыларды тектілікке, бекзаттыққа,кішіпейілділікке,олар дың танымдық белсенділіктерінің өсуіне,сонымен қатар өздерінің өмірлік бағытын іздеуіне бағыт- бағдар береді.

10 слайд

• Ізгілік педагогикасының манифесі • Баланы философиялық тұрғыдан қабылдау • Ізгілікті педагогика манифесінде мұғалім -нұр себуші, нұр таратушы, бала сол нұрды іздеуші,сол нұрға ұмтылушы деп жазылған.Ал, нұрлы балаларға қандай педагогика қажет.Оларға сүйіспеншілік, мейірім ділік,түсіністік,шабыттандыру, құлшындыру,жанашырлық, қорғаныш педагогикасы керек.Мұндай педагогика оқушыларды тектілікке, бекзаттыққа,кішіпейілділікке,олар дың танымдық белсенділіктерінің өсуіне,сонымен қатар өздерінің өмірлік бағытын іздеуіне бағыт- бағдар береді.

«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді.Және әрбір сәбидің өзіне тиесілі жаны,ішкі дүниесінің сәулесі бар.Ата-ана мен педагог

11 слайд
«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді.Және әрбір сәбидің өзіне тиесілі жаны,ішкі дүниесінің сәулесі бар.Ата-ана мен педагогтың міндеті сол сәуленің жоғалып кетуіне жол бермей,балаға өз өмір жолына бағыт көрсету.Балаға білім ұшқынын сыйлау үшін,мұғалім жарық сәулесімен өзі нұрлана білуі керек».

11 слайд

«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді.Және әрбір сәбидің өзіне тиесілі жаны,ішкі дүниесінің сәулесі бар.Ата-ана мен педагогтың міндеті сол сәуленің жоғалып кетуіне жол бермей,балаға өз өмір жолына бағыт көрсету.Балаға білім ұшқынын сыйлау үшін,мұғалім жарық сәулесімен өзі нұрлана білуі керек».

Адами қарым-қатынастар әлемі

12 слайд
Адами қарым-қатынастар әлемі

12 слайд

Адами қарым-қатынастар әлемі

13 слайд

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!!! Барлығыңызға сәттілік тілеймін!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!!! Барлығыңызға сәттілік тілеймін!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!!! Барлығыңызға сәттілік тілеймін!