Педагогикалық психология пәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагогикалық психология
пәніПсихология
1 слайд
Педагогикалық психология пәніПсихология
2 слайд
1 Педагогикалық психология
2 Педагогикалық психология салалары
3 Дамуының негізгі бағыттары
4 Үлес қосқан ғалымдар
5 Қалыптасуы үшін тарихындағы 3 маңызыЖоспар
2 слайд
1 Педагогикалық психология 2 Педагогикалық психология салалары 3 Дамуының негізгі бағыттары 4 Үлес қосқан ғалымдар 5 Қалыптасуы үшін тарихындағы 3 маңызыЖоспар
3 слайд
Педагогикалық психология - психологияның тәрбиелеу және оқыту
жағдайындағы баланың психикалық іс-әрекетін зерделейтін
сала. Педагогикалық психология — балаларды оқыту мен
тәрбиелеу мәселелері туралы білімдерді қарастыратын, сондай-ақ
мұғалімдердің, тәрбиешілердің, ата-аналардың, педагогикалық
топтар мен ұжымдардың іс-әрекетінің психологиялық негіздерін
зерттейтін психология ғылымының саласы.Психология
3 слайд
Педагогикалық психология - психологияның тәрбиелеу және оқыту жағдайындағы баланың психикалық іс-әрекетін зерделейтін сала. Педагогикалық психология — балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелері туралы білімдерді қарастыратын, сондай-ақ мұғалімдердің, тәрбиешілердің, ата-аналардың, педагогикалық топтар мен ұжымдардың іс-әрекетінің психологиялық негіздерін зерттейтін психология ғылымының саласы.Психология
4 слайд
Педагогикалық-психологиялық салалары:
Педагогика психология
психологиялық білімдердің
әдеуметтік диферециалды
психологиямен және т.б басқа
салаларымен ең алдымен жас
ерекшелік психологиямен
байланысты. Психология
4 слайд
Педагогикалық-психологиялық салалары: Педагогика психология психологиялық білімдердің әдеуметтік диферециалды психологиямен және т.б басқа салаларымен ең алдымен жас ерекшелік психологиямен байланысты. Психология
5 слайд
Педагогикалық психологияның пайда болуы мен дамуына
психология дамуының негізгі бағыттары қандай әсерін
тигізеді.
Педагогикалық психология — жалпы психологиялық білімнің саласы деген тұжырымдама
оның осы білімдердің негізінде, яғни психикалық даму оның қозушы күшітері,адамның даралық
және жыныстық жас ерекшеліктері, оның тұлға ретінде жетілуі мен дамуы жайлы білімдердің
негізінде қалыптасатынын білдіреді. Сондықтан Педагогикалық психология психологиялық
білімдердің (әлеуметтік, дифференциалды психологиямен,) т.б.басқа салаларымен, ең алдымен
жас ерекшелік психологиясымен байланысты.Психология
5 слайд
Педагогикалық психологияның пайда болуы мен дамуына психология дамуының негізгі бағыттары қандай әсерін тигізеді. Педагогикалық психология — жалпы психологиялық білімнің саласы деген тұжырымдама оның осы білімдердің негізінде, яғни психикалық даму оның қозушы күшітері,адамның даралық және жыныстық жас ерекшеліктері, оның тұлға ретінде жетілуі мен дамуы жайлы білімдердің негізінде қалыптасатынын білдіреді. Сондықтан Педагогикалық психология психологиялық білімдердің (әлеуметтік, дифференциалды психологиямен,) т.б.басқа салаларымен, ең алдымен жас ерекшелік психологиясымен байланысты.Психология
6 слайд
Педагогикалық психологияны бір жағынан пәнаралық ретінде, ал екінші
жағынан, ғылыми білімнің дербес саласы ретіндегі түсіндірмесі Б.Г.Ананьев
позитциясымен теңестірілді. Б.Г.Ананьев бойынша, педагогикалық психология-
шекаралық, кешендік білімдер саласы, ол «педагогика мен психологияның
ортасынан белгілі орын алып, үсіп келе жатқан ұрпақты дамыту, оқыту,
тәрбиелеу арасындағы үзара байланысты бірлесе зерттеу сферасына айналды».
В.И. Гинецинский бойынша, педагогика оның теоретикалық және тәжірибелік
жақтарында онымен тығыз байланысқан дербес ғылым болып табылыды. Ал,
жалпы және жас ерекшелік психология онымен іштей тығыз, үздіксіз
байланыста болатын жалпы психологиялық білім сапасы.Психология
6 слайд
Педагогикалық психологияны бір жағынан пәнаралық ретінде, ал екінші жағынан, ғылыми білімнің дербес саласы ретіндегі түсіндірмесі Б.Г.Ананьев позитциясымен теңестірілді. Б.Г.Ананьев бойынша, педагогикалық психология- шекаралық, кешендік білімдер саласы, ол «педагогика мен психологияның ортасынан белгілі орын алып, үсіп келе жатқан ұрпақты дамыту, оқыту, тәрбиелеу арасындағы үзара байланысты бірлесе зерттеу сферасына айналды». В.И. Гинецинский бойынша, педагогика оның теоретикалық және тәжірибелік жақтарында онымен тығыз байланысқан дербес ғылым болып табылыды. Ал, жалпы және жас ерекшелік психология онымен іштей тығыз, үздіксіз байланыста болатын жалпы психологиялық білім сапасы.Психология
7 слайд
Психология
Қазақстанда педагогикалық психологиядан тұңғыш рет еңбектер жазып,
педагогикалық, психологиялық ғылымдар саласында ғылыми
қызметкерлер даярлауға үлес қосқан қазақтың тұңғыш психолог-ғалымы,
жоғары және арнаулы орта білім Министрлігінің педагогика және
психология саласындағы ғылыми – әдістемелік кеңестің төрағасы болған
және т.б. қоғамдық жұмыстар атқарған, Қазақ ССР Ғылым
Академиясының академигі, профессор Т.Т.Тәжібаев (1910-1964) Педагогикалық психология ғылымына үлес қосқан
ғалымдардың еңбектері
7 слайд
Психология Қазақстанда педагогикалық психологиядан тұңғыш рет еңбектер жазып, педагогикалық, психологиялық ғылымдар саласында ғылыми қызметкерлер даярлауға үлес қосқан қазақтың тұңғыш психолог-ғалымы, жоғары және арнаулы орта білім Министрлігінің педагогика және психология саласындағы ғылыми – әдістемелік кеңестің төрағасы болған және т.б. қоғамдық жұмыстар атқарған, Қазақ ССР Ғылым Академиясының академигі, профессор Т.Т.Тәжібаев (1910-1964) Педагогикалық психология ғылымына үлес қосқан ғалымдардың еңбектері
8 слайд
•
Психология и педагогическая психология
К.Д.Ушинского,1948;
•
Философские, психологические и педагогичесие взгляды
Абая Кунанбаева,1957:
•
Просвещение и школы Казахстана во второй половине x| x
в.1965;
•
Абай Кунанбаев о воспитании молодежи,1965;
•
Педагогическая мысль в Казахстане.Психология
Еңбектері:
8 слайд
• Психология и педагогическая психология К.Д.Ушинского,1948; • Философские, психологические и педагогичесие взгляды Абая Кунанбаева,1957: • Просвещение и школы Казахстана во второй половине x| x в.1965; • Абай Кунанбаев о воспитании молодежи,1965; • Педагогическая мысль в Казахстане.Психология Еңбектері:
9 слайд
Психология
Педагогикалық және жас ерекшелігі
психологиясы саласында адамның
сөйлеу, ойлау және рефлексивтік іс-
әрекетін кең тұрғыда зерттеген ғалым –
зерттеуші, психология ғылымдарының
докторы М.М.Мұқанов.
9 слайд
Психология Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы саласында адамның сөйлеу, ойлау және рефлексивтік іс- әрекетін кең тұрғыда зерттеген ғалым – зерттеуші, психология ғылымдарының докторы М.М.Мұқанов.
10 слайд
.Психология
Әл-Фараби атындағы Қазақтың Ұлттық университетінің
профессоры, педагогика ғылымдарының докторы, 2003
жылы «Қазақ психологиясының дамуы мен қалыптасуы»
атты психологиядандокторлық диссертация қорғаған
психология ғылымдарының докторы Қ.Б.Жарықбаев
10 слайд
.Психология Әл-Фараби атындағы Қазақтың Ұлттық университетінің профессоры, педагогика ғылымдарының докторы, 2003 жылы «Қазақ психологиясының дамуы мен қалыптасуы» атты психологиядандокторлық диссертация қорғаған психология ғылымдарының докторы Қ.Б.Жарықбаев
11 слайд
Психология
Педагогикалық психологияның қалыптасуы үшін
оның тарихындағы әрбір үш кезеңнің маңызы
қандай?
Педагогикалық психология - жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік
психология, тұлға психологиясы, теоретикалық және практикалық
педагогикаға негізделінген білімнің пәнаралық дербес саласы болып
табылады. Оның өзінің жеке пайда болу және даму тарихы бар, оны
талдау бізге оның зерттеу пәнінің мәні мен ерекшелігін түсінуге
мүмкіндік береді.
11 слайд
Психология Педагогикалық психологияның қалыптасуы үшін оның тарихындағы әрбір үш кезеңнің маңызы қандай? Педагогикалық психология - жалпы, жас ерекшелік, әлеуметтік психология, тұлға психологиясы, теоретикалық және практикалық педагогикаға негізделінген білімнің пәнаралық дербес саласы болып табылады. Оның өзінің жеке пайда болу және даму тарихы бар, оны талдау бізге оның зерттеу пәнінің мәні мен ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді.
12 слайд
Педагогикалық психологияның даму
кезеңдері:
I кезең – XVII ғ. ортасы – XIX ғ. аяғы
II кезең - XIX ғ. аяғы - XX ғ. ортасы
III кезең - XX ғ. ортасынан бастапПсихология
12 слайд
Педагогикалық психологияның даму кезеңдері: I кезең – XVII ғ. ортасы – XIX ғ. аяғы II кезең - XIX ғ. аяғы - XX ғ. ортасы III кезең - XX ғ. ортасынан бастапПсихология
13 слайд
Бірінші алғы шартты кезең, бір жағынан ,
И. Ньютонның механистикалық түсінігінің басымдылығымен,
Ч. Дарвиннің эволюциялық идеяларымен, Дж. Локктың
психикалық өмірді ассоциативтік түсіну - психикалық өмірдің
негізін сезімдік әсерлену құрайды деген ежелден дамып келе
жатқан ілім - сенсуализммен сипатталады. Басқа жағынан
алғанда, бұл кезең негізінен педагогикалық болмысты байқау,
талдау және баға беруге негізделген ойша жорытылған,
қисынды құрылған жорытпалар кезеңі.Психология
1 КЕЗЕҢ МАҢЫЗЫ
13 слайд
Бірінші алғы шартты кезең, бір жағынан , И. Ньютонның механистикалық түсінігінің басымдылығымен, Ч. Дарвиннің эволюциялық идеяларымен, Дж. Локктың психикалық өмірді ассоциативтік түсіну - психикалық өмірдің негізін сезімдік әсерлену құрайды деген ежелден дамып келе жатқан ілім - сенсуализммен сипатталады. Басқа жағынан алғанда, бұл кезең негізінен педагогикалық болмысты байқау, талдау және баға беруге негізделген ойша жорытылған, қисынды құрылған жорытпалар кезеңі.Психология 1 КЕЗЕҢ МАҢЫЗЫ
14 слайд
Педагогикалық психологияның құрылуының осы негізгі кезеңінде
қалыптасқан ғылым ретінде дербестілігі туралы тек психодиагнос-
тиканы пайдалану, мектеп зертханаларының, эксперименталдық-
педагогикалық жүйелер мен бағдарламалардың кеңінен таралуы, 22
педологияның пайда болуы ғана емес, 50-ші жылдардан бастап
педагогикалық психология дамуының үшінші кезеңінде жүзеге
асырыла бастаған, білім беру процесін ғылыми рефлексиялау
талпыныстары , оны теоретикалық тұрғыдан түсіну мағыналылығы
дәлел бола алады.Психология
2 КЕЗЕҢ МАҢЫЗЫ
14 слайд
Педагогикалық психологияның құрылуының осы негізгі кезеңінде қалыптасқан ғылым ретінде дербестілігі туралы тек психодиагнос- тиканы пайдалану, мектеп зертханаларының, эксперименталдық- педагогикалық жүйелер мен бағдарламалардың кеңінен таралуы, 22 педологияның пайда болуы ғана емес, 50-ші жылдардан бастап педагогикалық психология дамуының үшінші кезеңінде жүзеге асырыла бастаған, білім беру процесін ғылыми рефлексиялау талпыныстары , оны теоретикалық тұрғыдан түсіну мағыналылығы дәлел бола алады.Психология 2 КЕЗЕҢ МАҢЫЗЫ
15 слайд
Осы 3 кезеңде педагогикалық психологияның өз дамуында
компьютерлік техниканы пайдаланып жаңа сатыға көшуінің
алғы шарттарының қалыптасуы адамзаттың XXI ғасырға –
Адам ғасыры, гуманитарлық дәуір ғасырына көшудің
глобалды проблемаларын шешумен астарласып жатыр. Бұл
жаңа дәуірде жаңа ақпараттық технологияларды құрушы,
оны еркін пайдаланатын адамның дамуы оған жаңа
индустриялық, ақпараттық кеңістікте еркіндік береді.Психология
3 КЕЗЕҢ МАҢЫЗЫ
15 слайд
Осы 3 кезеңде педагогикалық психологияның өз дамуында компьютерлік техниканы пайдаланып жаңа сатыға көшуінің алғы шарттарының қалыптасуы адамзаттың XXI ғасырға – Адам ғасыры, гуманитарлық дәуір ғасырына көшудің глобалды проблемаларын шешумен астарласып жатыр. Бұл жаңа дәуірде жаңа ақпараттық технологияларды құрушы, оны еркін пайдаланатын адамның дамуы оған жаңа индустриялық, ақпараттық кеңістікте еркіндік береді.Психология 3 КЕЗЕҢ МАҢЫЗЫ
16 слайд
Назарларыңызға
рахмет !Психология
16 слайд
Назарларыңызға рахмет !Психология