Материалдар / Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы таныстырылым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы таныстырылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы курсы бойынша өткізген іс-шараларға таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
1494
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тізбектелген сабақтар топтамасы мұғалімдерге болып жатқан өзгерістердің өзінің тәжірибесіне ықпалын ескере отырып, өзінің оқыту

1 слайд
Тізбектелген сабақтар топтамасы мұғалімдерге болып жатқан өзгерістердің өзінің тәжірибесіне ықпалын ескере отырып, өзінің оқыту тәжірибесіне Бағдарламада ұсынылған идеяларды енгізуге мүмкіндік береді. Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері Міндеті: 1. Теориялық білімімді дамыту 2.Тізбектелген сабақтар топтамасына 7 модульді кірістіре отырып , жоспарлау 3. Тиімді әдіс-тәсілдерді барлық оқушыларды оқытуға, тақырыптарға сай етіп таңдау, қолдану Мақсаты: Натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу, табу. Жай және құрама сандардың анықтамаларын білу. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдану. 7 Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Оқушылардың жас ерекшелік-теріне сәйкес оқыту . Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. (Кубизм) АКТ-ны пайдалану (Сергіту сәті «Кім жылдам?» ) Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Постермен жұмысы (Шаттық шеңбері“, “Ой қозғау”, ойын, топпен жұмыс

1 слайд

Тізбектелген сабақтар топтамасы мұғалімдерге болып жатқан өзгерістердің өзінің тәжірибесіне ықпалын ескере отырып, өзінің оқыту тәжірибесіне Бағдарламада ұсынылған идеяларды енгізуге мүмкіндік береді. Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері Міндеті: 1. Теориялық білімімді дамыту 2.Тізбектелген сабақтар топтамасына 7 модульді кірістіре отырып , жоспарлау 3. Тиімді әдіс-тәсілдерді барлық оқушыларды оқытуға, тақырыптарға сай етіп таңдау, қолдану Мақсаты: Натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу, табу. Жай және құрама сандардың анықтамаларын білу. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдану. 7 Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Оқушылардың жас ерекшелік-теріне сәйкес оқыту . Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. (Кубизм) АКТ-ны пайдалану (Сергіту сәті «Кім жылдам?» ) Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Постермен жұмысы (Шаттық шеңбері“, “Ой қозғау”, ойын, топпен жұмыс

Кедергілер •Уақыт жетіспеуі •Материалдық база жетіспеуі (АКТ) Шешім •Оқытуды басқару барысында уақытты тиімді пайдалану •Мұ

2 слайд
Кедергілер •Уақыт жетіспеуі •Материалдық база жетіспеуі (АКТ) Шешім •Оқытуды басқару барысында уақытты тиімді пайдалану •Мұғалімдерден көмек сұрау арқылы ноудбукпен қамтамасыз ету Үйрендім •Сұрақ қою арқылы сын тұрғысынан ойлауды үйретуді •Сабақ тығыздығын уақытты ескере отырып жоспарлау керектігін

2 слайд

Кедергілер •Уақыт жетіспеуі •Материалдық база жетіспеуі (АКТ) Шешім •Оқытуды басқару барысында уақытты тиімді пайдалану •Мұғалімдерден көмек сұрау арқылы ноудбукпен қамтамасыз ету Үйрендім •Сұрақ қою арқылы сын тұрғысынан ойлауды үйретуді •Сабақ тығыздығын уақытты ескере отырып жоспарлау керектігін

Коучинг Тақырыбы: «Орта мерзімді жоспарлау» 7 модульді байланыстыра отырып, оқыту үдерісін жоспарлауды, тізбектелген сабақтар

3 слайд
Коучинг Тақырыбы: «Орта мерзімді жоспарлау» 7 модульді байланыстыра отырып, оқыту үдерісін жоспарлауды, тізбектелген сабақтар топтамасын жасаудың тиімді жолдарын көрсету

3 слайд

Коучинг Тақырыбы: «Орта мерзімді жоспарлау» 7 модульді байланыстыра отырып, оқыту үдерісін жоспарлауды, тізбектелген сабақтар топтамасын жасаудың тиімді жолдарын көрсету

Тәлім aлушының сaбaғынa қaтысып, сaбaқ бaрысындa проблемaлaрын aнықтaу Тәлімгерлік Тәлімгерлік бaғдaрлaмaсының мaқсaты Тәлім

4 слайд
Тәлім aлушының сaбaғынa қaтысып, сaбaқ бaрысындa проблемaлaрын aнықтaу Тәлімгерлік Тәлімгерлік бaғдaрлaмaсының мaқсaты Тәлім aлушығa жaңa оқыту әдіс- тәсілдерін түсіндіре отырып сaбaқтa оқушылaрдың өзін-өзі және өзaрa бaғaлaудың тиімді тәсілдерін үйрету. Жaңaшa сaбaқтың жоспaрын құрaстыру Өз сaбaғымa қaтыстырaмын Тәлім aлушының сaбaғынa қaтысу. Коучинг сессиясынa қaтыстыру.

4 слайд

Тәлім aлушының сaбaғынa қaтысып, сaбaқ бaрысындa проблемaлaрын aнықтaу Тәлімгерлік Тәлімгерлік бaғдaрлaмaсының мaқсaты Тәлім aлушығa жaңa оқыту әдіс- тәсілдерін түсіндіре отырып сaбaқтa оқушылaрдың өзін-өзі және өзaрa бaғaлaудың тиімді тәсілдерін үйрету. Жaңaшa сaбaқтың жоспaрын құрaстыру Өз сaбaғымa қaтыстырaмын Тәлім aлушының сaбaғынa қaтысу. Коучинг сессиясынa қaтыстыру.

Мақсаты: «Оқушылардың қалыптастырушы бағалауда дескриптор құру арқылы өзара және өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру». Педагогика

5 слайд
Мақсаты: «Оқушылардың қалыптастырушы бағалауда дескриптор құру арқылы өзара және өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру». Педагогикалық қоғамдастықтың проблемалық тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама негізінде сабақты оқытудың жаңа әдіс- тәсілдері арқылы жоспарлау» «Жаңашыл ұстаз» Мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығын құру Ата-аналар жиналысы: «Жаңартылған бағдарлама» «Натурал санның бөлгіші мен еселігі» тақырыбында сабақ өткізу Тәлімгерлік жұмыс Жaңaшa сaбaқтың жоспaрын құрaстыру Қоғамдастық мүшелерінің сабақтарына қатысу Коучинг «Орта мерзімді жоспарды құру» Гагарин ОМ Мүкарама ОМ М.В.Ломоносов ОМ Сартерек ОМ Абай ОММұжықсу НОМ Кеңсай ОМ Жаңа тұрмыс НОМ

5 слайд

Мақсаты: «Оқушылардың қалыптастырушы бағалауда дескриптор құру арқылы өзара және өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру». Педагогикалық қоғамдастықтың проблемалық тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама негізінде сабақты оқытудың жаңа әдіс- тәсілдері арқылы жоспарлау» «Жаңашыл ұстаз» Мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығын құру Ата-аналар жиналысы: «Жаңартылған бағдарлама» «Натурал санның бөлгіші мен еселігі» тақырыбында сабақ өткізу Тәлімгерлік жұмыс Жaңaшa сaбaқтың жоспaрын құрaстыру Қоғамдастық мүшелерінің сабақтарына қатысу Коучинг «Орта мерзімді жоспарды құру» Гагарин ОМ Мүкарама ОМ М.В.Ломоносов ОМ Сартерек ОМ Абай ОММұжықсу НОМ Кеңсай ОМ Жаңа тұрмыс НОМ

Мен қалай өзгердім? ОМЖ құруды үйрендім. Сабаққа тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды үйрендім.Сыни ойлауға арналған тапсыр

6 слайд
Мен қалай өзгердім? ОМЖ құруды үйрендім. Сабаққа тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды үйрендім.Сыни ойлауға арналған тапсырмаларды таңдауды үйрендім.Оқушыларды ң ішкі уәжін артыра отырып, табысты оқуға жетуді үйрендім. Бағалауды бағалау құралдары арқылы басқаруды үйрендім Оқушы қалай өзгерді? Өз ойын ашық айтып,көзқарасын білдіруді үйренді.Сабақ мақсатын құруға қатысты.Топтық,ж ұптық жұмыстарға белсене араласты.Өзін және достары бағалауға машықтанды.Сынды қабылдай білуге үйренді.Өзін-өзі реттеуі қалыптасты Ата-ана қалай өзгерді? Жаңартылған бағдарламаға оң көзқарас білдірді Материалдық базаны ұйымдастыруда белсенді болды Үнемі кері байланысты қабылдай білді Баласының ішкі уәжін арттыруда белсенділік танытты Әріптестерім қалай өзгерді? ОМЖ дұрыс құруды үйренді. Сабаққа тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды үйренді. Бағалауды бағалау құралдары арқылы басқаруды үйренді. Бір әріптесінің тәжірибесіне өзгеріс енгізуде тәлім алушым қалыптастырушы бағалаудың әдіс- тәсілдерін үйренді. Кәсіби қоғамдастық жұмысы туралы Мектеп деңгейінде өзгеріс «Мекиептің қоршаған отасын өзгертетін мұғалімдер» Л.Стенхауз

6 слайд

Мен қалай өзгердім? ОМЖ құруды үйрендім. Сабаққа тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды үйрендім.Сыни ойлауға арналған тапсырмаларды таңдауды үйрендім.Оқушыларды ң ішкі уәжін артыра отырып, табысты оқуға жетуді үйрендім. Бағалауды бағалау құралдары арқылы басқаруды үйрендім Оқушы қалай өзгерді? Өз ойын ашық айтып,көзқарасын білдіруді үйренді.Сабақ мақсатын құруға қатысты.Топтық,ж ұптық жұмыстарға белсене араласты.Өзін және достары бағалауға машықтанды.Сынды қабылдай білуге үйренді.Өзін-өзі реттеуі қалыптасты Ата-ана қалай өзгерді? Жаңартылған бағдарламаға оң көзқарас білдірді Материалдық базаны ұйымдастыруда белсенді болды Үнемі кері байланысты қабылдай білді Баласының ішкі уәжін арттыруда белсенділік танытты Әріптестерім қалай өзгерді? ОМЖ дұрыс құруды үйренді. Сабаққа тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды үйренді. Бағалауды бағалау құралдары арқылы басқаруды үйренді. Бір әріптесінің тәжірибесіне өзгеріс енгізуде тәлім алушым қалыптастырушы бағалаудың әдіс- тәсілдерін үйренді. Кәсіби қоғамдастық жұмысы туралы Мектеп деңгейінде өзгеріс «Мекиептің қоршаған отасын өзгертетін мұғалімдер» Л.Стенхауз