портфолио 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
сыныпсынып
Сынып жетекші Сынып жетекші
портфолиосыпортфолиосыСынып жетекші Сынып жетекші
портфолиосыпортфолиосы
1 слайд
сыныпсынып Сынып жетекші Сынып жетекші портфолиосыпортфолиосыСынып жетекші Сынып жетекші портфолиосыпортфолиосы
2 слайд
Жалпы Жалпы
мәліметмәлімет
Сынып жетекшінің тегі,есімі,әкесінің есімі : Сынып жетекшінің тегі,есімі,әкесінің есімі :
Еркинбекова Фарида Еркинбекова Фарида
СоветбековнаСоветбековна
білімі:білімі:
жоғары жоғары
мамандығы: мамандығы:
физика және информатикафизика және информатика
пән мұғалімпән мұғалім
іі
Квалификация:Квалификация:
педагог педагог
Педагогикалық еңбек өтіліПедагогикалық еңбек өтілі
: 25 жыл: 25 жыл
Атқаратын қызметіАтқаратын қызметі
: физика және : физика және
информатика пән мұғаліміинформатика пән мұғалімі
Сынып жетекші ретіндегі еңбек өтіліСынып жетекші ретіндегі еңбек өтілі
20 жыл20 жыл
•
2 слайд
Жалпы Жалпы мәліметмәлімет Сынып жетекшінің тегі,есімі,әкесінің есімі : Сынып жетекшінің тегі,есімі,әкесінің есімі : Еркинбекова Фарида Еркинбекова Фарида СоветбековнаСоветбековна білімі:білімі: жоғары жоғары мамандығы: мамандығы: физика және информатикафизика және информатика пән мұғалімпән мұғалім іі Квалификация:Квалификация: педагог педагог Педагогикалық еңбек өтіліПедагогикалық еңбек өтілі : 25 жыл: 25 жыл Атқаратын қызметіАтқаратын қызметі : физика және : физика және информатика пән мұғаліміинформатика пән мұғалімі Сынып жетекші ретіндегі еңбек өтіліСынып жетекші ретіндегі еңбек өтілі 20 жыл20 жыл •
3 слайд
Мектеп проблемасы
Жаңа технологияларды
пайдалана отырып, оқушылардың
білімін біліктілігін, дағдыларын
қалыптастыру. Сапалы білім беру,
бәсекеге қабілетті қоғам мүшесін
тәрбиелеу.
3 слайд
Мектеп проблемасы Жаңа технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың білімін біліктілігін, дағдыларын қалыптастыру. Сапалы білім беру, бәсекеге қабілетті қоғам мүшесін тәрбиелеу.
4 слайд
Мектептегі тәрбие
мақсаты
Оқушыларды рухани
зерделік жағынан дамытып
тәрбиелеу,өз тарихын,
мәдениетін қастерлеу,
танысу және дүниежүзілік
ұлы мәдениетке қол созу,
оны тану.
4 слайд
Мектептегі тәрбие мақсаты Оқушыларды рухани зерделік жағынан дамытып тәрбиелеу,өз тарихын, мәдениетін қастерлеу, танысу және дүниежүзілік ұлы мәдениетке қол созу, оны тану.
5 слайд
Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға
шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру.
Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін, ел
рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық,
саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін
сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға
бағыттап жүргізу.
Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының
жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету.
Сынып жетекшілерінің құжаттарының дұрыс
жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін
жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен
ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату.
Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс
жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды
кеңінен қатыстыру.
Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени
сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға,
оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру.
Мектептегі оқу –тәрбие жұмыстарына бағыт
–бағдар беріп, бақылап нәтижесін анықтайтын
әдістемелік көмек көрсететін сынып жетекшілер
кеңесі құрылып бекітілді.
Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға
шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру.
Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін, ел
рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық,
саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін
сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға
бағыттап жүргізу.
Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының
жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету.
Сынып жетекшілерінің құжаттарының дұрыс
жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін
жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен
ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату.
Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс
жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды
кеңінен қатыстыру.
Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени
сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға,
оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру.
Мектептегі оқу –тәрбие жұмыстарына бағыт
–бағдар беріп, бақылап нәтижесін анықтайтын
әдістемелік көмек көрсететін сынып жетекшілер
кеңесі құрылып бекітілді.
5 слайд
Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру. Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін, ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық, саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға бағыттап жүргізу. Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету. Сынып жетекшілерінің құжаттарының дұрыс жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату. Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды кеңінен қатыстыру. Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру. Мектептегі оқу –тәрбие жұмыстарына бағыт –бағдар беріп, бақылап нәтижесін анықтайтын әдістемелік көмек көрсететін сынып жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді. Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру. Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін, ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық, саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға бағыттап жүргізу. Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету. Сынып жетекшілерінің құжаттарының дұрыс жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату. Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды кеңінен қатыстыру. Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру. Мектептегі оқу –тәрбие жұмыстарына бағыт –бағдар беріп, бақылап нәтижесін анықтайтын әдістемелік көмек көрсететін сынып жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді.
6 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол
практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды
оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде
құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек
өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық
өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері
болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара
қатынасты талап етеді.
Сынып жетекші – педагог төмендегі
берілген әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Социограмма Қазіргі заман – педагогы – ол
практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды
оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде
құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек
өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық
өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері
болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара
қатынасты талап етеді.
Сынып жетекші – педагог төмендегі
берілген әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Социограмма
6 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді. Сынып жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады. Байқау Әңгімелесу Шығарма Сұрақ – жауап Тест жүргізу Социограмма Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді. Сынып жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады. Байқау Әңгімелесу Шығарма Сұрақ – жауап Тест жүргізу Социограмма
7 слайд
Жоғары деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары тұрақты,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі және
белсенділігі өте жоғары Орташа деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары басым,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеу қабілеті
бар, бірақ белсенділігі
аз байқалады
Төмен деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары аздап білінеді,
бірақ тұрақты емес,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі тек
үлкендердің ескертуімен
жүзеге асырылады. Өте төмен деңгей
адамгершілік жағынан
тәрбиесіздігі басым,
педагогикалық әсермен
түзелуі өте қиын,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі дамыған. тәрбиеліктің жақсы
жақтары тұрақты,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі және
белсенділігі өте жоғары тәрбиеліктің жақсы
жақтары басым,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеу қабілеті
бар, бірақ белсенділігі
аз байқалады тәрбиеліктің жақсы
жақтары аздап білінеді,
бірақ тұрақты емес,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі тек
үлкендердің ескертуімен
жүзеге асырылады. адамгершілік жағынан
тәрбиесіздігі басым,
педагогикалық әсермен
түзелуі өте қиын,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі дамыған.
7 слайд
Жоғары деңгей тәрбиеліктің жақсы жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі және белсенділігі өте жоғары Орташа деңгей тәрбиеліктің жақсы жақтары басым, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті бар, бірақ белсенділігі аз байқалады Төмен деңгей тәрбиеліктің жақсы жақтары аздап білінеді, бірақ тұрақты емес, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі тек үлкендердің ескертуімен жүзеге асырылады. Өте төмен деңгей адамгершілік жағынан тәрбиесіздігі басым, педагогикалық әсермен түзелуі өте қиын, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі дамыған. тәрбиеліктің жақсы жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі және белсенділігі өте жоғары тәрбиеліктің жақсы жақтары басым, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті бар, бірақ белсенділігі аз байқалады тәрбиеліктің жақсы жақтары аздап білінеді, бірақ тұрақты емес, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі тек үлкендердің ескертуімен жүзеге асырылады. адамгершілік жағынан тәрбиесіздігі басым, педагогикалық әсермен түзелуі өте қиын, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі дамыған.
8 слайд
Этика \әдеп\
Эстетикалық тәрбие
\әсемдік\Адамгершілік-имандылық
тәрбиесі
Салауаттылық,
дене тәрбиесіПатриоттық тәрбие
Экологиялық тәрбиеМ ақсат ы :
Қоғам мен оқуш ылар үш ін
пайдалы және ізгі
жұмыстарды оқуш ылардың
күш салысып бірігуін
қалыптастыру, ортақ
біріктіретін адам-қоғам
мүш есі-тұлға-азамат
тізбегін жүзеге асыру. Ақыл-ой, рухани тәрбиесі Құқықтық тәрбие
Экономикалық ,
еңбек тәрбиесі
8 слайд
Этика \әдеп\ Эстетикалық тәрбие \әсемдік\Адамгершілік-имандылық тәрбиесі Салауаттылық, дене тәрбиесіПатриоттық тәрбие Экологиялық тәрбиеМ ақсат ы : Қоғам мен оқуш ылар үш ін пайдалы және ізгі жұмыстарды оқуш ылардың күш салысып бірігуін қалыптастыру, ортақ біріктіретін адам-қоғам мүш есі-тұлға-азамат тізбегін жүзеге асыру. Ақыл-ой, рухани тәрбиесі Құқықтық тәрбие Экономикалық , еңбек тәрбиесі
9 слайд
Сынып жетекші
Бүгінгі күні сынып жетекшісі - кәсіпкер-педагог, ол өсіп
келе жатқан бала үшін:
• жалпы адамзаттық мәдениетті меңгеретін оқушы мен
қоғамның арасындағы рухани жалғастырушы;
• сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс-шаралары
барысында өзара ынтымақтастық қарым-қатынасының
қалыптасуын ұйымдастырушы;
• оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай
жасау мақсатымен, олардың дамуын бақылаушы; тәрбие
жүйесіне қажетті өзгерістер енгізуші, мектеп психологымен
бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір түзетулер
жасаушы;
• оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін ұйымдастыруда,
кәсіби бағдар беруде, қоғам өмірінің әлеуметтік-
экономикалық, саяси ерекшеліктерін түсінуде көмекші,
кеңесші;
• сыныпта қолайлы моральдық-психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін сынып ерекшеліктерін ескере отырып,
қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы;
• оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жасайтын
тәрбиелік күштердің (мектеп, отбасы, қоғам) басын
қосушы, үйлестіруші.
9 слайд
Сынып жетекші Бүгінгі күні сынып жетекшісі - кәсіпкер-педагог, ол өсіп келе жатқан бала үшін: • жалпы адамзаттық мәдениетті меңгеретін оқушы мен қоғамның арасындағы рухани жалғастырушы; • сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс-шаралары барысында өзара ынтымақтастық қарым-қатынасының қалыптасуын ұйымдастырушы; • оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау мақсатымен, олардың дамуын бақылаушы; тәрбие жүйесіне қажетті өзгерістер енгізуші, мектеп психологымен бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір түзетулер жасаушы; • оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін ұйымдастыруда, кәсіби бағдар беруде, қоғам өмірінің әлеуметтік- экономикалық, саяси ерекшеліктерін түсінуде көмекші, кеңесші; • сыныпта қолайлы моральдық-психологиялық ахуал қалыптастыру үшін сынып ерекшеліктерін ескере отырып, қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы; • оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жасайтын тәрбиелік күштердің (мектеп, отбасы, қоғам) басын қосушы, үйлестіруші.
10 слайд
Сынып жетекшінің негізгі
міндеттері:
Тәрбиеші-педагог назарынан тыс
қалдырмайтын бірінші объект, бастапқы міндет
тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар
әрекет ұйымдастыру. Ұйымдастыру қызметі
болмағанда тәрбие болмайды, тұлғаның даму
барысында кездейсоқ жағдайлар орын алады.
Сынып жетекшісінің назарындағы екінші
объектісі мен міндеті - ұжымды ұйымдастыру
және дамыту.
Сынып жетекшісінің үшінші міндеті - оқушы
тұлғасының калыптасуына көмектесу, оның
қабілеттерінің, қызығушылығының,
бейімділігінің және ішкі табиғи күштерінің
ашылып, арта түсуіне жағдай жасау.
10 слайд
Сынып жетекшінің негізгі міндеттері: Тәрбиеші-педагог назарынан тыс қалдырмайтын бірінші объект, бастапқы міндет тәрбиелік және дамытушылық маңызы бар әрекет ұйымдастыру. Ұйымдастыру қызметі болмағанда тәрбие болмайды, тұлғаның даму барысында кездейсоқ жағдайлар орын алады. Сынып жетекшісінің назарындағы екінші объектісі мен міндеті - ұжымды ұйымдастыру және дамыту. Сынып жетекшісінің үшінші міндеті - оқушы тұлғасының калыптасуына көмектесу, оның қабілеттерінің, қызығушылығының, бейімділігінің және ішкі табиғи күштерінің ашылып, арта түсуіне жағдай жасау.
11 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын
Балалар құқығы туралы Конвенция (1993)
Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын
Педагогикалық әдепті
Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын
Еңбек заңының негіздерін
Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды
Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ кеші, сынып сағаты, т.б
Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді
Психологиялық –педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды
11 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы, этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды: әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық, топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді, анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында сапалы пайдалануды Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы, этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды: әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық, топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді, анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында сапалы пайдалануды
12 слайд
Оқушының намысын
қорлауға, қосалқы
ат қойып
кемітуге, т.б
Оқу бағасын
оқушыны жазалау
үшін пайдалануға Отбасын
(туысқандарын)
оқушыны жазалау
үшін әдейі
пайдалануға Әріптестерін
сыртынан
жамандауға,
беделін түсіруге
Оқушының сенгіштігін
пайдаланып, уәдесінде
тұрмай әдейі
қате бағдар беруге Оқушының намысын
қорлауға, қосалқы
ат қойып
кемітуге, т.б Оқу бағасын
оқушыны жазалау
үшін пайдалануға Отбасын
(туысқандарын)
оқушыны жазалау
үшін әдейі
пайдалануға Әріптестерін
сыртынан
жамандауға,
беделін түсіруге Оқушының сенгіштігін
пайдаланып, уәдесінде
тұрмай әдейі
қате бағдар беруге
12 слайд
Оқушының намысын қорлауға, қосалқы ат қойып кемітуге, т.б Оқу бағасын оқушыны жазалау үшін пайдалануға Отбасын (туысқандарын) оқушыны жазалау үшін әдейі пайдалануға Әріптестерін сыртынан жамандауға, беделін түсіруге Оқушының сенгіштігін пайдаланып, уәдесінде тұрмай әдейі қате бағдар беруге Оқушының намысын қорлауға, қосалқы ат қойып кемітуге, т.б Оқу бағасын оқушыны жазалау үшін пайдалануға Отбасын (туысқандарын) оқушыны жазалау үшін әдейі пайдалануға Әріптестерін сыртынан жамандауға, беделін түсіруге Оқушының сенгіштігін пайдаланып, уәдесінде тұрмай әдейі қате бағдар беруге
13 слайд
Жаңатілеу орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
5 сынып оқушыларының тізімі
№ Аты-жөні туған жылы көшесі
1 АХМЕТ САҒЫНДЫҚ
ТӨЛЕГЕНҰЛЫ 22.06.2006 Абай
көшесі
2 ӘБІЛДАШ ЕРКЕБҰЛАН
МАҚСАТҰЛЫ 25.05.2006 Абай
көшесі
3 ӘСЕМХАН ДОСХАН
ЖАНДОСҰЛЫ 18.11.2006 Махмет
көшесі
4 ДАУЛЕНҚЫЗЫ ДИАНА
20.03.2006 Диханбай
көшесі
5 ЕРЖАНҚЫЗЫ АҚЕРКЕ
ЕРЖАНҚЫЗЫ 05.03.2006 Бірлікті
көшесі
6 ЖҰМАБЕК МАМАН ҚУАТҰЛЫ
08.06.2006 Амангелды
көшесі
7 ЖҰМАБЕК МАҚСАТ САЯТҰЛЫ
18.10.2006 Абай
көшесі
8 МЫҒМЕТЖАН ЕЛАМАН
27.10.2006 Махмет
көшесі
9 НЕСІПБЕК ҚАСЫМ
АМАНЖОЛҰЛЫ 03.12.2006 Амангелды
көшесі
10 НҰРТАСҚЫЗЫ ЖАНЕРКЕ
02.02.2006 Махмет
көшесі
11 САРТАЙ СҰЛТАН ЕРЛАНҰЛЫ
16.07.2006 Бірлікті
көшесі
12 САЯХМЕТ ЖАЙЫҚ
РУСЛАНҰЛЫ 02.09.2006 Құмжарған
көшесі
13 СЕРІКБОЛАТҚЫЗЫ ЗАРИНА
05.09.2006 Диханбай
көшесі
14 ТҰРСЫНБЕК ЖАЛҒАС
ЖАНАТБЕКҰЛЫ 23.11.2006 Диханбай
көшесі
15 ҚАСЫМХАН ДИАНА
АТЛАНТҚЫЗЫ 26.07.2006 Құмжарған
көшесі
16 ҚЫДЫРБАЙ НАЗЕРКЕ
МАХМУТҚЫЗЫ 16.07.2006 Құмжарған
көшесі
13 слайд
Жаңатілеу орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесі 5 сынып оқушыларының тізімі № Аты-жөні туған жылы көшесі 1 АХМЕТ САҒЫНДЫҚ ТӨЛЕГЕНҰЛЫ 22.06.2006 Абай көшесі 2 ӘБІЛДАШ ЕРКЕБҰЛАН МАҚСАТҰЛЫ 25.05.2006 Абай көшесі 3 ӘСЕМХАН ДОСХАН ЖАНДОСҰЛЫ 18.11.2006 Махмет көшесі 4 ДАУЛЕНҚЫЗЫ ДИАНА 20.03.2006 Диханбай көшесі 5 ЕРЖАНҚЫЗЫ АҚЕРКЕ ЕРЖАНҚЫЗЫ 05.03.2006 Бірлікті көшесі 6 ЖҰМАБЕК МАМАН ҚУАТҰЛЫ 08.06.2006 Амангелды көшесі 7 ЖҰМАБЕК МАҚСАТ САЯТҰЛЫ 18.10.2006 Абай көшесі 8 МЫҒМЕТЖАН ЕЛАМАН 27.10.2006 Махмет көшесі 9 НЕСІПБЕК ҚАСЫМ АМАНЖОЛҰЛЫ 03.12.2006 Амангелды көшесі 10 НҰРТАСҚЫЗЫ ЖАНЕРКЕ 02.02.2006 Махмет көшесі 11 САРТАЙ СҰЛТАН ЕРЛАНҰЛЫ 16.07.2006 Бірлікті көшесі 12 САЯХМЕТ ЖАЙЫҚ РУСЛАНҰЛЫ 02.09.2006 Құмжарған көшесі 13 СЕРІКБОЛАТҚЫЗЫ ЗАРИНА 05.09.2006 Диханбай көшесі 14 ТҰРСЫНБЕК ЖАЛҒАС ЖАНАТБЕКҰЛЫ 23.11.2006 Диханбай көшесі 15 ҚАСЫМХАН ДИАНА АТЛАНТҚЫЗЫ 26.07.2006 Құмжарған көшесі 16 ҚЫДЫРБАЙ НАЗЕРКЕ МАХМУТҚЫЗЫ 16.07.2006 Құмжарған көшесі
14 слайд
1. Сынып әкімі – Жұмабек Маман
2. Білім министрі -Қасымхан Диана
3. Мәдениет министрі – Ержанқызы Ақерке
4. Спорт министрі – Әсемхан Досхан
5. Тазалық министрі – Серікболатқызы Зарина
6. Еңбек министрі – Несіпбек Қасым,
Жұмабек Мақсат
7. Қ аржы секторы- Даулен Диана1. Сынып әкімі – Жұмабек Маман
2. Білім министрі -Қасымхан Диана
3. Мәдениет министрі – Ержанқызы Ақерке
4. Спорт министрі – Әсемхан Досхан
5. Тазалық министрі – Серікболатқызы Зарина
6. Еңбек министрі – Несіпбек Қасым,
Жұмабек Мақсат
7. Қ аржы секторы- Даулен Диана
14 слайд
1. Сынып әкімі – Жұмабек Маман 2. Білім министрі -Қасымхан Диана 3. Мәдениет министрі – Ержанқызы Ақерке 4. Спорт министрі – Әсемхан Досхан 5. Тазалық министрі – Серікболатқызы Зарина 6. Еңбек министрі – Несіпбек Қасым, Жұмабек Мақсат 7. Қ аржы секторы- Даулен Диана1. Сынып әкімі – Жұмабек Маман 2. Білім министрі -Қасымхан Диана 3. Мәдениет министрі – Ержанқызы Ақерке 4. Спорт министрі – Әсемхан Досхан 5. Тазалық министрі – Серікболатқызы Зарина 6. Еңбек министрі – Несіпбек Қасым, Жұмабек Мақсат 7. Қ аржы секторы- Даулен Диана
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану Көшеде жүріп – тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау Ата – ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану Мектеп және сынып оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
16 слайд
Дене шынықтырумен, спортпен үнемі шұғылдану Көшеде жүріп – тұру, өрттен сақтану, суда жүзу тәртіп ережелерін білу және қатаң сақтау Білімді, оқу біліктері мен дағдыларын табандылықпен игеру Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл болу, өзін - өзі басқару органдарының шешімдерін орындау Туған өлке табиғатын сақтау, халық мүлкін қорғау Ата – ананы, жанұяның ересек мүшелерін құрметтеу, қарттар мен кішелерге қамқорлық жасау Оқуды, еңбекті дұрыс ұйымдастыру, үйірмелерде шұғылдану Мектеп және сынып оқушыларының өзін - өзі басқару жұмысына араласу Киім кигенде қарапайымдылық пен ұқыптылықты сақтай білу Жалпыға пайдалы іс үшін адал еңбектану мен өнімді еңбек етуге қамдану, болашақтағы мамандығын таңдай білу
17 слайд
Оқушылар ережесін,
антын, әдептілік
ережесін бұлжытпай
орындау
Халқымыздың мемлекеттік
рәміздерін көздің
қарашығындай сақтап,
сүю, қастерлеу Сыныпта , отбасында,
күнделікті өмірде
салауатты өмір
салтын қалыптастыру Сыныпта тәртіпсіз,
үлгірмеуші оқушыларды
болдырмау
Оқушы антына
адал болу Туған өлкемізді
көркейтуге ат салысу Мектептік қоғамдық
жұмыстарға қатысу
Қазақстан – 2050
бағдарламасындағы жалпыға
бірдей міндеттерді
іске асыруға ат салысу
17 слайд
Оқушылар ережесін, антын, әдептілік ережесін бұлжытпай орындау Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің қарашығындай сақтап, сүю, қастерлеу Сыныпта , отбасында, күнделікті өмірде салауатты өмір салтын қалыптастыру Сыныпта тәртіпсіз, үлгірмеуші оқушыларды болдырмау Оқушы антына адал болу Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу Мектептік қоғамдық жұмыстарға қатысу Қазақстан – 2050 бағдарламасындағы жалпыға бірдей міндеттерді іске асыруға ат салысу
18 слайд
Үйде баланың үй
тапсырмасын
орындауын
қадағалау.Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын
қамтамасыз ететін
жағдайлар жасау. Жыл мезгілдерінің
ауа – райына
байланысты
киімдерін қадағалау.білім беретін
мекемелермен тығыз
байланыста болу,
баланы сабақтан
қалдырмау. Оқушы колледжге
кешігіп
қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
үйден шығарып салу.Бала тәрбиесінің
негізі ата – анада
жатқанын естен
шығармау.
Көше ережелерін
сақтауға еске
салып тұру.Баланы оқулықтар
мен басқа оқу
құралдармен толық
қамтамасыз ету.
мәдени
шаралар өткізуге,
жөндеу
жұмыстарына
көмектесуге
міндетті. мұғалімдерімен
байланыс жасап,
оқушының оқулықтармен
қамтамасыз етілуін
ескеру.
18 слайд
Үйде баланың үй тапсырмасын орындауын қадағалау.Балалардың өмірі үшін, оқуы үшін олардың рухани және қауіпсіз дамуын, адамгершілік жағынан қалыптасуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау. Жыл мезгілдерінің ауа – райына байланысты киімдерін қадағалау.білім беретін мекемелермен тығыз байланыста болу, баланы сабақтан қалдырмау. Оқушы колледжге кешігіп қалмау үшін таңертең уақытты балаларын үйден шығарып салу.Бала тәрбиесінің негізі ата – анада жатқанын естен шығармау. Көше ережелерін сақтауға еске салып тұру.Баланы оқулықтар мен басқа оқу құралдармен толық қамтамасыз ету. мәдени шаралар өткізуге, жөндеу жұмыстарына көмектесуге міндетті. мұғалімдерімен байланыс жасап, оқушының оқулықтармен қамтамасыз етілуін ескеру.
19 слайд
Мектепішілік
іс - шаралардан
көрініс
19 слайд
Мектепішілік іс - шаралардан көрініс
20 слайд
Білім алу
барысы
20 слайд
Білім алу барысы
21 слайд
Назарларыныңға рахмет!!!
21 слайд
Назарларыныңға рахмет!!!