Материалдар / Практикалық сабақ Скретч бағдарламасында 6сынып

Практикалық сабақ Скретч бағдарламасында 6сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға арналған скретч бағдарламасында ойындар құрастырып үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2021
331
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Егер және егер/өзгеше салынған блоктары Е гер сіз бірден артық шартты тестілегіңіз келсе, әрекет жасаудан бұрын, сіз

1 слайд
Егер және егер/өзгеше салынған блоктары Е гер сіз бірден артық шартты тестілегіңіз келсе, әрекет жасаудан бұрын, сіз текресу үшін, бірнеше егер (немесе егер/өзгеше ) блоктарын сала аласыз. Студен стипендия алатындығын-алмайтындығын анықтайтын 4.8-суретте скриптті қарастырайық. Оны алу үшін, студентте орта балл (GPA) 3,8 жоғары және математикадан 92% жоғары бағасы болу керек. Бірініш кезекте GPA > 3.8 өрнегі тестіленеді. Егер ол дұрыс болмаса, бізге басқа шартты тексеріп қажеті жоқ: стдент стипендия алу критерийлеріне сәйкес емес. Ал егер GPA > 3.8 дұрыс болса, екінші шартты тексеру керек. Ол матБалл> 92 шартын тексеретін салынған егер/өзгеше блогы көмегімен орындалады. Егер ол да дұрыс болса, студент стипендия алады. Егер дұрыс болмаса – студент стипендия алмайды және экранда сәйкес хабарлама пайда болады . 4.8-сурет.Сіз бірнеше шарттарды тестілеу үшін, салынған егер/өзгеше

1 слайд

Егер және егер/өзгеше салынған блоктары Е гер сіз бірден артық шартты тестілегіңіз келсе, әрекет жасаудан бұрын, сіз текресу үшін, бірнеше егер (немесе егер/өзгеше ) блоктарын сала аласыз. Студен стипендия алатындығын-алмайтындығын анықтайтын 4.8-суретте скриптті қарастырайық. Оны алу үшін, студентте орта балл (GPA) 3,8 жоғары және математикадан 92% жоғары бағасы болу керек. Бірініш кезекте GPA > 3.8 өрнегі тестіленеді. Егер ол дұрыс болмаса, бізге басқа шартты тексеріп қажеті жоқ: стдент стипендия алу критерийлеріне сәйкес емес. Ал егер GPA > 3.8 дұрыс болса, екінші шартты тексеру керек. Ол матБалл> 92 шартын тексеретін салынған егер/өзгеше блогы көмегімен орындалады. Егер ол да дұрыс болса, студент стипендия алады. Егер дұрыс болмаса – студент стипендия алмайды және экранда сәйкес хабарлама пайда болады . 4.8-сурет.Сіз бірнеше шарттарды тестілеу үшін, салынған егер/өзгеше

• Фильмдермен жұмыс жасау панелі. Фильм құру кезіндегі орындалатын әрекеттерден (бейне жазу, фильмді монтажд

2 слайд
• Фильмдермен жұмыс жасау панелі.  Фильм  құру   кезіндегі   орындалатын   әрекеттерден   (бейне   жазу,   фильмді   монтаждау,   фильм  құруды  аяқтау,  фильм  құру  туралы  кеңестер)  тұрады. • Жинақтар панелінде  импортталған  клип  жинақтары  (кескіндер,   бейне  және  дыбыстар  т.б.)  көрсетіледі. • Раскадровка немесе уақыт шкаласына арналған аймақ.  Раскадровка  немесе  уақыт  шкаласында  орындалатын   әрекеттерді  көрсетеді. • Уақыт шкаласы  жоба  клипіндегі  уақыт  параметрінің  өзгерісін   қарастырады.  Уақыт  шкаласында  ағымдағы  жобаға  қосылған  файл   типтерін  көрсете  отырып  келесі  жолдар  бейнеленген:  бейне, ауысым, дыбыс, дыбыс немесе әуен, атау кірістіру. • Монитор терезесін  жеке  клиптерді  және  толық  жобаны  көру  үшін   қолдануға  болады.  Монитор  терезесі  фильмді  сақтар  алдында   алдын  ала  көру  үшін  қолданылады.

2 слайд

• Фильмдермен жұмыс жасау панелі.  Фильм  құру   кезіндегі   орындалатын   әрекеттерден   (бейне   жазу,   фильмді   монтаждау,   фильм  құруды  аяқтау,  фильм  құру  туралы  кеңестер)  тұрады. • Жинақтар панелінде  импортталған  клип  жинақтары  (кескіндер,   бейне  және  дыбыстар  т.б.)  көрсетіледі. • Раскадровка немесе уақыт шкаласына арналған аймақ.  Раскадровка  немесе  уақыт  шкаласында  орындалатын   әрекеттерді  көрсетеді. • Уақыт шкаласы  жоба  клипіндегі  уақыт  параметрінің  өзгерісін   қарастырады.  Уақыт  шкаласында  ағымдағы  жобаға  қосылған  файл   типтерін  көрсете  отырып  келесі  жолдар  бейнеленген:  бейне, ауысым, дыбыс, дыбыс немесе әуен, атау кірістіру. • Монитор терезесін  жеке  клиптерді  және  толық  жобаны  көру  үшін   қолдануға  болады.  Монитор  терезесі  фильмді  сақтар  алдында   алдын  ала  көру  үшін  қолданылады.

• Қарапайым анимация кинода қозғалыстың көрсетілуі, көрермендерге үлгісін қамтамасыз ету бойынша телекөрсетілім

3 слайд
• Қарапайым  анимация   кинода   қозғалыстың   көрсетілуі,   көрермендерге   үлгісін   қамтамасыз  ету  бойынша  телекөрсетілім  және  компьютерлік  графикада  жиеліліктік   суреттер   мен   кадрлар   жүйелілік   жолымен   іске   асырылады. Анимация  – бейнелер  жиының  құру  процесі,  уақытқа  байланысты  объектілердің   өзгерісін   демонстрациялау   және   бұл   бейнелерді   ойнату   кезінде   олардың   жылдамдығының   арқасында   бір   сарынды   қозғалыс   ретінде   көрінетін   болады.  Windows   Movie   Maker   —   бағдарламасы   мүмкіншілігі   жағынан   өте   мықты   бағдарлама. Ол   анимацияланған   графиканы   салуға   және   видеофильмдерде   эфектілерді  жасауға,  интернетте  мультимедиалық  файлдарды  жасауға  арналған.Кез   келген  анимацияның  өзін  қолдануға  немесе  бірнеше  әсерлерді  бірге  бірлестіруге   болады. • Windows Movie Maker бағдарламасымен жұмысты бастау үшін, ең алдымен компьютерімізге Windows Movie Maker 2.6 бағдарламасын көшіріп аламыз. • Windows Movie Maker бағдарламасының іске қосу үшін мына әрекеттерді қолданамыз.

3 слайд

• Қарапайым  анимация   кинода   қозғалыстың   көрсетілуі,   көрермендерге   үлгісін   қамтамасыз  ету  бойынша  телекөрсетілім  және  компьютерлік  графикада  жиеліліктік   суреттер   мен   кадрлар   жүйелілік   жолымен   іске   асырылады. Анимация  – бейнелер  жиының  құру  процесі,  уақытқа  байланысты  объектілердің   өзгерісін   демонстрациялау   және   бұл   бейнелерді   ойнату   кезінде   олардың   жылдамдығының   арқасында   бір   сарынды   қозғалыс   ретінде   көрінетін   болады.  Windows   Movie   Maker   —   бағдарламасы   мүмкіншілігі   жағынан   өте   мықты   бағдарлама. Ол   анимацияланған   графиканы   салуға   және   видеофильмдерде   эфектілерді  жасауға,  интернетте  мультимедиалық  файлдарды  жасауға  арналған.Кез   келген  анимацияның  өзін  қолдануға  немесе  бірнеше  әсерлерді  бірге  бірлестіруге   болады. • Windows Movie Maker бағдарламасымен жұмысты бастау үшін, ең алдымен компьютерімізге Windows Movie Maker 2.6 бағдарламасын көшіріп аламыз. • Windows Movie Maker бағдарламасының іске қосу үшін мына әрекеттерді қолданамыз.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

• Алайда, аралас клиптерді ғана біріктіруге болады .»Аралас клиптер» деген термин екінші клиптің бірінші клип біткеннен кейін

14 слайд
• Алайда, аралас клиптерді ғана біріктіруге болады .»Аралас клиптер»  деген термин екінші клиптің бірінші клип біткеннен кейін бірден басталуын білдіреді. Мысалы, Windows Movie Maker импортында бейнелік немесе дыбыстық файл. • Клипті бөлу • 1.Раскадровка немесе Шкала времени бөлімінде бөлу керек болған бейнеклипті немесе дыбыстық клипті таңдап алаңыз. • 2.Көру терезесінің астында орналасқан Воспроизвести батырмасын басамыз. • 3.Клип ойнатылып, бөлінетін жерге дейін жеткенде,Пауза деген батырманы басыңыз. • 4.Көру терезесінің астында орналасқан бейнені жаңғыртуды басқару элементінің көмегімен клипті бөлетін жерге келіңіз. • 5.Көру терезесінің астындағы Разделение кадра на две части по текущему кадру деген батырманы басамыз. • Клиптерді біріктіру. • Клиптерді біріктіру үшін CTRL батырмасын басып тұрып, Сборники немесе Раскадровка панелінен, біріктіретін аралас клиптерді таңдап алыңыз. Клип мәзірін шертіңіз, сосын Объеденить батырмасын шертеміз.

14 слайд

• Алайда, аралас клиптерді ғана біріктіруге болады .»Аралас клиптер»  деген термин екінші клиптің бірінші клип біткеннен кейін бірден басталуын білдіреді. Мысалы, Windows Movie Maker импортында бейнелік немесе дыбыстық файл. • Клипті бөлу • 1.Раскадровка немесе Шкала времени бөлімінде бөлу керек болған бейнеклипті немесе дыбыстық клипті таңдап алаңыз. • 2.Көру терезесінің астында орналасқан Воспроизвести батырмасын басамыз. • 3.Клип ойнатылып, бөлінетін жерге дейін жеткенде,Пауза деген батырманы басыңыз. • 4.Көру терезесінің астында орналасқан бейнені жаңғыртуды басқару элементінің көмегімен клипті бөлетін жерге келіңіз. • 5.Көру терезесінің астындағы Разделение кадра на две части по текущему кадру деген батырманы басамыз. • Клиптерді біріктіру. • Клиптерді біріктіру үшін CTRL батырмасын басып тұрып, Сборники немесе Раскадровка панелінен, біріктіретін аралас клиптерді таңдап алыңыз. Клип мәзірін шертіңіз, сосын Объеденить батырмасын шертеміз.

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ