презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Табиғат сыйы.
1 слайд
Тақырыбы: Табиғат сыйы.
2 слайд
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: Денсаулық пен тазалық,
үлкендерді сыйлау, батылдық
2 слайд
Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Денсаулық пен тазалық, үлкендерді сыйлау, батылдық
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға жаны саудың – тәні сау болатынын,
дұрыс әрекет құндылығы арқылы ұғындыру.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды үлкендерді сыйлай білуге
дағдыландыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың батылдық қасиеттерін
дамыту
3. Тәрбиелік: Оқушыларды денсаулық пен тазалықты
сақтай білуге тәрбиелеу
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға жаны саудың – тәні сау болатынын, дұрыс әрекет құндылығы арқылы ұғындыру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды үлкендерді сыйлай білуге дағдыландыру. 2. Дамытушылық: Оқушылардың батылдық қасиеттерін дамыту 3. Тәрбиелік: Оқушыларды денсаулық пен тазалықты сақтай білуге тәрбиелеу
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Тыныштық сәті.
«Нұрға бөлену»
5 слайд
Тыныштық сәті. «Нұрға бөлену»
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру.
1. №28 – сабақ. Оқулықта берілген 6 – тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №29, «Аппақ бала» мәтінін оқып келу.
Сұрақтар:
1. Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай падасы бар?
2. Денені шынықтыру не үшін қажет?
3. Сымбатты болу үшін не істеу керек?
4. «Жаны саудың – тәні сау» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер?
5. Сен өз денсаулығыңды сақтау үшін қандай іс – әрекеттер жасап
жүрсің?
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №28 – сабақ. Оқулықта берілген 6 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №29, «Аппақ бала» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай падасы бар? 2. Денені шынықтыру не үшін қажет? 3. Сымбатты болу үшін не істеу керек? 4. «Жаны саудың – тәні сау» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер? 5. Сен өз денсаулығыңды сақтау үшін қандай іс – әрекеттер жасап жүрсің?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Шынықсаң шымыр боласың.
Халық даналығы.
Сұрақтар:
1. Өз денсаулығыңды шынықтыру үшін не істейсіңдер?
2. Таза жүру, тазалық не үшін қажет?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Шынықсаң шымыр боласың. Халық даналығы. Сұрақтар: 1. Өз денсаулығыңды шынықтыру үшін не істейсіңдер? 2. Таза жүру, тазалық не үшін қажет? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
Мұғалім сыйы.
Денсаулық құпиялары
8 слайд
Мұғалім сыйы. Денсаулық құпиялары
9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
Тапсырма: Жағдаяттарды шешу .
1-жағдаят:
Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін «Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген
әңгімесі бойынша «Денсаулықты сатып алуға болады» деді. Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол
«Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді.
Сұрақ: Сендер не деп айтқан болар едіңдер?
2-жағдаят:
Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп,
«Денсаулығыңды бұзасың ғой» отырып, дұрыс тамақ ішсең қайтер еді?» - деп кейіді. Самат анасына
«Тамақтанбаудың денсаулыққа әсері қанша?» - деп, жүре тыңдады.
Сұрақ: Қалай ойлайсыңдар Саматтың айтқаны дүрыспа? Сендер қалай тамақтанасыңдар?
3-жағдаят:
Аслан енді өз денсаулығын бақылауға алып, күтім жасау керектігін ойланды. Бірақ, ол неден бастарын
білмей дал болды. Ойлана келіп, өзінің күн кестесін құрудан бастауды жөн көрді. Уақытты дұрыс және
пайдалы өткізудің де денсаулыққа қатысы бар деп шешті.
Сұрақ: Асланның ойы дұрыспа? Сендер Асланның орнында болсаңдар күн кестесін қалай құрар
едіңдер?
9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма: Жағдаяттарды шешу . 1-жағдаят: Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін «Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша «Денсаулықты сатып алуға болады» деді. Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол «Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді. Сұрақ: Сендер не деп айтқан болар едіңдер? 2-жағдаят: Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп, «Денсаулығыңды бұзасың ғой» отырып, дұрыс тамақ ішсең қайтер еді?» - деп кейіді. Самат анасына «Тамақтанбаудың денсаулыққа әсері қанша?» - деп, жүре тыңдады. Сұрақ: Қалай ойлайсыңдар Саматтың айтқаны дүрыспа? Сендер қалай тамақтанасыңдар? 3-жағдаят: Аслан енді өз денсаулығын бақылауға алып, күтім жасау керектігін ойланды. Бірақ, ол неден бастарын білмей дал болды. Ойлана келіп, өзінің күн кестесін құрудан бастауды жөн көрді. Уақытты дұрыс және пайдалы өткізудің де денсаулыққа қатысы бар деп шешті. Сұрақ: Асланның ойы дұрыспа? Сендер Асланның орнында болсаңдар күн кестесін қалай құрар едіңдер?
10 слайд
Топпен ән айту.
«Жас дәуірдің түлегіміз»
Сөзі:Е.Өтетілеуов
Әні:И.Нүсіпбаев
Бау-бақша белдер
Орман,тау,көлдер-
Көрікті шексіз даламыз
Қайырмасы:
Жадырап күндей,
Жайнаған гүлдей-
Бақытты біздер баламыз!
Өзіміз туған
Көбелек қуған
Өлкеде өсіп,толамыз
Жалықпай оққып,
Көңілге тоқып-
Білімді адам боламыз
10 слайд
Топпен ән айту. «Жас дәуірдің түлегіміз» Сөзі:Е.Өтетілеуов Әні:И.Нүсіпбаев Бау-бақша белдер Орман,тау,көлдер- Көрікті шексіз даламыз Қайырмасы: Жадырап күндей, Жайнаған гүлдей- Бақытты біздер баламыз! Өзіміз туған Көбелек қуған Өлкеде өсіп,толамыз Жалықпай оққып, Көңілге тоқып- Білімді адам боламыз
11 слайд
Үйге тапсырма
1. №29 – сабақ. Оқулықта берілген 2 –
тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №30, табиғат туралы өлеңдерді
оқып келу.
11 слайд
Үйге тапсырма 1. №29 – сабақ. Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №30, табиғат туралы өлеңдерді оқып келу.
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір
тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем
алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа
шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды
тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.