Материалдар / Презентация 7-сынып Дене-шынықтыру. Ашық сабақ -Ойын техникасын жетілдіру футболдан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация 7-сынып Дене-шынықтыру. Ашық сабақ -Ойын техникасын жетілдіру футболдан

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентациямұғалімге сабақ жоспары ретінде керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2019
621
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бүгінгі сіздердің алдарыңызда қорғайтын сабағымның тырыбы: Ойын техникасын жетілдіру (Футбол)

1 слайд
Бүгінгі сіздердің алдарыңызда қорғайтын сабағымның тырыбы: Ойын техникасын жетілдіру (Футбол)

Бағалау критерийі не тоқталаты н болсам қол жеткізетін оқу мақсатына н шығарды м Кең ауқымды спорттық қимыл қозғалыс әр

2 слайд
Бағалау критерийі не тоқталаты н болсам қол жеткізетін оқу мақсатына н шығарды м Кең ауқымды спорттық қимыл қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды біледі. Икемділікті дамытуға арналған қимыл- қозғалысты салыстырады.Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылар алаңда доппен қимыл козғалыс жасай біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқушылар футбол ойын элементтерін жақсы меңгереді Кейбір оқушылар орындай алады: Оқушылар допты ойынға коса біледі .Доп алып жүре алады әріптесіне доп жеткізе біледі нысана көздеу әдісін бір орында және козғалыста игерген. 7 . 1. 1. 1 .Кең аукымдағы спорттык қимыл козғалыс әрекеттерінің дәлдігін бакылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл козғалыс дағдыларын жетілдіруОсы сабақта қол жеткізетін оқу мақсатым Сабағымның тақырыбын ашу үшін сабақ мақсатын 3 деңгейде қарастырдым.

3 слайд

О қушыларды екі топқа бөліп « Жарыс » сабақ өткізу Допты тебу футбол ойыны техникасының негізін құрайды. Допты қалай тебу тәс

4 слайд
О қушыларды екі топқа бөліп « Жарыс » сабақ өткізу Допты тебу футбол ойыны техникасының негізін құрайды. Допты қалай тебу тәсіліне қарай оның мынадай тебу түрлері бар: Екі топқа бөліп футбол ойынын ойнату • табанның ішкі және сыртқы қырымен тебу • аяқтың үстімен және үстінгі ішкі, сыртқы жанымен тебу; • аяқтың ұшымен тебу • өкшемен тебуСабағымның басына 10 минут жібердім Сапта тұру, ынтымақтастық атмосфера қалыптасу, кезекшінің баянаты, сәлемдесу.Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескерту.Саптық жаттығулары: түзулен, тіктен, оң-ға, сол-ға,Арнайы жүру, жүгіру жаттығулары.Жалпы денені дамытуға арналған жаттығуларын жасаттым

« Диалог » сабағы: Сұрақ- жауаптар арқылы оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру Кеңес сабақ .Мұғалім оқушылардың өзін-өзі

5 слайд
« Диалог » сабағы: Сұрақ- жауаптар арқылы оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру Кеңес сабақ .Мұғалім оқушылардың өзін-өзі дайындау бойынша белгілі бір жаттығуларды орындау туралы сұрақтарынажауап береді,оқушымен бірлесіп жалпы және арнайы бағыттағы жаттығулар таңдалады Оқушылардың қызығушылығын арттырып оқу мақсаттарына жетуге қалыптастырушы бағалауға арналған арнайы дискриптер дайындаймын. Дескриптор Білім алушы допты алып жүру түрлерін түсіндіреді; допты алып жүрудің кем дегенде жеңілдетілген бір түрін көрсетеді; допты аяқтың ішкі жағымен тебудің әдісін түсіндіріп, көрсетеді.

2. Нәтиже арқылы саралау жүргізіп оқушылардың кемшіліктерін айтып жекелей тапсырмалар беріп олардың қажеттіліктерін қанаға

6 слайд
2. Нәтиже арқылы саралау жүргізіп оқушылардың кемшіліктерін айтып жекелей тапсырмалар беріп олардың қажеттіліктерін қанағаттандыру. \1. Тапсырма арқылы саралау мұнда тапсырманы оқушылардың тәжірибесіне, білімі мен қабілеттеріне қарай беру. 3.Ресурс (сондай-ақ қолдау көрсету) арқылы саралау

жалаушалар арқылы бағалау тәсілімен бағалаймынКритериалды бағалау Бүгінгі сабақта оқушылардың үлгерімін қалыптастырушы бағ

7 слайд
жалаушалар арқылы бағалау тәсілімен бағалаймынКритериалды бағалау Бүгінгі сабақта оқушылардың үлгерімін қалыптастырушы бағалаумен бағаладым. жалауша арқылы Жүйелі түрде кері байланыс ұсындым. БББ кестесін пайдаланып бүгінгі тақырыпты түсінген түсінбегеніне көз жеткіздім. Бүгінгі оқу мақсатына жеттім деп ойлаймын.

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!