1 слайд
Бүгінгі сіздердің алдарыңызда қорғайтын
сабағымның тырыбы:
Ойын техникасын жетілдіру (Футбол)
2 слайд
Бағалау
критерийі
не
тоқталаты
н болсам
қол
жеткізетін
оқу
мақсатына
н
шығарды
м
Кең ауқымды спорттық
қимыл қозғалыс
әрекеттерінің дәлдігін
бақылауды біледі.
Икемділікті дамытуға
арналған қимыл-
қозғалысты
салыстырады.Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылар
алаңда доппен қимыл козғалыс жасай біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады: Оқушылар футбол ойын элементтерін жақсы
меңгереді
Кейбір оқушылар орындай алады: Оқушылар
допты ойынға коса біледі .Доп алып жүре алады
әріптесіне доп жеткізе біледі нысана көздеу әдісін бір
орында және козғалыста игерген. 7 . 1. 1. 1 .Кең аукымдағы спорттык қимыл козғалыс әрекеттерінің
дәлдігін бакылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл козғалыс
дағдыларын жетілдіруОсы сабақта қол жеткізетін
оқу мақсатым
Сабағымның тақырыбын ашу үшін
сабақ мақсатын 3 деңгейде
қарастырдым.
3 слайд
4 слайд
О қушыларды екі топқа бөліп « Жарыс » сабақ өткізу
Допты тебу футбол ойыны техникасының негізін құрайды.
Допты қалай тебу тәсіліне қарай оның мынадай тебу түрлері
бар: Екі топқа бөліп футбол ойынын ойнату
•
табанның ішкі және сыртқы қырымен тебу
•
аяқтың үстімен және үстінгі ішкі, сыртқы жанымен тебу;
•
аяқтың ұшымен тебу
•
өкшемен тебуСабағымның басына 10 минут жібердім
Сапта тұру, ынтымақтастық атмосфера қалыптасу, кезекшінің
баянаты, сәлемдесу.Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескерту.Саптық
жаттығулары: түзулен, тіктен, оң-ға, сол-ға,Арнайы жүру,
жүгіру жаттығулары.Жалпы денені дамытуға арналған
жаттығуларын жасаттым
5 слайд
« Диалог » сабағы:
Сұрақ- жауаптар арқылы оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру
Кеңес сабақ .Мұғалім оқушылардың өзін-өзі дайындау
бойынша белгілі бір жаттығуларды орындау туралы
сұрақтарынажауап береді,оқушымен бірлесіп жалпы және
арнайы бағыттағы жаттығулар таңдалады
Оқушылардың қызығушылығын арттырып оқу
мақсаттарына жетуге қалыптастырушы бағалауға
арналған арнайы дискриптер дайындаймын.
Дескриптор Білім алушы
допты алып жүру түрлерін түсіндіреді;
допты алып жүрудің кем дегенде жеңілдетілген бір түрін көрсетеді;
допты аяқтың ішкі жағымен тебудің әдісін түсіндіріп, көрсетеді.
6 слайд
2. Нәтиже арқылы саралау
жүргізіп оқушылардың
кемшіліктерін айтып
жекелей тапсырмалар беріп
олардың қажеттіліктерін
қанағаттандыру.
\1. Тапсырма арқылы
саралау
мұнда тапсырманы
оқушылардың
тәжірибесіне, білімі мен
қабілеттеріне қарай беру. 3.Ресурс
(сондай-ақ
қолдау
көрсету)
арқылы саралау
7 слайд
жалаушалар
арқылы бағалау
тәсілімен
бағалаймынКритериалды бағалау
Бүгінгі сабақта оқушылардың үлгерімін
қалыптастырушы бағалаумен бағаладым. жалауша
арқылы
Жүйелі түрде кері байланыс ұсындым.
БББ кестесін пайдаланып бүгінгі тақырыпты түсінген
түсінбегеніне көз жеткіздім.
Бүгінгі оқу мақсатына жеттім деп ойлаймын.
8 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз