Презентация Ата - аналар жиналысы "«Табысты оқушы – заман талабы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Ата-аналар жиналысы”
Тақырыбы: Табысты оқушы-
заман талабы
1 слайд
“ Ата-аналар жиналысы” Тақырыбы: Табысты оқушы- заман талабы
2 слайд
Мақсаты: ата-аналар критериалды
бағалаудың түрлері-қалыптастырушы
және жиынтық бағалаудың түрлерімен
танысады,жаңаша бағалаудың тиімділігі
туалы ақпарат алады.
•
Күтілетін нәтиже: ата-аналар бағалаудың
түрлерімен танысады,мұғалімдер
пайдаланатын бағалау түрлері туралы
біледі.
•
Негізгі ұғым: қуаныш сезімін
ояту.Бағалаудағы әдістер туралы
түсініктерін қалыптастыру
2 слайд
Мақсаты: ата-аналар критериалды бағалаудың түрлері-қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың түрлерімен танысады,жаңаша бағалаудың тиімділігі туалы ақпарат алады. • Күтілетін нәтиже: ата-аналар бағалаудың түрлерімен танысады,мұғалімдер пайдаланатын бағалау түрлері туралы біледі. • Негізгі ұғым: қуаныш сезімін ояту.Бағалаудағы әдістер туралы түсініктерін қалыптастыру
3 слайд
1. Психологиялық дайындық
2.Тапсырма
3.Сергіту сәті
4.Тренинг
5.РефлексияКүн тәртібінде:
3 слайд
1. Психологиялық дайындық 2.Тапсырма 3.Сергіту сәті 4.Тренинг 5.РефлексияКүн тәртібінде:
4 слайд
•
Тыныштық сәті. ОРМАНҒА ОЙША СЕРУЕН.
(Ескерту: егер бұл сабақ ашық алаңда өткізілсе, онда серуенді сыныпта емес, бақтағы бір
орыннан бастау керек).
Мұғалім: Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс
алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге
шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға
шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және
бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда
абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Гүлдер,
гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей
түсіңіз,
қараңызшы, ағаштар биіктей әрі қалыңдай түсті. Біз өзімізді орманда бақытты әрі
қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз
келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да, оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз.
Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына
көңіл бөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс жасауына болады).
Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну қандай. Табиғат неткен ғажап, оны
қалайша сүйетінімізді бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін
қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келген уақытта
оған келе
алатыныңызды есте ұстаңыз. Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып,
айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы
жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз,
таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Бір-біріңізге күлімдеп
көзіңізді ашып,күлімсіреңіз! Психологиялық дайындық
4 слайд
• Тыныштық сәті. ОРМАНҒА ОЙША СЕРУЕН. (Ескерту: егер бұл сабақ ашық алаңда өткізілсе, онда серуенді сыныпта емес, бақтағы бір орыннан бастау керек). Мұғалім: Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштар биіктей әрі қалыңдай түсті. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да, оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңіл бөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс жасауына болады). Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну қандай. Табиғат неткен ғажап, оны қалайша сүйетінімізді бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келген уақытта оған келе алатыныңызды есте ұстаңыз. Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Бір-біріңізге күлімдеп көзіңізді ашып,күлімсіреңіз! Психологиялық дайындық
5 слайд
Тапсырма:
Ата-аналар, сіздер қазір көбелектің
суретін саласыздар.
5 минут қана уақыт беріледі,
Алдарыңыздағы бояуларды
пайдаланып ,әдемі көбелектің суретін
бейнелеңіздер.
5 слайд
Тапсырма: Ата-аналар, сіздер қазір көбелектің суретін саласыздар. 5 минут қана уақыт беріледі, Алдарыңыздағы бояуларды пайдаланып ,әдемі көбелектің суретін бейнелеңіздер.
6 слайд
Бағалаңыздар:
*өзін-өзі бағалау
*жұптық бағалау
*критерий арқылы бағалау
6 слайд
Бағалаңыздар: *өзін-өзі бағалау *жұптық бағалау *критерий арқылы бағалау
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Көбелек суретіне қойылатын
критерий шкаласы
1. Суреттің бетте орналасуы –1 ұпай
2. Суреттің көлемі – 1 ұпай
3. Бояуының қанықтығы,дұрыс боялуы -
1 ұпай
4. Қанаттарының симметриялы болуы -1
ұпай
5.Барлық мүшелерінің болуы -1 ұпай
9 слайд
Көбелек суретіне қойылатын критерий шкаласы 1. Суреттің бетте орналасуы –1 ұпай 2. Суреттің көлемі – 1 ұпай 3. Бояуының қанықтығы,дұрыс боялуы - 1 ұпай 4. Қанаттарының симметриялы болуы -1 ұпай 5.Барлық мүшелерінің болуы -1 ұпай
10 слайд
Мектеп- кеме, білім- теңіз. Осы білім теңізіндегі
кемеде әрқайсыларыңыздың балаларыңыз бар
екен.Әр ата-ана өз баласының біліміне
алаңдаулы.Қай ата-ана болса да,өз баласының
болашақта білімді азамат болуын
қалайды.Сондықтан бәріміздің тілегіміз білімді
тұлға қалыптастыру.Көптің тілегі -көл
демекші,өзіміздің жүрегімізде,көңілімізде жүрген
тілектерімізді балаларымызға жолдасақ. Жүрек –ол
сезім, алақан- ол жылулық, күн –ол жарық сәуле.
Олай болса алдарыңызда жатқан жүректің
бейнелеріне балаларыңызға тілектеріңізді
жазып,білдірулеріңізді сұраймыз. Рефлексия:
10 слайд
Мектеп- кеме, білім- теңіз. Осы білім теңізіндегі кемеде әрқайсыларыңыздың балаларыңыз бар екен.Әр ата-ана өз баласының біліміне алаңдаулы.Қай ата-ана болса да,өз баласының болашақта білімді азамат болуын қалайды.Сондықтан бәріміздің тілегіміз білімді тұлға қалыптастыру.Көптің тілегі -көл демекші,өзіміздің жүрегімізде,көңілімізде жүрген тілектерімізді балаларымызға жолдасақ. Жүрек –ол сезім, алақан- ол жылулық, күн –ол жарық сәуле. Олай болса алдарыңызда жатқан жүректің бейнелеріне балаларыңызға тілектеріңізді жазып,білдірулеріңізді сұраймыз. Рефлексия:
11 слайд
Оқушыда сапалы білім мен тәрбие
болу үшін мектеп және ата-ана тығыз
байланысыта болуы қажеттігін
басшылыққа алынсын
Критериалды бағалау бойынша әрбір
ата-ана тарапынан балаға қолдау
көрсетілсін. Ата-аналар жиналысының
қаулысы:
11 слайд
Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата-ана тығыз байланысыта болуы қажеттігін басшылыққа алынсын Критериалды бағалау бойынша әрбір ата-ана тарапынан балаға қолдау көрсетілсін. Ата-аналар жиналысының қаулысы:
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !