Презентация "Бастауыш сыныптарда бағалау критерийлерін тиімді пайдалану -сапалы оқытудың кепілі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш сыныпта бағалау
критерийлерін тиімді пайдалану –
сапалы оқытудың кепілі.
1 слайд
Бастауыш сыныпта бағалау критерийлерін тиімді пайдалану – сапалы оқытудың кепілі.
2 слайд
Жас буын – ел
болашағының ертеңгі кілті
2 слайд
Жас буын – ел болашағының ертеңгі кілті
3 слайд
ХХІ ғасырда
табысты болу
үшін қажетті
дағдылар
Білімді шығармашылық
тұрғыда қолдану
Проблемаларды
ш
еш
у қабілеті
Ғылыми-зерттеу дағдылары
Қарым-қатынас дағдылары
АКТ саласындағы дағды
Жеке және топпен
жұмыс істеу қабілеті
Сын тұрғысынан
ойлау
3 слайд
ХХІ ғасырда табысты болу үшін қажетті дағдылар Білімді шығармашылық тұрғыда қолдану Проблемаларды ш еш у қабілеті Ғылыми-зерттеу дағдылары Қарым-қатынас дағдылары АКТ саласындағы дағды Жеке және топпен жұмыс істеу қабілеті Сын тұрғысынан ойлау
4 слайд
Жаңартылған білім бағдарламасының мәні:
*Баланың функционалды сауаттылығын
қалыптастыру.
* Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін
өмірінде қажетке асыра білуі
Бағдарламаның негізі
ұғымына құрылған.
«Өмірмен байланыс»
4 слайд
Жаңартылған білім бағдарламасының мәні: *Баланың функционалды сауаттылығын қалыптастыру. * Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде қажетке асыра білуі Бағдарламаның негізі ұғымына құрылған. «Өмірмен байланыс»
5 слайд
Оқыту үдерісін
басқарудың
түйінді кілті -
бағалау
«Бағалау» термині латын тілінде «жақын отыру» мағынасын
береді.Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не
айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің
дербес ойлауын, түсінігін мұқият бақылауы болып табылады.
5 слайд
Оқыту үдерісін басқарудың түйінді кілті - бағалау «Бағалау» термині латын тілінде «жақын отыру» мағынасын береді.Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін мұқият бақылауы болып табылады.
6 слайд
Критериалды бағалау-бұл білім берудің
мақсаты мен мазмұнына негізделген
оқушының оқу-танымдық құзырлығын
қалыптастыруда алдын-ала белгіленген
жетістіктермен салыстыру үрдісі, яғни
белгілі бір критерийлер арқылы бағалау
болып табылады.
6 слайд
Критериалды бағалау-бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі, яғни белгілі бір критерийлер арқылы бағалау болып табылады.
7 слайд
Егер әр білім алушыға және оның ата-анасына
түсінікті болатындай нақты әрі өлшемді бағалау
критерийлері белгіленетін
болса, бұған жетуге әбден болады
білім алушының дамуын, оның қызығушылығын
және оқуға деген ынтасын
арттыруға бағытталады.
Критериалды
бағалау
жүйесі
7 слайд
Егер әр білім алушыға және оның ата-анасына түсінікті болатындай нақты әрі өлшемді бағалау критерийлері белгіленетін болса, бұған жетуге әбден болады білім алушының дамуын, оның қызығушылығын және оқуға деген ынтасын арттыруға бағытталады. Критериалды бағалау жүйесі
8 слайд
Критерий арқылы бағалаудың оқыту
үшін маңызы неде?
•Оқушы өзін-өзі талдау мен рефлексия
жасау тәжірибесін үйренуі,
• оқу үдерісі ғана емес, бағалау
үдерісінің де белсенді қатысушысы болуы
керек
•өзін-өзі бағалауға баса назар аудару.
8 слайд
Критерий арқылы бағалаудың оқыту үшін маңызы неде? •Оқушы өзін-өзі талдау мен рефлексия жасау тәжірибесін үйренуі, • оқу үдерісі ғана емес, бағалау үдерісінің де белсенді қатысушысы болуы керек •өзін-өзі бағалауға баса назар аудару.
9 слайд
Тұжырым жасай білген адам,
алдына мақсат та қоя біледі
9 слайд
Тұжырым жасай білген адам, алдына мақсат та қоя біледі
10 слайд
Критерийлер - оқытудың
міндеттерін жүзеге асыратын
өлшемдер, атап айтқанда,
оқушылар жұмыс барысында
орындайтын іс-әрекеттер тізбесі.
Бастауыш мектепте оқыту мазмұнын
жаңарту жұмыстары бағдарламаға сай
жүргізіліп, оқыту, тәрбиелеу, дамытудың
жаңа мүмкіндіктерін ашады.
10 слайд
Критерийлер - оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, атап айтқанда, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс-әрекеттер тізбесі. Бастауыш мектепте оқыту мазмұнын жаңарту жұмыстары бағдарламаға сай жүргізіліп, оқыту, тәрбиелеу, дамытудың жаңа мүмкіндіктерін ашады.
11 слайд
Критериалды бағалаудың міндеттері:
• Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық
деңгейін анықтауға;
• Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау
қабілеті;
• Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға;
• Оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен
олқылықтарын айқындауға;
• Әртүрлі жұмыс барысындағы алған өз бағасының
әділдігіне көзін жеткізуге;
• Оқу бағдарламасының тиімділігін саралауға;
• Сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы
мен мұғалім және ата-ана арасындағы кері байланысты
қамтамасыз етуге бағытталады.
11 слайд
Критериалды бағалаудың міндеттері: • Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтауға; • Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеті; • Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға; • Оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын айқындауға; • Әртүрлі жұмыс барысындағы алған өз бағасының әділдігіне көзін жеткізуге; • Оқу бағдарламасының тиімділігін саралауға; • Сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата-ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз етуге бағытталады.
12 слайд
Тәжірибелік маңызы
•Тек қана оқушы жұмысы бағаланады;
•Орындалған жұмыс алдын ала белгілі үлгі
(эталонмен) салыстырылады;
•Оқушы өзінің жұмысын бағалауға мүмкіндік беретін
нақты бағалау алгоритмін біледі және ата-анасына ақпарат
бере алады;
•Критериалды бағалау белгілі оқу мақсаты бойынша
бағаланады
12 слайд
Тәжірибелік маңызы •Тек қана оқушы жұмысы бағаланады; •Орындалған жұмыс алдын ала белгілі үлгі (эталонмен) салыстырылады; •Оқушы өзінің жұмысын бағалауға мүмкіндік беретін нақты бағалау алгоритмін біледі және ата-анасына ақпарат бере алады; •Критериалды бағалау белгілі оқу мақсаты бойынша бағаланады
13 слайд
Критериалды бағалаудың маңызы:
Мұғалімдер үшін:
• Сапала нәтижеге әкелетін
критерийлер құрастыруға;
• Өз іс-әрекетін саралап және
болашаққа жоспарлай алатын
мәліметтер алуға;
• Сабақ берудің сапасын
арттыруға;
• Оқушының жеке
ерекшеліктерін ескере
отырып, оқытудың әр тұлғаға
арналған ауқымын
жоспарлауға;
• Бағалаудың әртүрлі әдістерін
пайдалануға;
• Оқу бағдарламасын
қолжетімді ету үшін
ұсыныстар енгізуге
Оқушылар үшін:
• Танымдық қабілеті мен
ойлау деңгейін
арттыратын оқытудың
әртүрлі әдістерін
пайдалануға;
• Табысқа жетелейтін
бағалау критерийлерін
түсінуге;
• Өзін және өзгелерді
бағалау арқылы кері
байланысқа түсуге;
• Сыни ойлауына, еркін
ойын айтуына, өзінің
білімін көрсетуге
Ата-аналар үшін:
• Баласының білім
сапасының
дәлелдемелерімен
танысуға;
• Оның оқуындағы
табыстылықты
бақылауға;
• Оқуына қолдау көрсету
үшін бағыт алуына
мүмкіндік туғызады.
13 слайд
Критериалды бағалаудың маңызы: Мұғалімдер үшін: • Сапала нәтижеге әкелетін критерийлер құрастыруға; • Өз іс-әрекетін саралап және болашаққа жоспарлай алатын мәліметтер алуға; • Сабақ берудің сапасын арттыруға; • Оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың әр тұлғаға арналған ауқымын жоспарлауға; • Бағалаудың әртүрлі әдістерін пайдалануға; • Оқу бағдарламасын қолжетімді ету үшін ұсыныстар енгізуге Оқушылар үшін: • Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға; • Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге; • Өзін және өзгелерді бағалау арқылы кері байланысқа түсуге; • Сыни ойлауына, еркін ойын айтуына, өзінің білімін көрсетуге Ата-аналар үшін: • Баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға; • Оның оқуындағы табыстылықты бақылауға; • Оқуына қолдау көрсету үшін бағыт алуына мүмкіндік туғызады.
14 слайд
Критериалды
бағалауҚалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Қалыптастырушы бағалау оқу
үдерісінің ажырамас бір бөлігі
болып табылады, тоқсан барысында
мұғалім тарапынан жүйелі өткізіліп
отырады. Қалыптастырушы
бағалауда баға, балл қойылмайды,
мұғалім мен білім алушы арасында
үздіксіз кері байланыс қамтамасыз
етіледі. Қалыптастырушы бағалау
кезінде білім алушылардың
қателесуге, оны түзетуге құқығы
бар.Бұл білім алушылардың
мүмкіндігін анықтауға,
қиыншылығын табуға,оң нәтижеге
қол жеткізуіне көмектесуге, дер
кезінде оқу үдерісін түзетуге
мүмкіндік береді
Жиынтық бағалау мұғалімдерге,
білім алушылар мен ата-аналарға
ұсыну үшін оқу
бағдарламасындағы бөлім/ортақ
тақырыптар бойынша балл, баға
қою арқылы белгілі бір оқу кезеңі
(тоқсан/триместр, оқу жылы, орта
білім беру деңгейі) аяқталғанда
өткізіледі. Бұл белгілі бір кезеңде
оқу бағдарламасы мазмұнын
меңгеру деңгейін анықтауға,
тіркеуге мүмкіндік береді.
14 слайд
Критериалды бағалауҚалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім тарапынан жүйелі өткізіліп отырады. Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды, мұғалім мен білім алушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушы бағалау кезінде білім алушылардың қателесуге, оны түзетуге құқығы бар.Бұл білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға,оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді Жиынтық бағалау мұғалімдерге, білім алушылар мен ата-аналарға ұсыну үшін оқу бағдарламасындағы бөлім/ортақ тақырыптар бойынша балл, баға қою арқылы белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан/триместр, оқу жылы, орта білім беру деңгейі) аяқталғанда өткізіледі. Бұл белгілі бір кезеңде оқу бағдарламасы мазмұнын меңгеру деңгейін анықтауға, тіркеуге мүмкіндік береді.
15 слайд
Кері байланыс – мұғалімнің
білім алушылармен үздіксіз
өзара іс-әрекеті
15 слайд
Кері байланыс – мұғалімнің білім алушылармен үздіксіз өзара іс-әрекеті
16 слайд
Мұғалім
• Білім алушы оқытудың қай
сатысында?
• Олар білім алуда неге
талпынады?
• Бұған жетуге көмектесу үшін не
істеу керек?
Білім алушы
• Мен оқытудың қай сатысында
тұрмын?
• Нәтижеге қалай қол жеткіземін?
• Кемшіліктерімді жою үшін не
істеуім керек?
Кері байланыстың тиімділігін тексеру
сұрақтары
16 слайд
Мұғалім • Білім алушы оқытудың қай сатысында? • Олар білім алуда неге талпынады? • Бұған жетуге көмектесу үшін не істеу керек? Білім алушы • Мен оқытудың қай сатысында тұрмын? • Нәтижеге қалай қол жеткіземін? • Кемшіліктерімді жою үшін не істеуім керек? Кері байланыстың тиімділігін тексеру сұрақтары
17 слайд
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша
жиынтық бағалауды ұйымдастыру,
жоспарлау бекітілген критериалды
бағалауды өткізу тәртібіне сәйкес
жүргізіледі.
17 слайд
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауды ұйымдастыру, жоспарлау бекітілген критериалды бағалауды өткізу тәртібіне сәйкес жүргізіледі.
18 слайд
Модерацияны ойдағыдай жүргізу үшін
қажетті жағдайлар: ынтымақтастық
мәдениеті, ашық және анық қарым-
қатынас, сындарлы кері байланыс.
18 слайд
Модерацияны ойдағыдай жүргізу үшін қажетті жағдайлар: ынтымақтастық мәдениеті, ашық және анық қарым- қатынас, сындарлы кері байланыс.
19 слайд
Критериалдық бағалау жүйесін қолдану арқылы біз:
--- Оқушының тұлғалық бағытын белсенді позицияға
бағыттаймыз;
--- Тұлғаны өзіндік жауапкершілікке, тұғырлы нәтижеге,
бағытқа жеткіземіз;
--- Білім алушылардың дайындық деңгейі мен өсу
динамикасын кез-келген кезеңде анықтаймыз;
--- Оқушының бағалау жүйесіне толық қанағаттануын
аламыз.
19 слайд
Критериалдық бағалау жүйесін қолдану арқылы біз: --- Оқушының тұлғалық бағытын белсенді позицияға бағыттаймыз; --- Тұлғаны өзіндік жауапкершілікке, тұғырлы нәтижеге, бағытқа жеткіземіз; --- Білім алушылардың дайындық деңгейі мен өсу динамикасын кез-келген кезеңде анықтаймыз; --- Оқушының бағалау жүйесіне толық қанағаттануын аламыз.
20 слайд
Назарлары
ңы
зға
рахмет!
20 слайд
Назарлары ңы зға рахмет!