Презентация Бегалиева Фарида Жайчибекқызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дарынды
оқушылармен
жұмыс
1 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс
2 слайд
ТҮСІНІК ХАТ
«Тегінде адам баласы баласынан ақыл, білім, ар, мінез
деген қасиеттермен озады» деген Абай Құнанбаев. Ұлы
ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы
білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады.
Ойлау, іздену- табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы.
Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз.
Қабілет іс- әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі
етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиет.
Дарынды, жас талапты жастар- бүгінгі егеменді
еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев:
«Бізге керегі- шын дарындар. Нарық қол- аяғымызды
қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен
қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға
міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән
берген.
Сонымен, дарындылық дегеніміз- адамзат баласының
басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, есте сақтау
қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін
еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті
айтамыз.
2 слайд
ТҮСІНІК ХАТ «Тегінде адам баласы баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттермен озады» деген Абай Құнанбаев. Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену- табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс- әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиет. Дарынды, жас талапты жастар- бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев: «Бізге керегі- шын дарындар. Нарық қол- аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарындылық дегеніміз- адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, есте сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
3 слайд
Дарынды балалармен
жұмыс
жүргізудің мақсаты:
•
Баланың шығармашылық қабілетін және өз
бетінше
шығармашылық ізденісін дамыту;
•
Пәнге терең қызығушылығын арттыру;
•
Оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру;
•
Оқушының белсенділігін арттыру мақсатында
даму
деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра
оқыту;
•
Жалпы білім- білік дағдыларын дамыта оқыту;
•
Білімнің бағасын арттыру.
3 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты: • Баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту; • Пәнге терең қызығушылығын арттыру; • Оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру; • Оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту; • Жалпы білім- білік дағдыларын дамыта оқыту; • Білімнің бағасын арттыру.
4 слайд
Дарынды
балалармен
жұмыс
жүргізудің
міндеті:•
Оқушылардың ғылымға деген
қызығушылығын арттыру;
•
Шығармашылық қабілеттерін
дамыту, жан- жақты дамуына жеке
адамдық ерекше көңіл бөлу;
•
Оқушыны қоршаған ортаны
аялауға, ғылыми
зерттеудағдыларын қалыптастыруға
тәрбиелеу;
•
Жан- жақты ақпараттандыру;
•
Дарынды оқушының ақыл- ойының,
эмоциналдық және әлеуметтік
дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік
ашылу деңгейі менөлшемін ескеру;
•
Қазақ тіліндегі сөздік қорын
молайтып, ауыз екі тілін дамыту .
4 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің міндеті:• Оқушылардың ғылымға деген қызығушылығын арттыру; • Шығармашылық қабілеттерін дамыту, жан- жақты дамуына жеке адамдық ерекше көңіл бөлу; • Оқушыны қоршаған ортаны аялауға, ғылыми зерттеудағдыларын қалыптастыруға тәрбиелеу; • Жан- жақты ақпараттандыру; • Дарынды оқушының ақыл- ойының, эмоциналдық және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі менөлшемін ескеру; • Қазақ тіліндегі сөздік қорын молайтып, ауыз екі тілін дамыту .
5 слайд
Жүргізілетін
жұмыстар:
•
Деңгейі жоғары
оқушыларды анықтау;
•
Әр тоқсан сайын
оқушылардың білім сапасын
көтеру;
Оқушыларды сыныптан тыс,
мектепішілік, мектептен тыс
іс- шаралаға қатыстыру;
•
Мектеп бағдарламасынан
тыс ақын жазушылардың
өлең- жырларын жатқа білу,
ән шырқай білу, мәнерлеп
оқу сайыстарына қатысу,
және т.б. шығармашылық іс-
әрекеттерін жетілдіруді
талап ету.
5 слайд
Жүргізілетін жұмыстар: • Деңгейі жоғары оқушыларды анықтау; • Әр тоқсан сайын оқушылардың білім сапасын көтеру; Оқушыларды сыныптан тыс, мектепішілік, мектептен тыс іс- шаралаға қатыстыру; • Мектеп бағдарламасынан тыс ақын жазушылардың өлең- жырларын жатқа білу, ән шырқай білу, мәнерлеп оқу сайыстарына қатысу, және т.б. шығармашылық іс- әрекеттерін жетілдіруді талап ету.
6 слайд
•
Интеллектуалдық (жалпы)
•
Академиялық(бір салада ғана)
•
Психомоторлық(спорттық)
•
Шығармашылық
•
Әлеуметтік
•
Көркем Дарындылықт
ың түрлері:
6 слайд
• Интеллектуалдық (жалпы) • Академиялық(бір салада ғана) • Психомоторлық(спорттық) • Шығармашылық • Әлеуметтік • Көркем Дарындылықт ың түрлері:
7 слайд
Дарынды
балаларды
анықтауда
қолданылатын
ауқымды әдістер :•
Баланың отбасылық жағдайы, оның
ерте балалық шағынан бергі жетілуі
туралы ақпараттарды жинаудағы түрлі
әдістер (ата-аналармен әңгіме,
сауалнама алу, балалар шығармалары,
күнделік жазбалары және т.б.);
•
Арнайы психодиагностикалық
тренингтер;
•
Арнайы бағдарламалар бойынша
“байқау” сабақтарын өткізу, балаларды
арнайы ойын және пәндік-бейімделген
сабақтарға қатыстыру;
•
Арнайы бағдарлама жасау және
білікті мамандардың қатысуы;
•
Баланың шығармашылық жұмысының
нақты нәтижелеріне (суреттер,
өлеңдер, техникалық модельдер, т.б.)
мамандар тарапынан сараптау.
7 слайд
Дарынды балаларды анықтауда қолданылатын ауқымды әдістер :• Баланың отбасылық жағдайы, оның ерте балалық шағынан бергі жетілуі туралы ақпараттарды жинаудағы түрлі әдістер (ата-аналармен әңгіме, сауалнама алу, балалар шығармалары, күнделік жазбалары және т.б.); • Арнайы психодиагностикалық тренингтер; • Арнайы бағдарламалар бойынша “байқау” сабақтарын өткізу, балаларды арнайы ойын және пәндік-бейімделген сабақтарға қатыстыру; • Арнайы бағдарлама жасау және білікті мамандардың қатысуы; • Баланың шығармашылық жұмысының нақты нәтижелеріне (суреттер, өлеңдер, техникалық модельдер, т.б.) мамандар тарапынан сараптау.
8 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу
алгоритмі
Тақырып таңдау
Теориялық зерттеудің алғышарты
Типтік есептер шығару, практикалық
дағдыларын қалыптастыру
Стандартты емес есеп шығару
Табыстар,
жетістіктер
болса
Олимпиада
есептерін
шығар у
8 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу алгоритмі Тақырып таңдау Теориялық зерттеудің алғышарты Типтік есептер шығару, практикалық дағдыларын қалыптастыру Стандартты емес есеп шығару Табыстар, жетістіктер болса Олимпиада есептерін шығар у
9 слайд
Дарынды баланың мінез -
құлқындағы
ерекшеліктер:
1. Іс-әрекетінің өзіндік
стратегиялық
ерекшеліктері бар
оқушы.
2. Кез келген іс-әрекетті
«өзінше орындауы».
3. Кез келген қиын істен
жеңілді, жеңілден –
қиынды көру
ерекшелігімен
дараланады.
9 слайд
Дарынды баланың мінез - құлқындағы ерекшеліктер: 1. Іс-әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы. 2. Кез келген іс-әрекетті «өзінше орындауы». 3. Кез келген қиын істен жеңілді, жеңілден – қиынды көру ерекшелігімен дараланады.
10 слайд
Дарындылықты
анықтауда ескерілетін факторлар
Жас
ерекшелігі
Тұлғалық
ерекшелігі
10 слайд
Дарындылықты анықтауда ескерілетін факторлар Жас ерекшелігі Тұлғалық ерекшелігі
11 слайд
Болжап
отырған
нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді
терең меңгерген, жеке
шығармашылық қабілеті дамыған,
ұлттық сана - сезімі жетілген және
ішкі жан дүниесін тануға, өзін
өзгелермен салыстыра алатын, іс-
әрекетке талдау жасай алатын,
жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан
тұлға.
11 слайд
Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана - сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс- әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
12 слайд
Дарынды баланың
сипаттамасы:
•
Тілінің ерте жетілуі;
•
Күрделі синтаксистік тұтастықтарды
сөйлеуге
қолдана білу;
•
Сұрақ қоя білу;
•
Қиялының жақсы жетілуі, ұғымға тез
әрі жылдам
Сөздік талдау жасай білу;
•
Шешендік;
•
Жылдам оқуы;
•
Ерекше ойлау қабілеті, есте
сақтауының жоғарылығы;
•
Танымдық қажеттілігінің жан-
жақтылығы;
•
Қайсарлық;
•
Тұлғалық құндылық жүйесінің
кеңдігі;
•
Ойлау тәуелсіздігі.
12 слайд
Дарынды баланың сипаттамасы: • Тілінің ерте жетілуі; • Күрделі синтаксистік тұтастықтарды сөйлеуге қолдана білу; • Сұрақ қоя білу; • Қиялының жақсы жетілуі, ұғымға тез әрі жылдам Сөздік талдау жасай білу; • Шешендік; • Жылдам оқуы; • Ерекше ойлау қабілеті, есте сақтауының жоғарылығы; • Танымдық қажеттілігінің жан- жақтылығы; • Қайсарлық; • Тұлғалық құндылық жүйесінің кеңдігі; • Ойлау тәуелсіздігі.
13 слайд
Жаңа
технология
ларды
ойлап
табушы
Сауатты
саясаткер
Сенімді
дәрігер
Керемет
музыкант
Қайталанб
ас суретші
Ұлы ғалым,
жазушыҰлтымызд
ың
мақтаныш
ы
13 слайд
Жаңа технология ларды ойлап табушы Сауатты саясаткер Сенімді дәрігер Керемет музыкант Қайталанб ас суретші Ұлы ғалым, жазушыҰлтымызд ың мақтаныш ы
14 слайд
Оқушының шығармашылық қабілетін
дамытуда атқаратын міндеттері :
•
Зерттеу күнделігін жүргізу;
•
Тірек- сызба нұсқалар құрастыру;
•
Өздігінен жоспар жасау;
•
Ғылими жоспарының оқудан тыс
өмірмен байланыстылығы;
•
Оқушылардың кітапханадағы
ғылыми- әдістемелік, ғылыми-
анықтамалық әдебиеттермен
жұмыс жасап үйренуі;
•
Ғылыми шығармашылық
тақырыбын таңдау;
•
Ғылыми жобасын жоспарлай
білуге үйрену.
14 слайд
Оқушының шығармашылық қабілетін дамытуда атқаратын міндеттері : • Зерттеу күнделігін жүргізу; • Тірек- сызба нұсқалар құрастыру; • Өздігінен жоспар жасау; • Ғылими жоспарының оқудан тыс өмірмен байланыстылығы; • Оқушылардың кітапханадағы ғылыми- әдістемелік, ғылыми- анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасап үйренуі; • Ғылыми шығармашылық тақырыбын таңдау; • Ғылыми жобасын жоспарлай білуге үйрену.
15 слайд
•
Мұғалім туралы мәлімет;
І БӨЛІМ
•
Дарынды оқушылардың
қабілеттерін дамыту
бағытында жүргізілетін
жұмыстарының мақсаттары
мен міндеттері;
ІІ БӨЛІМ
•
Дарынды оқушылармен
жұмыс жүргізу жүйесінің
моделі;
ІІІ БӨЛІМ
Дарынды оқушылардың
тізімі;
IV БӨЛІМ
Бағыттар бойынша жұмыс
жоспары;
V БӨЛІМ
•
Жоспар бойынша
тапсырмалар түрлері;
VI БӨЛІМ
Оқушылардың
шығармашылық жұмыстары;
VII БӨЛІМ
•
Жетістіктері.
15 слайд
• Мұғалім туралы мәлімет; І БӨЛІМ • Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері; ІІ БӨЛІМ • Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жүйесінің моделі; ІІІ БӨЛІМ Дарынды оқушылардың тізімі; IV БӨЛІМ Бағыттар бойынша жұмыс жоспары; V БӨЛІМ • Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері; VI БӨЛІМ Оқушылардың шығармашылық жұмыстары; VII БӨЛІМ • Жетістіктері.
16 слайд
І БӨЛІМ
Дарынды
оқушылардың
қабілеттерін
дамыту
бағытында
жүргізілетін
жұмыстарының
мақсаттары мен
міндеттері .
16 слайд
І БӨЛІМ Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері .
17 слайд
ІІ БӨЛІМ
Дарынды
оқушылармен
жұмыс жүргізу
жүйесінің
моделі .
17 слайд
ІІ БӨЛІМ Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жүйесінің моделі .
18 слайд
ІІІ БӨЛІМ
Дарынды
оқушыларды
ң тізімі.
18 слайд
ІІІ БӨЛІМ Дарынды оқушыларды ң тізімі.
19 слайд
IV БӨЛІМ
Бағыттар
бойынша
жұмыс
жоспары.
19 слайд
IV БӨЛІМ Бағыттар бойынша жұмыс жоспары.
20 слайд
V БӨЛІМ
Жоспар
бойынша
тапсырмалар
түрлері.
20 слайд
V БӨЛІМ Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері.
21 слайд
VI БӨЛІМ
Оқушылард
ың
шығармашы
лық
жұмыстары.
21 слайд
VI БӨЛІМ Оқушылард ың шығармашы лық жұмыстары.
22 слайд
VII БӨЛІМ
Жетістіктері.
22 слайд
VII БӨЛІМ Жетістіктері.
23 слайд
Дарынды оқушы
дәптері
Математика
Шу қаласы
№ 40 шағын орталықты
орта мектебінің
2 «Б» сынып оқушысы
Берік Данияр
Сынып жетекшісі: Рахманова Айжан
Асылханқызы
23 слайд
Дарынды оқушы дәптері Математика Шу қаласы № 40 шағын орталықты орта мектебінің 2 «Б» сынып оқушысы Берік Данияр Сынып жетекшісі: Рахманова Айжан Асылханқызы
24 слайд
Дарынды оқушы
дәптері
Математика
Шу қаласы
№ 40 шағын орталықты
орта мектебінің
2 «Б» сынып оқушысы
Алпысбай Абылай
Сынып жетекшісі: Рахманова Айжан
Асылханқызы
24 слайд
Дарынды оқушы дәптері Математика Шу қаласы № 40 шағын орталықты орта мектебінің 2 «Б» сынып оқушысы Алпысбай Абылай Сынып жетекшісі: Рахманова Айжан Асылханқызы