Материалдар / Презентация: Different actions . 3 сынып, Ағылшын тілі пәніне арналған
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация: Different actions . 3 сынып, Ағылшын тілі пәніне арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация:Different actions. 3 сынып . Ағылшын тілі пәні мұғалімдеріне арналған Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2021
506
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
The 16 th of April,Friday Warm – up activity It’s time to think It’s time to speak It’s time to show Ready

1 слайд
The 16 th of April,Friday Warm – up activity It’s time to think It’s time to speak It’s time to show Ready, study go

1 слайд

The 16 th of April,Friday Warm – up activity It’s time to think It’s time to speak It’s time to show Ready, study go

Divide into two groups: « READ » and « LEARN » Asking the home task. What was your home ta

2 слайд
Divide into two groups: « READ » and « LEARN » Asking the home task. What was your home task for today?

2 слайд

Divide into two groups: « READ » and « LEARN » Asking the home task. What was your home task for today?

3 слайд

3 слайд

The theme of the lesson: Different actions / Әртүрлі қимылдар Learning objectives: 3.1.4.1

4 слайд
The theme of the lesson: Different actions / Әртүрлі қимылдар Learning objectives: 3.1.4.1- understand a limited range of short supported questions on general and some curricular; 3.1.5.1- distinguish between phonemically distinct words; 3.5.7.1 spell a growing number of familiar high-frequency words accurately during guided writing activities; 3.5.10.1- use common present continuous forms, including short answers and contractions, to talk about what is happening now;

4 слайд

The theme of the lesson: Different actions / Әртүрлі қимылдар Learning objectives: 3.1.4.1- understand a limited range of short supported questions on general and some curricular; 3.1.5.1- distinguish between phonemically distinct words; 3.5.7.1 spell a growing number of familiar high-frequency words accurately during guided writing activities; 3.5.10.1- use common present continuous forms, including short answers and contractions, to talk about what is happening now;

NEW WORDS skateboard –[‘ske ɪ tb ɔ:d ]- скейтборд do karate- [du: k ə’rɑ:tɪ ] -каратэмен

5 слайд
NEW WORDS skateboard –[‘ske ɪ tb ɔ:d ]- скейтборд do karate- [du: k ə’rɑ:tɪ ] -каратэмен айналысу jog – [d ʒɒg ] -жай жүгіру hop -[h ɒ p] - секіру skip –[sk ɪp ] -секіру ( бір орында секіру ) have a picnic –[hæv ə piknik] - пикникке шығу play the violin -[ple ɪ ðɪ vaɪə’lɪn ] - скрипкада ойнау

5 слайд

NEW WORDS skateboard –[‘ske ɪ tb ɔ:d ]- скейтборд do karate- [du: k ə’rɑ:tɪ ] -каратэмен айналысу jog – [d ʒɒg ] -жай жүгіру hop -[h ɒ p] - секіру skip –[sk ɪp ] -секіру ( бір орында секіру ) have a picnic –[hæv ə piknik] - пикникке шығу play the violin -[ple ɪ ðɪ vaɪə’lɪn ] - скрипкада ойнау

LET’S PLAY GAME: « WHAT’S MISSING? » Arrange the flashcards in random order. Students say at the names of flashcards

6 слайд
LET’S PLAY GAME: « WHAT’S MISSING? » Arrange the flashcards in random order. Students say at the names of flashcards and look them.Then all students have to close their eyes with their hands and at that moment teacher takes one flashcard. After that, students have to open their eyes and find the missing flashcard.

6 слайд

LET’S PLAY GAME: « WHAT’S MISSING? » Arrange the flashcards in random order. Students say at the names of flashcards and look them.Then all students have to close their eyes with their hands and at that moment teacher takes one flashcard. After that, students have to open their eyes and find the missing flashcard.

TASK 1. (Individual work)

7 слайд
TASK 1. (Individual work)

7 слайд

TASK 1. (Individual work)

С an/can’t – (ability/ қабілет ) Can – істей алу Can not / can’t – істей алмау

8 слайд
С an/can’t – (ability/ қабілет ) Can – істей алу Can not / can’t – істей алмау I can swim. I can’t swim. You can swim. You can’t swim. He can swim. He can’t swim. She can swim. She can’t swim. We can swim. We can’t swim. You can swim. You can’t swim. They can swim. They can’t swim.

8 слайд

С an/can’t – (ability/ қабілет ) Can – істей алу Can not / can’t – істей алмау I can swim. I can’t swim. You can swim. You can’t swim. He can swim. He can’t swim. She can swim. She can’t swim. We can swim. We can’t swim. You can swim. You can’t swim. They can swim. They can’t swim.

TASK 2. (Pair work)

9 слайд
TASK 2. (Pair work)

9 слайд

TASK 2. (Pair work)

TASK 3. (Group work)

10 слайд
TASK 3. (Group work)

10 слайд

TASK 3. (Group work)

11 слайд

11 слайд

1 - 3 10 - 30 % bad 4 - 5 40 - 50 % sad 6 – 7 60 - 70 % good 8 - 10 80 - 90 % excellent

12 слайд
1 - 3 10 - 30 % bad 4 - 5 40 - 50 % sad 6 – 7 60 - 70 % good 8 - 10 80 - 90 % excellent

12 слайд

1 - 3 10 - 30 % bad 4 - 5 40 - 50 % sad 6 – 7 60 - 70 % good 8 - 10 80 - 90 % excellent

REFLECTION I LIKED I DIDN’T LIKE

13 слайд
REFLECTION I LIKED I DIDN’T LIKE

13 слайд

REFLECTION I LIKED I DIDN’T LIKE

Home task Exercise 10,11. p -74 ( activity book) The lesson is over. Have a good weekend.

14 слайд
Home task Exercise 10,11. p -74 ( activity book) The lesson is over. Have a good weekend. Goodbye!

14 слайд

Home task Exercise 10,11. p -74 ( activity book) The lesson is over. Have a good weekend. Goodbye!