Материалдар / Презентация "Жылқы - ер қанаты" 7 сынып

Презентация "Жылқы - ер қанаты" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация "Жылқы - ер қанаты" 7 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2018
2289
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 9 – тақырып: Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі Жылқы – ер қанаты

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 9 – тақырып: Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі Жылқы – ер қанаты

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 9 – тақырып: Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі Жылқы – ер қанаты

Оқу мақсаты:  Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау.  7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін аны

2 слайд
Оқу мақсаты:  Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау.  7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау Жетістік критерийлері :  Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша жылқы малы жайлы ақпарат береді, мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді, сөйлесім барысында қолданады.  Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде жылқы малын сипаттайды, қасиеті жайлы мәліметтер береді.  Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды.

2 слайд

Оқу мақсаты:  Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау.  7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау Жетістік критерийлері :  Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша жылқы малы жайлы ақпарат береді, мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді, сөйлесім барысында қолданады.  Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде жылқы малын сипаттайды, қасиеті жайлы мәліметтер береді.  Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды.

САБА ҚТЫҢ БАСЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ / 3 МИНУТ/

3 слайд
САБА ҚТЫҢ БАСЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ / 3 МИНУТ/

3 слайд

САБА ҚТЫҢ БАСЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ / 3 МИНУТ/

ОҚУШЫЛАРДЫ ҮШ ТОПҚА 4-5 ОҚУШЫДАН БӨЛУ  I топ  II топ  III топ

4 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҮШ ТОПҚА 4-5 ОҚУШЫДАН БӨЛУ  I топ  II топ  III топ

4 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҮШ ТОПҚА 4-5 ОҚУШЫДАН БӨЛУ  I топ  II топ  III топ

ТОП ЕРЕЖЕСІ:  Тәртіпке бағыну  Өзара сыйластық  Тыңдай білу, ести білу  Белсенділік таныту  Сын мәдениетіне үйрену  Қолдау

5 слайд
ТОП ЕРЕЖЕСІ:  Тәртіпке бағыну  Өзара сыйластық  Тыңдай білу, ести білу  Белсенділік таныту  Сын мәдениетіне үйрену  Қолдау көрсету  Уақытты үнемдеу

5 слайд

ТОП ЕРЕЖЕСІ:  Тәртіпке бағыну  Өзара сыйластық  Тыңдай білу, ести білу  Белсенділік таныту  Сын мәдениетіне үйрену  Қолдау көрсету  Уақытты үнемдеу

Қызығушылықты ояту /2 минут/ « Төрт түлік | Домашние животные | Introduce children to four kinds of livestock » видеокөрініс

6 слайд
Қызығушылықты ояту /2 минут/ « Төрт түлік | Домашние животные | Introduce children to four kinds of livestock » видеокөрініс

6 слайд

Қызығушылықты ояту /2 минут/ « Төрт түлік | Домашние животные | Introduce children to four kinds of livestock » видеокөрініс

ЖАҢА СӨЗДЕР киелі жануар – священное животное атбегі - конный всадник ( тот, кто готовит лошодей на скачки ) ел қорғаған –

7 слайд
ЖАҢА СӨЗДЕР киелі жануар – священное животное атбегі - конный всадник ( тот, кто готовит лошодей на скачки ) ел қорғаған – защитник страны жан серігі – душевный спутник реңк - оттенок ажырату - различать жүйрік – скакун

7 слайд

ЖАҢА СӨЗДЕР киелі жануар – священное животное атбегі - конный всадник ( тот, кто готовит лошодей на скачки ) ел қорғаған – защитник страны жан серігі – душевный спутник реңк - оттенок ажырату - различать жүйрік – скакун

Жеке жұмыс «Микрофон» әдісі 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. Оқушы

8 слайд
Жеке жұмыс «Микрофон» әдісі 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. Оқушылардан төрт түлік мал туралы, үй жануарлары туралы не білетіндіктерін сұрау: o Төрт түлік деп нені атаймыз? o Төрт түлікке қандай жануарлар жатады? o Не себепті олар «төрт түлік» деп аталады?

8 слайд

Жеке жұмыс «Микрофон» әдісі 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. Оқушылардан төрт түлік мал туралы, үй жануарлары туралы не білетіндіктерін сұрау: o Төрт түлік деп нені атаймыз? o Төрт түлікке қандай жануарлар жатады? o Не себепті олар «төрт түлік» деп аталады?

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС «ҚОС ЖАЗБА КҮНДЕЛІГІ» ӘДІСІ 2 – ТАПСЫРМА. ТӨРТ ТҮЛІК ТУРАЛЫ ҚАНДАЙ МАҚАЛ – МӘТЕЛ БІЛЕСІҢ? БІЛЕТІН МАҚАЛЫҢДЫ ДІПТЕРГ

9 слайд
ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС «ҚОС ЖАЗБА КҮНДЕЛІГІ» ӘДІСІ 2 – ТАПСЫРМА. ТӨРТ ТҮЛІК ТУРАЛЫ ҚАНДАЙ МАҚАЛ – МӘТЕЛ БІЛЕСІҢ? БІЛЕТІН МАҚАЛЫҢДЫ ДІПТЕРГЕ ЖАЗЫП, ОНЫҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНДІР Мақал - мәтел Түсіндірме    

9 слайд

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС «ҚОС ЖАЗБА КҮНДЕЛІГІ» ӘДІСІ 2 – ТАПСЫРМА. ТӨРТ ТҮЛІК ТУРАЛЫ ҚАНДАЙ МАҚАЛ – МӘТЕЛ БІЛЕСІҢ? БІЛЕТІН МАҚАЛЫҢДЫ ДІПТЕРГЕ ЖАЗЫП, ОНЫҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНДІР Мақал - мәтел Түсіндірме    

ЖЕКЕ ЖҰМЫС «СӘЙКЕСТЕНДІРУ» ӘДІСІ 3 – ТАПСЫРМА. ТҮЛІКТІҢ ТӨЛІН ТАП. ОЛАРДЫ АТАП, ОРЫСША БАЛАМАСЫН АЙТ.

10 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС «СӘЙКЕСТЕНДІРУ» ӘДІСІ 3 – ТАПСЫРМА. ТҮЛІКТІҢ ТӨЛІН ТАП. ОЛАРДЫ АТАП, ОРЫСША БАЛАМАСЫН АЙТ.

10 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС «СӘЙКЕСТЕНДІРУ» ӘДІСІ 3 – ТАПСЫРМА. ТҮЛІКТІҢ ТӨЛІН ТАП. ОЛАРДЫ АТАП, ОРЫСША БАЛАМАСЫН АЙТ.

Топтық жұмыс 4-ТАПСЫРМА. ТЫҢДА. МӘТІНДІ ОҚЫ.

11 слайд
Топтық жұмыс 4-ТАПСЫРМА. ТЫҢДА. МӘТІНДІ ОҚЫ.

11 слайд

Топтық жұмыс 4-ТАПСЫРМА. ТЫҢДА. МӘТІНДІ ОҚЫ.

1-ТОП «INSERT» ӘДІСІ

12 слайд
1-ТОП «INSERT» ӘДІСІ

12 слайд

1-ТОП «INSERT» ӘДІСІ

2-ТОП «СИНКВЕЙН» ӘДІСІ

13 слайд
2-ТОП «СИНКВЕЙН» ӘДІСІ

13 слайд

2-ТОП «СИНКВЕЙН» ӘДІСІ

3-ТОП «ТӨРТ СӨЙЛЕМ» ӘДІСІ

14 слайд
3-ТОП «ТӨРТ СӨЙЛЕМ» ӘДІСІ

14 слайд

3-ТОП «ТӨРТ СӨЙЛЕМ» ӘДІСІ

Топтық жұмыс «Еркін әңгіме» әдісі 6- тапсырма Эссе тақырыбы: «Жылқы кисе – киім, жылқы мінсе – көлік, жылқы жесе – тамақ, жыл

15 слайд
Топтық жұмыс «Еркін әңгіме» әдісі 6- тапсырма Эссе тақырыбы: «Жылқы кисе – киім, жылқы мінсе – көлік, жылқы жесе – тамақ, жылқы ішсе сусын» деген ойды қалай түсінесің?

15 слайд

Топтық жұмыс «Еркін әңгіме» әдісі 6- тапсырма Эссе тақырыбы: «Жылқы кисе – киім, жылқы мінсе – көлік, жылқы жесе – тамақ, жылқы ішсе сусын» деген ойды қалай түсінесің?

Бағалау Кері байланыс «Қайық пен кеме» әдісі. Қайық - Әлі де толық білмедім (сабақты толықтай түсінбедім) Кеме - Бәрін тол

16 слайд
Бағалау Кері байланыс «Қайық пен кеме» әдісі. Қайық - Әлі де толық білмедім (сабақты толықтай түсінбедім) Кеме - Бәрін толық білдім ( сабақты толықтай түсіндім)

16 слайд

Бағалау Кері байланыс «Қайық пен кеме» әдісі. Қайық - Әлі де толық білмедім (сабақты толықтай түсінбедім) Кеме - Бәрін толық білдім ( сабақты толықтай түсіндім)

Бағалау Үй жұмысы 59 бет, 5 – тапсырма (жазбаша)

17 слайд
Бағалау Үй жұмысы 59 бет, 5 – тапсырма (жазбаша)

17 слайд

Бағалау Үй жұмысы 59 бет, 5 – тапсырма (жазбаша)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ