Материалдар / Презентация "Көздің құрылысы" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Көздің құрылысы" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация "Көздің құрылысы" 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2019
2110
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Start the lesson Then let ‘ s divide into three groups Groups called : EYEBROWS Eyelashes E y e l i d ҚАС

1 слайд
Start the lesson Then let ‘ s divide into three groups Groups called : EYEBROWS Eyelashes E y e l i d ҚАС Кірпік Қ а б а қ БРОВИ Ресницы В е ко 2 min

1 слайд

Start the lesson Then let ‘ s divide into three groups Groups called : EYEBROWS Eyelashes E y e l i d ҚАС Кірпік Қ а б а қ БРОВИ Ресницы В е ко 2 min

« I praise my self for …………… » 2 min

2 слайд
« I praise my self for …………… » 2 min

2 слайд

« I praise my self for …………… » 2 min

Eye structure

3 слайд
Eye structure

3 слайд

Eye structure

OBJECTIVES Explore the features of visual perception

4 слайд
OBJECTIVES Explore the features of visual perception

4 слайд

OBJECTIVES Explore the features of visual perception

Еvaluation сriteria: * Сезім мүшелерін жүйелейді, маңыздылығына байланысты рейтингілейді. * Көздің қосымша бөліктері мен көзді

5 слайд
Еvaluation сriteria: * Сезім мүшелерін жүйелейді, маңыздылығына байланысты рейтингілейді. * Көздің қосымша бөліктері мен көздің қабықтарын ажыратады,жіктейді. * Көз бөлімдерінің қызметін нақтылайды. * Көрудің бұзылуының себептерін анықтайды. * Көрудің бұзылуының алдын алу шараларын қарастырады. *Зертханалық жұмыстың қорытындысын шығарады.

5 слайд

Еvaluation сriteria: * Сезім мүшелерін жүйелейді, маңыздылығына байланысты рейтингілейді. * Көздің қосымша бөліктері мен көздің қабықтарын ажыратады,жіктейді. * Көз бөлімдерінің қызметін нақтылайды. * Көрудің бұзылуының себептерін анықтайды. * Көрудің бұзылуының алдын алу шараларын қарастырады. *Зертханалық жұмыстың қорытындысын шығарады.

TERMINOLOGY Kazakh Русский english Қарашық Зрачок Pupil Көз бұршақ Хрусталик Lens Нұрлы қабық Радужная оболочка Iris Мөлдір П

6 слайд
TERMINOLOGY Kazakh Русский english Қарашық Зрачок Pupil Көз бұршақ Хрусталик Lens Нұрлы қабық Радужная оболочка Iris Мөлдір Прозрачный Transparent Торлы қабық Клетчатка Retina Ақ қабық Склера Sclera Ең сыртқы Самый внешний Outermost Ең ішкі Самый внутренний innermost2 min

6 слайд

TERMINOLOGY Kazakh Русский english Қарашық Зрачок Pupil Көз бұршақ Хрусталик Lens Нұрлы қабық Радужная оболочка Iris Мөлдір Прозрачный Transparent Торлы қабық Клетчатка Retina Ақ қабық Склера Sclera Ең сыртқы Самый внешний Outermost Ең ішкі Самый внутренний innermost2 min

H O M E W O R K «Орнын тап» « Find a place » 1. Адамда қарым-қатынас құралы ретінде... ............. да

7 слайд
H O M E W O R K «Орнын тап» « Find a place » 1. Адамда қарым-қатынас құралы ретінде... ............. дамыған. 2. Адамның омыртқасы... ......... жердениіледі. 3. Сүтқоректілер мен адамда кеуде қуысы мен құрсақ қуысын бөліп тұратын.. ................. .болады. 4. Адамда бас сүйектің.. ................ . бөлімі жақсы дамыған. 5. Адамда қарым-қатынас нәтижесінде... .......... бұлшық еттері жақсы жетілген. 6. Адам... ............... к ласына жатады. 7. Адам... ........................ т ипінің өкілі. 8. Жер бетіндегі барлық адамдар... ............... а дамға жатады саналы С үтқо ректілер сөз төрт көкет хордалы лар ми М имика лық Созна тель ный Млекоп итаю щие слово четыре Диаф рагма осевой скелет мозг выраже ние3 min

7 слайд

H O M E W O R K «Орнын тап» « Find a place » 1. Адамда қарым-қатынас құралы ретінде... ............. дамыған. 2. Адамның омыртқасы... ......... жердениіледі. 3. Сүтқоректілер мен адамда кеуде қуысы мен құрсақ қуысын бөліп тұратын.. ................. .болады. 4. Адамда бас сүйектің.. ................ . бөлімі жақсы дамыған. 5. Адамда қарым-қатынас нәтижесінде... .......... бұлшық еттері жақсы жетілген. 6. Адам... ............... к ласына жатады. 7. Адам... ........................ т ипінің өкілі. 8. Жер бетіндегі барлық адамдар... ............... а дамға жатады саналы С үтқо ректілер сөз төрт көкет хордалы лар ми М имика лық Созна тель ный Млекоп итаю щие слово четыре Диаф рагма осевой скелет мозг выраже ние3 min

H O M E W O R K «Орнын тап» « Find a place » 1. Адамда қарым-қатынас құралы ретінде СЛОВО дамыған

8 слайд
H O M E W O R K «Орнын тап» « Find a place » 1. Адамда қарым-қатынас құралы ретінде СЛОВО дамыған. 2. Адамның омыртқасы ЧЕТЫРЕ жерден иіледі. 3. Сүтқоректілер мен адамда кеуде қуысы мен құрсақ қуысын бөліп тұратын ДИАФРАГМА болады. 4. Адамда бас сүйектің МОЗГ бөлімі жақсы дамыған. 5. Адамда қарым-қатынас нәтижесінде ВЫРАЖЕНИЕ бұлшық еттері жақсы жетілген. 6. Адам МЛЕКОПИТАЮЩИЕ класына жатады. 7. Адам ОСЕВОЙ СКЕЛЕТ т ипінің өкілі. 8. Жер бетіндегі барлық адамдар СОЗНАТЕЛЬНЫЙ а дамға жатады

8 слайд

H O M E W O R K «Орнын тап» « Find a place » 1. Адамда қарым-қатынас құралы ретінде СЛОВО дамыған. 2. Адамның омыртқасы ЧЕТЫРЕ жерден иіледі. 3. Сүтқоректілер мен адамда кеуде қуысы мен құрсақ қуысын бөліп тұратын ДИАФРАГМА болады. 4. Адамда бас сүйектің МОЗГ бөлімі жақсы дамыған. 5. Адамда қарым-қатынас нәтижесінде ВЫРАЖЕНИЕ бұлшық еттері жақсы жетілген. 6. Адам МЛЕКОПИТАЮЩИЕ класына жатады. 7. Адам ОСЕВОЙ СКЕЛЕТ т ипінің өкілі. 8. Жер бетіндегі барлық адамдар СОЗНАТЕЛЬНЫЙ а дамға жатады

« Board diary » Known information New information 1 min

9 слайд
« Board diary » Known information New information 1 min

9 слайд

« Board diary » Known information New information 1 min

2 min

10 слайд
2 min

10 слайд

2 min

11 слайд

11 слайд

“ WORK WITH THE TEXTBOOK ” 3 min

12 слайд
“ WORK WITH THE TEXTBOOK ” 3 min

12 слайд

“ WORK WITH THE TEXTBOOK ” 3 min

“ WORK WITH PICTURES ” 2 min

13 слайд
“ WORK WITH PICTURES ” 2 min

13 слайд

“ WORK WITH PICTURES ” 2 min

“ WORK WITH PICTURES ” 2 min

14 слайд
“ WORK WITH PICTURES ” 2 min

14 слайд

“ WORK WITH PICTURES ” 2 min

15 слайд

15 слайд

D e s c r i p t o r • Мәтінді толық меңгеріп, сезім мүшелерін жүйелейді, олардың маңыздылығына байланысты рейтингілейді; •

16 слайд
D e s c r i p t o r • Мәтінді толық меңгеріп, сезім мүшелерін жүйелейді, олардың маңыздылығына байланысты рейтингілейді; • Көз алмасы мен көздің қосымша бөліктеріне кіретін мүшелерді талдайды; • Көздің құрылысын анықтайды; • Көз мүшелерінің қызметтерін нақтылайды.

16 слайд

D e s c r i p t o r • Мәтінді толық меңгеріп, сезім мүшелерін жүйелейді, олардың маңыздылығына байланысты рейтингілейді; • Көз алмасы мен көздің қосымша бөліктеріне кіретін мүшелерді талдайды; • Көздің құрылысын анықтайды; • Көз мүшелерінің қызметтерін нақтылайды.

The moment of refreshment - Turn your head to the right and look left - Turn your head to the left and look right

17 слайд
The moment of refreshment - Turn your head to the right and look left - Turn your head to the left and look right - The head is down, the eyes look high - Raise your head look down - We keep the body upright - We close our eyes tightly and then open 2 min

17 слайд

The moment of refreshment - Turn your head to the right and look left - Turn your head to the left and look right - The head is down, the eyes look high - Raise your head look down - We keep the body upright - We close our eyes tightly and then open 2 min

A s y o u r m o o d ?

18 слайд
A s y o u r m o o d ?

18 слайд

A s y o u r m o o d ?

L a b o r a t o r y w o r kEyesight Pre-lab questions: *What is the importance of eye and why we should take care of it?

19 слайд
L a b o r a t o r y w o r kEyesight Pre-lab questions: *What is the importance of eye and why we should take care of it? *Which eye structure determines a person's eye colour? * What are similarities of eyes and camera? Methods and materials: Sivtsev table, tape- measure8 min

19 слайд

L a b o r a t o r y w o r kEyesight Pre-lab questions: *What is the importance of eye and why we should take care of it? *Which eye structure determines a person's eye colour? * What are similarities of eyes and camera? Methods and materials: Sivtsev table, tape- measure8 min

Procedures: Print Sivtsev table on three A4 papers on landscape orientation. Put it on the wall. 10th line of the table shoul

20 слайд
Procedures: Print Sivtsev table on three A4 papers on landscape orientation.  Put it on the wall. 10th line of the table should be on the level of your eyes. Illuminate the table with the lamp. Stand 5 meters (can vary, cause small Sivtsev table) away from the table. Close one eye and read which letters, aren’t there many rows on the table. If you do not see the letter come closer for 0.5 meters. Repeat until you see the letter. Measure your eyesight using formula: V=d/D where, V - eyesight , d - distance, when you see the letter, D - distance, where you started the measurement

20 слайд

Procedures: Print Sivtsev table on three A4 papers on landscape orientation.  Put it on the wall. 10th line of the table should be on the level of your eyes. Illuminate the table with the lamp. Stand 5 meters (can vary, cause small Sivtsev table) away from the table. Close one eye and read which letters, aren’t there many rows on the table. If you do not see the letter come closer for 0.5 meters. Repeat until you see the letter. Measure your eyesight using formula: V=d/D where, V - eyesight , d - distance, when you see the letter, D - distance, where you started the measurement

21 слайд

21 слайд

d Әріпті көргендегі қашықтық D Өлшеуді бастаған қашықтық V КөрінісResults: Post-lab questions: 1. How do eyes take nutrient

22 слайд
d Әріпті көргендегі қашықтық D Өлшеуді бастаған қашықтық V КөрінісResults: Post-lab questions: 1. How do eyes take nutrients? 2. Why do human have two eyes?

22 слайд

d Әріпті көргендегі қашықтық D Өлшеуді бастаған қашықтық V КөрінісResults: Post-lab questions: 1. How do eyes take nutrients? 2. Why do human have two eyes?

Descriptor • Зертханалық жұмысты нұсқау бойынша дұрыс жасады. * Зертханалық жұмыстың қорытындысын жасай білді.

23 слайд
Descriptor • Зертханалық жұмысты нұсқау бойынша дұрыс жасады. * Зертханалық жұмыстың қорытындысын жасай білді.

23 слайд

Descriptor • Зертханалық жұмысты нұсқау бойынша дұрыс жасады. * Зертханалық жұмыстың қорытындысын жасай білді.

“ Role play ” Емхана (окулист – офтальмологтың қабылдауында) Мысалы: Берілетін сұрақтар: * Сығырлық пен қырағылық деген не?

24 слайд
“ Role play ” Емхана (окулист – офтальмологтың қабылдауында) Мысалы: Берілетін сұрақтар: * Сығырлық пен қырағылық деген не? * Апамның көзін шел басты дейді, ол не? * Маған атам А дәруменін қолдансаң, көзің жақсы көреді дейді, шынба? * Оқушы үшін көз гигиенасы қалай болу керек? 5 min

24 слайд

“ Role play ” Емхана (окулист – офтальмологтың қабылдауында) Мысалы: Берілетін сұрақтар: * Сығырлық пен қырағылық деген не? * Апамның көзін шел басты дейді, ол не? * Маған атам А дәруменін қолдансаң, көзің жақсы көреді дейді, шынба? * Оқушы үшін көз гигиенасы қалай болу керек? 5 min

Descriptor *Рөлдердің шынайы ойналуы; *Сұрақтарды дұрыс қоя біледі; *Сұрақтарға дұрыс жауап бере біледі; *Айтылған түсін

25 слайд
Descriptor *Рөлдердің шынайы ойналуы; *Сұрақтарды дұрыс қоя біледі; *Сұрақтарға дұрыс жауап бере біледі; *Айтылған түсіндірменің нақты, дәлелді болуы.

25 слайд

Descriptor *Рөлдердің шынайы ойналуы; *Сұрақтарды дұрыс қоя біледі; *Сұрақтарға дұрыс жауап бере біледі; *Айтылған түсіндірменің нақты, дәлелді болуы.

TASK-1 2 min

26 слайд
TASK-1 2 min

26 слайд

TASK-1 2 min

27 слайд

27 слайд

T h a n k y o u v e r y m u c h f o r p a r t i c i p a t i o n o n a l e s s o n

28 слайд
T h a n k y o u v e r y m u c h f o r p a r t i c i p a t i o n o n a l e s s o n

28 слайд

T h a n k y o u v e r y m u c h f o r p a r t i c i p a t i o n o n a l e s s o n