Материалдар / Презентация "Metals in our life" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Metals in our life" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген материал 8 сыныпқа арналған ағылшын тілінде шыққан жаңа оқулық негізінде жасалған сабақ жоспары. Аталған сабақта жаңа үлгідегі тапсырмалар қарастырылған. Сабақ қазіргі талапқа сай үш тілде жүргізілген.Тапчсырмаларды орындау кезінде металдар , олардың адам өміріндегі маңызы жайлы көптеген мәліметтерге қанық болады.Бұл материал химия пәнін ағылшын тілінде оқытып жатқан ұстаздар үшін өте құнды деп санаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2018
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:

« Білектібірді , жығар Білімді » мыңдыжығар

2 слайд
« Білектібірді , жығар Білімді » мыңдыжығар

2 слайд

« Білектібірді , жығар Білімді » мыңдыжығар

Сабақтың : мақсаты •Білімділік: Химия пәнінен өткен тақырыптарды еске түсіру, терминдермен жұмыс жасау, есептер шығару білік

3 слайд
Сабақтың : мақсаты •Білімділік: Химия пәнінен өткен тақырыптарды еске түсіру, терминдермен жұмыс жасау, есептер шығару білік дағдыларын жаттықтыру. •Дамытушылық: Сабақта алған білімдерін өмірде қолдана білуге, логикалық ойлау қабілеттерін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға үйрету. •Тәрбиелік: Салауатты өмір салтын қалыптастыру, топпен жұмыс жасауға, патриоттыққа, жылдамдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Сабақтың : мақсаты •Білімділік: Химия пәнінен өткен тақырыптарды еске түсіру, терминдермен жұмыс жасау, есептер шығару білік дағдыларын жаттықтыру. •Дамытушылық: Сабақта алған білімдерін өмірде қолдана білуге, логикалық ойлау қабілеттерін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға үйрету. •Тәрбиелік: Салауатты өмір салтын қалыптастыру, топпен жұмыс жасауға, патриоттыққа, жылдамдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

. ІҰйымдастыру кезеңі - Сәлемдесу. - Түгелдеу.

4 слайд
. ІҰйымдастыру кезеңі - Сәлемдесу. - Түгелдеу.

4 слайд

. ІҰйымдастыру кезеңі - Сәлемдесу. - Түгелдеу.

Психологиялық дайындық . «Шаттық шеңбері»

5 слайд
Психологиялық дайындық . «Шаттық шеңбері»

5 слайд

Психологиялық дайындық . «Шаттық шеңбері»

Топқа бөлу.

6 слайд
Топқа бөлу.

6 слайд

Топқа бөлу.

7 слайд

7 слайд

Сабақ кезеңдері: 1. Сұрақ – жауап (3 тілде) 2. «Мұртты кенгеру» 3. Қаппен секіру 4. «Мергендер» сайысы (тир ату) 5. . Химиксар

8 слайд
Сабақ кезеңдері: 1. Сұрақ – жауап (3 тілде) 2. «Мұртты кенгеру» 3. Қаппен секіру 4. «Мергендер» сайысы (тир ату) 5. . Химиксараман   6. Мықты болсаң жеңіп көр. (арқан тартыс)

8 слайд

Сабақ кезеңдері: 1. Сұрақ – жауап (3 тілде) 2. «Мұртты кенгеру» 3. Қаппен секіру 4. «Мергендер» сайысы (тир ату) 5. . Химиксараман   6. Мықты болсаң жеңіп көр. (арқан тартыс)

Бағалау дескрипторлары: - топтың атының маңыздылығы. – 1 балл - топ формасы. – 1 балл - топ дайындығы. – 1 балл

9 слайд
Бағалау дескрипторлары: - топтың атының маңыздылығы. – 1 балл - топ формасы. – 1 балл - топ дайындығы. – 1 балл

9 слайд

Бағалау дескрипторлары: - топтың атының маңыздылығы. – 1 балл - топ формасы. – 1 балл - топ дайындығы. – 1 балл

І. Сұрақ – жауап. Әр топта 3 сұрақтан, келесі топқа қосылады. Жауабын үш тілде айтуы шарт. 1)Жауабының дұрыстығы – 1 2) Орысш

10 слайд
І. Сұрақ – жауап. Әр топта 3 сұрақтан, келесі топқа қосылады. Жауабын үш тілде айтуы шарт. 1)Жауабының дұрыстығы – 1 2) Орысша атауы - 1 жалпы 3 балл 3) Ағылшынша атауы - 1

10 слайд

І. Сұрақ – жауап. Әр топта 3 сұрақтан, келесі топқа қосылады. Жауабын үш тілде айтуы шарт. 1)Жауабының дұрыстығы – 1 2) Орысша атауы - 1 жалпы 3 балл 3) Ағылшынша атауы - 1

1.Бірінші бөлігім көп емес, екінші бөлігім тілсіз жау. 2. Ең жеңіл элемент саналады, периодтық жүйе осыдан басталады 3.

11 слайд
1.Бірінші бөлігім көп емес, екінші бөлігім тілсіз жау. 2. Ең жеңіл элемент саналады, периодтық жүйе осыдан басталады 3. Қара жер адамзатқа болған екен Қазына іші толған, әр түрлі кен Ішінде жүз мың түрлі асылы бар Солардың ең артығы немене екен

11 слайд

1.Бірінші бөлігім көп емес, екінші бөлігім тілсіз жау. 2. Ең жеңіл элемент саналады, периодтық жүйе осыдан басталады 3. Қара жер адамзатқа болған екен Қазына іші толған, әр түрлі кен Ішінде жүз мың түрлі асылы бар Солардың ең артығы немене екен

4. Бірінші бөлігім тасқын су, Малға салынатын. 5. Алғаш болды белгілі Күнде қандай элемент Одан кейін біз оны Же

12 слайд
4. Бірінші бөлігім тасқын су, Малға салынатын. 5. Алғаш болды белгілі Күнде қандай элемент Одан кейін біз оны Жерден тауып зерттедік. 6. Ақ түйір айналады тыныш таппай Жүргендей су бетінен орын жақпай Аздан соң суға сіңіп жоқ болады Оқушым ал ойланғын қойма таппай

12 слайд

4. Бірінші бөлігім тасқын су, Малға салынатын. 5. Алғаш болды белгілі Күнде қандай элемент Одан кейін біз оны Жерден тауып зерттедік. 6. Ақ түйір айналады тыныш таппай Жүргендей су бетінен орын жақпай Аздан соң суға сіңіп жоқ болады Оқушым ал ойланғын қойма таппай

1. (Азот-Азот-Hitrogen) 2. (Сутек-Gudrogen) 3. (Темір-Железо-Jermium) 4. (Селен-Селен-Selenium) 5. (Гел

13 слайд
1. (Азот-Азот-Hitrogen) 2. (Сутек-Gudrogen) 3. (Темір-Железо-Jermium) 4. (Селен-Селен-Selenium) 5. (Гелий-Гелий-Gallium) 6. (Натрий-Натрий-Neon)

13 слайд

1. (Азот-Азот-Hitrogen) 2. (Сутек-Gudrogen) 3. (Темір-Железо-Jermium) 4. (Селен-Селен-Selenium) 5. (Гелий-Гелий-Gallium) 6. (Натрий-Натрий-Neon)

ІІ. «Мұртты кенгеру» сайысы. Оқушы қаламсапты мұрнымен ұстап, жартылай отырып барып, берілген есепті кезегімен шығарады. Қ

14 слайд
ІІ. «Мұртты кенгеру» сайысы. Оқушы қаламсапты мұрнымен ұстап, жартылай отырып барып, берілген есепті кезегімен шығарады. Қайтарда жүгіріп келіп, эстафетаны келесі оқушыға береді. Дескрипторлары: 1) Жылдамдық -1 2) Есептің шығарылуы -1 жалпы 3 балл 3) Жауабының дұрыстығы -1

14 слайд

ІІ. «Мұртты кенгеру» сайысы. Оқушы қаламсапты мұрнымен ұстап, жартылай отырып барып, берілген есепті кезегімен шығарады. Қайтарда жүгіріп келіп, эстафетаны келесі оқушыға береді. Дескрипторлары: 1) Жылдамдық -1 2) Есептің шығарылуы -1 жалпы 3 балл 3) Жауабының дұрыстығы -1

- Азот оксиді – N 2O 5 - H 2SO 4 сал. мол. массасын тап. - 1 моль судың массасы тап. -144 грамм CO 2 газының моль саны •- Күкі

15 слайд
- Азот оксиді – N 2O 5 - H 2SO 4 сал. мол. массасын тап. - 1 моль судың массасы тап. -144 грамм CO 2 газының моль саны •- Күкірт оксидінің формулаларын жаз. •- 12,04*10 23 молекула болса, судың зат мөлшерін тап.

15 слайд

- Азот оксиді – N 2O 5 - H 2SO 4 сал. мол. массасын тап. - 1 моль судың массасы тап. -144 грамм CO 2 газының моль саны •- Күкірт оксидінің формулаларын жаз. •- 12,04*10 23 молекула болса, судың зат мөлшерін тап.

ІІІ. «Қаппен секіру». Әрбір оқушы тақтада берілген сөздерді қаппен секіріп барып, есіне сақтап қалады. Топқа айтады. Ол сөздер

16 слайд
ІІІ. «Қаппен секіру». Әрбір оқушы тақтада берілген сөздерді қаппен секіріп барып, есіне сақтап қалады. Топқа айтады. Ол сөздердің (термин) мәнін ашу. 1) Жылдамдық -1 2) Терминнің дұрыс айтылуы-1 жалпы 3 балл 3) Терминнің мәнін ашу -1

16 слайд

ІІІ. «Қаппен секіру». Әрбір оқушы тақтада берілген сөздерді қаппен секіріп барып, есіне сақтап қалады. Топқа айтады. Ол сөздердің (термин) мәнін ашу. 1) Жылдамдық -1 2) Терминнің дұрыс айтылуы-1 жалпы 3 балл 3) Терминнің мәнін ашу -1

- Атом. - Әртекті қоспа - Химиялық реакция -Реагент - Молекула -Қосылу реакциясы - Күрделі зат - Ва

17 слайд
- Атом. - Әртекті қоспа - Химиялық реакция -Реагент - Молекула -Қосылу реакциясы - Күрделі зат - Валенттілік - Жай зат - Электртерістілік - Қоспа - Заттың күйі

17 слайд

- Атом. - Әртекті қоспа - Химиялық реакция -Реагент - Молекула -Қосылу реакциясы - Күрделі зат - Валенттілік - Жай зат - Электртерістілік - Қоспа - Заттың күйі

IV. «Мерген сайысы» (тир ату) Әр топтан бір оқушыдан шығып тирмен атып, сұрақтарды алып жауап береді. Дескрипторлары: 1) Тирмен

18 слайд
IV. «Мерген сайысы» (тир ату) Әр топтан бір оқушыдан шығып тирмен атып, сұрақтарды алып жауап береді. Дескрипторлары: 1) Тирмен дұмыс жасау -1 2) Дәлдік -1 жалпы 3 балл 3) Сұраққа жауап -1

18 слайд

IV. «Мерген сайысы» (тир ату) Әр топтан бір оқушыдан шығып тирмен атып, сұрақтарды алып жауап береді. Дескрипторлары: 1) Тирмен дұмыс жасау -1 2) Дәлдік -1 жалпы 3 балл 3) Сұраққа жауап -1

- Химиялық реакция типтері? - Біртекті қоспа дегеніміз не? - Зат мөлшерінің формуласы? - Хим. Байл. Түрлері? - Оттектің валентті

19 слайд
- Химиялық реакция типтері? - Біртекті қоспа дегеніміз не? - Зат мөлшерінің формуласы? - Хим. Байл. Түрлері? - Оттектің валенттігі. - Химиялық теңдеу дегенім не?

19 слайд

- Химиялық реакция типтері? - Біртекті қоспа дегеніміз не? - Зат мөлшерінің формуласы? - Хим. Байл. Түрлері? - Оттектің валенттігі. - Химиялық теңдеу дегенім не?

•7. Ковалентті байланыс түрлері? •8. Кестеде қанша элемет бар? •9. Ең электр терістілігі жоғары элемент? •10.

20 слайд
•7. Ковалентті байланыс түрлері? •8. Кестеде қанша элемет бар? •9. Ең электр терістілігі жоғары элемент? •10. Ең электр терістігі төмен элемент? •11. Авогодро тұрақтысы қаншаға тең? •12. Элементтер қаншаға бөлінеді? • 

20 слайд

•7. Ковалентті байланыс түрлері? •8. Кестеде қанша элемет бар? •9. Ең электр терістілігі жоғары элемент? •10. Ең электр терістігі төмен элемент? •11. Авогодро тұрақтысы қаншаға тең? •12. Элементтер қаншаға бөлінеді? • 

V. Мықты болсан жеңіп көр. (Арқан тартыс) Арқан тартысып, ортада тұрған сұрақты жеңген топ алып жауап береді. Логикалық сұрақ

21 слайд
V. Мықты болсан жеңіп көр. (Арқан тартыс) Арқан тартысып, ортада тұрған сұрақты жеңген топ алып жауап береді. Логикалық сұрақ. Дескрипторлары: 1) Мықтылық -2 2) Сұраққа жауап -3 жалпы 5 балл

21 слайд

V. Мықты болсан жеңіп көр. (Арқан тартыс) Арқан тартысып, ортада тұрған сұрақты жеңген топ алып жауап береді. Логикалық сұрақ. Дескрипторлары: 1) Мықтылық -2 2) Сұраққа жауап -3 жалпы 5 балл

• Профессор кешкі сағат 8-де ұйықтап, сағатының қоңырауын азанғы тоғызға туралайды. Сонда профессор қанша сағат ұйықтайды

22 слайд
• Профессор кешкі сағат 8-де ұйықтап, сағатының қоңырауын азанғы тоғызға туралайды. Сонда профессор қанша сағат ұйықтайды ? • 

22 слайд

• Профессор кешкі сағат 8-де ұйықтап, сағатының қоңырауын азанғы тоғызға туралайды. Сонда профессор қанша сағат ұйықтайды ? • 

V. Қорытынды. VI. Бағалау. VII. Үйге тапсырма.

23 слайд
V. Қорытынды. VI. Бағалау. VII. Үйге тапсырма.

23 слайд

V. Қорытынды. VI. Бағалау. VII. Үйге тапсырма.

Назарларыңызға рахмет

24 слайд
Назарларыңызға рахмет

24 слайд

Назарларыңызға рахмет