Презентация "Мұғалім-жаңалық жаршысы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мендегі өзгерістер
Курсқа дейін:
Бұрынғы сабақтарымда
негізгі күшті оқудың
мазмұнын құрастыруға,
шәкірттің не білу, не оқу
керектігін бағдарламалар мен
оқу жоспарына сүйеніп
білімді дайын күйінде
бердім. Оқыту процесім
“үйрету”, “оқыту,””беру”
тәрізді етістіктерден
құралды. Сабақ жоспарын
жасап, мақсат, міндеттерді
белгілеп, бағалауға дейін
өзімнің іс- әрекетім басым
болды. Курстан кейін:
Бүгінгі күні басты назар
оқыту (ұстаз әдістемесі),
оқу (шәкірттердің өздігімен
үйренуі) және бағалау
арқылы “не білетіндігіне”,
яғни олардың оқу
нәтижелеріне бағытталу
керек екенін білдім. Оқу
процесі “ұйымдастыру”,
“жағдай жасау”, “бағыт-
бағдар беру” сияқты
ұғымдардан тұру керектігін
үйрендім. Оқу мен оқыту
процесіне оқушылар да
жауапты, белсенді араласа
алады. Мұғалім неліктен өзгеруі керек?
Мұғалім- жаңалық жаршысы.
Мұғалім- дамыту жұмысының көшбасшысы
Әріптестерді тарту
Оқушыны белсенділендіру
1 слайд
Мендегі өзгерістер Курсқа дейін: Бұрынғы сабақтарымда негізгі күшті оқудың мазмұнын құрастыруға, шәкірттің не білу, не оқу керектігін бағдарламалар мен оқу жоспарына сүйеніп білімді дайын күйінде бердім. Оқыту процесім “үйрету”, “оқыту,””беру” тәрізді етістіктерден құралды. Сабақ жоспарын жасап, мақсат, міндеттерді белгілеп, бағалауға дейін өзімнің іс- әрекетім басым болды. Курстан кейін: Бүгінгі күні басты назар оқыту (ұстаз әдістемесі), оқу (шәкірттердің өздігімен үйренуі) және бағалау арқылы “не білетіндігіне”, яғни олардың оқу нәтижелеріне бағытталу керек екенін білдім. Оқу процесі “ұйымдастыру”, “жағдай жасау”, “бағыт- бағдар беру” сияқты ұғымдардан тұру керектігін үйрендім. Оқу мен оқыту процесіне оқушылар да жауапты, белсенді араласа алады. Мұғалім неліктен өзгеруі керек? Мұғалім- жаңалық жаршысы. Мұғалім- дамыту жұмысының көшбасшысы Әріптестерді тарту Оқушыны белсенділендіру
2 слайд
Оқушы өзгерісі
Бір- бірінің пікірін тыңдау, сыйлау Топтық жұмыс қалыптасты
атмосферасы қалыптасты
Енжар оқушылар да көшбасшылық танытты
Өз беттерінше ізденіп,
Критериилер бойынша сыни тұрғыдан ойлай алатын болды
бағалауды үйренді
Нені біліп, нені үйрендігі жайлы
ойлана білетін болды
2 слайд
Оқушы өзгерісі Бір- бірінің пікірін тыңдау, сыйлау Топтық жұмыс қалыптасты атмосферасы қалыптасты Енжар оқушылар да көшбасшылық танытты Өз беттерінше ізденіп, Критериилер бойынша сыни тұрғыдан ойлай алатын болды бағалауды үйренді Нені біліп, нені үйрендігі жайлы ойлана білетін болды
3 слайд
Келесі қадамым:
Өздерін оқушы ретінде көретін мұғалімдер көбінесе мол табыстарға
жетеді, себебі олардың өздері оқиды. Жұмыстың жаңа жолдарын ,
жаңа идеяларды оқыту туралы ойланудың нәтижесінде алған
тәжірибесі өз тәжірибесінің қалыптасуына көмектесді .
Нәтижеге бағытталған оқу процесінде шәкірт бірінші орында болу
керек.
Ал бұл ұстаным әрбір ұстаздан оқушыларды ынталандыратын оқу
мен оқытудың жаңаша тәсілдерін қолдану керектігін көрсетеді.
Осы тұрғыдан алғанда осы курста оқып- үйренген жаңа
бағдарламаның, жеті модульдің пайдасы зор болмақ. Ендігі
қадамым өтілетін сабақтарымды осы жеті модуль аясында,
нәтижеге бағытталған сабақтар жоспарлау. Шәкірттерді ойлаудың
ең биік шыңына жетелеу. Бағдарлама идеясын іске асыру.
3 слайд
Келесі қадамым: Өздерін оқушы ретінде көретін мұғалімдер көбінесе мол табыстарға жетеді, себебі олардың өздері оқиды. Жұмыстың жаңа жолдарын , жаңа идеяларды оқыту туралы ойланудың нәтижесінде алған тәжірибесі өз тәжірибесінің қалыптасуына көмектесді . Нәтижеге бағытталған оқу процесінде шәкірт бірінші орында болу керек. Ал бұл ұстаным әрбір ұстаздан оқушыларды ынталандыратын оқу мен оқытудың жаңаша тәсілдерін қолдану керектігін көрсетеді. Осы тұрғыдан алғанда осы курста оқып- үйренген жаңа бағдарламаның, жеті модульдің пайдасы зор болмақ. Ендігі қадамым өтілетін сабақтарымды осы жеті модуль аясында, нәтижеге бағытталған сабақтар жоспарлау. Шәкірттерді ойлаудың ең биік шыңына жетелеу. Бағдарлама идеясын іске асыру.