Презентация "Мұғалім-жаңалық жаршысы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Мұғалім-жаңалық жаршысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мендегі өзгерістер Курсқа дейін: Бұрынғы сабақтарымда негізгі күшті оқудың мазмұнын құрастыруға, шәкірттің не білу, не оқу

#1 слайд
Мендегі өзгерістер Курсқа дейін: Бұрынғы сабақтарымда негізгі күшті оқудың мазмұнын құрастыруға, шәкірттің не білу, не оқу керектігін бағдарламалар мен оқу жоспарына сүйеніп білімді дайын күйінде бердім. Оқыту процесім “үйрету”, “оқыту,””беру” тәрізді етістіктерден құралды. Сабақ жоспарын жасап, мақсат, міндеттерді белгілеп, бағалауға дейін өзімнің іс- әрекетім басым болды. Курстан кейін: Бүгінгі күні басты назар оқыту (ұстаз әдістемесі), оқу (шәкірттердің өздігімен үйренуі) және бағалау арқылы “не білетіндігіне”, яғни олардың оқу нәтижелеріне бағытталу керек екенін білдім. Оқу процесі “ұйымдастыру”, “жағдай жасау”, “бағыт- бағдар беру” сияқты ұғымдардан тұру керектігін үйрендім. Оқу мен оқыту процесіне оқушылар да жауапты, белсенді араласа алады. Мұғалім неліктен өзгеруі керек? Мұғалім- жаңалық жаршысы. Мұғалім- дамыту жұмысының көшбасшысы Әріптестерді тарту Оқушыны белсенділендіру

1 слайд

Мендегі өзгерістер Курсқа дейін: Бұрынғы сабақтарымда негізгі күшті оқудың мазмұнын құрастыруға, шәкірттің не білу, не оқу керектігін бағдарламалар мен оқу жоспарына сүйеніп білімді дайын күйінде бердім. Оқыту процесім “үйрету”, “оқыту,””беру” тәрізді етістіктерден құралды. Сабақ жоспарын жасап, мақсат, міндеттерді белгілеп, бағалауға дейін өзімнің іс- әрекетім басым болды. Курстан кейін: Бүгінгі күні басты назар оқыту (ұстаз әдістемесі), оқу (шәкірттердің өздігімен үйренуі) және бағалау арқылы “не білетіндігіне”, яғни олардың оқу нәтижелеріне бағытталу керек екенін білдім. Оқу процесі “ұйымдастыру”, “жағдай жасау”, “бағыт- бағдар беру” сияқты ұғымдардан тұру керектігін үйрендім. Оқу мен оқыту процесіне оқушылар да жауапты, белсенді араласа алады. Мұғалім неліктен өзгеруі керек? Мұғалім- жаңалық жаршысы. Мұғалім- дамыту жұмысының көшбасшысы Әріптестерді тарту Оқушыны белсенділендіру

Оқушы өзгерісі Бір- бірінің пікірін тыңдау, сыйлау

#2 слайд
Оқушы өзгерісі Бір- бірінің пікірін тыңдау, сыйлау Топтық жұмыс қалыптасты атмосферасы қалыптасты Енжар оқушылар да көшбасшылық танытты Өз беттерінше ізденіп, Критериилер бойынша сыни тұрғыдан ойлай алатын болды бағалауды үйренді Нені біліп, нені үйрендігі жайлы ойлана білетін болды

2 слайд

Оқушы өзгерісі Бір- бірінің пікірін тыңдау, сыйлау Топтық жұмыс қалыптасты атмосферасы қалыптасты Енжар оқушылар да көшбасшылық танытты Өз беттерінше ізденіп, Критериилер бойынша сыни тұрғыдан ойлай алатын болды бағалауды үйренді Нені біліп, нені үйрендігі жайлы ойлана білетін болды

Келесі қадамым: Өздерін оқушы ретінде көретін мұғалімдер көбінесе мол табыстарға жетеді, себебі олардың өздері оқиды. Жұмы

#3 слайд
Келесі қадамым: Өздерін оқушы ретінде көретін мұғалімдер көбінесе мол табыстарға жетеді, себебі олардың өздері оқиды. Жұмыстың жаңа жолдарын , жаңа идеяларды оқыту туралы ойланудың нәтижесінде алған тәжірибесі өз тәжірибесінің қалыптасуына көмектесді. Нәтижеге бағытталған оқу процесінде шәкірт бірінші орында болу керек. Ал бұл ұстаным әрбір ұстаздан оқушыларды ынталандыратын оқу мен оқытудың жаңаша тәсілдерін қолдану керектігін көрсетеді. Осы тұрғыдан алғанда осы курста оқып- үйренген жаңа бағдарламаның, жеті модульдің пайдасы зор болмақ. Ендігі қадамым өтілетін сабақтарымды осы жеті модуль аясында, нәтижеге бағытталған сабақтар жоспарлау. Шәкірттерді ойлаудың ең биік шыңына жетелеу. Бағдарлама идеясын іске асыру.

3 слайд

Келесі қадамым: Өздерін оқушы ретінде көретін мұғалімдер көбінесе мол табыстарға жетеді, себебі олардың өздері оқиды. Жұмыстың жаңа жолдарын , жаңа идеяларды оқыту туралы ойланудың нәтижесінде алған тәжірибесі өз тәжірибесінің қалыптасуына көмектесді. Нәтижеге бағытталған оқу процесінде шәкірт бірінші орында болу керек. Ал бұл ұстаным әрбір ұстаздан оқушыларды ынталандыратын оқу мен оқытудың жаңаша тәсілдерін қолдану керектігін көрсетеді. Осы тұрғыдан алғанда осы курста оқып- үйренген жаңа бағдарламаның, жеті модульдің пайдасы зор болмақ. Ендігі қадамым өтілетін сабақтарымды осы жеті модуль аясында, нәтижеге бағытталған сабақтар жоспарлау. Шәкірттерді ойлаудың ең биік шыңына жетелеу. Бағдарлама идеясын іске асыру.

Файл форматы:
pptx
29.05.2018
586
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі