Материалдар / презентация на тему "Критическое мышление"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация на тему "Критическое мышление"

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация на тему "Критическое мышление"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2019
682
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адамды бір нәрсені қайталауға үйреткеннен гөрі, оған жаңалық ашуға көмектескен жөн Г.Галилей

1 слайд
Адамды бір нәрсені қайталауға үйреткеннен гөрі, оған жаңалық ашуға көмектескен жөн Г.Галилей

1 слайд

Адамды бір нәрсені қайталауға үйреткеннен гөрі, оған жаңалық ашуға көмектескен жөн Г.Галилей

• Бала қандай қиындықтарға тап болды? • Баланың іс – әрекеттері қандай болды? • Бала қай іс – әрекетімен сізге ерекше болып

2 слайд
• Бала қандай қиындықтарға тап болды? • Баланың іс – әрекеттері қандай болды? • Бала қай іс – әрекетімен сізге ерекше болып көрінді? • Баланың орнында болсаңыз сіз не істер едіңіз?

2 слайд

• Бала қандай қиындықтарға тап болды? • Баланың іс – әрекеттері қандай болды? • Бала қай іс – әрекетімен сізге ерекше болып көрінді? • Баланың орнында болсаңыз сіз не істер едіңіз?

Сыни тұрғыдан ойлау деген не ?

3 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау деген не ?

3 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау деген не ?

• Бұл технология Совет өкіметі кезінде 1973жылдан • Қазақстанда 1997 жылдан бері таныла бастады. • Оқу мен жазу арқылы сыни тұр

4 слайд
• Бұл технология Совет өкіметі кезінде 1973жылдан • Қазақстанда 1997 жылдан бері таныла бастады. • Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау,яғни, RWCT жобасы 29 мемлекетте қолданылады. • Технологияның негізін қалаушылар американдық ғалымдар Чарльз Темпл, Джон Дьюи, Мередит. Кезінде жоба ретінде ұсынылып, көпшіліктің қолдауын тапқан бұл технологияда  Выготский, Пиаже, Эльконин-Давыдовтардың,  басқа да ғалымдардың еңбектерінің ең құнды жерлері   көрініс тауып, идеялар тоғысып, біріктірілген іспетті.              Сыни ойлау деген не?   Сыни ойлау- өзіндік ойлау.Сыни т ұрғыдан ойлау – сұрақ қоюдан және шешімін  талап ететін  проблемаларды айқындаудан басталады. Оқушы өзі сұрақ қойып, шешімін өзі айқындайды. • Сыни ойлау- әлеуметтік ойлау, бірлесе оқыту  идеясы. Сыни ойлау сабағының құрылымдық формуласы  3 кезеңнен  ( ERR)  тұрады: • I.- қызығушылығын ояту    ( «көпір жасау»,  ой қозғау) • II.- мағынаны таныту        ( мағынаны ажырату) • III.- ой-толғаныс                ( рефлексия, жаң а білім құрастырылады)

4 слайд

• Бұл технология Совет өкіметі кезінде 1973жылдан • Қазақстанда 1997 жылдан бері таныла бастады. • Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау,яғни, RWCT жобасы 29 мемлекетте қолданылады. • Технологияның негізін қалаушылар американдық ғалымдар Чарльз Темпл, Джон Дьюи, Мередит. Кезінде жоба ретінде ұсынылып, көпшіліктің қолдауын тапқан бұл технологияда  Выготский, Пиаже, Эльконин-Давыдовтардың,  басқа да ғалымдардың еңбектерінің ең құнды жерлері   көрініс тауып, идеялар тоғысып, біріктірілген іспетті.              Сыни ойлау деген не?   Сыни ойлау- өзіндік ойлау.Сыни т ұрғыдан ойлау – сұрақ қоюдан және шешімін  талап ететін  проблемаларды айқындаудан басталады. Оқушы өзі сұрақ қойып, шешімін өзі айқындайды. • Сыни ойлау- әлеуметтік ойлау, бірлесе оқыту  идеясы. Сыни ойлау сабағының құрылымдық формуласы  3 кезеңнен  ( ERR)  тұрады: • I.- қызығушылығын ояту    ( «көпір жасау»,  ой қозғау) • II.- мағынаны таныту        ( мағынаны ажырату) • III.- ой-толғаныс                ( рефлексия, жаң а білім құрастырылады)

« Инсерт » (түртіп алу стратегиясы) (берілген кітапшаларды қолдана отырып, әр топ өз атауының мағынасына түсінік береді) I.-

5 слайд
« Инсерт » (түртіп алу стратегиясы) (берілген кітапшаларды қолдана отырып, әр топ өз атауының мағынасына түсінік береді) I.- қызығушылығын ояту II.- мағынаны таныту III.- рефлексия

5 слайд

« Инсерт » (түртіп алу стратегиясы) (берілген кітапшаларды қолдана отырып, әр топ өз атауының мағынасына түсінік береді) I.- қызығушылығын ояту II.- мағынаны таныту III.- рефлексия

сұрақ Сабақ барысында СТО әдісі бойынша үш кезеңде қолданылды ма? Сабақ барысында СТО әдіс- тәсілдерінің қандай түрлерін қолд

6 слайд
сұрақ Сабақ барысында СТО әдісі бойынша үш кезеңде қолданылды ма? Сабақ барысында СТО әдіс- тәсілдерінің қандай түрлерін қолданды? сұрақ Сабақ барысында СТО әдісі бойынша үш кезеңде қолданылды ма?Сұрақ Сабақ барысында СТО әдісі бойынша үш кезеңде қолданылды ма? Сабақ барысында СТО әдіс-тәсілдерінің қандай түрлерін қолданды? Сабақ барысында қолданылған әдістер мен үш кезеңді тиімді қолдануы Қолданылған СТО әдістері Қолданылған әдістері Мұғалімнің аты -жөні Қазақ тілі мұғалімі Қазақ тілі мұғалімі

6 слайд

сұрақ Сабақ барысында СТО әдісі бойынша үш кезеңде қолданылды ма? Сабақ барысында СТО әдіс- тәсілдерінің қандай түрлерін қолданды? сұрақ Сабақ барысында СТО әдісі бойынша үш кезеңде қолданылды ма?Сұрақ Сабақ барысында СТО әдісі бойынша үш кезеңде қолданылды ма? Сабақ барысында СТО әдіс-тәсілдерінің қандай түрлерін қолданды? Сабақ барысында қолданылған әдістер мен үш кезеңді тиімді қолдануы Қолданылған СТО әдістері Қолданылған әдістері Мұғалімнің аты -жөні Қазақ тілі мұғалімі Қазақ тілі мұғалімі

Рефлексия «Ақылдының алты қалпағы» әдісі теріс пікір сын пікір жаңа идея негізгі ой сипаттама жағымды

7 слайд
Рефлексия «Ақылдының алты қалпағы» әдісі теріс пікір сын пікір жаңа идея негізгі ой сипаттама жағымды

7 слайд

Рефлексия «Ақылдының алты қалпағы» әдісі теріс пікір сын пікір жаңа идея негізгі ой сипаттама жағымды

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

8 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!