Презентация "Педагог жұмысындағы инновациялық идеялар"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Теміртау қаласы № 14 «Қарлығаш» бөбекжайы»
№ 6 «Аралар» ересек тобы
Кеңес
Тақырып: «Педагог жұмысындағы
инновациялық идеялар»
Тәрбиеші: Умирзахова Айхан Култаевна
1 слайд
Теміртау қаласы № 14 «Қарлығаш» бөбекжайы» № 6 «Аралар» ересек тобы Кеңес Тақырып: «Педагог жұмысындағы инновациялық идеялар» Тәрбиеші: Умирзахова Айхан Култаевна
2 слайд
Жаңа инновациялық технологиялар мектеп жасына дейінгі
баланың коммуникативті қабілеттерін қалыптастыруға және
жалпы дамуына кең мүмкіндіктер жасайды, балалардың жаңа
білім алуға және игеруге деген ынтасын арттырады, сондықтан
оның сәтті әлеуметтенуіне ықпал етеді. Инновациялық қызмет-
бұл педагогикалық қызметтің ерекше түрі.
Инновация (жаңашылдық) – әлеуметтік-психологиялық
аспектіде-әлеуметтік тәжірибеде маңызды өзгерістер
тудыратын әр түрлі жаңалықтарды жасау және енгізу.
Педагогтің міндеті-әр баланың жеке ерекшеліктерін, оның
психологиялық дайындығын ескере отырып, топтың бірлескен
іс-әрекетке қатысуына мотивация жасайды.
2 слайд
Жаңа инновациялық технологиялар мектеп жасына дейінгі баланың коммуникативті қабілеттерін қалыптастыруға және жалпы дамуына кең мүмкіндіктер жасайды, балалардың жаңа білім алуға және игеруге деген ынтасын арттырады, сондықтан оның сәтті әлеуметтенуіне ықпал етеді. Инновациялық қызмет- бұл педагогикалық қызметтің ерекше түрі. Инновация (жаңашылдық) – әлеуметтік-психологиялық аспектіде-әлеуметтік тәжірибеде маңызды өзгерістер тудыратын әр түрлі жаңалықтарды жасау және енгізу. Педагогтің міндеті-әр баланың жеке ерекшеліктерін, оның психологиялық дайындығын ескере отырып, топтың бірлескен іс-әрекетке қатысуына мотивация жасайды.
3 слайд
Инновациялық педагогикалық
технологиялардың ықпалы.
Оқу қызметін және
тәрбиелеу сапасын
арттырады.
танымдық
қызығушылығы
артады
коммуникативтілік»
қарым - қатынас
қалыптасады Командамен топтық
жұмысқа
дағдылана
ды
талдап жетіс
тікке жету
жолдарын іздейді сыни ойлауы,
креативтілік жүзеге
асады
Алған білімін
бекітеді
3 слайд
Инновациялық педагогикалық технологиялардың ықпалы. Оқу қызметін және тәрбиелеу сапасын арттырады. танымдық қызығушылығы артады коммуникативтілік» қарым - қатынас қалыптасады Командамен топтық жұмысқа дағдылана ды талдап жетіс тікке жету жолдарын іздейді сыни ойлауы, креативтілік жүзеге асады Алған білімін бекітеді
4 слайд
Ойын
технологи
ялары
Инновациялық
технологиялар Дамытушы
тезнологияДенсаулық
сақтау
технология
сы
Көрнекі
модельдеу
технология
лары
Проблемал
ық оқыту
технология
сыАқпараттық
коммуникаци
ялықСыни
ойлау
технология
лары
4 слайд
Ойын технологи ялары Инновациялық технологиялар Дамытушы тезнологияДенсаулық сақтау технология сы Көрнекі модельдеу технология лары Проблемал ық оқыту технология сыАқпараттық коммуникаци ялықСыни ойлау технология лары
5 слайд
Денсаулық сақтау технологиялары
► Тәрбиеленушілердің физикалық жай-күйін бақылау,
► тамақтану режимін бақылау;
► гимнастиканың әртүрлі түрлері (тыныс алу, саусақ ,
физминутка ойындары),
► шынығу шараларын орындау;
► ертегі терапиясы, музыка терапиясы;
► қозғалыс белсенділігінің жаңа түрлерін енгізу.
5 слайд
Денсаулық сақтау технологиялары ► Тәрбиеленушілердің физикалық жай-күйін бақылау, ► тамақтану режимін бақылау; ► гимнастиканың әртүрлі түрлері (тыныс алу, саусақ , физминутка ойындары), ► шынығу шараларын орындау; ► ертегі терапиясы, музыка терапиясы; ► қозғалыс белсенділігінің жаңа түрлерін енгізу.
6 слайд
Көрнекі модельдеу дегеніміз - зерттелетін объектінің маңызды
қасиеттерін жаңғырту, оның орынбасарын құру және онымен жұмыс
істеу. Көрнекі модельдеу әдісі балаға дерексіз ұғымдарды (дыбыс, сөз,
сөйлем, мәтін) көрнекі түрде ұсынуға, олармен жұмыс істеуді үйренуге
көмектеседі. Символдық аналогияны қолдана отырып, тәрбиеші мектеп
жасына дейінгі балаларда материалды есте сақтау және игеру процесін
жеңілдетеді және тездетеді, жадпен жұмыс істеу әдістерін
қалыптастырады. Көрнекі модельдеу технологияларына мыналар
жатады: мнемотаблица
6 слайд
Көрнекі модельдеу дегеніміз - зерттелетін объектінің маңызды қасиеттерін жаңғырту, оның орынбасарын құру және онымен жұмыс істеу. Көрнекі модельдеу әдісі балаға дерексіз ұғымдарды (дыбыс, сөз, сөйлем, мәтін) көрнекі түрде ұсынуға, олармен жұмыс істеуді үйренуге көмектеседі. Символдық аналогияны қолдана отырып, тәрбиеші мектеп жасына дейінгі балаларда материалды есте сақтау және игеру процесін жеңілдетеді және тездетеді, жадпен жұмыс істеу әдістерін қалыптастырады. Көрнекі модельдеу технологияларына мыналар жатады: мнемотаблица
7 слайд
О йын технологиясы - Әр түрлі педагогикалық ойындар
түрінде педагогикалық процесті ұйымдастыру. Ойын – оқу
үрдісіндегі оқытудың әрі формасы әрі әдісі ретінде дербес
дидактикалық категория.
▪ Танымдық қызығушылығы
артады;
▪ Коммуникативтілік қабілеті
дамиды;
▪ Сыни ойлау қабілеті артады;
▪ Командада топпен жұмыс
істеуге дағдыланады
▪ Достыққа, ынтымақтастыққа,
жетелейді;
▪ Бала алған білімін бекітеді;
▪ Креативтілік жүзеге асады.
7 слайд
О йын технологиясы - Әр түрлі педагогикалық ойындар түрінде педагогикалық процесті ұйымдастыру. Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория. ▪ Танымдық қызығушылығы артады; ▪ Коммуникативтілік қабілеті дамиды; ▪ Сыни ойлау қабілеті артады; ▪ Командада топпен жұмыс істеуге дағдыланады ▪ Достыққа, ынтымақтастыққа, жетелейді; ▪ Бала алған білімін бекітеді; ▪ Креативтілік жүзеге асады.
8 слайд
♥ «Жыл мезгілдері»
♥ «Гүлдер дүкені»
♥ «Гүл күлтешелерін
орналастыр»
♥ «Кімге не керек?»
♥ “ Қан қызына көмектес”
Қан қызына
көмектес
“ Жыл
мезгілдері”
“ сөз ойла-
тез ойла ”
8 слайд
♥ «Жыл мезгілдері» ♥ «Гүлдер дүкені» ♥ «Гүл күлтешелерін орналастыр» ♥ «Кімге не керек?» ♥ “ Қан қызына көмектес” Қан қызына көмектес “ Жыл мезгілдері” “ сөз ойла- тез ойла ”
9 слайд
“ Мен қамқор
баламын”
“ Кімге не
керек?”
“ Сиқырлы
құлып”
9 слайд
“ Мен қамқор баламын” “ Кімге не керек?” “ Сиқырлы құлып”
10 слайд
Ақпараттық технологиялар
Тәрбиешілер тиімді және шығармашылық қолдана алатын үлкен
дидактикалық мүмкіндіктерге ие. Ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды дәстүрлі әдістермен бірге қолдану білім беру процесін
оңтайландыруға, оны тиімдірек етуге мүмкіндік береді. Жаңа ақпараттық
технологиялар оқу процесін көру (презентация, анимация), есту
(дыбыстық және бейнематериалдар) және сезу (интерактивті тақта,
пернетақта) қабылдау негізінде құруға мүмкіндік береді.
10 слайд
Ақпараттық технологиялар Тәрбиешілер тиімді және шығармашылық қолдана алатын үлкен дидактикалық мүмкіндіктерге ие. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дәстүрлі әдістермен бірге қолдану білім беру процесін оңтайландыруға, оны тиімдірек етуге мүмкіндік береді. Жаңа ақпараттық технологиялар оқу процесін көру (презентация, анимация), есту (дыбыстық және бейнематериалдар) және сезу (интерактивті тақта, пернетақта) қабылдау негізінде құруға мүмкіндік береді.
11 слайд
Проблемалық оқыту технологиялары.
Проблемалық оқыту технологиясы белгілі бір мәселені шешуге
негізделген және оны балалар өздері шешеді. Мұндай қабылдау
шығармашылықпен шешу, сондай-ақ ойлау қабілетін дамытады.
Проблемалық оқытудың технологиялық схемасы (проблемалық
жағдайды белгілеу және шешу) Тәрбиеші проблемалық жағдай
туғызады, балаларды оны шешуге бағыттау, шешім іздеуді
ұйымдастыру.
Неліктен мысықтың құйрығын жұлып алды?
Сен мысықты ң орнында болғанда не істер
едің? Күзде жаңбырға дейін егінді жинап алу неге
маңызды?
11 слайд
Проблемалық оқыту технологиялары. Проблемалық оқыту технологиясы белгілі бір мәселені шешуге негізделген және оны балалар өздері шешеді. Мұндай қабылдау шығармашылықпен шешу, сондай-ақ ойлау қабілетін дамытады. Проблемалық оқытудың технологиялық схемасы (проблемалық жағдайды белгілеу және шешу) Тәрбиеші проблемалық жағдай туғызады, балаларды оны шешуге бағыттау, шешім іздеуді ұйымдастыру. Неліктен мысықтың құйрығын жұлып алды? Сен мысықты ң орнында болғанда не істер едің? Күзде жаңбырға дейін егінді жинап алу неге маңызды?
12 слайд
«Сөйлейтін қабырғалар технологиясы»
"Сөйлеу қабырғасының" негізгі идеясы — баланың әдеттегі
өмір сүру ортасын оқыту және "тәрбиелеу өзгерту. "Сөйлейтін
қабырға" - бұл тірі экранның бір түрі. Балабақшаның тобында
және үй-жайларында магниттік жолақтар, кілем, қалта ойындар,
ойын чиптері және әртүрлі тақырыптық суреттер ілдіруге
болады.. "Сөйлейтін қабырғалар" өз жұмысында барлық
тәрбиешілер белсенді қолданады.
12 слайд
«Сөйлейтін қабырғалар технологиясы» "Сөйлеу қабырғасының" негізгі идеясы — баланың әдеттегі өмір сүру ортасын оқыту және "тәрбиелеу өзгерту. "Сөйлейтін қабырға" - бұл тірі экранның бір түрі. Балабақшаның тобында және үй-жайларында магниттік жолақтар, кілем, қалта ойындар, ойын чиптері және әртүрлі тақырыптық суреттер ілдіруге болады.. "Сөйлейтін қабырғалар" өз жұмысында барлық тәрбиешілер белсенді қолданады.
13 слайд
“ Лепбук” технологиясы”
Лэпбук балаларымен жұмыс істеудің жаңа түрі. Ноутбук немесе
интерактивті қалта-бұл үйде жасалған жиналмалы кітап, онда
барлық элементтер болуы мүмкін: қалталар, есіктер, конверттер
және т.б. бұл әдіс балаға көрнекі материалмен танысуға мүмкіндік
береді — ол ноутбукпен қалай қарым-қатынас жасауды шешеді,
белгілі бір бөлшектерді өз қалауы бойынша бүктейді және ашады.
(видео )
13 слайд
“ Лепбук” технологиясы” Лэпбук балаларымен жұмыс істеудің жаңа түрі. Ноутбук немесе интерактивті қалта-бұл үйде жасалған жиналмалы кітап, онда барлық элементтер болуы мүмкін: қалталар, есіктер, конверттер және т.б. бұл әдіс балаға көрнекі материалмен танысуға мүмкіндік береді — ол ноутбукпен қалай қарым-қатынас жасауды шешеді, белгілі бір бөлшектерді өз қалауы бойынша бүктейді және ашады. (видео )
14 слайд
Қорыта келгенде: Инновациялық жаңа т ехнологияларды
қолдану шығармашылықсыз мүмкін емес. Технологиялық
деңгейде жұмыс істеуді үйренген тәрбиеші үшін оның дамып
келе жатқан жағдайындағы танымдық процессі әрқашан басты
бағдар болады. Мен өз тәжірибемде жоғарыда айтылған
технологияларды жүйелі түрде қолданамын. Бұл
технологияларды қолдану педагогтар үшін маңызды,
балалардың бойына өмірге қажетті дағдыларды қалыптастыруға
көмегі зор екендігін нақ айта аламын. Балалардың дербес тұлға
болып қалыптасуына, сабаққа деген қызығушылығының
артуына көмектеседі.
14 слайд
Қорыта келгенде: Инновациялық жаңа т ехнологияларды қолдану шығармашылықсыз мүмкін емес. Технологиялық деңгейде жұмыс істеуді үйренген тәрбиеші үшін оның дамып келе жатқан жағдайындағы танымдық процессі әрқашан басты бағдар болады. Мен өз тәжірибемде жоғарыда айтылған технологияларды жүйелі түрде қолданамын. Бұл технологияларды қолдану педагогтар үшін маңызды, балалардың бойына өмірге қажетті дағдыларды қалыптастыруға көмегі зор екендігін нақ айта аламын. Балалардың дербес тұлға болып қалыптасуына, сабаққа деген қызығушылығының артуына көмектеседі.
15 слайд
Назар салып
тыңдағандарыңызға рахмет!
15 слайд
Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!