Материалдар / презентация "Қазтуған жырау" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация "Қазтуған жырау" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал қазақ әдебиетінің мұғалімдеріне арналған .Осы тақырыпта ашық сабақ өтерде дайын слайдты пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2018
2062
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : 1- бөлім Көне күндерден жеткен жәдігерлер Сабақтың тақырыбы: Қазтуған жыраудың «

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : 1- бөлім Көне күндерден жеткен жәдігерлер Сабақтың тақырыбы: Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : 1- бөлім Көне күндерден жеткен жәдігерлер Сабақтың тақырыбы: Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді

2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

2 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

Бағалау критерийлері: * Көркем шығармадағы кейіпкерлерді атай алады. * Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін

3 слайд
Бағалау критерийлері: * Көркем шығармадағы кейіпкерлерді атай алады. * Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, талдау жасай алады. * Кейіпкер бейнесін адамгершілік тұрғысынан талдап, өз пікірін білдіре алады, үзінділерді жатқа мәнерлеп айта алады.

3 слайд

Бағалау критерийлері: * Көркем шығармадағы кейіпкерлерді атай алады. * Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, талдау жасай алады. * Кейіпкер бейнесін адамгершілік тұрғысынан талдап, өз пікірін білдіре алады, үзінділерді жатқа мәнерлеп айта алады.

Ширату жаттығуы «Арқаға жазылған комплименттер» әдісі Бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер

4 слайд
Ширату жаттығуы «Арқаға жазылған комплименттер» әдісі Бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды.

4 слайд

Ширату жаттығуы «Арқаға жазылған комплименттер» әдісі Бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды.

«Мозайка» әдісі арқылы топқа бірігу

5 слайд
«Мозайка» әдісі арқылы топқа бірігу

5 слайд

«Мозайка» әдісі арқылы топқа бірігу

Еділ тобы ҚИЫЛ ТОБЫ ОЙЫЛ ТОБЫ ЖАЙЫҚ ТОБЫ

6 слайд
Еділ тобы ҚИЫЛ ТОБЫ ОЙЫЛ ТОБЫ ЖАЙЫҚ ТОБЫ

6 слайд

Еділ тобы ҚИЫЛ ТОБЫ ОЙЫЛ ТОБЫ ЖАЙЫҚ ТОБЫ

«Сократ шеңбері» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрап шығу. Жиембет қай ғасырда өмір сүрген? Жиембеттің қандай жырлары

7 слайд
«Сократ шеңбері» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрап шығу. Жиембет қай ғасырда өмір сүрген? Жиембеттің қандай жырлары бар? «Еңсегей бойлы Ер Есім» жырының жазылу тарихы қандай ? Жиембет неге Есімханға қарсы шықты? Жырдан үзіндіні жатқа айт.

7 слайд

«Сократ шеңбері» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрап шығу. Жиембет қай ғасырда өмір сүрген? Жиембеттің қандай жырлары бар? «Еңсегей бойлы Ер Есім» жырының жазылу тарихы қандай ? Жиембет неге Есімханға қарсы шықты? Жырдан үзіндіні жатқа айт.

«Төрт сөйлем» тәсілі : 1. Пікір. Тыңдаған мәтіндегі кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді. 2. Дәлел. Мәтіннен үзіндін

8 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі : 1. Пікір. Тыңдаған мәтіндегі кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді. 2. Дәлел. Мәтіннен үзіндіні жатқа айта отырып, өз пікірін дәлелдейді. 3. Мысал. Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

8 слайд

«Төрт сөйлем» тәсілі : 1. Пікір. Тыңдаған мәтіндегі кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді. 2. Дәлел. Мәтіннен үзіндіні жатқа айта отырып, өз пікірін дәлелдейді. 3. Мысал. Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

Дескрипторлар: •Тыңдаған мәтіннен кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді. •Мәтіннен үзіндіні жатқа айтады, өз пікірін

9 слайд
Дескрипторлар: •Тыңдаған мәтіннен кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді. •Мәтіннен үзіндіні жатқа айтады, өз пікірін дәлелдейді. •Пікірін тарихпен байланыстырады. •Тақырып бойынша қорытынды шығарады. ҚБ. Өзара бағалау.

9 слайд

Дескрипторлар: •Тыңдаған мәтіннен кейіпкер бейнесін бір сөйлеммен жеткізеді. •Мәтіннен үзіндіні жатқа айтады, өз пікірін дәлелдейді. •Пікірін тарихпен байланыстырады. •Тақырып бойынша қорытынды шығарады. ҚБ. Өзара бағалау.

ТЖ. « Үштік» әдісі •«Еділ» тобы. Жырға арқау болған ең негізгі оқиғаларды анықтап, сызба түрінде жазыңдар

10 слайд
ТЖ. « Үштік» әдісі •«Еділ» тобы. Жырға арқау болған ең негізгі оқиғаларды анықтап, сызба түрінде жазыңдар. •« Жайық» тобы. Өлең жолдарындағы автор бейнесін анықтаңыз. Жырды негізге ала отырып , Қазтуған жыраудың бейнесін ашыңдар. •« Қиыл» тобы. Шығарма кейіпкерін адамгершілік тұрғысынан талдаңыз.

10 слайд

ТЖ. « Үштік» әдісі •«Еділ» тобы. Жырға арқау болған ең негізгі оқиғаларды анықтап, сызба түрінде жазыңдар. •« Жайық» тобы. Өлең жолдарындағы автор бейнесін анықтаңыз. Жырды негізге ала отырып , Қазтуған жыраудың бейнесін ашыңдар. •« Қиыл» тобы. Шығарма кейіпкерін адамгершілік тұрғысынан талдаңыз.

Дескриптор: -Жырға негіз болған оқиғаны анықтайды. -Жырды негізге ала отырып, Қазтуған жыраудың бейнесін аша

11 слайд
Дескриптор: -Жырға негіз болған оқиғаны анықтайды. -Жырды негізге ала отырып, Қазтуған жыраудың бейнесін ашады. - Шығарма кейіпкерін адамгершілік тұрғыдан талдайды.

11 слайд

Дескриптор: -Жырға негіз болған оқиғаны анықтайды. -Жырды негізге ала отырып, Қазтуған жыраудың бейнесін ашады. - Шығарма кейіпкерін адамгершілік тұрғыдан талдайды.

Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар: өлең жолдарынан мақал-мәтелдерді, тұрақты тіркестерді табады. Қабілеті жоғары

12 слайд
Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар: өлең жолдарынан мақал-мәтелдерді, тұрақты тіркестерді табады. Қабілеті жоғары оқушылар: «Жырау боп мен де сөйлейін...» тақырыбында ойтолғау жазады.

12 слайд

Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар: өлең жолдарынан мақал-мәтелдерді, тұрақты тіркестерді табады. Қабілеті жоғары оқушылар: «Жырау боп мен де сөйлейін...» тақырыбында ойтолғау жазады.

Сабақты бекіту : «Сұрақты қағып ал!» әдісі. - Қазтуған неге қонысымен қоштасты ? - Қоштасуына не себеп болды ? ҚБ.

13 слайд
Сабақты бекіту : «Сұрақты қағып ал!» әдісі. - Қазтуған неге қонысымен қоштасты ? - Қоштасуына не себеп болды ? ҚБ. Қол сигналдары арқылы бағалау. Тамаш а! Орташа Ұнамады

13 слайд

Сабақты бекіту : «Сұрақты қағып ал!» әдісі. - Қазтуған неге қонысымен қоштасты ? - Қоштасуына не себеп болды ? ҚБ. Қол сигналдары арқылы бағалау. Тамаш а! Орташа Ұнамады

Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар). Бүгіні сабақтағы

14 слайд
Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар). Бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

14 слайд

Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар). Бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

«Қазтуғанның қонысымен қоштасу» жырынан үзінді жаттап келу. Үй тапсырмасы:

15 слайд
«Қазтуғанның қонысымен қоштасу» жырынан үзінді жаттап келу. Үй тапсырмасы:

15 слайд

«Қазтуғанның қонысымен қоштасу» жырынан үзінді жаттап келу. Үй тапсырмасы:

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд