Презентация "Қозғалыс және оның қасиеттері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназиясының математика пәні
мұғалімі Карсыбаева Нургул Тулегеновна
Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс және оның қасиеттері.
Центрлік және өстік
симметрия ұғымын
біледі;
фигуралардың
Центрлік және өстік
симметриялы
фигураларын салады;
Центрлік
симметрия және
Өстік симметрия
Көмегімен есептер
шығарады Оқу мақсаты
9.1.4.8
қозғалыстың
түрлерін,
композициясын
және олардың
қасиеттерін білу;
Центрлік және өстік
симметрия ұғымын
білу;
Фигуралардың
центрлік және өстік
симметриялы
фигураларын салу;
Центрлік
симметрия және
өстік симметрия
көмегімен есептер
шығару;;Сабақтың мақсаты Ба ғ алау критерийі
1 слайд
М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі Карсыбаева Нургул Тулегеновна Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс және оның қасиеттері. Центрлік және өстік симметрия ұғымын біледі; фигуралардың Центрлік және өстік симметриялы фигураларын салады; Центрлік симметрия және Өстік симметрия Көмегімен есептер шығарады Оқу мақсаты 9.1.4.8 қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу; Центрлік және өстік симметрия ұғымын білу; Фигуралардың центрлік және өстік симметриялы фигураларын салу; Центрлік симметрия және өстік симметрия көмегімен есептер шығару;;Сабақтың мақсаты Ба ғ алау критерийі
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Әдістерді таңдауда
тақырыптың
мазмұнын анықтап,
оқу мақсатына
жетуге ықпал ететін,
оқуға тартуға
бағытталған
«ДЖИГСО» «Мозайка» әдісі
«Жетістік баспалдағы» әдісі
«Артығын алып таста »
«Тізбектен не түсіп қалған»
« Ойлан - жұптас - бөліс » «Ромбтық жіктелім»
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Әдістерді таңдауда тақырыптың мазмұнын анықтап, оқу мақсатына жетуге ықпал ететін, оқуға тартуға бағытталған «ДЖИГСО» «Мозайка» әдісі «Жетістік баспалдағы» әдісі «Артығын алып таста » «Тізбектен не түсіп қалған» « Ойлан - жұптас - бөліс » «Ромбтық жіктелім»
3 слайд
Саралау әдістері
Тапсырманы
оқушы қажеттігіне
сай саралап тәсілдерді
жоспарлап, оқушыны
мақсатқа жетуге
ықпал жасау
Жаңа тақырыпты
өздігінен меңгерту
мақсатында
«ДЖИГСО»
әдісін қолданамын Ойлау
дағдысы
әр түрлі
оқушыларды
топқа бөлуОқушылар
арасында
психологиялық
ахуалды, көңіл
күйді реттеу
Үй
тапсырмасын
пысықтау.
«Ромбтық»
жіктелім
органайзеріБілім
дағдысына сай
тапсырмалар беру
деңгей
тапсырмаларыОқулықтан
есептер шығару .
Тақырыпты
өмірмен
байланыстыра
білу. Алдыңғы біліміне
негіздей отырып
жаңа білімді
меңгереді .
3 слайд
Саралау әдістері Тапсырманы оқушы қажеттігіне сай саралап тәсілдерді жоспарлап, оқушыны мақсатқа жетуге ықпал жасау Жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін қолданамын Ойлау дағдысы әр түрлі оқушыларды топқа бөлуОқушылар арасында психологиялық ахуалды, көңіл күйді реттеу Үй тапсырмасын пысықтау. «Ромбтық» жіктелім органайзеріБілім дағдысына сай тапсырмалар беру деңгей тапсырмаларыОқулықтан есептер шығару . Тақырыпты өмірмен байланыстыра білу. Алдыңғы біліміне негіздей отырып жаңа білімді меңгереді .
4 слайд
Критериалды бағалау
Дескриптор бойынша
Ауызша бағалау
Өзара бағалау
Смайликтермен бағалауНақты анықталған критерийге негізделген
Мұғалім, ата - анаға түсінікті
Ұжым талқысынан өткен
Оқу мақсатына
сәйкес
4 слайд
Критериалды бағалау Дескриптор бойынша Ауызша бағалау Өзара бағалау Смайликтермен бағалауНақты анықталған критерийге негізделген Мұғалім, ата - анаға түсінікті Ұжым талқысынан өткен Оқу мақсатына сәйкес
5 слайд
Кері байланыс
Сабақ
мақсаты
SMAR T
Белсенді
оқу
әдістері
Саралау
әдістері
Критериалды
бағалау Күтілетін нәтиже
5 слайд
Кері байланыс Сабақ мақсаты SMAR T Белсенді оқу әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау Күтілетін нәтиже