Материалдар / Презентация "Қозғалыс және оның қасиеттері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Қозғалыс және оның қасиеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне, жас мамандарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
2556
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі Карсыбаева Нургул Тулегеновна Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс

1 слайд
М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі Карсыбаева Нургул Тулегеновна Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс және оның қасиеттері. Центрлік және өстік симметрия ұғымын біледі; фигуралардың Центрлік және өстік симметриялы фигураларын салады; Центрлік симметрия және Өстік симметрия Көмегімен есептер шығарады Оқу мақсаты 9.1.4.8 қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу; Центрлік және өстік симметрия ұғымын білу; Фигуралардың центрлік және өстік симметриялы фигураларын салу; Центрлік симметрия және өстік симметрия көмегімен есептер шығару;;Сабақтың мақсаты Ба ғ алау критерийі

1 слайд

М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі Карсыбаева Нургул Тулегеновна Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс және оның қасиеттері. Центрлік және өстік симметрия ұғымын біледі; фигуралардың Центрлік және өстік симметриялы фигураларын салады; Центрлік симметрия және Өстік симметрия Көмегімен есептер шығарады Оқу мақсаты 9.1.4.8 қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу; Центрлік және өстік симметрия ұғымын білу; Фигуралардың центрлік және өстік симметриялы фигураларын салу; Центрлік симметрия және өстік симметрия көмегімен есептер шығару;;Сабақтың мақсаты Ба ғ алау критерийі

Белсенді оқу әдістері Әдістерді таңдауда тақырыптың мазмұнын анықтап, оқу мақсатына жетуге ықпал ететін, оқуға тартуға бағытта

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Әдістерді таңдауда тақырыптың мазмұнын анықтап, оқу мақсатына жетуге ықпал ететін, оқуға тартуға бағытталған «ДЖИГСО» «Мозайка» әдісі «Жетістік баспалдағы» әдісі «Артығын алып таста » «Тізбектен не түсіп қалған» « Ойлан - жұптас - бөліс » «Ромбтық жіктелім»

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Әдістерді таңдауда тақырыптың мазмұнын анықтап, оқу мақсатына жетуге ықпал ететін, оқуға тартуға бағытталған «ДЖИГСО» «Мозайка» әдісі «Жетістік баспалдағы» әдісі «Артығын алып таста » «Тізбектен не түсіп қалған» « Ойлан - жұптас - бөліс » «Ромбтық жіктелім»

Саралау әдістері Тапсырманы оқушы қажеттігіне сай саралап тәсілдерді жоспарлап, оқушыны мақсатқа жетуге ықпал жасау Жаңа тақыры

3 слайд
Саралау әдістері Тапсырманы оқушы қажеттігіне сай саралап тәсілдерді жоспарлап, оқушыны мақсатқа жетуге ықпал жасау Жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін қолданамын Ойлау дағдысы әр түрлі оқушыларды топқа бөлуОқушылар арасында психологиялық ахуалды, көңіл күйді реттеу Үй тапсырмасын пысықтау. «Ромбтық» жіктелім органайзеріБілім дағдысына сай тапсырмалар беру деңгей тапсырмаларыОқулықтан есептер шығару . Тақырыпты өмірмен байланыстыра білу. Алдыңғы біліміне негіздей отырып жаңа білімді меңгереді .  

3 слайд

Саралау әдістері Тапсырманы оқушы қажеттігіне сай саралап тәсілдерді жоспарлап, оқушыны мақсатқа жетуге ықпал жасау Жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін қолданамын Ойлау дағдысы әр түрлі оқушыларды топқа бөлуОқушылар арасында психологиялық ахуалды, көңіл күйді реттеу Үй тапсырмасын пысықтау. «Ромбтық» жіктелім органайзеріБілім дағдысына сай тапсырмалар беру деңгей тапсырмаларыОқулықтан есептер шығару . Тақырыпты өмірмен байланыстыра білу. Алдыңғы біліміне негіздей отырып жаңа білімді меңгереді .  

Критериалды бағалау Дескриптор бойынша Ауызша бағалау Өзара бағалау Смайликтермен бағалауНақты анықталған критерийге негізделген

4 слайд
Критериалды бағалау Дескриптор бойынша Ауызша бағалау Өзара бағалау Смайликтермен бағалауНақты анықталған критерийге негізделген Мұғалім, ата - анаға түсінікті Ұжым талқысынан өткен Оқу мақсатына сәйкес

4 слайд

Критериалды бағалау Дескриптор бойынша Ауызша бағалау Өзара бағалау Смайликтермен бағалауНақты анықталған критерийге негізделген Мұғалім, ата - анаға түсінікті Ұжым талқысынан өткен Оқу мақсатына сәйкес

Кері байланыс Сабақ мақсаты SMAR T Белсенді оқу әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау Күтілетін нәтиже

5 слайд
Кері байланыс Сабақ мақсаты SMAR T Белсенді оқу әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау Күтілетін нәтиже

5 слайд

Кері байланыс Сабақ мақсаты SMAR T Белсенді оқу әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау Күтілетін нәтиже