Материалдар / Презентация "Ұйықбаев Иманбек Қабышев"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Ұйықбаев Иманбек Қабышев"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тіл пән мұғалімдеріне қажетті әдіскер ғалым туралы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2018
1039
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы

1 слайд
Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы

1 слайд

Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы

Жоспар 1.Иманбек Ұйықбаевтың өмір белестері. 2.Атқарған қызметтері. 3.Ғылыми – әдістемелік еңбектері.

2 слайд
Жоспар 1.Иманбек Ұйықбаевтың өмір белестері. 2.Атқарған қызметтері. 3.Ғылыми – әдістемелік еңбектері.

2 слайд

Жоспар 1.Иманбек Ұйықбаевтың өмір белестері. 2.Атқарған қызметтері. 3.Ғылыми – әдістемелік еңбектері.

Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы - 1922 жылы Павлодар облысы, Қашар ауданында туған. Тіл білімінің маманы, филология ғылымдарын

3 слайд
Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы - 1922 жылы Павлодар облысы, Қашар ауданында туған. Тіл білімінің маманы, филология ғылымдарының кандидаты, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген мұғалімі.

3 слайд

Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы - 1922 жылы Павлодар облысы, Қашар ауданында туған. Тіл білімінің маманы, филология ғылымдарының кандидаты, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген мұғалімі.

1948 жылы қазіргі ҚазҰПУ-ды бітіріп, 1952 жылы аспирантурасын тәмамдаған. 1952 – 1954 жылдары осы институттың оқытушысы болы

4 слайд
1948 жылы қазіргі ҚазҰПУ-ды бітіріп, 1952 жылы аспирантурасын тәмамдаған. 1952 – 1954 жылдары осы институттың оқытушысы болып қызмет істейді.

4 слайд

1948 жылы қазіргі ҚазҰПУ-ды бітіріп, 1952 жылы аспирантурасын тәмамдаған. 1952 – 1954 жылдары осы институттың оқытушысы болып қызмет істейді.

1954 – 1970 жылдары Ыбырай Алтынсарин атындағы педагогикалық ғылыми – зерттеу институтында аға ғылыми қызметкер; 1970 -198

5 слайд
1954 – 1970 жылдары Ыбырай Алтынсарин атындағы педагогикалық ғылыми – зерттеу институтында аға ғылыми қызметкер; 1970 -1985 жылдары Қаз КСР ҰҒА-сында аға қызметкер болып жұмыс істеді.

5 слайд

1954 – 1970 жылдары Ыбырай Алтынсарин атындағы педагогикалық ғылыми – зерттеу институтында аға ғылыми қызметкер; 1970 -1985 жылдары Қаз КСР ҰҒА-сында аға қызметкер болып жұмыс істеді.

Ұлы Отан соғысына қатысып: “Құрмет белгісі” “Қызыл жұлдыз” “ҰО соғысының 1-ші дәрежелі”

6 слайд
Ұлы Отан соғысына қатысып: “Құрмет белгісі” “Қызыл жұлдыз” “ҰО соғысының 1-ші дәрежелі”

6 слайд

Ұлы Отан соғысына қатысып: “Құрмет белгісі” “Қызыл жұлдыз” “ҰО соғысының 1-ші дәрежелі”

“Қазақ тілі методикасының очерктері”,Алматы 1962 ж. “Қазіргі қазақ тіліндегі етістіктердің көріністері”, Алматы 1958 ж. “Тіл м

7 слайд
“Қазақ тілі методикасының очерктері”,Алматы 1962 ж. “Қазіргі қазақ тіліндегі етістіктердің көріністері”, Алматы 1958 ж. “Тіл мәдениетінің кейбір мәселелері” , Алматы 1969 ж. Иманбек Ұйықбаевтың ғылыми – әдістемелік еңбектері:

7 слайд

“Қазақ тілі методикасының очерктері”,Алматы 1962 ж. “Қазіргі қазақ тіліндегі етістіктердің көріністері”, Алматы 1958 ж. “Тіл мәдениетінің кейбір мәселелері” , Алматы 1969 ж. Иманбек Ұйықбаевтың ғылыми – әдістемелік еңбектері:

“Қазақ тілі” 8 сынып оқулығы,1997ж. “Қазақ тілі” 9 сынып оқулығы,1997ж.

8 слайд
“Қазақ тілі” 8 сынып оқулығы,1997ж. “Қазақ тілі” 9 сынып оқулығы,1997ж.

8 слайд

“Қазақ тілі” 8 сынып оқулығы,1997ж. “Қазақ тілі” 9 сынып оқулығы,1997ж.

И.Ұйықбаев мектеп мұғалімдерінің бағдарламаны қалай жасауға болатынын, оны пайдаланудың жолдарын аралап көрсетеді. 3,4,5 сыны

9 слайд
И.Ұйықбаев мектеп мұғалімдерінің бағдарламаны қалай жасауға болатынын, оны пайдаланудың жолдарын аралап көрсетеді. 3,4,5 сыныптарда сөз табына қатысты мәселені балаға жеткізудің жолдарын анықтайды.

9 слайд

И.Ұйықбаев мектеп мұғалімдерінің бағдарламаны қалай жасауға болатынын, оны пайдаланудың жолдарын аралап көрсетеді. 3,4,5 сыныптарда сөз табына қатысты мәселені балаға жеткізудің жолдарын анықтайды.

Әдіскер- ғалым бастауыш мектептерде грамматикалық талдау жұмыстарын жүргізуге ерекше көңіл бөлген.

10 слайд
Әдіскер- ғалым бастауыш мектептерде грамматикалық талдау жұмыстарын жүргізуге ерекше көңіл бөлген.

10 слайд

Әдіскер- ғалым бастауыш мектептерде грамматикалық талдау жұмыстарын жүргізуге ерекше көңіл бөлген.

Лексика саласын оқыту да оқушылардың тілін дамытуда мол мүмкіндік беретінін айта кетіп, автор синоним, антоним, омоним, терм

11 слайд
Лексика саласын оқыту да оқушылардың тілін дамытуда мол мүмкіндік беретінін айта кетіп, автор синоним, антоним, омоним, термин сөздер, көнерген сөздер т.б. Оқытуда иек артуға болатын негізгі тәсілдер мен жолдарды көрсетіп береді.

11 слайд

Лексика саласын оқыту да оқушылардың тілін дамытуда мол мүмкіндік беретінін айта кетіп, автор синоним, антоним, омоним, термин сөздер, көнерген сөздер т.б. Оқытуда иек артуға болатын негізгі тәсілдер мен жолдарды көрсетіп береді.

И.Ұйықбаев құрастырған “Қазақ тілі методикасының библиографикалық көрсеткіші” атты еңбегінде Қ.Басымов, С.Жиенбаев, Ш. Сарыба

12 слайд
И.Ұйықбаев құрастырған “Қазақ тілі методикасының библиографикалық көрсеткіші” атты еңбегінде Қ.Басымов, С.Жиенбаев, Ш. Сарыбаевтың өмірі мен шығармашылығын жазып, сонымен қатар олардың зерттеу жұмыстары туралы ақпарат берген.

12 слайд

И.Ұйықбаев құрастырған “Қазақ тілі методикасының библиографикалық көрсеткіші” атты еңбегінде Қ.Басымов, С.Жиенбаев, Ш. Сарыбаевтың өмірі мен шығармашылығын жазып, сонымен қатар олардың зерттеу жұмыстары туралы ақпарат берген.

Түсіндірме Терме Өздік Шығармашылық Сөздік Бақылау И.Ұйықбаев диктанттың мынандай түрлерін ұсынған:

13 слайд
Түсіндірме Терме Өздік Шығармашылық Сөздік Бақылау И.Ұйықбаев диктанттың мынандай түрлерін ұсынған:

13 слайд

Түсіндірме Терме Өздік Шығармашылық Сөздік Бақылау И.Ұйықбаев диктанттың мынандай түрлерін ұсынған:

Түсіндірмелі диктант – оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуге жетелейді. Диктанттың бұл түрі оқушыларды сауатты жазуға грам

14 слайд
Түсіндірмелі диктант – оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуге жетелейді. Диктанттың бұл түрі оқушыларды сауатты жазуға грамматикалық формаларды дұрыс қолдануға және оның жазу тілінің дамуына әсер етеді. Терме диктант - белгілі бір ережені оқушылардың қалай меңгергенін байқау үшін сабақ үстінде жүргізіледі. Өздік диктант – оқушылар өтілген тақырыпқа байланысты әріптер мен буындарды сөз бен сөз тіркестерін және жекелеген сөйлемдер мен жаттап алған өлеңдерін естеріне түсіріп жазады.

14 слайд

Түсіндірмелі диктант – оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуге жетелейді. Диктанттың бұл түрі оқушыларды сауатты жазуға грамматикалық формаларды дұрыс қолдануға және оның жазу тілінің дамуына әсер етеді. Терме диктант - белгілі бір ережені оқушылардың қалай меңгергенін байқау үшін сабақ үстінде жүргізіледі. Өздік диктант – оқушылар өтілген тақырыпқа байланысты әріптер мен буындарды сөз бен сөз тіркестерін және жекелеген сөйлемдер мен жаттап алған өлеңдерін естеріне түсіріп жазады.

Шығармашылық диктант – диктанттың ішіндегі ең күрделісі. Білім деңгейін арттыруға арналған диктанттардың бірі. Сөздік ди

15 слайд
Шығармашылық диктант – диктанттың ішіндегі ең күрделісі. Білім деңгейін арттыруға арналған диктанттардың бірі. Сөздік диктант – әріп емлесін өту кезеңінде белгілі бір сөздің жазылуын есте сақтау үшін пайдаланылады. Бақылау диктанты – бұрын өтілген тақырыпты қандай дәрежеде меңгергенін және білім деңгейін анықтау мақсатында жүргізіледі.

15 слайд

Шығармашылық диктант – диктанттың ішіндегі ең күрделісі. Білім деңгейін арттыруға арналған диктанттардың бірі. Сөздік диктант – әріп емлесін өту кезеңінде белгілі бір сөздің жазылуын есте сақтау үшін пайдаланылады. Бақылау диктанты – бұрын өтілген тақырыпты қандай дәрежеде меңгергенін және білім деңгейін анықтау мақсатында жүргізіледі.

Пайдаланылған әдебиеттер 1.“Қазақтың тілші-әдіскер тұлғалары”, Алматы: Нұр-пресс.2006ж. 2.Қазақстан ұлттық энциклопедияс

16 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер 1.“Қазақтың тілші-әдіскер тұлғалары”, Алматы: Нұр-пресс.2006ж. 2.Қазақстан ұлттық энциклопедиясы.

16 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер 1.“Қазақтың тілші-әдіскер тұлғалары”, Алматы: Нұр-пресс.2006ж. 2.Қазақстан ұлттық энциклопедиясы.

Ойлаудың “Бес гүл” стратегиясы Қызыл гүл - ақпарат (Не білдіңіз? Нені білгіңіз келеді? Ақпаратты қалай аламыз? ) Сары г

17 слайд
Ойлаудың “Бес гүл” стратегиясы Қызыл гүл - ақпарат (Не білдіңіз? Нені білгіңіз келеді? Ақпаратты қалай аламыз? ) Сары гүл - сезім және интуиция ( Бүгінгі сабақ қандай сезімдер туғызды? ) Көк гүл - позитив ( Сабақ барысында сіз қандай жетістіктерді атап өтесіз? ) Жасыл гүл – креативтілік ( Сабақ барысында сіз қандай идеяларға келдіңіз? ) Күлгін гүл - үрдісті басқару ( Осы сабақтан кейін сіз қандай жұмыс істейсіз? )

17 слайд

Ойлаудың “Бес гүл” стратегиясы Қызыл гүл - ақпарат (Не білдіңіз? Нені білгіңіз келеді? Ақпаратты қалай аламыз? ) Сары гүл - сезім және интуиция ( Бүгінгі сабақ қандай сезімдер туғызды? ) Көк гүл - позитив ( Сабақ барысында сіз қандай жетістіктерді атап өтесіз? ) Жасыл гүл – креативтілік ( Сабақ барысында сіз қандай идеяларға келдіңіз? ) Күлгін гүл - үрдісті басқару ( Осы сабақтан кейін сіз қандай жұмыс істейсіз? )

Назарларыңызға рахмет !

18 слайд
Назарларыңызға рахмет !

18 слайд

Назарларыңызға рахмет !