Презентация "Ұйықбаев Иманбек Қабышев"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұйықбаев Иманбек
Қабышұлы
1 слайд
Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы
2 слайд
Жоспар
1.Иманбек Ұйықбаевтың өмір белестері.
2.Атқарған қызметтері.
3.Ғылыми – әдістемелік еңбектері.
2 слайд
Жоспар 1.Иманбек Ұйықбаевтың өмір белестері. 2.Атқарған қызметтері. 3.Ғылыми – әдістемелік еңбектері.
3 слайд
Ұйықбаев Иманбек
Қабышұлы - 1922
жылы Павлодар
облысы, Қашар
ауданында туған. Тіл
білімінің маманы,
филология
ғылымдарының
кандидаты, Қазақстан
Республикасының
еңбек сіңірген
мұғалімі.
3 слайд
Ұйықбаев Иманбек Қабышұлы - 1922 жылы Павлодар облысы, Қашар ауданында туған. Тіл білімінің маманы, филология ғылымдарының кандидаты, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген мұғалімі.
4 слайд
1948 жылы қазіргі ҚазҰПУ-ды бітіріп, 1952
жылы аспирантурасын тәмамдаған. 1952 – 1954
жылдары осы институттың оқытушысы болып
қызмет істейді.
4 слайд
1948 жылы қазіргі ҚазҰПУ-ды бітіріп, 1952 жылы аспирантурасын тәмамдаған. 1952 – 1954 жылдары осы институттың оқытушысы болып қызмет істейді.
5 слайд
1954 – 1970 жылдары Ыбырай Алтынсарин
атындағы педагогикалық ғылыми – зерттеу
институтында аға ғылыми қызметкер;
1970 -1985 жылдары Қаз КСР ҰҒА-сында аға
қызметкер болып жұмыс істеді.
5 слайд
1954 – 1970 жылдары Ыбырай Алтынсарин атындағы педагогикалық ғылыми – зерттеу институтында аға ғылыми қызметкер; 1970 -1985 жылдары Қаз КСР ҰҒА-сында аға қызметкер болып жұмыс істеді.
6 слайд
Ұлы Отан соғысына қатысып:
“Құрмет белгісі”
“Қызыл жұлдыз”
“ҰО соғысының 1-ші
дәрежелі”
6 слайд
Ұлы Отан соғысына қатысып: “Құрмет белгісі” “Қызыл жұлдыз” “ҰО соғысының 1-ші дәрежелі”
7 слайд
“Қазақ тілі методикасының
очерктері”,Алматы 1962 ж.
“Қазіргі қазақ тіліндегі етістіктердің
көріністері”, Алматы 1958 ж.
“Тіл мәдениетінің кейбір мәселелері” ,
Алматы 1969 ж.
Иманбек Ұйықбаевтың
ғылыми – әдістемелік еңбектері:
7 слайд
“Қазақ тілі методикасының очерктері”,Алматы 1962 ж. “Қазіргі қазақ тіліндегі етістіктердің көріністері”, Алматы 1958 ж. “Тіл мәдениетінің кейбір мәселелері” , Алматы 1969 ж. Иманбек Ұйықбаевтың ғылыми – әдістемелік еңбектері:
8 слайд
“Қазақ тілі” 8 сынып
оқулығы,1997ж.
“Қазақ тілі” 9 сынып
оқулығы,1997ж.
8 слайд
“Қазақ тілі” 8 сынып оқулығы,1997ж. “Қазақ тілі” 9 сынып оқулығы,1997ж.
9 слайд
И.Ұйықбаев мектеп мұғалімдерінің бағдарламаны қалай
жасауға болатынын, оны пайдаланудың жолдарын аралап
көрсетеді. 3,4,5 сыныптарда сөз табына қатысты мәселені балаға
жеткізудің жолдарын анықтайды.
9 слайд
И.Ұйықбаев мектеп мұғалімдерінің бағдарламаны қалай жасауға болатынын, оны пайдаланудың жолдарын аралап көрсетеді. 3,4,5 сыныптарда сөз табына қатысты мәселені балаға жеткізудің жолдарын анықтайды.
10 слайд
Әдіскер- ғалым
бастауыш мектептерде
грамматикалық талдау
жұмыстарын жүргізуге
ерекше көңіл бөлген.
10 слайд
Әдіскер- ғалым бастауыш мектептерде грамматикалық талдау жұмыстарын жүргізуге ерекше көңіл бөлген.
11 слайд
Лексика саласын оқыту да оқушылардың тілін
дамытуда мол мүмкіндік беретінін айта кетіп, автор
синоним, антоним, омоним, термин сөздер,
көнерген сөздер т.б. Оқытуда иек артуға болатын
негізгі тәсілдер мен жолдарды көрсетіп береді.
11 слайд
Лексика саласын оқыту да оқушылардың тілін дамытуда мол мүмкіндік беретінін айта кетіп, автор синоним, антоним, омоним, термин сөздер, көнерген сөздер т.б. Оқытуда иек артуға болатын негізгі тәсілдер мен жолдарды көрсетіп береді.
12 слайд
И.Ұйықбаев құрастырған “Қазақ тілі методикасының
библиографикалық көрсеткіші” атты еңбегінде Қ.Басымов,
С.Жиенбаев, Ш. Сарыбаевтың өмірі мен шығармашылығын
жазып, сонымен қатар олардың зерттеу жұмыстары туралы
ақпарат берген.
12 слайд
И.Ұйықбаев құрастырған “Қазақ тілі методикасының библиографикалық көрсеткіші” атты еңбегінде Қ.Басымов, С.Жиенбаев, Ш. Сарыбаевтың өмірі мен шығармашылығын жазып, сонымен қатар олардың зерттеу жұмыстары туралы ақпарат берген.
13 слайд
Түсіндірме
Терме
Өздік
Шығармашылық
Сөздік
Бақылау
И.Ұйықбаев диктанттың мынандай
түрлерін ұсынған:
13 слайд
Түсіндірме Терме Өздік Шығармашылық Сөздік Бақылау И.Ұйықбаев диктанттың мынандай түрлерін ұсынған:
14 слайд
Түсіндірмелі диктант –
оқушылардың өз бетімен
жұмыс істеуге жетелейді.
Диктанттың бұл түрі
оқушыларды сауатты
жазуға грамматикалық
формаларды дұрыс
қолдануға және оның жазу
тілінің дамуына әсер етеді.
Терме диктант - белгілі
бір ережені оқушылардың
қалай меңгергенін байқау
үшін сабақ үстінде
жүргізіледі.
Өздік диктант –
оқушылар өтілген
тақырыпқа байланысты
әріптер мен буындарды
сөз бен сөз тіркестерін
және жекелеген
сөйлемдер мен жаттап
алған өлеңдерін естеріне
түсіріп жазады.
14 слайд
Түсіндірмелі диктант – оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуге жетелейді. Диктанттың бұл түрі оқушыларды сауатты жазуға грамматикалық формаларды дұрыс қолдануға және оның жазу тілінің дамуына әсер етеді. Терме диктант - белгілі бір ережені оқушылардың қалай меңгергенін байқау үшін сабақ үстінде жүргізіледі. Өздік диктант – оқушылар өтілген тақырыпқа байланысты әріптер мен буындарды сөз бен сөз тіркестерін және жекелеген сөйлемдер мен жаттап алған өлеңдерін естеріне түсіріп жазады.
15 слайд
Шығармашылық
диктант –
диктанттың ішіндегі
ең күрделісі. Білім
деңгейін арттыруға
арналған
диктанттардың бірі.
Сөздік диктант –
әріп емлесін өту
кезеңінде белгілі бір
сөздің жазылуын есте
сақтау үшін
пайдаланылады.
Бақылау диктанты
– бұрын өтілген
тақырыпты қандай
дәрежеде меңгергенін
және білім деңгейін
анықтау мақсатында
жүргізіледі.
15 слайд
Шығармашылық диктант – диктанттың ішіндегі ең күрделісі. Білім деңгейін арттыруға арналған диктанттардың бірі. Сөздік диктант – әріп емлесін өту кезеңінде белгілі бір сөздің жазылуын есте сақтау үшін пайдаланылады. Бақылау диктанты – бұрын өтілген тақырыпты қандай дәрежеде меңгергенін және білім деңгейін анықтау мақсатында жүргізіледі.
16 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер
1.“Қазақтың тілші-әдіскер тұлғалары”,
Алматы: Нұр-пресс.2006ж.
2.Қазақстан ұлттық энциклопедиясы.
16 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер 1.“Қазақтың тілші-әдіскер тұлғалары”, Алматы: Нұр-пресс.2006ж. 2.Қазақстан ұлттық энциклопедиясы.
17 слайд
Ойлаудың “Бес гүл” стратегиясы
Қызыл гүл - ақпарат (Не білдіңіз? Нені білгіңіз келеді? Ақпаратты
қалай аламыз? )
Сары гүл - сезім және интуиция ( Бүгінгі сабақ қандай сезімдер
туғызды? )
Көк гүл - позитив ( Сабақ барысында сіз қандай жетістіктерді атап
өтесіз? )
Жасыл гүл – креативтілік ( Сабақ барысында сіз қандай идеяларға
келдіңіз? )
Күлгін гүл - үрдісті басқару ( Осы сабақтан кейін сіз қандай жұмыс
істейсіз? )
17 слайд
Ойлаудың “Бес гүл” стратегиясы Қызыл гүл - ақпарат (Не білдіңіз? Нені білгіңіз келеді? Ақпаратты қалай аламыз? ) Сары гүл - сезім және интуиция ( Бүгінгі сабақ қандай сезімдер туғызды? ) Көк гүл - позитив ( Сабақ барысында сіз қандай жетістіктерді атап өтесіз? ) Жасыл гүл – креативтілік ( Сабақ барысында сіз қандай идеяларға келдіңіз? ) Күлгін гүл - үрдісті басқару ( Осы сабақтан кейін сіз қандай жұмыс істейсіз? )
18 слайд
Назарларыңызға рахмет !
18 слайд
Назарларыңызға рахмет !