Материалдар / Презентация.Логикалық ойлау қабілетін дамытатын ойындар ( Волейбол ойынының техникасы)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация.Логикалық ойлау қабілетін дамытатын ойындар ( Волейбол ойынының техникасы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы: Жалпы волейбол ойынының ережесін біледі, допты төменнен қабылдай алады, допты жоғарыдан ойынға қоса алады, қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2020
886
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сыныбы: 7 Сабақ тақырыбы: Логикалық ойлау қабілетін дамытатын ойындар (Волейбол ойынының техникасы)«Абай атындағы о

1 слайд
Сыныбы: 7 Сабақ тақырыбы: Логикалық ойлау қабілетін дамытатын ойындар (Волейбол ойынының техникасы)«Абай атындағы орта мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Диманбаев Берик Майдунович

Оқу мақсаты : 8.2.3.3 Түрлі қимыл- қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу Оқушылардың барлығы:

2 слайд
Оқу мақсаты : 8.2.3.3 Түрлі қимыл- қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу Оқушылардың барлығы: Жалпы волейбол ойынының ережесін біледі, допты төменнен қабылдай алады, допты жоғарыдан ойынға қоса алады, қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастырады Оқушылардың көпшілігі : Алғашқы допты ойынға жоғарыдан бере алады және көтерілген допты тордан асыра соғады. Кейбір оқушылар: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, өздері бір- біріне үйретеді және бағалай алады., біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете біледі

Бағалау критерийлері. 1.Қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретін біледі 2.Оқушылар ойында қолданатын қозғалыс әрекеттері туралы біл

3 слайд
Бағалау критерийлері. 1.Қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретін біледі 2.Оқушылар ойында қолданатын қозғалыс әрекеттері туралы біледі 3.Оқушылар командалық жүйеде бірлесе ойнай алады. Дескрипторлар Қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретін біледі. Ойында қолданатын қозғалыс әрекеттер туралы мәлімет алды Оқушылар командалық жүйеде бірлесе ойнайды

1.Оқушыларды сапқа тұрғызу 2.Сәлемдесу 3. Сыныпта жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру. Оқушылар тренинг ұсынып «Қуаныш

4 слайд
1.Оқушыларды сапқа тұрғызу 2.Сәлемдесу 3. Сыныпта жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру. Оқушылар тренинг ұсынып «Қуаныш шеңберін» құрып бір-біріне тілек айтады. 4.Сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау және сергіту ойындары.

Жаңа сабақты спиральді бағдарлама негізінде құрастырдым. Жаттығулар әр сабақ сайын қайталанып, күрделене түседі. Оқушылардың с

5 слайд
Жаңа сабақты спиральді бағдарлама негізінде құрастырдым. Жаттығулар әр сабақ сайын қайталанып, күрделене түседі. Оқушылардың сабақтағы белсенділігін арттыру үшін Джигсо2,«Түрткі болу», микс, диалог,Бекеттер әдісі, өзара оқыту әдістерін қолданамын. Бұл әдістер оқушылардың ынталарын арттырады. Сабақтың сәтті өтуіне септігін тигізеді. «Түрткі болу» әдісі арқылы сұрақтар қойып, сабақтың тақырыбын жалпы мақсатын оқушылармен анықтау. Мысалы: волейбол ойынында үштен екіге ауысу элементтерді біледі және үйренді. Жаңартылған бағдарламаға сәйкес спиральді бағыт бойынша оңайдан қиынға бағытталған жаттығуларды орындау.

«Түрлі-түсті» қағаз арқылы оқушыларды бөлу. І-топқа .Допты астынан екі қолмен қабылдау, допты екі қолмен беру, ойынға қосқанд

6 слайд
«Түрлі-түсті» қағаз арқылы оқушыларды бөлу. І-топқа .Допты астынан екі қолмен қабылдау, допты екі қолмен беру, ойынға қосқандағы допты қабылдап тордың жанындағы ойыншыға беру. Дескриптор: Допты астынан екі қолмен қабылдай алады. Допты екі қолмен қабылдап, серіктесіне бере алады ҚБ: От шашу әдісімен ІІ-топқа . Допты жоғарыдан серіктесіне беру; Допты жоғарыдан ойынға қосу; Дескриптор: Допты жоғарыдан серіктесіне бере алады Допты жоғарыдан ойынға қоса алады; ҚБ. «Жеңіс тұғыры» Сабақ барысында оқушыларды көпшілігі волейбол жаттығуларын дұрыс ережеге сай орындады, кейбір оқушылар орындаған кезде қателіктер жібереді. Сол оқушыларға ерекше көңіл бөліп қолдап жеке тапсырма беріп жаттығулардың орындауын жетілдіремін.

 Сабақ барысында оқушыларды көпшілігі волейбол жаттығуларын дұрыс ережеге сай орындайды, кейбір оқушылар орындаған кезде қ

7 слайд
 Сабақ барысында оқушыларды көпшілігі волейбол жаттығуларын дұрыс ережеге сай орындайды, кейбір оқушылар орындаған кезде қателіктер жібереді. Сол оқушыларға ерекше көңіл бөліп қолдап жеке тапсырма беріп жаттығулардың орындауын жетілдіремін .

 Сапқа тұрғызу, ағзаны бастапқы қалпына түсіруге арналған тыныс жолдарына әсер етуші арнайы жаттығулар жасау.  Сабақтан не ү

8 слайд
 Сапқа тұрғызу, ағзаны бастапқы қалпына түсіруге арналған тыныс жолдарына әсер етуші арнайы жаттығулар жасау.  Сабақтан не үйрендік, не үйренгім келеді деген ой толғаныс.  Керібайланыс:Білім ағашы» әдісімен өткізіледі   Сабағымның қалай өтетінін анықтау мақсатында алдынала дайындаған смайликтер (адамның көңіл күйі) арқылы бағалаймын

Әдістемелік нұсқаулықтар

9 слайд
Әдістемелік нұсқаулықтар

Саралау – Сабағым алдынала жоспарланған оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай құрастырылған, 8-сынып оқушыларының физиологиялы

10 слайд
Саралау – Сабағым алдынала жоспарланған оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай құрастырылған, 8-сынып оқушыларының физиологиялық мүмкіндіктері ескерілген. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін ашатын болса деп ойлаймын. Кейбір қабілеті жақсы оқушыларға тапсырманы күрделендіре орындату, керсінше қабілеті аздау оқушыларға қолдау көрсету. Сыртқы уәждеу, үйрете көрсету арқылы, басқа оқушылармен теңестіруді жүзеге асырамын

 Бағалау  Қалыптастырушы арқылы бағалаймын.  ҚБ: От шашу әдісімен  ҚБ. «Жеңіс тұғыры  Керібайланыс:Білім ағашы» әдісімен

11 слайд
 Бағалау  Қалыптастырушы арқылы бағалаймын.  ҚБ: От шашу әдісімен  ҚБ. «Жеңіс тұғыры  Керібайланыс:Білім ағашы» әдісімен өткізіледі  Сабағымның қалай өтетінін анықтау мақсатында алдынала дайындаған смайликтер (адамның көңіл күйі) арқылы бағалаймын Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ барысында үнемі қауіпсіздік техникасы ережелері сақталады, оқушыларға бірінші кезекте ескеріліп отырылады.

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т ! ! !

12 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т ! ! !