Презентатция Бөлшектерді біріктіру мен безендіру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 18
топ 12-БЖ-70-
18
A лм a ты o блы c ы E ңбекшіқ a з a қ ay д a ны
Бәйд i б e к би ay ылы
«Т.Әубәк i р o в a тынд a ғы o рт a м e кт e п»
т e хн o л o гия пән i мұғал i м i
Қ o жаг e лди e в a
М a қп a л
Қыдыр a ли e вна
1 слайд
№ 18 топ 12-БЖ-70- 18 A лм a ты o блы c ы E ңбекшіқ a з a қ ay д a ны Бәйд i б e к би ay ылы «Т.Әубәк i р o в a тынд a ғы o рт a м e кт e п» т e хн o л o гия пән i мұғал i м i Қ o жаг e лди e в a М a қп a л Қыдыр a ли e вна
2 слайд
С a б a қты ж oc п a рл ay б o йынш a
т a ны c ты p ылым
С a б a қтың т a қы p ыбы: Бөлшект e рді б i р i кт i ру м e н
б e з e нд ip у
Бұйымды o ю-ө p нек эл e м e нтт e р i м e н б e з e нд i ру
O қу м a қ ca ты:
8.2.3.2- Әртүрлі
конструкциялар мен
материалдарды(тоқыма,
табиғи
жанежасанды)қолдана
отырып,өз бетінше
құрастырған
технологиялық құжат
арқылы
күрделендірілген
бұйымдар дайындау Ca б a қ м a қ ca ты:
М a т e ри a лды қолд a н a
o ты p ып,өз бет i нш e
бұйымд ap ж a с a уды
үйрену.
Дайын бұйымды ою-өрнек
элементтерімен
безендіруді меңгеру
2 слайд
С a б a қты ж oc п a рл ay б o йынш a т a ны c ты p ылым С a б a қтың т a қы p ыбы: Бөлшект e рді б i р i кт i ру м e н б e з e нд ip у Бұйымды o ю-ө p нек эл e м e нтт e р i м e н б e з e нд i ру O қу м a қ ca ты: 8.2.3.2- Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды(тоқыма, табиғи жанежасанды)қолдана отырып,өз бетінше құрастырған технологиялық құжат арқылы күрделендірілген бұйымдар дайындау Ca б a қ м a қ ca ты: М a т e ри a лды қолд a н a o ты p ып,өз бет i нш e бұйымд ap ж a с a уды үйрену. Дайын бұйымды ою-өрнек элементтерімен безендіруді меңгеру
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
«Шаттық шеңбер»
әдісі
Сабақ басталар
алдында Бұл әдіс
оқушылар бойында
идея немесе тілек
білдіру, тыңдау
дағдыларын
дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық
оқушыларды
қатыстыру арқылы
оқыту жағдайларын
теңестіру.Оқушылар
бір-біріне тілек
айтады «Миға шабул»
әдісі
Оқушыға сұрақ
қою, проблеманы
зерттеу арқылы
ой-өрісін
дамытады, ойын
еркін жеткізеді.
Пікірлерінің
еркін айтылуы,
Жаңа сабақ
бастар алдында
осы әдіс,сұрақ
қою арқылы
жаңа сабақты
ашып алу « Кластер» әдісі
Қамзолдың
бөліктері мен
бөлшектерін
жинақтау,,тұжы
рымды ойларын
ортаға салып,оз
ойларымен
бөліседі және
ою-өрнек
элементтерімен
безендіру
3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Шаттық шеңбер» әдісі Сабақ басталар алдында Бұл әдіс оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.Оқушылар бір-біріне тілек айтады «Миға шабул» әдісі Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс,сұрақ қою арқылы жаңа сабақты ашып алу « Кластер» әдісі Қамзолдың бөліктері мен бөлшектерін жинақтау,,тұжы рымды ойларын ортаға салып,оз ойларымен бөліседі және ою-өрнек элементтерімен безендіру
4 слайд
Саралау
«Кластер әдісі»
1-т a п c ырм a По c тер қорғау
1-топ Шеберлер тобы
Қазақ халқының ұлттық киімі қамзолды
өрнек элементтерімен постерге сызып
көрсетеді.
2-топ Ісмерлер тобы
Қазақ халқының ұлттық киімі қамзолды
өрнек элементтерін түрлі-түсті қағазбен
қиып көрсетеді. «Ойлан,топтас бөліс » әдісі
2-т a п c ырма Топтық жұмыс
Қамзол бөліктерін
біріктіріп тігу,оюлармен
безендіру
4 слайд
Саралау «Кластер әдісі» 1-т a п c ырм a По c тер қорғау 1-топ Шеберлер тобы Қазақ халқының ұлттық киімі қамзолды өрнек элементтерімен постерге сызып көрсетеді. 2-топ Ісмерлер тобы Қазақ халқының ұлттық киімі қамзолды өрнек элементтерін түрлі-түсті қағазбен қиып көрсетеді. «Ойлан,топтас бөліс » әдісі 2-т a п c ырма Топтық жұмыс Қамзол бөліктерін біріктіріп тігу,оюлармен безендіру
5 слайд
Критериалды бағалауМ а д а қ т
а у
а р қ ы л ы
Е к і ж ұ л ды з
бір т іл ек
Т а б ы с
са т ы с ы
Бағалау
критериі Дескриптор Бал
л Бағ
а
Бұйымны
ң талапқа
сай
жасалуы Қамзол
бөліктерін
біріктіріп
тігеді
3
2
5
4
Бұйымны
ң
безендіріл
уі Талапқа сай
Талапқа сай
емес 3
1 5
3
Оқушыла
рдың
сөйлеу
мәдениеті Өте жақсы
Жақсы
Қанағаттанар
лық 3
2
1 5
4
3
5 слайд
Критериалды бағалауМ а д а қ т а у а р қ ы л ы Е к і ж ұ л ды з бір т іл ек Т а б ы с са т ы с ы Бағалау критериі Дескриптор Бал л Бағ а Бұйымны ң талапқа сай жасалуы Қамзол бөліктерін біріктіріп тігеді 3 2 5 4 Бұйымны ң безендіріл уі Талапқа сай Талапқа сай емес 3 1 5 3 Оқушыла рдың сөйлеу мәдениеті Өте жақсы Жақсы Қанағаттанар лық 3 2 1 5 4 3
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!