Процессор және оның сипаттамалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Процессор
және оның сипаттамалары
Мақсаты
Барлығы: қарапайым деңгейде процессордың
қызметін білу.
Көпшілігі: қарапайым деңгейде процессор қызметін
практикада пайдалану.
Кейбіреуі: процессор қызметін талдау.
1 слайд
Процессор және оның сипаттамалары Мақсаты Барлығы: қарапайым деңгейде процессордың қызметін білу. Көпшілігі: қарапайым деңгейде процессор қызметін практикада пайдалану. Кейбіреуі: процессор қызметін талдау.
2 слайд
Процессор
және оның сипаттамалары
ақсаты
Бағалау критерийі
- қарапайым деңгейде процессордың қызметін біледі.
- қарапайым деңгейде процессордың қызметін қолданады.
- процессордың қызметін талдайды.
2 слайд
Процессор және оның сипаттамалары ақсаты Бағалау критерийі - қарапайым деңгейде процессордың қызметін біледі. - қарапайым деңгейде процессордың қызметін қолданады. - процессордың қызметін талдайды.
3 слайд
Шаттық шеңбері
Топқа бөлу
3 слайд
Шаттық шеңбері Топқа бөлу
4 слайд
4 слайд
5 слайд
(Ж), «Қазіргі замағы дербес компьютер сәулетінің даму үрдісі.»
Оқушылар назарын Интербелсенді тақтаға аудару.
Онлайн www.BilimLand.kz
арқылы мағлұматтар алу тоқталу
http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16429
5 слайд
(Ж), «Қазіргі замағы дербес компьютер сәулетінің даму үрдісі.» Оқушылар назарын Интербелсенді тақтаға аудару. Онлайн www.BilimLand.kz арқылы мағлұматтар алу тоқталу http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16429
6 слайд
Инсерт (түртіп алу) әдісі
Бұл тәсіл бойынша оқу материалы дайын күйінде беріледі, мәтінді оқып отырып
оның бір жақ шетіне немесе кесте түрінде жазылады:
«V» - білемін «+» мен үшін жаңа «-» басқаша ойлаймын «?» - түсінбедім,
тереңірек білгім келеді
«V» + ?
Кестені мәтіннің фрагменттері немесе толық абзац түрінде толтырады.
Сонан соң оқушылар жұп болып немесе топпен өзара пікір алмасады.
Түсініксіз болған ұғымдарды мұғалім түсіндіреді немесе басқа ақпарат
көздерінен іздеуге үйге тапсырма беріледі. Мұнда оқушыларға аз таныс,
қызықтыратын, энциклопедиялық сипаттағы, яғни құбылыстар туралы
мәліметтер жинауға болады. Бұл тәсіл дәстүрлі оқытудағы «оқулықтан
пәлен парагрофты оқыңдар» деген тапсырмаға қарағанда тиімді.
6 слайд
Инсерт (түртіп алу) әдісі Бұл тәсіл бойынша оқу материалы дайын күйінде беріледі, мәтінді оқып отырып оның бір жақ шетіне немесе кесте түрінде жазылады: «V» - білемін «+» мен үшін жаңа «-» басқаша ойлаймын «?» - түсінбедім, тереңірек білгім келеді «V» + ? Кестені мәтіннің фрагменттері немесе толық абзац түрінде толтырады. Сонан соң оқушылар жұп болып немесе топпен өзара пікір алмасады. Түсініксіз болған ұғымдарды мұғалім түсіндіреді немесе басқа ақпарат көздерінен іздеуге үйге тапсырма беріледі. Мұнда оқушыларға аз таныс, қызықтыратын, энциклопедиялық сипаттағы, яғни құбылыстар туралы мәліметтер жинауға болады. Бұл тәсіл дәстүрлі оқытудағы «оқулықтан пәлен парагрофты оқыңдар» деген тапсырмаға қарағанда тиімді.
7 слайд
Жаттығулар
7 слайд
Жаттығулар
8 слайд
Т е с т
8 слайд
Т е с т
9 слайд
Дескриптор:
- тірек сөздерді жазды
-элементтік базасын көрсетті
-жауаптарын анықтады
9 слайд
Дескриптор: - тірек сөздерді жазды -элементтік базасын көрсетті -жауаптарын анықтады
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Ойлан, Бірік, Бөліс! (Т.Ж)
Оқулықтан 38 бет №4 кесте ,бойынша тапсырма
Топта оқушылар ойына келген жауаптарды, идеяларды барынша көп
жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді
(Бірік) Соңында мұғалім жұппен жұмыстың идеяларын талқылауды
бастайды (Бөліс).
ВЕНН диаграммасына түсіреді.
11 слайд
Ойлан, Бірік, Бөліс! (Т.Ж) Оқулықтан 38 бет №4 кесте ,бойынша тапсырма Топта оқушылар ойына келген жауаптарды, идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) Соңында мұғалім жұппен жұмыстың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс). ВЕНН диаграммасына түсіреді.
12 слайд
ВЕНН диаграммасына түсіреді.
12 слайд
ВЕНН диаграммасына түсіреді.
13 слайд
Кері байланыс
«Блоб» ағашы
Сіз өзіңіздің
бүгінгі сабақта
түсінгеніңізді
қаншалықты
бағалайсыз.
Блоб ағашынан
өзіңізді таңдап,
белгілеңіз.
13 слайд
Кері байланыс «Блоб» ағашы Сіз өзіңіздің бүгінгі сабақта түсінгеніңізді қаншалықты бағалайсыз. Блоб ағашынан өзіңізді таңдап, белгілеңіз.
14 слайд
Сабақта не ұнады, не ұнамады?
Сабақ туралы өз
ойыңды, ұсынысыңды
жасырмай стикерге
жазып тақтаға
жабыстыр.
14 слайд
Сабақта не ұнады, не ұнамады? Сабақ туралы өз ойыңды, ұсынысыңды жасырмай стикерге жазып тақтаға жабыстыр.
15 слайд
15 слайд