Психологиялық-педагогикалық қолдау оқушыға әрбір баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктер жолын қарастыру
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Психологиялық-
педагогикалық қолдау
оқушыға әрбір баланың
мүмкіндіктері мен
қажеттіліктер жолын
қарастыру
Орындаған: Қойшыбай Б, Ораз Ж, Тұрсынхан Т,
Тағай А
Қабылдаған: Нугманова Ф
1 слайд
Психологиялық- педагогикалық қолдау оқушыға әрбір баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктер жолын қарастыру Орындаған: Қойшыбай Б, Ораз Ж, Тұрсынхан Т, Тағай А Қабылдаған: Нугманова Ф
2 слайд
Кіріспе
Презентацияның мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін
толық ашу және қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін
психологиялық-педагогикалық қолдаудың маңыздылығын
көрсету.
Оқытудағы жеке көзқарас әр оқушының сәтті дамуы үшін
маңызды. Ол балалардың ерекше қабілеттерін,
қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескереді, бұл
қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал етеді. Бұл тәсіл
оқушылардың максималды қатысуы мен мотивациясын
қамтамасыз ете отырып, оқу материалы мен оқыту әдістерін
бейімдеуге мүмкіндік береді. Даралау әр баланың күшті
жақтарын анықтауға және дамытуға, сондай-ақ қиын
салаларда уақтылы қолдау көрсетуге көмектеседі. Бұл тек
академиялық жетістіктерге ғана емес, сонымен қатар жеке
өсуге, сыни ойлауды дамытуға және әлеуметтік бейімделуге
ықпал етеді. Нәтижесінде студенттер сенімді, тәуелсіз және
болашақ қиындықтарға дайын бола отырып, өз әлеуетін
жүзеге асыруға мүмкіндік алады.
2 слайд
Кіріспе Презентацияның мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін толық ашу және қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін психологиялық-педагогикалық қолдаудың маңыздылығын көрсету. Оқытудағы жеке көзқарас әр оқушының сәтті дамуы үшін маңызды. Ол балалардың ерекше қабілеттерін, қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескереді, бұл қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал етеді. Бұл тәсіл оқушылардың максималды қатысуы мен мотивациясын қамтамасыз ете отырып, оқу материалы мен оқыту әдістерін бейімдеуге мүмкіндік береді. Даралау әр баланың күшті жақтарын анықтауға және дамытуға, сондай-ақ қиын салаларда уақтылы қолдау көрсетуге көмектеседі. Бұл тек академиялық жетістіктерге ғана емес, сонымен қатар жеке өсуге, сыни ойлауды дамытуға және әлеуметтік бейімделуге ықпал етеді. Нәтижесінде студенттер сенімді, тәуелсіз және болашақ қиындықтарға дайын бола отырып, өз әлеуетін жүзеге асыруға мүмкіндік алады.
3 слайд
Психологиялық-педагогикалық
сүйемелдеудің теориялық
негіздері
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу- бұл оқушылардың жеке
ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке және
білім беру даму процесінде қолдауға бағытталған жүйелі қызмет.
Оқытуды даралау - білім беру процесін әр оқушының ерекше
сипаттамаларына бейімдеу.
Януш Корчак пен Антон Макаренконың педагогикасы - баланың жеке
басына деген жеке көзқарас пен құрметтің алғашқы мысалдары.
- Кеңестік және посткеңестік кезең - Дефектология мен түзету
педагогикасын дамыту, интеграция мен инклюзивті білім беруге баса назар
аударалды
Ақыл-ой әрекеттерін кезең-кезеңімен қалыптастыру теориясы (п.я.
Гальперин) - білім мен дағдыларды кезең-кезеңімен қалыптастыру.
Бірнеше интеллект теориясы (г.Гарднер) — интеллекттің әртүрлі түрлерін
тану және оларды оқытуда есепке алудың маңыздылығы.
- Тұлғаға бағытталған оқыту -оқушының жеке басын, оның шығармашылық және интеллектуалдық
қабілеттерін дамытуға баса назар аудару (а.Маслоу және К. Роджерс теориялары).
- Инклюзивті білім беру — ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қоса алғанда, барлық балалар
үшін білімге тең қолжетімділікті қамтамасыз ету.
— Әлеуметтік-мәдени тәсіл - тұлғаның дамуындағы мәдени және әлеуметтік контексттердің
маңыздылығы(л. с. Выготский мен Ж. Пиаже теориялары).Анықтама
және негізгі
ұғым
Тарихи
контекст
және
Тұжырымда
маның
дамуы
Заманауи
тәсілдер
мен
модельдер
3 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу- бұл оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке және білім беру даму процесінде қолдауға бағытталған жүйелі қызмет. Оқытуды даралау - білім беру процесін әр оқушының ерекше сипаттамаларына бейімдеу. Януш Корчак пен Антон Макаренконың педагогикасы - баланың жеке басына деген жеке көзқарас пен құрметтің алғашқы мысалдары. - Кеңестік және посткеңестік кезең - Дефектология мен түзету педагогикасын дамыту, интеграция мен инклюзивті білім беруге баса назар аударалды Ақыл-ой әрекеттерін кезең-кезеңімен қалыптастыру теориясы (п.я. Гальперин) - білім мен дағдыларды кезең-кезеңімен қалыптастыру. Бірнеше интеллект теориясы (г.Гарднер) — интеллекттің әртүрлі түрлерін тану және оларды оқытуда есепке алудың маңыздылығы. - Тұлғаға бағытталған оқыту -оқушының жеке басын, оның шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін дамытуға баса назар аудару (а.Маслоу және К. Роджерс теориялары). - Инклюзивті білім беру — ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қоса алғанда, барлық балалар үшін білімге тең қолжетімділікті қамтамасыз ету. — Әлеуметтік-мәдени тәсіл - тұлғаның дамуындағы мәдени және әлеуметтік контексттердің маңыздылығы(л. с. Выготский мен Ж. Пиаже теориялары).Анықтама және негізгі ұғым Тарихи контекст және Тұжырымда маның дамуы Заманауи тәсілдер мен модельдер
4 слайд
Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктері әртүрлі және көп
қырлы, бұл оқытуда жеке көзқарасты қажет етеді. Психологиялық
қажеттіліктерге қауіпсіздік, тиесілілік, өзін-өзі бағалау және өзін-өзі
жүзеге асыру жатады. Оқу процесінде өзін сенімді және ынталы
сезіну үшін оқушыларға қолдау, тану және түсіну қажет.Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін
анықтауі
1
Педагогикалық қажеттіліктер білім беру материалын жеке
қабілеттер мен оқу стильдеріне бейімдеумен байланысты. Бұл әр
баланың танымдық, эмоционалдық және әлеуметтік қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануды
қамтиды.
Оқушылардың мүмкіндіктері олардың туа біткен таланттарына, қызығушылықтарына және
дайындық деңгейіне байланысты өзгереді. Жекелендірілген оқу бағдарламалары мен қосымша
ресурстар арқылы осы мүмкіндіктерді тану және дамыту студенттерге олардың академиялық
және жеке өзін-өзі табысты жүзеге асыруына ықпал ете отырып, олардың максималды әлеуетіне
жетуге көмектеседі. 2
3
4 слайд
Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктері әртүрлі және көп қырлы, бұл оқытуда жеке көзқарасты қажет етеді. Психологиялық қажеттіліктерге қауіпсіздік, тиесілілік, өзін-өзі бағалау және өзін-өзі жүзеге асыру жатады. Оқу процесінде өзін сенімді және ынталы сезіну үшін оқушыларға қолдау, тану және түсіну қажет.Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін анықтауі 1 Педагогикалық қажеттіліктер білім беру материалын жеке қабілеттер мен оқу стильдеріне бейімдеумен байланысты. Бұл әр баланың танымдық, эмоционалдық және әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануды қамтиды. Оқушылардың мүмкіндіктері олардың туа біткен таланттарына, қызығушылықтарына және дайындық деңгейіне байланысты өзгереді. Жекелендірілген оқу бағдарламалары мен қосымша ресурстар арқылы осы мүмкіндіктерді тану және дамыту студенттерге олардың академиялық және жеке өзін-өзі табысты жүзеге асыруына ықпал ете отырып, олардың максималды әлеуетіне жетуге көмектеседі. 2 3
5 слайд
Әдістер
Психологиялық тесттер мен
сауалнамалар: психологиялық
тесттер мен сауалнамалар
оқушылардың интеллектуалды
қабілеттері, эмоционалды жағдайы,
мотивациясы және жеке
ерекшеліктері сияқты психологиялық
сипаттамаларын анықтауға
көмектеседі.
Бақылау: оқушылардың
сыныптағы және одан тыс
мінез-құлқын бақылау
олардың академиялық
қиындықтарын, әлеуметтік
өзара әрекеттесулерін және
қажеттіліктерін анықтауға
мүмкіндік береді. Академиялық бағалау:
әртүрлі пәндер бойынша
оқу жетістіктерін бағалау
оқушылардың білім деңгейі
мен дағдыларын, олардың
күшті және әлсіз жақтарын
анықтауға мүмкіндік
береді.Диагностика және талдау әдістері оқушылардың жеке қажеттіліктері мен
мүмкіндіктерін анықтауда маңызды рөл атқарады. Міне, бірнеше негізгі әдістер: Диагностика және талдау әдістері
Әңгімелер мен сұхбаттар:
оқушылармен, олардың ата-
аналарымен және
мұғалімдерімен әңгімелер мен
сұхбаттар оқушының жеке басы,
қызығушылықтары,
проблемалары мен
қажеттіліктері туралы құнды
ақпарат бере алады. Арнайы білім беру
қажеттіліктерін тестілеу:
дислексия немесе аутизм сияқты
нақты білім беру қажеттіліктерін
анықтау үшін арнайы сынақтар
мен әдістер қолданылады.
5 слайд
Әдістер Психологиялық тесттер мен сауалнамалар: психологиялық тесттер мен сауалнамалар оқушылардың интеллектуалды қабілеттері, эмоционалды жағдайы, мотивациясы және жеке ерекшеліктері сияқты психологиялық сипаттамаларын анықтауға көмектеседі. Бақылау: оқушылардың сыныптағы және одан тыс мінез-құлқын бақылау олардың академиялық қиындықтарын, әлеуметтік өзара әрекеттесулерін және қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді. Академиялық бағалау: әртүрлі пәндер бойынша оқу жетістіктерін бағалау оқушылардың білім деңгейі мен дағдыларын, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтауға мүмкіндік береді.Диагностика және талдау әдістері оқушылардың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін анықтауда маңызды рөл атқарады. Міне, бірнеше негізгі әдістер: Диагностика және талдау әдістері Әңгімелер мен сұхбаттар: оқушылармен, олардың ата- аналарымен және мұғалімдерімен әңгімелер мен сұхбаттар оқушының жеке басы, қызығушылықтары, проблемалары мен қажеттіліктері туралы құнды ақпарат бере алады. Арнайы білім беру қажеттіліктерін тестілеу: дислексия немесе аутизм сияқты нақты білім беру қажеттіліктерін анықтау үшін арнайы сынақтар мен әдістер қолданылады.
6 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің
нысандары мен әдістері
Жеке кеңестер мен
әңгімелер: жеке
мәселелерді, оқыту
қажеттіліктерін
талқылау және жеке
оқыту стратегияларын
жоспарлау үшін
психологпен немесе
тәрбиешімен бір-бір
кездесу.
Топтық сабақтар мен
тренингтер:
әлеуметтену, өзін-өзі
реттеу дағдыларын
дамыту, сондай-ақ
нақты білім беру
міндеттерін шешу
бойынша топтық
сессияларды
ұйымдастыру. Жобалау және зерттеу
қызметі: оқушыларға
білімді тәжірибеде
қолдануға және сыни
ойлауды дамытуға
мүмкіндік беретін оқу
жобалары мен зерттеу
жұмыстарын жүргізу. Тьюторлық
сүйемелдеу және
тәлімгерлік:
академиялық
дағдылары әлсіз
немесе ерекше білім
беру қажеттіліктері
бар студенттерге
жеке көмек көрсету
және қолдау көрсету. Ата-аналарды оқыту
және кеңес беру: ата-
аналарға балаларын
тәрбиелеу және
тәрбиелеу мәселелері
бойынша ақпарат,
ұсыныстар және
қолдау көрсету. Психологиялық тренингтер
мен дамытушылық сабақтар:
қарым-қатынас дағдыларын,
эмоционалды интеллектті,
стрессті басқаруды және
психологиялық әл-ауқаттың
басқа аспектілерін дамыту
бойынша сабақтар өткізу.
6 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің нысандары мен әдістері Жеке кеңестер мен әңгімелер: жеке мәселелерді, оқыту қажеттіліктерін талқылау және жеке оқыту стратегияларын жоспарлау үшін психологпен немесе тәрбиешімен бір-бір кездесу. Топтық сабақтар мен тренингтер: әлеуметтену, өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ нақты білім беру міндеттерін шешу бойынша топтық сессияларды ұйымдастыру. Жобалау және зерттеу қызметі: оқушыларға білімді тәжірибеде қолдануға және сыни ойлауды дамытуға мүмкіндік беретін оқу жобалары мен зерттеу жұмыстарын жүргізу. Тьюторлық сүйемелдеу және тәлімгерлік: академиялық дағдылары әлсіз немесе ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге жеке көмек көрсету және қолдау көрсету. Ата-аналарды оқыту және кеңес беру: ата- аналарға балаларын тәрбиелеу және тәрбиелеу мәселелері бойынша ақпарат, ұсыныстар және қолдау көрсету. Психологиялық тренингтер мен дамытушылық сабақтар: қарым-қатынас дағдыларын, эмоционалды интеллектті, стрессті басқаруды және психологиялық әл-ауқаттың басқа аспектілерін дамыту бойынша сабақтар өткізу.
7 слайд
Мұғалім мен мектеп
психологының рөлі
Мұғалім:
•
Педагогикалық көшбасшы: мұғалім ынталандырушы білім
беру ортасын құра отырып, оқу процесінің
ұйымдастырушысы және жетекшісі рөлін атқарады.
•
Оқу материалын бейімдеу: ол оқу материалын, әдістемелерін
және тәсілдерін әр оқушының жеке қажеттіліктері мен
мүмкіндіктеріне бейімдейді.
•
Қолдау және мотивация: мұғалім оқушыларға қиындықтарды
жеңуге және табысқа жетуге көмектесу арқылы эмоционалды
қолдау, мотивация және ынталандыруды қамтамасыз етеді.
•
Ата-аналармен ынтымақтастық: ол оқушылардың үлгерімі
мен қажеттіліктері туралы ақпарат алмасу арқылы ата-
аналармен өзара әрекеттесуді қолдайды.Оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі
мұғалім мен мектеп психологының рөлі үздіксіз өзара
байланысты және әр баланың табысты оқуы мен дамуы үшін
маңызды:
Мектеп психологы:
•
Диагностика және кеңес беру: Психолог психологиялық диагностика
жүргізеді, оқушыларға, мұғалімдерге және ата-аналарға психологиялық
көмек пен кеңес береді.
•
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу: ол оқушыларға
психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын әзірлейді және
жүзеге асырады, соның ішінде әлеуметтік және эмоционалды
дағдылармен жұмыс.
•
Оқыту және тренингтер: Психолог әлеуметтік дағдыларды дамыту, өзін-
өзі реттеу және жанжалдарды шешу бойынша оқыту сабақтары мен
тренингтер өткізеді.
•
Мұғалімдермен ынтымақтастық: ол мұғалімдерге оқушылармен
педагогикалық жұмыс мәселелері бойынша кеңес береді,
жекелендірілген тәсілдерді жүзеге асыруға көмектеседі.
7 слайд
Мұғалім мен мектеп психологының рөлі Мұғалім: • Педагогикалық көшбасшы: мұғалім ынталандырушы білім беру ортасын құра отырып, оқу процесінің ұйымдастырушысы және жетекшісі рөлін атқарады. • Оқу материалын бейімдеу: ол оқу материалын, әдістемелерін және тәсілдерін әр оқушының жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне бейімдейді. • Қолдау және мотивация: мұғалім оқушыларға қиындықтарды жеңуге және табысқа жетуге көмектесу арқылы эмоционалды қолдау, мотивация және ынталандыруды қамтамасыз етеді. • Ата-аналармен ынтымақтастық: ол оқушылардың үлгерімі мен қажеттіліктері туралы ақпарат алмасу арқылы ата- аналармен өзара әрекеттесуді қолдайды.Оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалім мен мектеп психологының рөлі үздіксіз өзара байланысты және әр баланың табысты оқуы мен дамуы үшін маңызды: Мектеп психологы: • Диагностика және кеңес беру: Психолог психологиялық диагностика жүргізеді, оқушыларға, мұғалімдерге және ата-аналарға психологиялық көмек пен кеңес береді. • Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу: ол оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады, соның ішінде әлеуметтік және эмоционалды дағдылармен жұмыс. • Оқыту және тренингтер: Психолог әлеуметтік дағдыларды дамыту, өзін- өзі реттеу және жанжалдарды шешу бойынша оқыту сабақтары мен тренингтер өткізеді. • Мұғалімдермен ынтымақтастық: ол мұғалімдерге оқушылармен педагогикалық жұмыс мәселелері бойынша кеңес береді, жекелендірілген тәсілдерді жүзеге асыруға көмектеседі.
8 слайд
Міне бірнеше практикалық мысалдар келтірілген:
Оқытуды даралау: әртүрлі тапсырмалар мен жұмыс әдістерін ұсына отырып, оқушылардың әртүрлі дайындық деңгейлерін және
олардың оқу қалауларын ескеру
Мәселелерді шешу дағдыларын дамыту: информатика сабақтарына талдау мен проблемаларды шешуді қажет ететін
тапсырмаларды қосу, бұл оқушыларға сыни ойлау мен шығармашылықты дамытуға көмектеседі.
Өзін-өзі реттеуге ықпал ету: оқушыларға оқу процестерін тиімді басқаруға және туындаған қиындықтарды жеңуге мүмкіндік
беру үшін өзін-өзі реттеу және уақытты жоспарлау әдістерін үйрету
Интерактивті оқыту әдістерін қолдану: интерактивті технологияларды, ойындарды және олардың информатиканы оқуға деген
қызығушылығы мен мотивациясын ынталандыратын тапсырмаларды пайдалана отырып, оқушыларды белсенді сабақтарға
тарту
Бұл әдістер информатика ғана емес барлық сабақтарында тиімді оқу ортасын құруға көмектеседі, оқушылардың академиялық
табысы мен жеке дамуына ықпал етеді.Информатика сабақтарында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
қолайлы білім беру ортасын құруда және олардың ақпараттық сауаттылығы мен
құзыреттілігін дамытуда маңызды рөл атқарады.
8 слайд
Міне бірнеше практикалық мысалдар келтірілген: Оқытуды даралау: әртүрлі тапсырмалар мен жұмыс әдістерін ұсына отырып, оқушылардың әртүрлі дайындық деңгейлерін және олардың оқу қалауларын ескеру Мәселелерді шешу дағдыларын дамыту: информатика сабақтарына талдау мен проблемаларды шешуді қажет ететін тапсырмаларды қосу, бұл оқушыларға сыни ойлау мен шығармашылықты дамытуға көмектеседі. Өзін-өзі реттеуге ықпал ету: оқушыларға оқу процестерін тиімді басқаруға және туындаған қиындықтарды жеңуге мүмкіндік беру үшін өзін-өзі реттеу және уақытты жоспарлау әдістерін үйрету Интерактивті оқыту әдістерін қолдану: интерактивті технологияларды, ойындарды және олардың информатиканы оқуға деген қызығушылығы мен мотивациясын ынталандыратын тапсырмаларды пайдалана отырып, оқушыларды белсенді сабақтарға тарту Бұл әдістер информатика ғана емес барлық сабақтарында тиімді оқу ортасын құруға көмектеседі, оқушылардың академиялық табысы мен жеке дамуына ықпал етеді.Информатика сабақтарында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қолайлы білім беру ортасын құруда және олардың ақпараттық сауаттылығы мен құзыреттілігін дамытуда маңызды рөл атқарады.
9 слайд
Қорытындылай келе, оқушыларды психологиялық-
педагогикалық сүйемелдеу білім беру процесінің ажырамас
бөлігі болып табылады. Оқытуды қолдау және даралау әр
баланың әлеуетін ашуға мүмкіндік береді. Бұл процесте
мұғалім мен мектеп психологының рөлі баға жетпес. Олардың
бірлескен күш-жігері оқушыларды қазіргі қоғамда сәтті
бейімделуге дайындай отырып, тұлғаның үйлесімді дамуын
қамтамасыз етеді. Қорытынды
1. Стэйнер, Р. (2001). Педагогические идеи Рудольфа Штейнера. Москва:
АСТ.
2. Андерсон, М., & Кравченко, А. (2015). Психология обучения: Учебник для
студ. высш. пед. учеб. заведений. Москва: Академия.
3. Гарднер, Г. (2003). Структуры разума: Теория множественного
интеллекта. Санкт-Петербург: Питер.
4. Селигман, М. (2011). Обучение оптимизму. СПб.: Питер.
5. Виготский, Л. С. (1984). Мышление и речь. Москва: Педагогика.
6. Климов, Е. А. (2009). Психология и педагогика. Москва: Просвещение.
7. Леонтьев, А. Н. (1971). Деятельность. Сознание. Личность. Москва:
Политиздат.
8. Фрейд, З. (2002). Введение в психоанализ. Москва: Эксмо. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
9 слайд
Қорытындылай келе, оқушыларды психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу білім беру процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Оқытуды қолдау және даралау әр баланың әлеуетін ашуға мүмкіндік береді. Бұл процесте мұғалім мен мектеп психологының рөлі баға жетпес. Олардың бірлескен күш-жігері оқушыларды қазіргі қоғамда сәтті бейімделуге дайындай отырып, тұлғаның үйлесімді дамуын қамтамасыз етеді. Қорытынды 1. Стэйнер, Р. (2001). Педагогические идеи Рудольфа Штейнера. Москва: АСТ. 2. Андерсон, М., & Кравченко, А. (2015). Психология обучения: Учебник для студ. высш. пед. учеб. заведений. Москва: Академия. 3. Гарднер, Г. (2003). Структуры разума: Теория множественного интеллекта. Санкт-Петербург: Питер. 4. Селигман, М. (2011). Обучение оптимизму. СПб.: Питер. 5. Виготский, Л. С. (1984). Мышление и речь. Москва: Педагогика. 6. Климов, Е. А. (2009). Психология и педагогика. Москва: Просвещение. 7. Леонтьев, А. Н. (1971). Деятельность. Сознание. Личность. Москва: Политиздат. 8. Фрейд, З. (2002). Введение в психоанализ. Москва: Эксмо. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі