Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ҚОРДАЙ АУДАНЫ
№ 42 Е.ҚАШАҒАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА
МЕКТЕБІ
МАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ:
ТУЛЕГЕНОВА ЛЯЗЗАТ ШАПАЙДУЛЛАЕВНА
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ
1 слайд
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ҚОРДАЙ АУДАНЫ № 42 Е.ҚАШАҒАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ МАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ: ТУЛЕГЕНОВА ЛЯЗЗАТ ШАПАЙДУЛЛАЕВНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 10.4.2.1 Қайталанбалы
алмастырулар,орналастырулар және терулердіңформулаларын қолданудың
орындылығын түсіну
10.4.2.2 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып
комбинаторикалық есептерді шығару
Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану
Тілдік мақсаттар : пәнге қатысты лексика және терминология:
Комбинаторика,факториал
Құндылықтарға баулу: “Мәңгілік ел” жалпы ұлттық идеясының 5-мақсаты:
Жалпыға бірдей еңбек қоғамын құру.
Пәнаралық байланыс : математика,информатика
Алдыңғы білім: Жиын.Сандар жиыныСабақтың тақырыбы: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер:
Сабақтың мақсаттары: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің
формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді
Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық
есептерді шығарады
Бағалау критерийлері: 1. Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің
формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді
2.Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық
есептерді шығарады
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 10.4.2.1 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердіңформулаларын қолданудың орындылығын түсіну 10.4.2.2 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығару Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану Тілдік мақсаттар : пәнге қатысты лексика және терминология: Комбинаторика,факториал Құндылықтарға баулу: “Мәңгілік ел” жалпы ұлттық идеясының 5-мақсаты: Жалпыға бірдей еңбек қоғамын құру. Пәнаралық байланыс : математика,информатика Алдыңғы білім: Жиын.Сандар жиыныСабақтың тақырыбы: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер: Сабақтың мақсаттары: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығарады Бағалау критерийлері: 1. Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді 2.Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығарады
3 слайд
Сабақ
барысы
Сабақтың басы
12 минут Сабақтың ортасы
20 минут Сабақтың соңы
8 минут
Сәлемдесу
Тақырыпқа байланысты «орналастыру»,
«теру», «алмастыру» етіп топқа бөліп аламын
Үй тапсырмасын тексеру.”+,-,*” әдісі арқылы
бірін-бірі тексереді Ширату тапсырмалары:
Бірінші мысал. Қорапта 4ақ,9 қара және 7 қызыл бірдей
шарлар салынған. Қораптан кез-келген бір шар алынады.Сонда
ақ шар пайда болуының ықтималдылығы қандай?
Екінші мысал. Ұйымда 6 ер адам, 4 әйел адам жұмыс істейді.
Табельдегі нөмірлері бойынша 7 адам таңдап алынды. Таңдап
алынған адамдардың ішінде 3 әйел бар болуының
ықтималдығын табу керек x f y
функциясының көрсетілген
кесіндідегі ең үлкен және ең
кіші мәндерін табыңдар.
Дескриптор:
-берілген функцияның
туындысын табады
Туындыны нөлге теңестіріп
түбірлерін таады
Берілген аралықтағы және сол
аралыққа тиісті мәндердегі
функцияның мәндерін
есептейді
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін анықтайды
1;2 , 2 3 x x f Қалыптастырушы бағалау:
“бағдаршам”әдісі бойынша
балалар бір-бірін бағалайды.
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы:
“Жарайсың”,“Тамаша”.
3 слайд
Сабақ барысы Сабақтың басы 12 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сабақтың соңы 8 минут Сәлемдесу Тақырыпқа байланысты «орналастыру», «теру», «алмастыру» етіп топқа бөліп аламын Үй тапсырмасын тексеру.”+,-,*” әдісі арқылы бірін-бірі тексереді Ширату тапсырмалары: Бірінші мысал. Қорапта 4ақ,9 қара және 7 қызыл бірдей шарлар салынған. Қораптан кез-келген бір шар алынады.Сонда ақ шар пайда болуының ықтималдылығы қандай? Екінші мысал. Ұйымда 6 ер адам, 4 әйел адам жұмыс істейді. Табельдегі нөмірлері бойынша 7 адам таңдап алынды. Таңдап алынған адамдардың ішінде 3 әйел бар болуының ықтималдығын табу керек x f y функциясының көрсетілген кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар. Дескриптор: -берілген функцияның туындысын табады Туындыны нөлге теңестіріп түбірлерін таады Берілген аралықтағы және сол аралыққа тиісті мәндердегі функцияның мәндерін есептейді Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтайды 1;2 , 2 3 x x f Қалыптастырушы бағалау: “бағдаршам”әдісі бойынша балалар бір-бірін бағалайды. Мұғалімнің ауызша кері байланысы: “Жарайсың”,“Тамаша”.
4 слайд
Сабақтың ортасы
20 минут
Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жекелей жұмыс
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын айқындап аламын.
Топқа берілетін тапсырмалар:
1 .Сыныпта 20 оқушы
бар.Оларды екіден отырғызу
керек.Оқушыларды қанша
тәсілмен отырғызу болады?
Дескриптор:
1.Орналастыру топтарының
санын табады
2.Терулерді есептейді
Қалыптастырушы бағалау:
«Бағдаршам» әдісі
Мұғалімнің кері байланысы:
ауызша,ынталандырушы
сөздер арқылы “Өте
жақсы”,”Жарайсың дұрыс
жауап”
Саралау тапсырмалары: 20
)2( 277
22 23 24 k k k A A A
№ Есептеңдер:
Дескриптор:
1 .Орналастыру,теру,алмастырудың
формулаларын пайдаланады
2.Формулаларды пайдаланып
орналастыру,алмастыру,теруді
есептейді
Қалыптастырушы
бағалау: :«Бағдаршам» тәсілі
арқылы.
Мұғалімнің кері байланысы :
Тамаша! Керемет! Сен бұдан да
жақсы жұмыс жасай аласын!
402 378 780 2
28*27
2
40*39
!2!*26
!28
!2!*38
!40 2628 3840
)! (!
!
C C
m n m
n mnC № 1.n=10, m=4 болғандағы
терулер санын есептеңдер
№ 2 .n=10, m=6 болғандағы
терулер санын есептеңдер
Дескриптор:
Терудің формуласын
пайдаланады
Теруді есептейді
Қалыптастырушы бағалау:
«Бас бармақ» әдісі
Мұғалімнің кері
байланысы:
• Тамаша !Жарайсың
Сенің қолыңнан келеді
Талпын 210 )!4 10(!4
! 10 410 С
210 )!6 10(!6
! 10 610 С-
Орналастырулар
-
Алмастырулар
-
Терулер
4 слайд
Сабақтың ортасы 20 минут Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жекелей жұмыс Оқушылармен бірге сабақ мақсатын айқындап аламын. Топқа берілетін тапсырмалар: 1 .Сыныпта 20 оқушы бар.Оларды екіден отырғызу керек.Оқушыларды қанша тәсілмен отырғызу болады? Дескриптор: 1.Орналастыру топтарының санын табады 2.Терулерді есептейді Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: ауызша,ынталандырушы сөздер арқылы “Өте жақсы”,”Жарайсың дұрыс жауап” Саралау тапсырмалары: 20 )2( 277 22 23 24 k k k A A A № Есептеңдер: Дескриптор: 1 .Орналастыру,теру,алмастырудың формулаларын пайдаланады 2.Формулаларды пайдаланып орналастыру,алмастыру,теруді есептейді Қалыптастырушы бағалау: :«Бағдаршам» тәсілі арқылы. Мұғалімнің кері байланысы : Тамаша! Керемет! Сен бұдан да жақсы жұмыс жасай аласын! 402 378 780 2 28*27 2 40*39 !2!*26 !28 !2!*38 !40 2628 3840 )! (! ! C C m n m n mnC № 1.n=10, m=4 болғандағы терулер санын есептеңдер № 2 .n=10, m=6 болғандағы терулер санын есептеңдер Дескриптор: Терудің формуласын пайдаланады Теруді есептейді Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: • Тамаша !Жарайсың Сенің қолыңнан келеді Талпын 210 )!4 10(!4 ! 10 410 С 210 )!6 10(!6 ! 10 610 С- Орналастырулар - Алмастырулар - Терулер
5 слайд
Сабақтың соңы
8 минут
Үй жұмысы Сабақ бойынша кері
байланыс Қорытындылау
тапсырмасы
«Элективті тест»
1.Берілген 5 элементті
үштен орналастырса,онда
қанша болады?
А.60 В.55 С.50 Д65
2.Есептеңдер: 5!
А.120 В.20 С.5 Д.300
Қалыптастырушы бағалау:
«Бағдаршам» әдісі
Мұғалімнің кері
байланысы: Тамаша, сен
сабақты жақсы түсініпсін,
саған әлі де жұмыс жасау
керек т.с.с?
/ 3 20
320
320
А
кА алук ойын Рефлексия. «Екі жұлдыз,бір
тілек» Оқушылардан
кері байланыс алу себебім:
келесі сабақты жоспарлау
мақсатында.
120
1
5*4*3*2*1
)!4 5(
!5 4
5
..... ..... .....
..... ..... .....
..... ..... .....
5 . ..........4 )
60 2*1
5*4*3*2*1
)!3 5(
!5 3
5
..... ..... ..... .....
..... ..... ..... .....
3 )
5 ......., ,,
266
A
bald cbal dcba lacd
absd abdl acdl labc
dlab cdla bcdl abcd
n m b
A
cbl dcl ldc dca lda
adl acd cdl bcd abc
m a
n l dba
№
5 слайд
Сабақтың соңы 8 минут Үй жұмысы Сабақ бойынша кері байланыс Қорытындылау тапсырмасы «Элективті тест» 1.Берілген 5 элементті үштен орналастырса,онда қанша болады? А.60 В.55 С.50 Д65 2.Есептеңдер: 5! А.120 В.20 С.5 Д.300 Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: Тамаша, сен сабақты жақсы түсініпсін, саған әлі де жұмыс жасау керек т.с.с? / 3 20 320 320 А кА алук ойын Рефлексия. «Екі жұлдыз,бір тілек» Оқушылардан кері байланыс алу себебім: келесі сабақты жоспарлау мақсатында. 120 1 5*4*3*2*1 )!4 5( !5 4 5 ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... 5 . ..........4 ) 60 2*1 5*4*3*2*1 )!3 5( !5 3 5 ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... 3 ) 5 ......., ,, 266 A bald cbal dcba lacd absd abdl acdl labc dlab cdla bcdl abcd n m b A cbl dcl ldc dca lda adl acd cdl bcd abc m a n l dba №
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!