Материалдар / Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға есеп шығаруға көп көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2020
2143
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ҚОРДАЙ АУДАНЫ № 42 Е.ҚАШАҒАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ МАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ: ТУЛЕГЕНОВА ЛЯЗЗАТ ШАПАЙДУЛЛ

1 слайд
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ҚОРДАЙ АУДАНЫ № 42 Е.ҚАШАҒАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ МАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ: ТУЛЕГЕНОВА ЛЯЗЗАТ ШАПАЙДУЛЛАЕВНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

1 слайд

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ҚОРДАЙ АУДАНЫ № 42 Е.ҚАШАҒАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ МАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ: ТУЛЕГЕНОВА ЛЯЗЗАТ ШАПАЙДУЛЛАЕВНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 10.4.2.1 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердіңформулаларын қ

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 10.4.2.1 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердіңформулаларын қолданудың орындылығын түсіну 10.4.2.2 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығару Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану Тілдік мақсаттар : пәнге қатысты лексика және терминология: Комбинаторика,факториал Құндылықтарға баулу: “Мәңгілік ел” жалпы ұлттық идеясының 5-мақсаты: Жалпыға бірдей еңбек қоғамын құру. Пәнаралық байланыс : математика,информатика Алдыңғы білім: Жиын.Сандар жиыныСабақтың тақырыбы: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер: Сабақтың мақсаттары: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығарады Бағалау критерийлері: 1. Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді 2.Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығарады

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 10.4.2.1 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердіңформулаларын қолданудың орындылығын түсіну 10.4.2.2 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығару Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану Тілдік мақсаттар : пәнге қатысты лексика және терминология: Комбинаторика,факториал Құндылықтарға баулу: “Мәңгілік ел” жалпы ұлттық идеясының 5-мақсаты: Жалпыға бірдей еңбек қоғамын құру. Пәнаралық байланыс : математика,информатика Алдыңғы білім: Жиын.Сандар жиыныСабақтың тақырыбы: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер: Сабақтың мақсаттары: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығарады Бағалау критерийлері: 1. Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді 2.Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық есептерді шығарады

Сабақ барысы Сабақтың басы 12 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сабақтың соңы 8 минут Сәлемдесу Тақырыпқа байл

3 слайд
Сабақ барысы Сабақтың басы 12 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сабақтың соңы 8 минут Сәлемдесу Тақырыпқа байланысты «орналастыру», «теру», «алмастыру» етіп топқа бөліп аламын Үй тапсырмасын тексеру.”+,-,*” әдісі арқылы бірін-бірі тексереді Ширату тапсырмалары: Бірінші мысал. Қорапта 4ақ,9 қара және 7 қызыл бірдей шарлар салынған. Қораптан кез-келген бір шар алынады.Сонда ақ шар пайда болуының ықтималдылығы қандай? Екінші мысал. Ұйымда 6 ер адам, 4 әйел адам жұмыс істейді. Табельдегі нөмірлері бойынша 7 адам таңдап алынды. Таңдап алынған адамдардың ішінде 3 әйел бар болуының ықтималдығын табу керек x f y функциясының көрсетілген кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар. Дескриптор: -берілген функцияның туындысын табады Туындыны нөлге теңестіріп түбірлерін таады Берілген аралықтағы және сол аралыққа тиісті мәндердегі функцияның мәндерін есептейді Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтайды    1;2 , 2 3    x x f Қалыптастырушы бағалау: “бағдаршам”әдісі бойынша балалар бір-бірін бағалайды. Мұғалімнің ауызша кері байланысы: “Жарайсың”,“Тамаша”.

3 слайд

Сабақ барысы Сабақтың басы 12 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сабақтың соңы 8 минут Сәлемдесу Тақырыпқа байланысты «орналастыру», «теру», «алмастыру» етіп топқа бөліп аламын Үй тапсырмасын тексеру.”+,-,*” әдісі арқылы бірін-бірі тексереді Ширату тапсырмалары: Бірінші мысал. Қорапта 4ақ,9 қара және 7 қызыл бірдей шарлар салынған. Қораптан кез-келген бір шар алынады.Сонда ақ шар пайда болуының ықтималдылығы қандай? Екінші мысал. Ұйымда 6 ер адам, 4 әйел адам жұмыс істейді. Табельдегі нөмірлері бойынша 7 адам таңдап алынды. Таңдап алынған адамдардың ішінде 3 әйел бар болуының ықтималдығын табу керек x f y функциясының көрсетілген кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар. Дескриптор: -берілген функцияның туындысын табады Туындыны нөлге теңестіріп түбірлерін таады Берілген аралықтағы және сол аралыққа тиісті мәндердегі функцияның мәндерін есептейді Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтайды    1;2 , 2 3    x x f Қалыптастырушы бағалау: “бағдаршам”әдісі бойынша балалар бір-бірін бағалайды. Мұғалімнің ауызша кері байланысы: “Жарайсың”,“Тамаша”.

Сабақтың ортасы 20 минут Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жекелей жұмыс Оқушылармен бірге сабақ мақсатын айқындап аламын. Топқа б

4 слайд
Сабақтың ортасы 20 минут Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жекелей жұмыс Оқушылармен бірге сабақ мақсатын айқындап аламын. Топқа берілетін тапсырмалар: 1 .Сыныпта 20 оқушы бар.Оларды екіден отырғызу керек.Оқушыларды қанша тәсілмен отырғызу болады? Дескриптор: 1.Орналастыру топтарының санын табады 2.Терулерді есептейді Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: ауызша,ынталандырушы сөздер арқылы “Өте жақсы”,”Жарайсың дұрыс жауап” Саралау тапсырмалары: 20 )2( 277 22 23 24       k k k A A A № Есептеңдер: Дескриптор: 1 .Орналастыру,теру,алмастырудың формулаларын пайдаланады 2.Формулаларды пайдаланып орналастыру,алмастыру,теруді есептейді Қалыптастырушы бағалау: :«Бағдаршам» тәсілі арқылы. Мұғалімнің кері байланысы : Тамаша! Керемет! Сен бұдан да жақсы жұмыс жасай аласын! 402 378 780 2 28*27 2 40*39 !2!*26 !28 !2!*38 !40 2628 3840 )! (! !            C C m n m n mnC № 1.n=10, m=4 болғандағы терулер санын есептеңдер № 2 .n=10, m=6 болғандағы терулер санын есептеңдер Дескриптор: Терудің формуласын пайдаланады Теруді есептейді Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: • Тамаша !Жарайсың  Сенің қолыңнан келеді  Талпын 210 )!4 10(!4 ! 10 410    С 210 )!6 10(!6 ! 10 610    С- Орналастырулар - Алмастырулар - Терулер

4 слайд

Сабақтың ортасы 20 минут Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жекелей жұмыс Оқушылармен бірге сабақ мақсатын айқындап аламын. Топқа берілетін тапсырмалар: 1 .Сыныпта 20 оқушы бар.Оларды екіден отырғызу керек.Оқушыларды қанша тәсілмен отырғызу болады? Дескриптор: 1.Орналастыру топтарының санын табады 2.Терулерді есептейді Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: ауызша,ынталандырушы сөздер арқылы “Өте жақсы”,”Жарайсың дұрыс жауап” Саралау тапсырмалары: 20 )2( 277 22 23 24       k k k A A A № Есептеңдер: Дескриптор: 1 .Орналастыру,теру,алмастырудың формулаларын пайдаланады 2.Формулаларды пайдаланып орналастыру,алмастыру,теруді есептейді Қалыптастырушы бағалау: :«Бағдаршам» тәсілі арқылы. Мұғалімнің кері байланысы : Тамаша! Керемет! Сен бұдан да жақсы жұмыс жасай аласын! 402 378 780 2 28*27 2 40*39 !2!*26 !28 !2!*38 !40 2628 3840 )! (! !            C C m n m n mnC № 1.n=10, m=4 болғандағы терулер санын есептеңдер № 2 .n=10, m=6 болғандағы терулер санын есептеңдер Дескриптор: Терудің формуласын пайдаланады Теруді есептейді Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: • Тамаша !Жарайсың  Сенің қолыңнан келеді  Талпын 210 )!4 10(!4 ! 10 410    С 210 )!6 10(!6 ! 10 610    С- Орналастырулар - Алмастырулар - Терулер

Сабақтың соңы 8 минут Үй жұмысы Сабақ бойынша кері байланыс Қорытындылау тапсырмасы «Элективті те

5 слайд
Сабақтың соңы 8 минут Үй жұмысы Сабақ бойынша кері байланыс Қорытындылау тапсырмасы «Элективті тест» 1.Берілген 5 элементті үштен орналастырса,онда қанша болады? А.60 В.55 С.50 Д65 2.Есептеңдер: 5! А.120 В.20 С.5 Д.300 Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: Тамаша, сен сабақты жақсы түсініпсін, саған әлі де жұмыс жасау керек т.с.с? / 3 20 320 320  А кА алук ойын Рефлексия. «Екі жұлдыз,бір тілек» Оқушылардан кері байланыс алу себебім: келесі сабақты жоспарлау мақсатында. 120 1 5*4*3*2*1 )!4 5( !5 4 5 ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... 5 . ..........4 ) 60 2*1 5*4*3*2*1 )!3 5( !5 3 5 ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... 3 ) 5 ......., ,, 266             A bald cbal dcba lacd absd abdl acdl labc dlab cdla bcdl abcd n m b A cbl dcl ldc dca lda adl acd cdl bcd abc m a n l dba №

5 слайд

Сабақтың соңы 8 минут Үй жұмысы Сабақ бойынша кері байланыс Қорытындылау тапсырмасы «Элективті тест» 1.Берілген 5 элементті үштен орналастырса,онда қанша болады? А.60 В.55 С.50 Д65 2.Есептеңдер: 5! А.120 В.20 С.5 Д.300 Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі Мұғалімнің кері байланысы: Тамаша, сен сабақты жақсы түсініпсін, саған әлі де жұмыс жасау керек т.с.с? / 3 20 320 320  А кА алук ойын Рефлексия. «Екі жұлдыз,бір тілек» Оқушылардан кері байланыс алу себебім: келесі сабақты жоспарлау мақсатында. 120 1 5*4*3*2*1 )!4 5( !5 4 5 ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... 5 . ..........4 ) 60 2*1 5*4*3*2*1 )!3 5( !5 3 5 ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... 3 ) 5 ......., ,, 266             A bald cbal dcba lacd absd abdl acdl labc dlab cdla bcdl abcd n m b A cbl dcl ldc dca lda adl acd cdl bcd abc m a n l dba №

Назарларыңызға рахмет!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!