1 слайд
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ҚОРДАЙ АУДАНЫ
№ 42 Е.ҚАШАҒАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА
МЕКТЕБІ
МАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ:
ТУЛЕГЕНОВА ЛЯЗЗАТ ШАПАЙДУЛЛАЕВНА
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 10.4.2.1 Қайталанбалы
алмастырулар,орналастырулар және терулердіңформулаларын қолданудың
орындылығын түсіну
10.4.2.2 Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып
комбинаторикалық есептерді шығару
Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану
Тілдік мақсаттар : пәнге қатысты лексика және терминология:
Комбинаторика,факториал
Құндылықтарға баулу: “Мәңгілік ел” жалпы ұлттық идеясының 5-мақсаты:
Жалпыға бірдей еңбек қоғамын құру.
Пәнаралық байланыс : математика,информатика
Алдыңғы білім: Жиын.Сандар жиыныСабақтың тақырыбы: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулер:
Сабақтың мақсаттары: Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің
формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді
Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық
есептерді шығарады
Бағалау критерийлері: 1. Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулердің
формулаларын қолданудың орындылығын түсінеді
2.Қайталанбалы алмастырулар,орналастырулар және терулерді қолданып комбинаторикалық
есептерді шығарады
3 слайд
Сабақ
барысы
Сабақтың басы
12 минут Сабақтың ортасы
20 минут Сабақтың соңы
8 минут
Сәлемдесу
Тақырыпқа байланысты «орналастыру»,
«теру», «алмастыру» етіп топқа бөліп аламын
Үй тапсырмасын тексеру.”+,-,*” әдісі арқылы
бірін-бірі тексереді Ширату тапсырмалары:
Бірінші мысал. Қорапта 4ақ,9 қара және 7 қызыл бірдей
шарлар салынған. Қораптан кез-келген бір шар алынады.Сонда
ақ шар пайда болуының ықтималдылығы қандай?
Екінші мысал. Ұйымда 6 ер адам, 4 әйел адам жұмыс істейді.
Табельдегі нөмірлері бойынша 7 адам таңдап алынды. Таңдап
алынған адамдардың ішінде 3 әйел бар болуының
ықтималдығын табу керек x f y
функциясының көрсетілген
кесіндідегі ең үлкен және ең
кіші мәндерін табыңдар.
Дескриптор:
-берілген функцияның
туындысын табады
Туындыны нөлге теңестіріп
түбірлерін таады
Берілген аралықтағы және сол
аралыққа тиісті мәндердегі
функцияның мәндерін
есептейді
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін анықтайды
1;2 , 2 3 x x f Қалыптастырушы бағалау:
“бағдаршам”әдісі бойынша
балалар бір-бірін бағалайды.
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы:
“Жарайсың”,“Тамаша”.
4 слайд
Сабақтың ортасы
20 минут
Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жекелей жұмыс
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын айқындап аламын.
Топқа берілетін тапсырмалар:
1 .Сыныпта 20 оқушы
бар.Оларды екіден отырғызу
керек.Оқушыларды қанша
тәсілмен отырғызу болады?
Дескриптор:
1.Орналастыру топтарының
санын табады
2.Терулерді есептейді
Қалыптастырушы бағалау:
«Бағдаршам» әдісі
Мұғалімнің кері байланысы:
ауызша,ынталандырушы
сөздер арқылы “Өте
жақсы”,”Жарайсың дұрыс
жауап”
Саралау тапсырмалары: 20
)2( 277
22 23 24 k k k A A A
№ Есептеңдер:
Дескриптор:
1 .Орналастыру,теру,алмастырудың
формулаларын пайдаланады
2.Формулаларды пайдаланып
орналастыру,алмастыру,теруді
есептейді
Қалыптастырушы
бағалау: :«Бағдаршам» тәсілі
арқылы.
Мұғалімнің кері байланысы :
Тамаша! Керемет! Сен бұдан да
жақсы жұмыс жасай аласын!
402 378 780 2
28*27
2
40*39
!2!*26
!28
!2!*38
!40 2628 3840
)! (!
!
C C
m n m
n mnC № 1.n=10, m=4 болғандағы
терулер санын есептеңдер
№ 2 .n=10, m=6 болғандағы
терулер санын есептеңдер
Дескриптор:
Терудің формуласын
пайдаланады
Теруді есептейді
Қалыптастырушы бағалау:
«Бас бармақ» әдісі
Мұғалімнің кері
байланысы:
• Тамаша !Жарайсың
Сенің қолыңнан келеді
Талпын 210 )!4 10(!4
! 10 410 С
210 )!6 10(!6
! 10 610 С-
Орналастырулар
-
Алмастырулар
-
Терулер
5 слайд
Сабақтың соңы
8 минут
Үй жұмысы Сабақ бойынша кері
байланыс Қорытындылау
тапсырмасы
«Элективті тест»
1.Берілген 5 элементті
үштен орналастырса,онда
қанша болады?
А.60 В.55 С.50 Д65
2.Есептеңдер: 5!
А.120 В.20 С.5 Д.300
Қалыптастырушы бағалау:
«Бағдаршам» әдісі
Мұғалімнің кері
байланысы: Тамаша, сен
сабақты жақсы түсініпсін,
саған әлі де жұмыс жасау
керек т.с.с?
/ 3 20
320
320
А
кА алук ойын Рефлексия. «Екі жұлдыз,бір
тілек» Оқушылардан
кері байланыс алу себебім:
келесі сабақты жоспарлау
мақсатында.
120
1
5*4*3*2*1
)!4 5(
!5 4
5
..... ..... .....
..... ..... .....
..... ..... .....
5 . ..........4 )
60 2*1
5*4*3*2*1
)!3 5(
!5 3
5
..... ..... ..... .....
..... ..... ..... .....
3 )
5 ......., ,,
266
A
bald cbal dcba lacd
absd abdl acdl labc
dlab cdla bcdl abcd
n m b
A
cbl dcl ldc dca lda
adl acd cdl bcd abc
m a
n l dba
№
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз