Материалдар / Қашықтықтан оқуда үлгерімі төмен оқушының оқылым мен айтылым дағдыларын жақсарту

Қашықтықтан оқуда үлгерімі төмен оқушының оқылым мен айтылым дағдыларын жақсарту

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыға оқу қызметінің субъектісі ретінде,өзін-өзі өзектілендіруге,өзін танытуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылатын дамушы тұлға  ретінде бағыттай отырып, оның тұлғасын,білім алу арқылы дамуыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2021
339
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шалқар орта мектебі» КММ

1 слайд
«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шалқар орта мектебі» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ужазова Алия Амангелдивна Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 31 жыл Санаты: 1 санат, педагог-сарапшы Өзекті мәселем Білім алушыға оқу қызметінің субъектісі ретінде,өзін-өзі өзектілендіруге,өзін танытуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылатын дамушы тұлға  ретінде бағыттай отырып, оның тұлғасын,білім алу арқылы дамуыту.

1 слайд

«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шалқар орта мектебі» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ужазова Алия Амангелдивна Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 31 жыл Санаты: 1 санат, педагог-сарапшы Өзекті мәселем Білім алушыға оқу қызметінің субъектісі ретінде,өзін-өзі өзектілендіруге,өзін танытуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылатын дамушы тұлға  ретінде бағыттай отырып, оның тұлғасын,білім алу арқылы дамуыту.

 МАҚСАТЫ:  1. Пән бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту.  2. Оқушының жекелеме тапсырмалар ар

2 слайд
 МАҚСАТЫ:  1. Пән бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту.  2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту. 3. Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, сыни ойлап сараптай алу, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. 4. Онлайн форматта сабақ өту ерекшеліктеріне мән бере отырып, үлгерімін жақсартуды талап ететін оқушылардың қызығушылықтарын арттыруда тәжірибедегі технологияларды түрлендіре қолдану.  / соңғы 4 айдағы оқушылардың сабаққа қызығушылығын тәжірибеде бақылау нәтижесі/Қашықтықтан оқуда қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен үлгерімі төмен оқушының оқылым мен айтылым дағдыларын жақсартуда қолданылған әдіс-тәсілдер

2 слайд

 МАҚСАТЫ:  1. Пән бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту.  2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту. 3. Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, сыни ойлап сараптай алу, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. 4. Онлайн форматта сабақ өту ерекшеліктеріне мән бере отырып, үлгерімін жақсартуды талап ететін оқушылардың қызығушылықтарын арттыруда тәжірибедегі технологияларды түрлендіре қолдану.  / соңғы 4 айдағы оқушылардың сабаққа қызығушылығын тәжірибеде бақылау нәтижесі/Қашықтықтан оқуда қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен үлгерімі төмен оқушының оқылым мен айтылым дағдыларын жақсартуда қолданылған әдіс-тәсілдер

 МІНДЕТІ:  1 . Онлайн – сабақта білімді жақсартуға бағыттау,  2. Үлгерімін жақсартуды талап ететін оқушылардың сабақты

3 слайд
 МІНДЕТІ:  1 . Онлайн – сабақта білімді жақсартуға бағыттау,  2. Үлгерімін жақсартуды талап ететін оқушылардың сабақты өзіндік орындауға ынталандыру,  3. Өз жұмысына сараптама жасауға үйрету.  4. Оқушыларға психологиялық, ақпараттық қолдау көрсету.  НЕГІЗГІ ПРИНЦИП  Оқушының білім алудағы қарым-қатынасында сыйластық пен психоэмоционалдық түсіністікке ие болу .  Жұмыс платформалары  Зуум, ватсап,

3 слайд

 МІНДЕТІ:  1 . Онлайн – сабақта білімді жақсартуға бағыттау,  2. Үлгерімін жақсартуды талап ететін оқушылардың сабақты өзіндік орындауға ынталандыру,  3. Өз жұмысына сараптама жасауға үйрету.  4. Оқушыларға психологиялық, ақпараттық қолдау көрсету.  НЕГІЗГІ ПРИНЦИП  Оқушының білім алудағы қарым-қатынасында сыйластық пен психоэмоционалдық түсіністікке ие болу .  Жұмыс платформалары  Зуум, ватсап,

Оқушы /6 «А,Б» 7 «В» сынып/ Қыркүйек Бақылау Қазан Қараша Желтоқсан А орташа 1.Оқудағы үлгермеудің себептерін анықтау

4 слайд
Оқушы /6 «А,Б» 7 «В» сынып/ Қыркүйек Бақылау Қазан Қараша Желтоқсан А орташа 1.Оқудағы үлгермеудің себептерін анықтау және сабаққа қатысуы. 2. Сабақтағы еркіндігі. 3. Өзіндік жауапкершілігі. 4. Қазақ тілінің ережелерін түсінуі. 5. Тапсырманы орындауы. 6. Әдебеиттен өткен тақырыпты түсінуі. 7. Шығарма бойынша өзіндік қиялдауы. 1. Ережені оқулықтан қайталатып оқыту. 2. Мәтінді қайталау. 1. Тақырыпқа сай сөйлем құрауы. 1. Суретпен жұмыс. 2. Өзіндік жұмысты жасап үйрену. Б Ортадан төмен 1. Ережеден түсінігін айттыру. 2. Өзіндік жұмыс жасату. 1. Тақырыпқа сай тапсырма орыдауы. 1. Суретпен жұмыста өзіндік ойын айту. С төмен 1. Мәтінді оқыту. 2. Мәтіннен түсінігін өз ойымен айттыру. 1. Мәтінге түсініг.ін тыңдау. 2. Пікір айтуы. 1. Суретпен жұмыс жасатып, оны видеороликпен түсіндіру.Оқушының қашықтықтан сабақ орындаудағы мүмкіндігін бақылау картасы

4 слайд

Оқушы /6 «А,Б» 7 «В» сынып/ Қыркүйек Бақылау Қазан Қараша Желтоқсан А орташа 1.Оқудағы үлгермеудің себептерін анықтау және сабаққа қатысуы. 2. Сабақтағы еркіндігі. 3. Өзіндік жауапкершілігі. 4. Қазақ тілінің ережелерін түсінуі. 5. Тапсырманы орындауы. 6. Әдебеиттен өткен тақырыпты түсінуі. 7. Шығарма бойынша өзіндік қиялдауы. 1. Ережені оқулықтан қайталатып оқыту. 2. Мәтінді қайталау. 1. Тақырыпқа сай сөйлем құрауы. 1. Суретпен жұмыс. 2. Өзіндік жұмысты жасап үйрену. Б Ортадан төмен 1. Ережеден түсінігін айттыру. 2. Өзіндік жұмыс жасату. 1. Тақырыпқа сай тапсырма орыдауы. 1. Суретпен жұмыста өзіндік ойын айту. С төмен 1. Мәтінді оқыту. 2. Мәтіннен түсінігін өз ойымен айттыру. 1. Мәтінге түсініг.ін тыңдау. 2. Пікір айтуы. 1. Суретпен жұмыс жасатып, оны видеороликпен түсіндіру.Оқушының қашықтықтан сабақ орындаудағы мүмкіндігін бақылау картасы

Оқушы /6 «А,Б» 7 «В» сынып/ Қаңтар Ақпан наурыз Сәуір А орташа 1. Тыңдалымға мән беруге үйрету. 2. Өз айтуға тарту. 1. Е

5 слайд
Оқушы /6 «А,Б» 7 «В» сынып/ Қаңтар Ақпан наурыз Сәуір А орташа 1. Тыңдалымға мән беруге үйрету. 2. Өз айтуға тарту. 1. Ережені жатқа айттыру. 2. Мәтінді қайталау. 1. Тақырыпқа байланысты сурет салу, оған сай сөйлем құрауы. 1. Суретпен жұмыс. 2. Өзіндік жұмысты жасап үйрену. 3. Жоспарлауға үйрету. Б Ортадан төмен 1. Тыңдалымға мән беруге үйрету. 2. Өз айтуға тарту. 1. Ережеден түсінігін жатқа айттыру. 2. Өзіндік жұмыс жасату. 1. Тақырыпқа сай тапсырма беріп, еркін сурет салу, оны өзіндік сөзімен айтып орыдауын талап ету. 1. Суретпен жұмыста өзіндік ойын айту. 2. Жоспар құруға үйрету. С төмен 1. Тыңдалымға мән беруге үйрету. 2. Өз айтуға тарту. 1. Мәтінді оқыту, өзіндік қайталату. 2. Мәтіннен түсінігін өз ойымен айттыру. 1. Мәтінге түсініг.ін тыңдау. 2. Пікір айтуы. 1. Суретпен жұмыс жасатып, оны видеороликпен түсіндіру.

5 слайд

Оқушы /6 «А,Б» 7 «В» сынып/ Қаңтар Ақпан наурыз Сәуір А орташа 1. Тыңдалымға мән беруге үйрету. 2. Өз айтуға тарту. 1. Ережені жатқа айттыру. 2. Мәтінді қайталау. 1. Тақырыпқа байланысты сурет салу, оған сай сөйлем құрауы. 1. Суретпен жұмыс. 2. Өзіндік жұмысты жасап үйрену. 3. Жоспарлауға үйрету. Б Ортадан төмен 1. Тыңдалымға мән беруге үйрету. 2. Өз айтуға тарту. 1. Ережеден түсінігін жатқа айттыру. 2. Өзіндік жұмыс жасату. 1. Тақырыпқа сай тапсырма беріп, еркін сурет салу, оны өзіндік сөзімен айтып орыдауын талап ету. 1. Суретпен жұмыста өзіндік ойын айту. 2. Жоспар құруға үйрету. С төмен 1. Тыңдалымға мән беруге үйрету. 2. Өз айтуға тарту. 1. Мәтінді оқыту, өзіндік қайталату. 2. Мәтіннен түсінігін өз ойымен айттыру. 1. Мәтінге түсініг.ін тыңдау. 2. Пікір айтуы. 1. Суретпен жұмыс жасатып, оны видеороликпен түсіндіру.

Оқушы Мәнерлі оқу «Менің даусым» «Мен диктормын»,тб /Интонацияға мән беруді талап еттім/ Логикалық сұрақ «Әрекетті қайталау»,

6 слайд
Оқушы Мәнерлі оқу «Менің даусым» «Мен диктормын»,тб /Интонацияға мән беруді талап еттім/ Логикалық сұрақ «Әрекетті қайталау», «тыңда және орында»,... /сыни ойлауға мән бердім/ Суреттер сөйлету «Әңгіме құра», «Аяқталмаған сөз», «сөйлем, әңгіме..». /оқушы қиялына мән ердім/ А орта 1. Интонацияға мән береді. 2. орфоэпиялық норманы сақтауға тырысады. 1. Тез ойын айтады. 2. Салыстыра алады. 1. Қызығушылығы байқалады. 2. Өзінде бар сөздер қорын пайдалана алады. Б Ортада н төмен 1. Интонацияға мән береді. 2. Орфоэпиялық нормада сәл қателеседі. 1. Өз ойын айтуға тырысып бағады. 1. Өз қиялын суретке түсіріп айта алады. 2. Өзінде бар сөздер қорын пайдалана алады. С төмен 1. Интонацияға мән береді. 2. Орфозпиялық норманы сақтауы қиын. 1. Көп ойланады, бірақ, ойын айтудан қымсынбайды. 1. Өз қиялын суретке түсіріп айта алады. 2. Өзінде бар сөздер қорын пайдалана алады.Қолданылған технология

6 слайд

Оқушы Мәнерлі оқу «Менің даусым» «Мен диктормын»,тб /Интонацияға мән беруді талап еттім/ Логикалық сұрақ «Әрекетті қайталау», «тыңда және орында»,... /сыни ойлауға мән бердім/ Суреттер сөйлету «Әңгіме құра», «Аяқталмаған сөз», «сөйлем, әңгіме..». /оқушы қиялына мән ердім/ А орта 1. Интонацияға мән береді. 2. орфоэпиялық норманы сақтауға тырысады. 1. Тез ойын айтады. 2. Салыстыра алады. 1. Қызығушылығы байқалады. 2. Өзінде бар сөздер қорын пайдалана алады. Б Ортада н төмен 1. Интонацияға мән береді. 2. Орфоэпиялық нормада сәл қателеседі. 1. Өз ойын айтуға тырысып бағады. 1. Өз қиялын суретке түсіріп айта алады. 2. Өзінде бар сөздер қорын пайдалана алады. С төмен 1. Интонацияға мән береді. 2. Орфозпиялық норманы сақтауы қиын. 1. Көп ойланады, бірақ, ойын айтудан қымсынбайды. 1. Өз қиялын суретке түсіріп айта алады. 2. Өзінде бар сөздер қорын пайдалана алады.Қолданылған технология

ІШ К І С Ы Р Т Қ Ы КҮШТІ ЖАҚТАРЫ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ МҮМКІНДІКТЕРІ ҚАУІПТІ ТҰСТАРЫ С Ы Р Т Қ Ы  Бала комплекстен арылды.

7 слайд
ІШ К І С Ы Р Т Қ Ы КҮШТІ ЖАҚТАРЫ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ МҮМКІНДІКТЕРІ ҚАУІПТІ ТҰСТАРЫ С Ы Р Т Қ Ы  Бала комплекстен арылды.  Өз ойына еркіндік алды.  Шығармашылыққа тартуға көмек берді.  Артық эмоция жоқ.  Ұялып, қымсынбайды.  Қатені көзбен көру мүмкіндігі жоқ  Қадағалау аз  Шара қолданбайтындықты сезіну ІШ К І  Көшіріп, оны оқуға  Оқулықтан оқып беру  Басқа мәліметтерді алу  Қолжетімді информацияда болу  Айтқанын ұмыту  Тез құтылу  Мәліметке мән бермеу  Болашағын болжамау

7 слайд

ІШ К І С Ы Р Т Қ Ы КҮШТІ ЖАҚТАРЫ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ МҮМКІНДІКТЕРІ ҚАУІПТІ ТҰСТАРЫ С Ы Р Т Қ Ы  Бала комплекстен арылды.  Өз ойына еркіндік алды.  Шығармашылыққа тартуға көмек берді.  Артық эмоция жоқ.  Ұялып, қымсынбайды.  Қатені көзбен көру мүмкіндігі жоқ  Қадағалау аз  Шара қолданбайтындықты сезіну ІШ К І  Көшіріп, оны оқуға  Оқулықтан оқып беру  Басқа мәліметтерді алу  Қолжетімді информацияда болу  Айтқанын ұмыту  Тез құтылу  Мәліметке мән бермеу  Болашағын болжамау

 А Тақырыпқа байланысты оқушылардың суреттері

8 слайд
 А Тақырыпқа байланысты оқушылардың суреттері

8 слайд

 А Тақырыпқа байланысты оқушылардың суреттері

 1 оқушы .  2 оқушы .  3 оқушы ДЕРЕКТЕМЕЛЕР

9 слайд
 1 оқушы .  2 оқушы .  3 оқушы ДЕРЕКТЕМЕЛЕР

9 слайд

 1 оқушы .  2 оқушы .  3 оқушы ДЕРЕКТЕМЕЛЕР

ҚОРЫТЫНДЫ 1. 1- оқушы . Сабақта оқулықтан көп оқып береді. Сөйлемдердің интонациясына мән беретін болды. Оқу жылдамдығы ж

10 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ 1. 1- оқушы . Сабақта оқулықтан көп оқып береді. Сөйлемдердің интонациясына мән беретін болды. Оқу жылдамдығы жақсарды. 2. 2- оқушы . Сабақта мүлдем сөйлемейтін, енді өз ойын еркін, ашық, ұялмай айтады. 3. 3 – оқушы . Орысша ойлап, орысша сөйлеуге икемделіп алған оқушының қазіргі сөйлеу, оқу мәнері өзгерген.

10 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ 1. 1- оқушы . Сабақта оқулықтан көп оқып береді. Сөйлемдердің интонациясына мән беретін болды. Оқу жылдамдығы жақсарды. 2. 2- оқушы . Сабақта мүлдем сөйлемейтін, енді өз ойын еркін, ашық, ұялмай айтады. 3. 3 – оқушы . Орысша ойлап, орысша сөйлеуге икемделіп алған оқушының қазіргі сөйлеу, оқу мәнері өзгерген.

Оқушы әрекетін бақылау және жұмыс тәжірибемнің нәтижесі  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыста табандылығын көрсете білуі көп нәт

11 слайд
Оқушы әрекетін бақылау және жұмыс тәжірибемнің нәтижесі  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыста табандылығын көрсете білуі көп нәтиже берді  Оқушының ішкі уәжінде еркіндік байқалды  Оқушы өзіндік орындаған жұмысының нәтижесінен мадақ алды  Оқушы білім стандарының оқу бағдарламасы бойынша өз деңгейінде білім алды  Оқушы акт құралдарын жақсы меңгере алды  Сыныптағы ілгері балалармен теңесуге талпыныс тапты.

11 слайд

Оқушы әрекетін бақылау және жұмыс тәжірибемнің нәтижесі  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыста табандылығын көрсете білуі көп нәтиже берді  Оқушының ішкі уәжінде еркіндік байқалды  Оқушы өзіндік орындаған жұмысының нәтижесінен мадақ алды  Оқушы білім стандарының оқу бағдарламасы бойынша өз деңгейінде білім алды  Оқушы акт құралдарын жақсы меңгере алды  Сыныптағы ілгері балалармен теңесуге талпыныс тапты.

6 "Б" сынып оқушылары сөйлеу мәнері, білуі, түсінуі, қолдануы тыңдалыммен жұмысы, білуі, түсінуі, қолдануы Айтылыммен жұмыст

12 слайд
6 "Б" сынып оқушылары сөйлеу мәнері, білуі, түсінуі, қолдануы тыңдалыммен жұмысы, білуі, түсінуі, қолдануы Айтылыммен жұмыстағы ойын жеткізуі, білуі, түсінуі, қолдануы 1 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан а 3 4 3 4 3 4 б 3 4 3 4 3 4 с 3 4 3 4 3 41 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан сөйлеу мәнері, білуі, түсінуі, қолдануы тыңдалыммен жұмысы, білуі, түсінуі, қолдануы ойын жеткізуі, білуі, түсінуі, қолдануы 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 а б с

12 слайд

6 "Б" сынып оқушылары сөйлеу мәнері, білуі, түсінуі, қолдануы тыңдалыммен жұмысы, білуі, түсінуі, қолдануы Айтылыммен жұмыстағы ойын жеткізуі, білуі, түсінуі, қолдануы 1 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан а 3 4 3 4 3 4 б 3 4 3 4 3 4 с 3 4 3 4 3 41 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан сөйлеу мәнері, білуі, түсінуі, қолдануы тыңдалыммен жұмысы, білуі, түсінуі, қолдануы ойын жеткізуі, білуі, түсінуі, қолдануы 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 3 4 а б с

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ