Материалдар / Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт мақтаныштарын дәріптеу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт мақтаныштарын дәріптеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқыту ұғымын кең мағынада алсақ – бұл тыңдаушылар мен оқытушылардың бір-біріне кеңістікте алыстатылған оқу формасы. Ал, тар мағынадағы қашықтықтан оқу ұғымы тыңдаушылар мен оқытушылар арасындағы, сонымен қатар тыңдаушылардың өзара белсенді ақпаратпен алмасуын қарастыратын және жоғарғы дәрежедегі қазіргі жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланатын белгілі бір тақырыптар, оқу пәндері бойынша ұйымдастырылатын оқу процесі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2020
404
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық тәрбие сағаты Топ : 222 Мамандығы: 0103000 Дене тәрбиесі және спорт Біліктілігі: 010303 3 Спорт жаттықтырушысы-оқытушы Топ

1 слайд
Ашық тәрбие сағаты Топ : 222 Мамандығы: 0103000 Дене тәрбиесі және спорт Біліктілігі: 010303 3 Спорт жаттықтырушысы-оқытушы Топ жетекшісі : Е.С.Мухашев

1 слайд

Ашық тәрбие сағаты Топ : 222 Мамандығы: 0103000 Дене тәрбиесі және спорт Біліктілігі: 010303 3 Спорт жаттықтырушысы-оқытушы Топ жетекшісі : Е.С.Мухашев

2 слайд

2 слайд

Тәрбие сағатының тақырыбы : Қашықтан оқыту – уақыт сұранысы Мақсаты : Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт мақт

3 слайд
Тәрбие сағатының тақырыбы : Қашықтан оқыту – уақыт сұранысы Мақсаты : Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт мақтаныштарын дәріптеу.

3 слайд

Тәрбие сағатының тақырыбы : Қашықтан оқыту – уақыт сұранысы Мақсаты : Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт мақтаныштарын дәріптеу.

Қашықтықтан оқыту ұғымын кең мағынада алсақ – бұл тыңдаушылар мен оқытушылардың бір-біріне кеңістікте алыстатылған

4 слайд
Қашықтықтан оқыту ұғымын кең мағынада алсақ – бұл тыңдаушылар мен оқытушылардың бір-біріне кеңістікте алыстатылған оқу формасы. Ал, тар мағынадағы қашықтықтан оқу ұғымы тыңдаушылар мен оқытушылар арасындағы, сонымен қатар тыңдаушылардың өзара белсенді ақпаратпен алмасуын қарастыратын және жоғарғы дәрежедегі қазіргі жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланатын белгілі бір тақырыптар, оқу пәндері бойынша ұйымдастырылатын оқу процесі.

4 слайд

Қашықтықтан оқыту ұғымын кең мағынада алсақ – бұл тыңдаушылар мен оқытушылардың бір-біріне кеңістікте алыстатылған оқу формасы. Ал, тар мағынадағы қашықтықтан оқу ұғымы тыңдаушылар мен оқытушылар арасындағы, сонымен қатар тыңдаушылардың өзара белсенді ақпаратпен алмасуын қарастыратын және жоғарғы дәрежедегі қазіргі жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланатын белгілі бір тақырыптар, оқу пәндері бойынша ұйымдастырылатын оқу процесі.

Алғашқы қашықтықтан білім беру курсының негізін салушы – Исаак Питман. Ол 1840 жылдан бастап пошта жөнелтімдері арқылы Бірікк

5 слайд
Алғашқы қашықтықтан білім беру курсының негізін салушы – Исаак Питман. Ол 1840 жылдан бастап пошта жөнелтімдері арқылы Біріккен Корольдіктегі студенттерді стенографиямен оқыта бастады.

5 слайд

Алғашқы қашықтықтан білім беру курсының негізін салушы – Исаак Питман. Ол 1840 жылдан бастап пошта жөнелтімдері арқылы Біріккен Корольдіктегі студенттерді стенографиямен оқыта бастады.

ХІХ ғасырдың 50-ші жылдарында Германияда ересек адамдарды тілге үйрететін «оқытатын хаттар» пайда болды. Оларды Густав Ла

6 слайд
ХІХ ғасырдың 50-ші жылдарында Германияда ересек адамдарды тілге үйрететін «оқытатын хаттар» пайда болды. Оларды Густав Лангеншайдт жариялады. 1836 жылы Ұлыбританияда Лондон университеті ашылған тұста студенттердің  қашықтықтан білім алатын мүмкіндігі болды . ХІХ ғасырдың 70- жылдары Америкада Анна Элиот Тикнор «Үйден оқытуды қолдау қоғамы» атты ағылшын бағдарламасын негізге ала отырып қашықтықтан оқытуды ұйымдастырды.

6 слайд

ХІХ ғасырдың 50-ші жылдарында Германияда ересек адамдарды тілге үйрететін «оқытатын хаттар» пайда болды. Оларды Густав Лангеншайдт жариялады. 1836 жылы Ұлыбританияда Лондон университеті ашылған тұста студенттердің  қашықтықтан білім алатын мүмкіндігі болды . ХІХ ғасырдың 70- жылдары Америкада Анна Элиот Тикнор «Үйден оқытуды қолдау қоғамы» атты ағылшын бағдарламасын негізге ала отырып қашықтықтан оқытуды ұйымдастырды.

Австралияда 1914 жылы мектептен алыс тұратын кіші сынып оқушылары үшін сырттай мектеп ұйымдастырылды. Осыған ұқсас жүйе Канад

7 слайд
Австралияда 1914 жылы  мектептен алыс тұратын кіші сынып оқушылары үшін сырттай мектеп ұйымдастырылды. Осыған ұқсас жүйе Канада мен Жаңа Зеландиядағы студенттер үшін қолданыла бастады. 1938 жылы Ұлыбританияда пошта арқылы білім беру бойынша Халықаралық Кеңестің бірінші съезі өтті. 1939 жылы  Францияда күндізгі мектепте оқу мүмкіндігі жоқ балаларды пошта арқылы оқыту үшін қашықтықтан оқыту мемлекеттік орталығы құрылды. Бүгінгі таңда бұл орталық  Европадағы қашықтықтан оқитын ең ірі оқу орны болып отыр. 1969 жылы Ұлыбритания Ашық университетінің негізінің қалануы қашықтықтан білім беру жүйесіне елеулі әсер етті: Европа мен Азияның бірқатар елдерінде қашықтықтағы оқыту пайда болды: Испанияда (1972), Пәкістанда (1974), Тайландта (1978), Кореяда (1982), Индонезияда (1984), Индияда (1985) деп жалғаса береді. ХХ ғасырдың 60-жылдарына қарай КСРО-да 11 сырттай университет және бірақатар ЖОО-да көптеген сырттай факультеттер болды. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін КСРО-ның бұл әрекеті Орталық және Шығыс Европаның басқа да елдеріне үлгі болды.   Ресейдегі қашықтықтан білім беруді ресми дамыту 1997 жылдың мамырынан басталды деп санауға болады.

7 слайд

Австралияда 1914 жылы  мектептен алыс тұратын кіші сынып оқушылары үшін сырттай мектеп ұйымдастырылды. Осыған ұқсас жүйе Канада мен Жаңа Зеландиядағы студенттер үшін қолданыла бастады. 1938 жылы Ұлыбританияда пошта арқылы білім беру бойынша Халықаралық Кеңестің бірінші съезі өтті. 1939 жылы  Францияда күндізгі мектепте оқу мүмкіндігі жоқ балаларды пошта арқылы оқыту үшін қашықтықтан оқыту мемлекеттік орталығы құрылды. Бүгінгі таңда бұл орталық  Европадағы қашықтықтан оқитын ең ірі оқу орны болып отыр. 1969 жылы Ұлыбритания Ашық университетінің негізінің қалануы қашықтықтан білім беру жүйесіне елеулі әсер етті: Европа мен Азияның бірқатар елдерінде қашықтықтағы оқыту пайда болды: Испанияда (1972), Пәкістанда (1974), Тайландта (1978), Кореяда (1982), Индонезияда (1984), Индияда (1985) деп жалғаса береді. ХХ ғасырдың 60-жылдарына қарай КСРО-да 11 сырттай университет және бірақатар ЖОО-да көптеген сырттай факультеттер болды. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін КСРО-ның бұл әрекеті Орталық және Шығыс Европаның басқа да елдеріне үлгі болды.   Ресейдегі қашықтықтан білім беруді ресми дамыту 1997 жылдың мамырынан басталды деп санауға болады.

Қазақстанда қашықтықтан оқыту технологиясы (ҚОТ) жоғары білім беру және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында 2000-шы

8 слайд
Қазақстанда қашықтықтан оқыту технологиясы (ҚОТ) жоғары білім беру және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында 2000-шы жылдардың ортасынан қолданыла бастады. Қазір Білім және ғылым министрлігінің мәліметіне сәйкес, бұл технология еліміздегі 130 жоғары оқу орнының (ЖОО) 71-нде бар ( https://informburo.kz/). Сонымен, қашықтықтан білім беру тарихын талдай отырып, оның  дамуының үш сатысын атап өтуге болады.  Қашықтықтан білім алған «бірінші буынның» пайдаланған құралдары қолмен жазылды және баспа материалдары болды. XIX ғасырдың ортасынан бастап темір жолдар мен пошта арқылы оқу материалдары көп студенттерге жеткізілді. 1969 жылғы Ұлыбританияда ашық университеттің пайда болуы «екінші буынның» басталғандығын көрсетеді. Студенттерді тек басылған  материалдармен ғана оқытып қоймай, енді радио және теледидар хабарлары арқылы да білім беру жүзеге асырылды. Қашықтықтан білім берудің «үшінші буыны» ақпараттық және  коммуникациялық технологияларды белсенді пайдалануға бағыттылды, ол синхронды, яғни бір уақыттағы бейне-конференциялар және асинхронды режімде, яғни «бір уақытта емес» - электрондық поштаны, Интернетті немесе телеконференцияларды пайдалана отырып екі жақты байланысқа негізделді. Қашықтықтан білім берудің тарихына көз жүгірте отырып, ғылым мен техниканың дамуына орай оның да қарыштап дамып келе жатқанын байқауға болады.

8 слайд

Қазақстанда қашықтықтан оқыту технологиясы (ҚОТ) жоғары білім беру және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында 2000-шы жылдардың ортасынан қолданыла бастады. Қазір Білім және ғылым министрлігінің мәліметіне сәйкес, бұл технология еліміздегі 130 жоғары оқу орнының (ЖОО) 71-нде бар ( https://informburo.kz/). Сонымен, қашықтықтан білім беру тарихын талдай отырып, оның  дамуының үш сатысын атап өтуге болады.  Қашықтықтан білім алған «бірінші буынның» пайдаланған құралдары қолмен жазылды және баспа материалдары болды. XIX ғасырдың ортасынан бастап темір жолдар мен пошта арқылы оқу материалдары көп студенттерге жеткізілді. 1969 жылғы Ұлыбританияда ашық университеттің пайда болуы «екінші буынның» басталғандығын көрсетеді. Студенттерді тек басылған  материалдармен ғана оқытып қоймай, енді радио және теледидар хабарлары арқылы да білім беру жүзеге асырылды. Қашықтықтан білім берудің «үшінші буыны» ақпараттық және  коммуникациялық технологияларды белсенді пайдалануға бағыттылды, ол синхронды, яғни бір уақыттағы бейне-конференциялар және асинхронды режімде, яғни «бір уақытта емес» - электрондық поштаны, Интернетті немесе телеконференцияларды пайдалана отырып екі жақты байланысқа негізделді. Қашықтықтан білім берудің тарихына көз жүгірте отырып, ғылым мен техниканың дамуына орай оның да қарыштап дамып келе жатқанын байқауға болады.

Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары: ыңғайлы уақытта, ыңғайлы жерде айналысу мүмкіндігі; компьютер мен техникалық қызмет тарапы

9 слайд
Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары: ыңғайлы уақытта, ыңғайлы жерде айналысу мүмкіндігі; компьютер мен техникалық қызмет тарапынан қосымша қолдау; компьютерде жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру; уақытты үнемдеу; өз қарқынында оқу мүмкіндігі.

9 слайд

Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары: ыңғайлы уақытта, ыңғайлы жерде айналысу мүмкіндігі; компьютер мен техникалық қызмет тарапынан қосымша қолдау; компьютерде жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру; уақытты үнемдеу; өз қарқынында оқу мүмкіндігі.

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Құрметті білім алушылар Құтты болсын!

14 слайд
Құрметті білім алушылар Құтты болсын!

14 слайд

Құрметті білім алушылар Құтты болсын!