Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт мақтаныштарын дәріптеу.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ашық тәрбие сағаты
Топ : 222
Мамандығы: 0103000 Дене тәрбиесі және спорт
Біліктілігі: 010303 3 Спорт жаттықтырушысы-оқытушы
Топ жетекшісі : Е.С.Мухашев
1 слайд
Ашық тәрбие сағаты Топ : 222 Мамандығы: 0103000 Дене тәрбиесі және спорт Біліктілігі: 010303 3 Спорт жаттықтырушысы-оқытушы Топ жетекшісі : Е.С.Мухашев
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Тәрбие сағатының тақырыбы : Қашықтан оқыту – уақыт сұранысы
Мақсаты : Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт
мақтаныштарын дәріптеу.
3 слайд
Тәрбие сағатының тақырыбы : Қашықтан оқыту – уақыт сұранысы Мақсаты : Қашықтықтан оқыту туралы түсініктерін жетілдіру. Ұлт мақтаныштарын дәріптеу.
4 слайд
Қашықтықтан оқыту ұғымын кең мағынада алсақ – бұл тыңдаушылар мен
оқытушылардың бір-біріне кеңістікте алыстатылған оқу формасы. Ал, тар
мағынадағы қашықтықтан оқу ұғымы тыңдаушылар мен оқытушылар арасындағы,
сонымен қатар тыңдаушылардың өзара белсенді ақпаратпен алмасуын
қарастыратын және жоғарғы дәрежедегі қазіргі жаңа ақпараттық технологияларды
пайдаланатын белгілі бір тақырыптар, оқу пәндері бойынша ұйымдастырылатын
оқу процесі.
4 слайд
Қашықтықтан оқыту ұғымын кең мағынада алсақ – бұл тыңдаушылар мен оқытушылардың бір-біріне кеңістікте алыстатылған оқу формасы. Ал, тар мағынадағы қашықтықтан оқу ұғымы тыңдаушылар мен оқытушылар арасындағы, сонымен қатар тыңдаушылардың өзара белсенді ақпаратпен алмасуын қарастыратын және жоғарғы дәрежедегі қазіргі жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланатын белгілі бір тақырыптар, оқу пәндері бойынша ұйымдастырылатын оқу процесі.
5 слайд
Алғашқы қашықтықтан білім беру
курсының негізін салушы – Исаак Питман.
Ол 1840 жылдан бастап пошта жөнелтімдері
арқылы Біріккен Корольдіктегі студенттерді
стенографиямен оқыта бастады.
5 слайд
Алғашқы қашықтықтан білім беру курсының негізін салушы – Исаак Питман. Ол 1840 жылдан бастап пошта жөнелтімдері арқылы Біріккен Корольдіктегі студенттерді стенографиямен оқыта бастады.
6 слайд
ХІХ ғасырдың 50-ші
жылдарында
Германияда ересек
адамдарды тілге
үйрететін «оқытатын
хаттар» пайда болды.
Оларды Густав
Лангеншайдт
жариялады. 1836 жылы Ұлыбританияда
Лондон университеті
ашылған тұста студенттердің
қашықтықтан білім алатын
мүмкіндігі болды . ХІХ ғасырдың 70-
жылдары Америкада
Анна Элиот Тикнор
«Үйден оқытуды қолдау
қоғамы» атты ағылшын
бағдарламасын негізге
ала отырып
қашықтықтан оқытуды
ұйымдастырды.
6 слайд
ХІХ ғасырдың 50-ші жылдарында Германияда ересек адамдарды тілге үйрететін «оқытатын хаттар» пайда болды. Оларды Густав Лангеншайдт жариялады. 1836 жылы Ұлыбританияда Лондон университеті ашылған тұста студенттердің қашықтықтан білім алатын мүмкіндігі болды . ХІХ ғасырдың 70- жылдары Америкада Анна Элиот Тикнор «Үйден оқытуды қолдау қоғамы» атты ағылшын бағдарламасын негізге ала отырып қашықтықтан оқытуды ұйымдастырды.
7 слайд
Австралияда 1914 жылы мектептен алыс тұратын кіші сынып оқушылары үшін сырттай
мектеп ұйымдастырылды.
Осыған ұқсас жүйе Канада мен Жаңа Зеландиядағы студенттер үшін қолданыла бастады.
1938 жылы Ұлыбританияда пошта арқылы білім беру бойынша Халықаралық Кеңестің бірінші съезі
өтті.
1939 жылы Францияда күндізгі мектепте оқу мүмкіндігі жоқ балаларды пошта арқылы
оқыту үшін қашықтықтан оқыту мемлекеттік орталығы құрылды. Бүгінгі таңда бұл орталық
Европадағы қашықтықтан оқитын ең ірі оқу орны болып отыр.
1969 жылы Ұлыбритания Ашық университетінің негізінің қалануы қашықтықтан білім беру
жүйесіне елеулі әсер етті: Европа мен Азияның бірқатар елдерінде қашықтықтағы оқыту пайда болды:
Испанияда (1972), Пәкістанда (1974), Тайландта (1978), Кореяда (1982), Индонезияда (1984), Индияда
(1985) деп жалғаса береді. ХХ ғасырдың 60-жылдарына қарай КСРО-да 11 сырттай университет және
бірақатар ЖОО-да көптеген сырттай факультеттер болды.
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін КСРО-ның бұл әрекеті Орталық және Шығыс Европаның басқа
да елдеріне үлгі болды.
Ресейдегі қашықтықтан білім беруді ресми дамыту 1997 жылдың мамырынан басталды деп
санауға болады.
7 слайд
Австралияда 1914 жылы мектептен алыс тұратын кіші сынып оқушылары үшін сырттай мектеп ұйымдастырылды. Осыған ұқсас жүйе Канада мен Жаңа Зеландиядағы студенттер үшін қолданыла бастады. 1938 жылы Ұлыбританияда пошта арқылы білім беру бойынша Халықаралық Кеңестің бірінші съезі өтті. 1939 жылы Францияда күндізгі мектепте оқу мүмкіндігі жоқ балаларды пошта арқылы оқыту үшін қашықтықтан оқыту мемлекеттік орталығы құрылды. Бүгінгі таңда бұл орталық Европадағы қашықтықтан оқитын ең ірі оқу орны болып отыр. 1969 жылы Ұлыбритания Ашық университетінің негізінің қалануы қашықтықтан білім беру жүйесіне елеулі әсер етті: Европа мен Азияның бірқатар елдерінде қашықтықтағы оқыту пайда болды: Испанияда (1972), Пәкістанда (1974), Тайландта (1978), Кореяда (1982), Индонезияда (1984), Индияда (1985) деп жалғаса береді. ХХ ғасырдың 60-жылдарына қарай КСРО-да 11 сырттай университет және бірақатар ЖОО-да көптеген сырттай факультеттер болды. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін КСРО-ның бұл әрекеті Орталық және Шығыс Европаның басқа да елдеріне үлгі болды. Ресейдегі қашықтықтан білім беруді ресми дамыту 1997 жылдың мамырынан басталды деп санауға болады.
8 слайд
Қазақстанда қашықтықтан оқыту технологиясы (ҚОТ) жоғары білім беру және жоғары
оқу орнынан кейінгі білім беру саласында 2000-шы жылдардың ортасынан қолданыла
бастады. Қазір Білім және ғылым министрлігінің мәліметіне сәйкес, бұл технология
еліміздегі 130 жоғары оқу орнының (ЖОО) 71-нде бар ( https://informburo.kz/).
Сонымен, қашықтықтан білім беру тарихын талдай отырып, оның дамуының үш
сатысын атап өтуге болады.
Қашықтықтан білім алған «бірінші буынның» пайдаланған құралдары
қолмен жазылды және баспа материалдары болды. XIX ғасырдың ортасынан бастап
темір жолдар мен пошта арқылы оқу материалдары көп студенттерге жеткізілді.
1969 жылғы Ұлыбританияда ашық университеттің пайда болуы «екінші
буынның» басталғандығын көрсетеді. Студенттерді тек басылған материалдармен ғана
оқытып қоймай, енді радио және теледидар хабарлары арқылы да білім беру жүзеге
асырылды.
Қашықтықтан білім берудің «үшінші буыны» ақпараттық және
коммуникациялық технологияларды белсенді пайдалануға бағыттылды, ол синхронды,
яғни бір уақыттағы бейне-конференциялар және асинхронды режімде, яғни «бір
уақытта емес» - электрондық поштаны, Интернетті немесе телеконференцияларды
пайдалана отырып екі жақты байланысқа негізделді.
Қашықтықтан білім берудің тарихына көз жүгірте отырып, ғылым мен техниканың
дамуына орай оның да қарыштап дамып келе жатқанын байқауға болады.
8 слайд
Қазақстанда қашықтықтан оқыту технологиясы (ҚОТ) жоғары білім беру және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында 2000-шы жылдардың ортасынан қолданыла бастады. Қазір Білім және ғылым министрлігінің мәліметіне сәйкес, бұл технология еліміздегі 130 жоғары оқу орнының (ЖОО) 71-нде бар ( https://informburo.kz/). Сонымен, қашықтықтан білім беру тарихын талдай отырып, оның дамуының үш сатысын атап өтуге болады. Қашықтықтан білім алған «бірінші буынның» пайдаланған құралдары қолмен жазылды және баспа материалдары болды. XIX ғасырдың ортасынан бастап темір жолдар мен пошта арқылы оқу материалдары көп студенттерге жеткізілді. 1969 жылғы Ұлыбританияда ашық университеттің пайда болуы «екінші буынның» басталғандығын көрсетеді. Студенттерді тек басылған материалдармен ғана оқытып қоймай, енді радио және теледидар хабарлары арқылы да білім беру жүзеге асырылды. Қашықтықтан білім берудің «үшінші буыны» ақпараттық және коммуникациялық технологияларды белсенді пайдалануға бағыттылды, ол синхронды, яғни бір уақыттағы бейне-конференциялар және асинхронды режімде, яғни «бір уақытта емес» - электрондық поштаны, Интернетті немесе телеконференцияларды пайдалана отырып екі жақты байланысқа негізделді. Қашықтықтан білім берудің тарихына көз жүгірте отырып, ғылым мен техниканың дамуына орай оның да қарыштап дамып келе жатқанын байқауға болады.
9 слайд
Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары:
ыңғайлы уақытта, ыңғайлы жерде айналысу
мүмкіндігі;
компьютер мен техникалық қызмет тарапынан
қосымша қолдау;
компьютерде жұмыс істеу дағдыларын
жетілдіру;
уақытты үнемдеу;
өз қарқынында оқу мүмкіндігі.
9 слайд
Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары: ыңғайлы уақытта, ыңғайлы жерде айналысу мүмкіндігі; компьютер мен техникалық қызмет тарапынан қосымша қолдау; компьютерде жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру; уақытты үнемдеу; өз қарқынында оқу мүмкіндігі.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Құрметті білім
алушылар
Құтты болсын!
14 слайд
Құрметті білім алушылар Құтты болсын!